Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
3.5°C
Kontakt
miasto Międzyrzec Podlaski

Coroczne spotkania z burmistrzem

15 września 2018 21:02 | autor: mw

Urząd Miasta poinformował, że w dniach 24-27 września odbędą się cztery spotkania burmistrza Zbigniewa Kota z mieszkańcami Międzyrzeca Podlaskiego.

W komunikacie czytamy: "Zbigniew Kot wzorem lat ubiegłych zaprasza do wspólnych rozmów o problemach i pomysłach do realizacji. Mieszkańcy zapoznają się z bieżącą działalnością samorządu, planami do realizacji w danej okolicy. Będą również mogli spytać burmistrza o nurtujące ich sprawy."

Spotkania z Burmistrzem
24 września (poniedziałek), godz. 17.00, świetlica ZPO nr 2, ul. Partyzantów 8 (okręgi 13,14,15)
25 września (wtorek), godz. 17.00, sala konferencyjna MOK, ul Warszawska 37 (okręgi 3,5,7, 8)
26 września (środa), godz. 18.00, świetlica ZSE, ul. 3 Maja 40/42 (okręgi 9, 10, 11, 12)
27 września (czwartek), godz. 17.00, świetlica ZPO nr 3, ul. Leśna 2 (okręgi 1, 2, 4, 6)

Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (30 września 2018 17:43)
    Głosuję na Kota
    Byłam z rodziną w parku Potockich - pięknie.
    autor: gośc

    (30 września 2018 16:28)
    Głosuję na Kota
    Tyle lat czekaliśmy, aby w końcu ktoś się zainteresował naszym osiedlem przy Kościelnej. I w końcu mamy burmistrza Kota. Obiecywał że zrobi u nas porządek i zrobił. Będziemy głosować na pana Kota.
    autor: gość

    (30 września 2018 14:42)
    Głosuję na Kota
    A mi tam się burmistrz Kot podoba bo myśli o wszystkich mieszkańcach i ulicach. Dziękuję za plac zabaw na Jelnickiej. W końcu i u nas się dzieje coś dobrego. Będę na pana Kota głosowała.
    autor: gość

    (30 września 2018 11:28)
    O podatkach,czy zwolnieniu z podatkow mowa ?
    autor: gosc

    (30 września 2018 10:24)
    Jak się rozmawia z ludźmi z Białej Podlaskiej czy Radzynia Podlaskiego to słychać, że oni wręcz zazdroszczą nam burmistrza Kota. Przez ostatnie cztery lata Międzyrzec wyrobił sobie świetną markę w województwie. Ludzie widzą, że miasto się rozwija. Że firmy u nas inwestują. A te inwestycje, które w dużej mierze zawdzięczamy aktywności Zbigniewa Kota (Gerard, Wipasz, Vito Polska i cały szereg mniejszych), to gwarancja rozwoju miasta na kolejne dekady. Nie ma co ukrywać pieniędzy z Unii będziemy dostawać coraz mniej. Nie oszukujmy się, nie mamy żadnych szans aby stać się jakimś znaczącym ośrodkiem turystycznym. Owszem możemy więcej ludzi przyciągnąć na jeziorka ale o dalszym rozwoju miasta zdecydują podatki od firm. Im więcej zakładów w mieście, tym więcej pieniędzy na miejskie inwestycje w budżecie.
    autor: gość

    (28 września 2018 16:54)
    Wstydzic sie powinien Kot,przynaleznosci do Platformy Obywatelskiej,partii ktora przez osiem lat rzadow wraz z PSL,grabila Polske i okradala Polakow.A nepotyzm i kumoterstwo,byl priorytetem.
    autor: Gosc

    (28 września 2018 16:39)
    Nie doczekacie się
    Żebyście pisiory stanęły na łbach, wylali morze żółci,czepiali się przynależności burmistrza do PO, popodgryzali sobie gardziołka z bezsilnej złości wasz kandydat odejdzie w niebyt.Pan Kot jest i bedzie burmistrzem.Zapamiętajcie to raz na zawsze. Doświadczenie w samorządzie pana Janusa równe jest O.Wstyd popierać kandydata, który nie wie co mówi.I takiego włodarza chcieliście nam zafundować? Nic z tego.
    autor: obywatel

    (28 września 2018 11:41)
    Zbigniew Kot legitymację partyjną schował do szuflady po wygranych wyborach, bo wie że jest burmistrzem wszystkich mieszkańców, a nie tylko wybranej grupy z PIS czy PO. To postawa godna pochwały a nie czepiania się. Przez całą kadencję burmistrz Kot uczestniczył w różnych uroczystościach patriotycznych, także tych organizowanych w kościele św. Józefa. 10 kwietnia również przychodził do tej świątyni i składał kwiaty pod pamiątkową tablicą. A tak dla przypomnienia jego poprzednik miał z tym problem.
    autor: gość

    (23 września 2018 00:14)
    Słoik? Gdzie, tu czy w Warszawie? Bo zaczynam mieć rozdwojenie jaźni. Jaka jest definicja słoika?
    autor: gość

    (22 września 2018 23:17)
    Do No i co?
    POPIERAM!!! PIS ZDELEGALIZOWAĆ, SZTANDAR SPALIĆ!!!
    autor: gość

    (21 września 2018 21:19)
    No i co?
    Pan Kot z PO. A cóż w tym złego? Pan prezydent z PiSu, na kolanach z długopisem, zdrajca i łamacz konstytucji, a Wam pasuje. A mnie pasuje pan Kot. Słoik do domu. Zdewociałe miasto, pisowskie czopki, nie będzie wysłannik prezesa nami rządził. Niedoczekanie Wasze.
    autor: gosc

    (21 września 2018 08:03)
    Co z tych spotkan wynikło?
    autor: gość

    (20 września 2018 22:32)
    Hejterzy, pytanko?
    Jak się można sk...ć za jakieś 2 zeta a potem p. Kotowi na żywca włazić w d... ?Założę się że ci pisarze co to tak tu walą p. Kotowi po kościach to jak go widzą na żywo to kłaniają się nisko po same h...o ! PARANOJA !!!
    autor: Józek z Waśkowólki

    (20 września 2018 21:21)
    NIE DLA KOTA!
    autor: =+=

    (20 września 2018 20:12)
    PO-gonimy kota
    Burmistrz Kot oplaca skladki czlonkowskie Platformy Obywatelskiej,w zwiazku z powyzszym jest pelnoprawnym czlonkiem tej partii i to on podzieli spoleczenstwo,na zasadzie:kto nie z nami,ten przeciwko nam.To nie dobry burmistrz jest,dlatego trzeba pogonic mu kota.
    autor: gosc

    (20 września 2018 15:10)
    Zbigniew Kot legitymację partyjną schował do szuflady po wygranych wyborach, bo wie że jest burmistrzem wszystkich mieszkańców, a nie tylko wybranej grupy z PIS czy PO. To postawa godna pochwały a nie czepiania się. Przez całą kadencję burmistrz Kot uczestniczył w różnych uroczystościach patriotycznych, także tych organizowanych w kościele św. Józefa. 10 kwietnia również przychodził do tej świątyni i składał kwiaty pod pamiątkową tablicą. A tak dla przypomnienia jego poprzednik miał z tym problem.
    autor: gość

    (20 września 2018 13:39)
    Zbigniew Kot,czlonek Platformy Obywatelskiej
    Burmistrz Kot jest czlonkiem Pltformy Obywatelskiej,kandydujac dzisiaj,byl nim gdy kandydowal 4 lata temu. Dlaczego to ukrywa,mozemy sie domyslac. Naszym zadaniem jest naglasnianie czlonkostwa Kota w PO,bo to jest prawda.
    autor: Gosc

    (20 września 2018 13:25)
    Pytanie do pisowskich trolli: sami wymyślacie te wpisy, czy dostaliście je z Warszawy ?
    autor: gość

    (20 września 2018 08:41)
    Za obecnym stoi PO. Za ubiegajacym sie PiS. Ten pierwszy wstydzi sie tego. Ten ostatni niee. O czym to swiadczy?
    autor: gość

    (20 września 2018 07:12)
    Sukcesy Burmistrza
    Sukcesów nikt nie potrafi wymienić Pana Kota. Przypomnieć Duchowi co zrobił 11? lat temu i owszem. Janusowi, że pracuje w Warszawie także. W mojej ocenie, to że Pan Janus pracuje w Warszawie to wartość dodana. Za tym może przyjść kapitał, przedsiębiorcy, wykształceni ludzie.
    autor: gość

    (19 września 2018 03:59)
    Kot i Zmijan z PO
    Patronem Z.Kota jest Stanislaw Zmijan-wazna postac w Platformie Obywatelskiej,kolega partyjny obecnego burmistrza.Obaj panowie wslawili sie tym ze nic dla Miedzyrzeca nie zrobili.
    autor: gosc

    (18 września 2018 23:50)
    "Janus prawdziwym burmistrzem"
    Jaja jak berety, facet który w M-cu jest "słoikiem" "ma szanse"? Jakie? W Międzyrzeckim pisie są też ludzie normalni ale nie dostali "namaszczenia" chociażby od nijakiego i poszli na dno, może wyciągną z tego wnioski i szybko opuszczą swoją partię, toż poseł M K D też "karierę" swą rozpoczynał u boku tak teraz znienawidzonego PSL przy boku byłego wice marszałka, czemu o tym teraz nie wspomni chociażby jednym wpisem na duchu wschodu ? Zapomniała krowa jak cielątkiem była???Szkoda że p. Kot ma tak cienkiego kontrkandydata. Zwycięstwo p. Kota będzie w pierwszej turze ale to człowiek honoru i będzie czuł niesmak że rywalizował praktycznie z nikim!
    autor: gość

    (18 września 2018 23:06)
    No cóż, Międzyrzec chyba w końcu ma szanse mieć burmistrza z prawdziwego zdarzenia, Pan Janus jest osobą kompetentną i właściwą na to stanowisko. Przynajmniej jako prawnik może zadbać o interesy miasta a czasu są trudne i pokus nie brakuje :))) Bycie burmistrzem nie polega na utrzymaniu stołka i dogadzanie radnym ale na reprezentowaniu interesów mieszkańców i takie szanse daje wybór pana Janusa.
    autor: /

    (18 września 2018 23:01)
    pis - spaduwa
    Jak pisiorkom tak Kotek przeszkadza to z czym startują? Z Janusem, kto to jest, kto go zna - grupa pracowników biura poselskiego pizduszka i stryju Waldek co flaszki zbiera?
    autor: gość

    (18 września 2018 22:40)
    to nie gość tylko gosc - czyli tzw. EUROPOSEŁ, do niedawna aktywista PSL (Grzyb) obecnie aktywista PiS (Duszek-Janas)stąd tyle nienawiści i jadu, ot tyle w temacie
    autor: gość

    (18 września 2018 22:40)
    najwyższy czas żeby burmistrzem został ktoś spoza układów to jest szansa dla miasta.... Pan Zbyszek Kot jest genialnym nauczycielem niech realizuje swoją misję w szkole:)))) wszak to jest Jego powołanie....dajcie mu spokój, nie męczcie już Go!!!
    autor: .

    (18 września 2018 21:48)
    do gościa z 18 września 2018 21:40:35
    Skoro jesteś bardziej rozgarnięty niż przeze mnie wymienieni to czemu nie "wystartowałeś" na stołek burmistrza miasta M-ca? Lepiej poklikać, pooceniać ale ruszyć cztery litery to już nieee, po co?
    autor: :P

    (18 września 2018 21:40)
    Porownanie Kota do Komorowskiego,nadzwyczaj trafne.Obaj niekoniecznie rozgarnieci.
    autor: gosc

    (18 września 2018 21:34)
    :P
    Pan Kot jest platformowy ale ma jedną żonę którą kocha, szanuje i nie wstydzi się z nią pokazać w przeciwieństwie do pisowych katolików chociażby z naszego miasta - mieszkańcy miasta Międzyrzeca wyciągnijcie z tego wnioski!Hejtowcy z pisu - stawka wzrosła czy tak jak Duda - Komorowski 2 zyle za wpis?
    autor: gość

    (18 września 2018 19:57)
    kadencja tyle warta,co kot naplakal
    To prawda,pan mecenas Janus juz pomogl i w dalszym ciagu pomaga nieodplatnie mieszkancom.Chce przypomniec ze pan Kot zostawszy burmistrzem,zlkiwidowal cotygodniowe spotkania z petentami.Po protestach spolecznosci lokalnej,z obrzydzeniem powrocil do tej tradycji.Taki to wlodarz,jak i jego koledzy partyjni z Platformy Obywatelskiej,niechetni pomocy zwyklym ludziom.
    autor: gosc

    (18 września 2018 19:48)
    Janusz będzie burmistrzem? Skólimowski? Super!
    autor: gość

    (18 września 2018 19:06)
    No cóż, Międzyrzec chyba w końcu ma szanse mieć burmistrza z prawdziwego zdarzenia, Pan Janus jest osobą kompetentną i właściwą na to stanowisko. Przynajmniej jako prawnik może zadbać o interesy miasta a czasu są trudne i pokus nie brakuje :))) Bycie burmistrzem nie polega na utrzymaniu stołka i dogadzanie radnym ale na reprezentowaniu interesów mieszkańców i takie szanse daje wybór pana Janusa.
    autor: ja

    (18 września 2018 18:44)
    Żal mi was pisiory. Jesteście tacy rozmodleni, a tak na prawdę żyjecie nienawiścią. Zawsze w takim momencie przypomina mi się scena kończąca film pt "Dzień Świra", tzw modlitwa Polaka.
    autor: gość

    (18 września 2018 16:24)
    Ja bym ci napisał ale w godzinach pracy nie mogę a po pracy mi się nie chce. Ale dla chcącego nic trudnego. Można ostatnią kadencję prześledzić na tym portalu albo na stronie urzędu miasta. Także nie szukaj jelenia tylko jak chcesz informacji to je sobie znajdź śmieszny człowieku.
    autor: gość

    (18 września 2018 14:57)
    Sukcesy Kota
    Pan zaprasza by pochwalić się tym co uczynił przez te 4 lata. Nie ma to nic wspólnego z wyborami, bo co roku organizował takie spotkania (brawa) - Klasyka ludzi z PO. Przypomni nam ile to wstęg on i jego koledzy z PSL nie przecięli. Ile to Pan Krawiec i Mi. zrobili dla tego miasta. Pracownicy z UM napiszcie mi co tam udało się włodarzowi. Pochwalcie pracodawcę. Orlik? lodowisko? Ścieżka rowerowa? remont Pałacu? remont Basenu, remont hodnika? Żwirownia? A może ulice - powiatowe wyremontowane. Czas na miejskie.
    autor: gość

    (18 września 2018 14:36)
    PO-sluszny i PO-dporzadkowany
    Burmistrz Kot,jest bardzo poslusznym i podporzadkowanym wykonawca decyzji,swojego guru z PO-S.Zmijana
    autor: Gosc

    (18 września 2018 14:23)
    Najlepszy to będzie słoik z Warszawy, bo rano w poniedziałek odbierze kartkę z wytycznymi. A tam będzie napisane, co w danym tygodniu należy zniszczyć.
    autor: gość

    (18 września 2018 13:42)
    Zbigniew Kot z Platformy Obywatelskiej
    Burmistrz Zbigniew Kot-czlonek Platformy Obywatelskiej,tak nalezy pisac o wlodarzu Miedzyrzeca,bo on sam jak zyd swieconej wody,unika i ukrywa swoje czlonkostwo w PO
    autor: gosc

    (18 września 2018 08:57)
    Faktcznie - wypożyczalnia sprzętu wodnego, na skraju jedynki (konkurencja dla Stołpna). 160 czy 180 tyś.? plus konieczność zatrudnienia człowieka do obsługi. Punkt dla Kota - to jest wkład w rozwój miasta i Jeziorek (ku przypomnieniu - zerwanie inwestycji o wartości przeszło 2 milionów i zapłacenie kary w kwocie 78 tyś (niespełna równowartość przewidywanego wkładu), dla międzyrzeckiego zakładu. Zakładu zatrudniającego mieszkańców!
    autor: Sukces Kota

    (18 września 2018 08:50)
    SUKCESY KOTA
    Dalej twierdzę, że Kot to najpróżniejszy włodarz ostatnich lat. W odniesieniu do Poprzednika - al. Kaczyńskiego, Stok, remonty dróg miejskich - garbarska i okolice, parking Tesco i okolice, jeziorka, ocieplenie UM, SP nr 3, Jeziorka, dworzec PKP, Kino za rogiem, LOGO MIASTA! Kolego nie klucz - K O N K R E T Y.
    autor: Sukcesy Kota

    (17 września 2018 15:48)
    Mieszkańcy Międzyrzeca to "ciężcy" ludzie. Kiedyś słyszałem, że Grzyb przegrał, bo nic nie robił. Teraz czytam, że Kot nic nie zrobił, a dużo dla miasta zrobił Grzyb. Chociaż Grzyb przegrał z Kotem właśnie z tego powodu, że nic nie zrobił dla miasta ( no tak opowiadali jego przeciwnicy ). Dobrze, że Grzyb nie startuje, bo byście znowu na nim psy wieszali.
    autor: gość

    (17 września 2018 15:19)
    Sukcesem Kota jest ta buda na zwirowni przy brzegu,zwana wyporzyczalnia i ktora stala sie przeklenstwem wedkarzy bo zlikwidowano ich stanowiska.
    autor: gosc

    (17 września 2018 13:41)
    Do SUKCESY KOTA
    Napisz do mnie na pawilon1959@op.pl podzielę się z Tobą sukcesami bo tu zaraz zaczna sypać artykułami kodeksu... ;)
    autor: Gość

    (17 września 2018 13:00)
    Sukcesy Kota
    Nie pytam o Grzbya który od podstaw zbudował al. Kaczyńskiego, promenadę, coś tam zadziałał na jeziorkach, wyremontował UM, stworzył kino za rogiem, Oceplił szkołe nr 3, pobudował orliki. Nie oceniamy tego. Nie zbaczamy z tematu. Pytam o Pana Kota i jego sukcesy.
    autor: gość

    (17 września 2018 12:55)
    kot-prozniak
    Merytorycznie odpowiadam: Kot z PO, tak jak jego koalicjant Filipiuk z PSL nie maja zadnych konkretnych sukcesow,ktore mialy by jakiekolwiek przelozenie na zycie lokalnej spolecznosci.Ot i cala lrawda !
    autor: gosc

    (17 września 2018 12:53)
    Grzyb "nie miał" sukcesów. Kot też ich "nie ma". To który burmistrz je miał według Ciebie ? Miasto na przestrzeni ostatnich 20 lat zmieniło się. To musi być jednak czyjaś zasługa. Proszę powiedz mi czyja to zasługa .
    autor: gość

    (17 września 2018 12:35)
    SUKCESY Kota
    Zarzuciłeś mi, że nie potrafię czytać ze zrozumienie (poniżej). Staram się pisać jak krowie na rowie. Pytam o sukcesy obecnego Burmistrza. O KONKRETY. Nie pytam o PO, czy PiS. Nie zarzucam mu nic. Nie proszę o porównywanie z kontrkandydatem. Chcę byś mnie przekonał- podał argumenty za tym, że obecny jest Najlepszy. Że Zastał miasto drewniane a "opuszcza" murowane. Kolego, chodzi mi o merytoryczną dyskusje. O nic więcej. Nie atakuje, nie umniejszam. PROSZĘ O KONKRETY.
    autor: gość

    (17 września 2018 12:07)
    Kot nie jest ideałem, ale już wystarczy tych doświadczeń na żywym organizmie czyli na mieszkańcach. Doświadczeń, które zaplanował stary, zgorzkniały człowiek, który po stracie najbliższych ma żal do każdego żyjącego w tym kraju. Kiedyś mówiono: jak nie potrafisz, to nie pchaj się na afisz. Nie uszczęśliwiajcie nas pisowcy na siłę. Nie macie ludzi, którzy mogliby pracować dla dobra małych społeczeństw tj dla dobra np takiego miasta jak Międzyrzec. Ludzie nie chcą już rewolucji lecz spokoju.
    autor: gość

    (17 września 2018 12:06)
    SUKCESY Kota
    Pytam o Sukcesy BURMISTRZA. Nie pytam o radę, która w zamian za apanaże dla rodziny została przeciągnięta, uzależniona a następnie zastraszona. Radny który jest konserwatorem w kinie (co on jako radny ma do powiedzenia). Radna która jest nauczycielką, a jej syn siedzi w UM - co ona ma do powiedzenia? KONKRETY! WIPASZ - sukces Lesiuka i Kota, 300-1500 miejsc pracy (dla Ukraińców, obcokrajowców) - jaki to jest interes dla miasta? około 40 dla elity międzyrzeckiej. Koszt i zagrożenie - korki, drogi, paraliż miasta, wypadki, smród, ścieki, zanieczyszczenia, obawa o brak wody, zwolniony z podatku na 3 lata. później przekształcenie i kolejne 3 lata. Jaki to Sukces - no ale niech będzie! 2:0 dla ciebie co dalej. K O N K R E T Y. Co dalej? Basen? kino? Jeziorka? Pałac? Konkrety.
    autor: gość

    (17 września 2018 11:45)
    rządy pis w międzyrzecu to :obowiązkowa spowiedź co niedziela , (jak się spowiadasz to wszystko trafia do kapłana a od niego....), opłata w kolędzie w ustalonej wysokości, podwyżka opłat na cmentarzu ( nawiasem mówiąc , kto ten hades wpuścił do nas ?,
    autor: gość

    (17 września 2018 11:34)
    PRZYPOMINAM hurra zwolennikom PiS-u, że gdy głosowano nad poparciem w Radzie Miasta inwestycji Wipaszu, to radni z PiS-u wstrzymali się od głosowania. To dowód na to jak dla PiS-u liczy się opinia społeczeństwa. Powiem wprost PiS to obłuda, która ma poparcie Kościoła, bo Kościół, a najbardziej Rydzyk doi Skarb Państwa.
    autor: gość

    (17 września 2018 11:21)
    Wipasz i ubojnia to sa bezsporne sukcesy,Lesiuka i Kota czlonkow Platformy Obywatelskiej.
    autor: gosc

    (17 września 2018 11:15)
    Sukcesy Kota
    Kochani - Ja nie pytam o PO. Nie agituje na rzecz PiS. Pytam o sukcesy Pana KOTA. Człowieka który był 8 lat zastępcą Burmistrza. Następnie przez 4 lata Burmistrzem. Czyżby nie było?????!!!! K O N K R E T Y !
    autor: gość

    (17 września 2018 10:52)
    Ja
    PIS NIGDY W ŻYCIU, a dlaczego, dlatego że -PIS ma poparcie bo sprawiło, że polski cham czuje się dumny ze swojego chamstwa, i tyle w temacie
    autor: Jacek

    (17 września 2018 10:08)
    Sukcesy Kota
    1. Ksiądz - niech ci będzie. Masz racje. Gość który chce bywa u matki 3 razy w tygodniu, wychował się i chce wrócić na starość nie ma wiedz i nie ma nic do gadania. Przekonałeś mnie. Co z pozostałymi punktami. 2 - powiatowe ulice(prawda czy fałsz), 3 - Basen? (prawda czy fałsz), 4. Wipasz - Prawda czy fałsz itd. Jak mówią koledzy z PO "KONKRETY"!!!!
    autor: gość

    (17 września 2018 10:02)
    PO-gonimy kota iPSL
    PO-spolitych oszustow i szubrawcow z PSL,nalezy jak najszybciej usunac najpierw z samorzadow,a nastepnie z parlamentu.To co sie dzieje w miescie i powiecie,wola o pomste do nieba.Przyklad z PUK,jak najbatdziej trafny,nepotyzm i kumoterstwo,az zielono od dzialaczy PSL,a pan burmistrz Kot jako wiekszosciowy udzialowiec,nie reaguje na ta sytuacje,bo przeciez zieloni to koalicjant.
    autor: gosc

    (17 września 2018 09:50)
    PiS chce wszystkich innych kandydatów - z innych ugrupowań odsunąć od władzy. Oni wiedzą, że i tak dostaną z góry wytyczne co robić, bo to taka partia, w której na dole nie ma ludzi myślących. Ich celem jest zająć stanowiska, a co będzie potem to nie ważne. Oni kierują się zasadą "teraz k .... wa my".
    autor: gość

    (17 września 2018 09:46)
    Do gościa z 17 września 2018 08:34:33. Przeczytaj ze zrozumieniem co napisałeś tak z kilka razy. Chodzko mieszka na plebanii w Zbuczynie. On się tutaj urodził i wychował. Wątpię, aby znał problemy tego miasta. On może nawet nie znać problemów mieszkańców Zbuczyna, gdzie jest codziennie. Duszek tylko posługiwał się swoim wujkiem księdzem jak wizytówką i to samo robią inni pisowcy. PiS nie ma ludzi kompetentnych i dlatego szuka ratunku w Kościele.
    autor: gość

    (17 września 2018 08:45)
    Sukcesy Kota
    Zatem proszę o wyprowadzenie mnie z błędu. Przekonanie, że Pan Kot to najlepszy Burmistrz jaki mógł temu miastu się przytrafić. Wskazanie inwestycji, sukcesów itp.
    autor: gość

    (17 września 2018 08:42)
    Sukcesy KOTA
    3. Basen - remontuje się na szybko. Niedoróbek i bubli pełno. Fachowcy z miasta śmieją się. 4. Wipasz - rozjeździ miasto, zanieczyści, a co najgorsze znacznie nadszarpnie zasoby wody (obawa o jeziorka), 4 zerwanie kontaktu ze związkiem który organizował mistrzostwa na Jeziorkach. 5. Liczne zwolnienia podatkowe dla kolesi z układu. 6. PUK - hulaj duszo piekła nie ma, 7 Kino - brak, 8 Pałac - niszczeje, brak wizji. Postawiono na wyrównanie trawników.
    autor: gość

    (17 września 2018 08:34)
    SUKCESY KOTA
    1. Chodźko pomimo, że pełni służbę w Zbuczynie, to jest mieszkańcem tego miasta - Partyzantów. 2 Kot w mieście nic nie zrobił (ul. Zarówie, Drohicka, Przenna - to ulice POWIATOWE - czytaj starostwo. No fakt - 1/2 ul. Pułąskiego sukces 4 lat piastowania.
    autor: gość

    (16 września 2018 23:28)
    a dlaczego poseł parkuje na chodniku ,tuż przed krzyżem przed światłami , czyżby najwyższą kastę posłów nie obowiązywały przepisy ruchu drogowego
    autor: gość

    (16 września 2018 21:52)
    pytanie
    Dlaczego pierdolnięci?
    autor: gość

    (16 września 2018 21:11)
    Ale wy jesteście pierdolnięci.
    autor: gość

    (16 września 2018 20:02)
    Smród
    Jestem przeciwnikiem PIS, ale za tą inwestycję to Kot beknie, zobaczycie że jak Wipasz ruszy to Kot zmieni miejsce zamieszkania
    autor: gość

    (16 września 2018 19:58)
    Przypominam zwolennikom PiS-u, że gdy głosowano nad poparciem w Radzie Miasta inwestycji Wipaszu, to radni z PiS-u wstrzymali się od głosowania. To dowód na to jak dla PiS-u liczy się opinia społeczeństwa. Powiem wprost PiS to obłuda, która ma poparcie Kościoła, bo Kościół, a najbardziej Rydzyk doi Skarb Państwa.
    autor: I jeszcze jeden ważny fakt !

    (16 września 2018 19:47)
    Słyszałem, że w kampanię PiS-u w Międzyrzecu zaangażował się nawet ks.Chodzko, który jest proboszczem w oddalonym od Międzyrzeca około 30 km Zbuczynie. Na spotkaniu w OSP Stołpno atakował obecnego burmistrza i jego zastępcę. Przecież Zbuczyn to województwo mazowieckie. Kogo jeszcze PiS-iory zwerbują, aby ogłupić wyborców ?
    autor: gość

    (16 września 2018 15:21)
    do mieszkańca
    Poczekać rok i zaoszczędzić 20 procent? Owszem można. Zysk to około 1 mln zł. Ale rezygnacja z wykonania parku już teraz kosztowała by miasto utratę 2 mln zł unijnego dofinansowania.
    autor: gość

    (16 września 2018 14:47)
    Ja
    Kota nie popieram, ale za nim zagłosuje bo to jest mniejsze zło niż patologia z PIS
    autor: Jacek

    (16 września 2018 14:34)
    Gospodarz
    Dobry gospodarz burmistz- a krzna w centrum miasta porośnięta zielskiem obciach na wszystko jest tylko nie na wizerunek miasta Park Potockich remontowany w roku wyborczym za duże pieniądze a za rok można by było zaoszczędzić minimum 20% tej kwoty ale cóż to podatnik płaci bo burmisztrz musi mieć kampanię hihihi
    autor: mieszkaniec

    (16 września 2018 13:15)
    Samo zlo
    Wszystko źle, każdy zły tylko Pisiory super już kiedyś rządzili nie pamiętacie co?za dużo oglądacie TVP Info bo tam tylko propagandę supcesu pokazuja...a w kościołach co mówicie? "Przekascie sobie znak pokoju" o widać jak przekazują. Rzygac już się chce od tej nienawiści PU
    autor: Autor

    (16 września 2018 13:12)
    Nie pasuje wam Kot, to wybierzcie sobie słoika z PiS-u. Obyście tylko tego długo nie żałowali. PiS ma piękny program tylko nie ma ludzi do rządzenia. Ja się zastanawiam czy PiS szukał tych dziwnych ludzi, czy ci ludzie szukali PiS-U ?
    autor: gość

    (16 września 2018 12:32)
    PO-PSL,koalicja zla
    PO-PSL,czytaj Litwiniuk-Kot,to samo zlo,do kompletu Filipiuk i Zmijan .Chron nas panie Boze,przed tymi ludzmi
    autor: gosc

    (16 września 2018 12:24)
    Ciekawe jestem ile redakcja MIędzyrzec.info Napisze art. o innych kandydatach. Czy zachowa udać się proporcje...
    autor: gość

    (16 września 2018 12:22)
    KAMPANIA za Nasze
    Spotkanie z Burmistrzem? Czy w spotkanie z Burmistrzem jako kandydującym na następną kadencji? Myślę, że to będzie ktoś musiał rozstrzygnąć. Ciekawy jestem czy Pan będzie zachęcał do głosowania "na mnie". Oj Pani KOD. A gdzie Pan ukrył Posła Żmijana? Młody Litwiniuk plakaty Panu wiesza? Sila armia - PSL, PO noi Niezależni. Przeciwko, temu marnemu, pożal się boże kandydatowi?
    autor: gość

    (16 września 2018 10:05)
    Jeżeli to prawda to jest to duży sukces burmistrza. Jego poprzednik zostawił do spłaty 20 mln zł.
    autor: gość

    (16 września 2018 02:33)
    Nie dawno co słyszałem ze Miasto Międzyrzec jest zadłużone na 11 milionów zł.. no tak pan burmistrz jest z PO wszystko jasne.
    autor: gość

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt | wersja desktop

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny