Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
(13 marca 2024 14:56:51)
ARKADIUSZ JANUS KANDYDAT NA BURMISTRZA MIASTA MIĘDZYRZEC PODLASKI
ZAPRASZA NA SPOTKANIA Z MIESZKAŃCAMI W DNIU 14 MARCA 2024 ROKU GODZINA 17:00 - ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NR 2 GODZINA 18:30 - ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NR 3
autor: Gość
(27 lutego 2024 17:56:22)
Panie Dyrektorze MOK idzie do pana kontrola NIK..
autor: gość
(27 lutego 2024 10:06:39)
Łatwo się robi kampanie na stołku wiceburmistrza bo nie za swoje pieniądze. Grafik wypełniony non stop i ciągle jakieś wydarzenia w mieście. Minie kampania i wróci do stanu sprzed wyborów czyli do nicości.
autor: gość
(27 lutego 2024 07:14:08)
Choć szanse marne, ale determinacja pana Janusa pełna podziwu.Gdyby tak działał w kancelarii porad prawnych, to pewnie szanse byłyby większe.
autor: Gość
(26 lutego 2024 21:34:18)
Panie Łysańczuk, aktywności w kampani nie można panu odmówić... szkoda tylko że w kamapni.
autor: gość
(26 lutego 2024 14:26:28)
A to takie buty. Zgodnie z powiedzeniem co można wojewodzie ...
autor: gość
(26 lutego 2024 07:32:58)
DD z komitetu Dyrektora oświaty AM Rozszyfruj sobie gościu
autor: gość
(26 lutego 2024 01:00:07)
Chętnie poznamy nazwisko tej pani albo chociaż inicjały.
autor: gość
(26 lutego 2024 00:55:19)
A propos pani radnej to coś więcej kto to? Czym sobie zasłużyła na takie traktowanie? Ta pani dalej kandyduje u któregoś z kandydatów na burmistrza??
autor: gość
(26 lutego 2024 00:51:00)
Tak czy siak czas na zmiany. Dość z układami i układzikami. Zastępcy burmistrza łatwo na stołku w urzędzie robić kampanię. Inni kandydaci na burmistrza takich gotowców i sielanki nie mają a chcą zmian w mieście bo im przeszkadza to co zaczęło się tu dziać.
autor: gość
(22 lutego 2024 21:57:34)
Czy wiesz jak było a udajesz głupca podgrzewając temat?
autor: gość
(22 lutego 2024 21:36:49)
Czy gorzelnię kupiła radna .w bardzo wątpliwym przetargu o którym mało kto słyszał po wielce zaniżonej cenie,tą gorzelnię przez którą miała prowadzić nowa droga?czy to tylko brednie
autor: =+=
(22 lutego 2024 13:10:28)
W gorzelni bimber pędzą
autor: gość
(22 lutego 2024 10:02:12)
A co z tą gorzelnią? Zaczął ktoś temat to niech rozwinie dalej?
autor: gość
(22 lutego 2024 09:05:44)
Przecież przykład idzie z góry
autor: gość
(22 lutego 2024 09:04:54)
Ciekawi mnie czy już się zaczęło upychanie swoich po urzędach? Jeszcze będzie nagradzanie najbardziej zasłużonych. Przecież nie może być inaczej!
autor: gość
(22 lutego 2024 09:03:05)
Do gościa 22:35
A cóż takiego zrobił były poseł dla miasta, że tak go wychwalasz? Owszem o swoje interesy zadbał ale mieszkańcy to byli mu potrzebni w dniu wyborów.
autor: Gość
(21 lutego 2024 23:58:59)
Po mieście biega plota, że koszt uruchomienia "tymczasowego przejazdu" to ponad 2 miliony... Czekam na podpis. Sam złożę zawiadomienie do prokuratora. NIEGOSPODARNOŚĆ, BRAK KOMPETENCJI, BRAK REFERENCJI
autor: gość
(21 lutego 2024 22:35:06)
Marcin Duszek to najlepszy kandydat, wszystko co osiągnął zawdzięcza wyłącznie sobie, ogromny szacunek , reszta kandydatów niczym nie błyszczy a brak sukcesów zawodowych całkowicie ich dyskredytuje jako kandydatów. Jedynie Marcin Duszek daje szanse na uczciwe rządzenie miastem bez odwdzięczania się komukolwiek.
autor: gość
(21 lutego 2024 15:15:41)
Panie jaka gorzelnia, tu sami abstynenci.
autor: gość
(21 lutego 2024 14:56:08)
O co chodzi z gorzelnią?
autor: Gość
(21 lutego 2024 14:45:56)
A kiedy redakcja ruszy temat gorzelni,bo zapowiada się wspaniała aferka.
autor: =+=
(21 lutego 2024 09:18:07)
W Urzędzie Pandemia jakaś ? Wszyscy dostali ,,zaburzenia rytmu wypróżnień,,
autor: gość
(21 lutego 2024 07:48:10)
Aktywność w mediach spolecznosciowych, to nie wszystko. Większość mieszkańców Międzyrzeca, nie wie kto to jest Janus. Zapytaj ludzi na ulicy. Dlatego uważam, że pan Arkadiusz stoi na pozycji przegranej, w wyścigu o fotel burmistrza.
autor: Gość
(21 lutego 2024 06:36:06)
Mieszaniec
Chyba zdecydowana większość tutaj piszących komentarze nie chce Pana Janusa na Burmistrza...
autor: gość
(21 lutego 2024 00:58:17)
Chyba zdecydowana większość chudych i grubych kotów. Zastanawiam się ile trzeba mieć w sobie nienawiści by tak ujadać ... KONSTYTUCJA
autor: gość
(20 lutego 2024 13:24:29)
Do Gość 11:54
Proszę nie wypowiadać się w imieniu mieszkańców miasta.Co do Pana Janusa to pokładam w Nim nadzieję, że coś się zmieni.
autor: Też Gość
(20 lutego 2024 11:54:51)
Nikt nie obraża pana Janusa. Mieszkańcy Międzyrzeca, wyrażają swoją opinię na temat jego kandydowania na fotel burmistrza miasta. Zdecydowana większość mieszkańców, nie chce pana Arkadiusza.
autor: Gość
(20 lutego 2024 11:01:02)
Czytając komentarze w obronie Janusa odnoszę wrażenie, że ich autorzy nie mają zielonego pojęcia o czym piszą. W urzędzie miasta nie ma żadnych departamentów ani naczelników.
autor: gość
(20 lutego 2024 08:50:50)
Kampania
Czytając komentarze obrażające Pana Janusa odnoszę wrażenie, że pół Urzedu Miasta siedzi i pisze te komentarze dyskredytujące go jako kandydata bo jak niechcący wygra to może skończą się Dyrektorzy departamentów, naczelnicy wydziałów i co drugi pracownik Urzędu miasta na kierowniczym stanowisku z wynagrodzeniem tez kierowniczym, a zwykłych urzędników którzy po prostu załatwiają sprawy mieszkańców jak na lekarstwo...
autor: Mieszkaniec
(20 lutego 2024 08:11:12)
Coście się czepili Janusa. Jemu jest trudniej finansować kampanię bo robi to z własnych funduszy, co niektórzy mają w tej kwestii o wiele łatwiej co widać i słychać.
autor: gość
(20 lutego 2024 07:45:05)
Wróble ćwierkają, że podobno Janusowi urwała się fucha z publicznej kasy w mieście na "W" i trzeba szukać zarobku?
autor: gość
(19 lutego 2024 21:28:10)
Janus ma świadomość sromotnej porażki w wyborach. Po co więc kandyduje? Pewnie ma jakiś ukryty cel. To taki trochę kierownik zamieszania.
autor: Gość
(19 lutego 2024 20:25:34)
Arek rób swoje nie słuchaj tych krzykaczy -trolli
autor: gość
(19 lutego 2024 19:58:28)
Janusa 5 lat temu Duszek wyciągnął jak królika z kapelusza. Trochę głosów zebrał ale nawet elektorat PISu niechętnie na niego patrzył. Bo jest cienki jak .... węża. Przedstawia się jako "młody charyzmatyczny radca prawny" tylko ciekawe czemu kandydowania sie chwyta jak tonący brzytwy?
autor: gość
(19 lutego 2024 19:21:52)
Dokładnie - lepiej tego nie można było ująć. Patologia trwa od lat, którą tylko Janus jest w stanie naprawić.
autor: gość
(19 lutego 2024 18:27:34)
Większość działań kolejnych włodarzy miasta to pasmo nieprzemyślanych, niekonsultowanych i obciążających finansowo społeczeństwo decyzji. Nie przeszkadza nam, że płacimy wysokie podatki, które w tak niegospodarny sposób są wydawane. Czytając ostatnie publikacje i komentarze można dojść do wniosku, że Janus to jedyny kandydat który te patologie zauważa i otwarcie je krytykuje, za co stał się celem hejterskiego ataku. Instytucje podległe urzędowi miasta są wykorzystywane do prywatnych interesów wybranych środowisk, blokują Janusa w każdy możliwy sposób, aby nie dotarł do nas mieszkańców z przekazem że w mieście może żyć się odrobine lepiej, kulturalniej . Kibicuję Panie Janus, gratuluję siły i odwagi.
autor: Wyborca
(19 lutego 2024 16:26:36)
Zadnej kandydatki na burmistrzycę nie widzę. Czy tylko panie ambicję do glancowania mają ?
autor: gość
(19 lutego 2024 15:47:08)
A kto ma kupić i Czym? Weź pod uwagę że Duszek to był już PSL, PiS. nie startował tylko na prezesa Spółdzielni. Obecnie jako ten najbardziej sprawczy, skuteczny jako Burmistrz, za kasę miasta sobie zrobi kampanie do Europarlamentu - niech no tylko 2050 złoży mu propozycje odmówi? kto się założy!
autor: gość
(19 lutego 2024 15:01:41)
14;53 zgadzam się, tylko czy go za 5 minut nie kupią???? Duszka raczej nie, ten chodzi swoimi drogami.
autor: gość
(19 lutego 2024 14:53:38)
Janus najlepszym kandydatem - BEZPARTYJNY, - NIEZALEŻNY, - SPOZA UKŁADU, - STABILNY, - WYKSZTAŁCONY, - PRZEDSIĘBIORCZY, - PRZYSTOJNY, - SPOŁECZNIK - WYSPORTOWANY - AMBITNY - PEŁEN ZAPAŁU
autor: gość
(19 lutego 2024 14:13:40)
Nikt leni w robocie nie lubi.
autor: gość
(19 lutego 2024 12:52:21)
Urzędnik miejski ma już zakodowane w główce to co jest teraz. Wszelkie układy partyjno ,szpitalno, kościelne i będzie się starał to utrzymać dla własnego dobra. Jedynie ktoś z poza tego układu może wnieść coś dobrego dla miasta. Nie wiem ,ale coś mi się wydaje że Pana Duszka wywalili ,bo nie chciał się prezesowi kłaniać po same zbuki. Tego typu ludzi nam trzeba, by cokolwiek się w tym mieście zmieniło.
autor: HiHOT
(19 lutego 2024 12:34:41)
Arek rób swoje złe komentarze świadczą o niepewności pseudo lepszych
autor: gość
(19 lutego 2024 12:22:41)
Zgsdzam się z gościem z 11.48,Janus nie nadaje się na burmistrza. Mało kontaktowy, unika ludzi. Na radnego też się nie nadaje.
autor: Gość
(19 lutego 2024 11:49:01)
Jaja se robisz, prokuratura Bodnarowska , Łukaszenki już lepsza, bo przynajmniej o sprawy swego kraju dba.
autor: gość
(19 lutego 2024 11:48:37)
Panie Areczku jak się panu umowa kończy to trzeba nowej fuchy poszukać. Niekoniecznie w urzedzie miasta za 20 tysięcy miesięcznie. Wielu by tak chciało ale bardzo nieliczni sie do tego nadają. Pan się nie nadaje.
autor: gość
(19 lutego 2024 11:44:31)
Prokurator bada bo sprawę zgłosiło starostwo powiatowe. Skargami Janusa to sobie można wiecie co podetrzeć.
autor: gość
(19 lutego 2024 11:22:05)
Tylko Jacek kwiczy, tak że prognozy dobre. Swoją drogą ,jak facetowi można nadać tak idiotyczne imię?
autor: gość
(19 lutego 2024 10:11:24)
Brawo panie Janus.
autor: Gość
(19 lutego 2024 09:42:04)
Ludzie zobaczcie ze tylko Janus coś robi.. złożył skargę na zamkniecie przejazdu... cisza.. a tera drapią się po głowie co działać .. bo prokurator bada sprawę. O taki to kabaret... a wy plujecie. MIRONIUK SIEDZI JAK MYSZ POD MIOTŁĄ. NIECH Wnioskuje o debate. Niech dyrektor oswiaty niech zapyta gdzie mają parkować pracownicy SzP nr 1.
autor: gość
(19 lutego 2024 09:36:14)
Ludze zobaczce ze tylko Janus coś robi.. zlozył skargę na zamkniecie przejazdu... cisza.. a tera drapią się po glowie co działać .. bo prokurator bada sprawę. O taki to kabaret...
autor: gość
(19 lutego 2024 08:34:27)
Panie Janus zorganizuj pan debatę publiczną z pozostałymi kandydatami na fotel burmistrza. Nie zajmuj się pan duperelami. Mieszkańcy Międzyrzeca, chcą poznać wasz program i pomysły, na rozwój miasta.
autor: Gość
(19 lutego 2024 08:14:58)
Arek tak, rób swoje, przebijasz kabarety.
autor: gość
(19 lutego 2024 08:09:22)
Arek nie słuchaj skowytu i ujadania rób swoje !!!
autor: gość
(19 lutego 2024 08:02:01)
Cieszcie sie ze to tylko skargi a nie zawiadomienia do prokuratury, nik-u.
autor: gość
(19 lutego 2024 07:54:50)
Gościu z 23:25 weź się nie ośmieszaj. Mural? A na Kościelnej to co jest? Że niby z koncertem Janus Amerykę odkrył? Nawet Zacharjasz takie rzeczy już w mieście robił. Obchody z udziałem wojska? Od kilku lat wojsko jest obecne na uroczystościach miejskich. No ale żeby to wiedzieć to trzeba w tym mieście żyć a nie bywać tu przejazdem.
autor: gość
(18 lutego 2024 23:28:47)
I teraz zadajcie sobie pytanie ... kto jest więcej wart dla tego miasta. Ten co to staje na głowie by coś zrobić, czy ten drugi, co pracuje na pół gwizdka
autor: gość
(18 lutego 2024 23:25:08)
czy ktoś wcześniej zaprosił do tego miasta WOJSKO ? Czy ktoś wcześniej zorganizował KONCERT z takiej półki? Czy ktoś zrobił mural? czy ktoś przed Janasem wpadł na pomysł by postawić pomnik inny aniżeli od Świętego? czy ktoś zorganizował obchody z udziałem WOJSKA? Czy ktoś zorganizował NAM taki PIKNIK?
autor: gość
(18 lutego 2024 22:39:42)
Wyjasnij mi! Gość za wŁasną kase chce zrobić coś dla ludzi oraz miasta. Pokazał to checia zrobienia konceru, JP II, piknikami, koncerem... On jest bee! Cacy są ci z budżetówki biorac się do roboty w okresie kampanii. Logiki się nie trzyma, no chyba ze jadem pluje próżny, obdary z szat król
autor: gość
(18 lutego 2024 22:28:57)
Brawo Janus. Brawo za pomysł! Brawo za Inwencje! Brawo za odwagę! Brawo za chęc do dzialania! Brawo za to co Pan chce zrobić dla ludzi z tego miasta. Brawo za upór. Proszę się nie przejmować wladzą i wpisami. To są mali ludzie ktorzy nie potrafią się odnaleźć w lepszej rzeczywistości
autor: gość
(18 lutego 2024 22:01:00)
Paczki od Janusa
Dzień Dobry Kandydat na burmistrza blokuje ludzi na FB . Pan Janus nie wie gdzie zorganizować Święto Żołnierzy Wyklętych Nie ma zaplecza politycznego nie zna prawa Nie ma wyobraźni politycznej Nie wie po co strajkują Rolnicy . Koncerty i inne głupoty Inny kandydat jeździ rowerem i chwali się tym na FB zamiast zająć się polityką Inny otwiera salon Piękności Obecny zwija zagle Nie ma nikogo kto by się nadawał .
autor: Antonio
(18 lutego 2024 20:24:50)
Ja do tej Pani co to narzekała, że Janus za sutanno biega i z księdzem robi... WIE JUŻ PAI DLACZEGO?
autor: gość
(18 lutego 2024 20:23:21)
Takie tam
Jak ja kocham to wycie, ten strach , tą niemoc pisowskich śmieci....Miód na moje serce.
autor: Jacek
(18 lutego 2024 20:08:58)
Jacek jak wiesz kto cię zrobił,powiedz. Pomszczę.
autor: gość
(18 lutego 2024 18:41:24)
Prawdy ... dajecie swoim, wszystko dla swoich.. a reszta to ciemnota.. Sława Przybylska- na otwarcie kina kasy nie było, ale na kampanie juz jest.
autor: gość
(18 lutego 2024 18:40:27)
Prawdy ... dajecie swoim, wszystko dla swoich.. a reszta to ciemnota.. Sława Przybylska- na otwarcie kina kasy nie było, ale na kampanie juz jest.
autor: gość
(18 lutego 2024 18:34:50)
Nie zakrzyczycie Prawdy. Te pisma, sesja rady miasta, jakosc remontow, jakosc budow was ośmieszają. Nie zakrzyczycie prady
autor: gość
(18 lutego 2024 17:08:02)
Polonistka? Czapla pisze? hehe pozdrowiwnia dla Pani i Pani męża ... Popieram Janusa a wasze wpisy wskazują ze to wy, prozniaki plujecie.. KO..TO wam odjezdza
autor: gość
(18 lutego 2024 17:03:37)
Jackku to czemu milczysz? Nie wyrazasz swojej oceny.. madry jesteś.. t...y nie.mogą 2 raz się nabrac
autor: gość
(18 lutego 2024 16:57:13)
Do gościa z 15.55... WIERCHUSZKA jeśli już - wiem, wiem trudne słowo. Poziom tego komentarza równa się znajomości języka polskiego komentującego. Raczej mierny. Równie mierny jak pisanie śmiesznych skarg i latanie z nimi do lokalnych mediów.
autor: Gość
(18 lutego 2024 16:39:57)
Takie tam
Kto myśli inaczej to debil, typowy niedomyty pisowiec ech....
autor: Jacek
(18 lutego 2024 16:38:06)
Rozumiem przeciwników Pana Janusza. Jedynie Jacek to jakiś DE.bil.
autor: gość
(18 lutego 2024 16:31:02)
Takie tam
Niestety ale niepozytywnie
autor: Jacek
(18 lutego 2024 16:29:00)
Jacku, a jak kotka oceniasz?
autor: gość
(18 lutego 2024 16:15:35)
Takie tam
Janus startował 4 lata temu z namaszczeniem PIS i Kościoła, przegrał aż miło, co się zmieniło, że teraz miał by wygrać? Co do pozostałych kandydató się nie wypowiem , ale widzę że w Międzyrzecu poszli na ilość nie na jakość, smutne ale prawdziwe.
autor: Jacek
(18 lutego 2024 16:04:08)
Arek dobry ruch zobacz jaki skowyt
autor: gość
(18 lutego 2024 15:55:04)
ZABOLAŁO... UDERZ W STÓŁ A.. TE wsystkie nieprzychylne komentarze to chyba WIERCHUCZKA Międzyrzecka pisze... Pan JANUS pokazał jaki tu beton.
autor: gość
(18 lutego 2024 15:26:06)
Pan Janus osobiście pracuje na to, żeby zignorować jego kandydaturę na fotel burmistrza miasta.
autor: Gość
(18 lutego 2024 14:50:16)
Komentarz
Jest to żenujące, że kandydat na burmistrza proponuje 28 stycznia na swoją "fantastyczną, darmową imprezę", zapominając jednocześnie, że jest to od dawna planowany finał WOŚP. Na 8 marca - Dzień Kobiet, patriotyczna, darmowa impreza to faktycznie marzenie każdej kobiety... Jest to żenujące, że Pan Janus nie rozumie, że po to odbył się remont kina, aby przede wszystkim grać filmy... Krytykuje na Facebooku darmowy koncert Sławy Przybylskiej, a sam proponuje takowe, darmowe wydarzenie. Gratuluję. W pisaniu skarg jest Pan niezastąpiony, tylko to nie jest metoda na wygranie wyborów. Czepia się Pan ludzi, którzy dla międzyrzeckiej kultury poświęcają cały swój wolny czas, energię i serce. Może musi Pan zawojować w jakimś innym mieście w Polsce - może gdzieś ludzie docenią Pana "wielkoduszne serce" i chęć ożywienia kultury -miłościwie nam panujący Królu.
autor: gość
(18 lutego 2024 14:16:28)
Gościu czy może jak to teraz mówią gośćico 11:59 ,raczej masz za mały móżdżek, dlatego nie rozumiesz.
autor: gość
(18 lutego 2024 13:38:11)
Piszecie ze miasto ma kredyt- ile? I czemu? Na co? Na stok? Czy na wiadukt? Piszecie ze kasy nie ma.. Janus chciał wynając sale i zaplacić dla MOK 7.000 zł. ZLE. Piszecie ze nie ma szans... a kto ma? no ten WASZ?! piszecie ze się nic nie dzieje.. Janus chce coś zrobić.To źLE. PISZECIE... JANUS napisz co zrobiles- Tymi skargami pokazuje ze mu nie dają. ŹLE. Takze kto to pisze? Próżny Dyrektor? Kto miał pojecie ze cos takiego istnieje? Chciał zrobić na WOSP- nie. Na 14.02 Nie. Na 09.03 - nie. To kiedy?
autor: gość
(18 lutego 2024 13:14:54)
Po co ten Janus startuje w wyborach? Nie ma szans. Większość mieszkańców go nie zna. Może ci co przychodzli na darmową grochówkę.
autor: Gość
(18 lutego 2024 12:42:09)
Komentarz
Brawo Panie Janus Jest za Panem i jest Pan właściwym kandydatem na urząd Burmistrza Wszystkie dotychczasowe Pana działania na rzecz społeczności miasta oceniam bardzo wysoko Wielka szkoda że są mieszkańcy którzy nie chcą tego dostrzec. Należy również nadmienić że wszystkie te przedsiewzięcia realizuje Pan z własnych środków finansowych MOK nie jest własnością Dyrektora ani Burmistrza Dlatego też trudno zrozumieć dlaczego prezentują taką antyspołeczną postawę Panie Janus popieram Pana
autor: Brawo
(18 lutego 2024 11:59:04)
Niestety, ale takich mamy kandydatów! Tylko foto z pieskami, kotkami i pączkami na fejsie! Żadnej merytorycznej oferty. O ile jeszcze Skólimowskiemu i Mironiukowi nie ma się co dziwić, bo jako nauczyciele WF nie mają przygotowania merytorycznego, to Janus jako prawnik powinien umieć jasno formułować zdania. I co najważniejsze, składać propozycje zgodne z prawem. A tak, to jeden wielki bełkot, który ciężko zrozumieć!
autor: gość
(18 lutego 2024 11:20:44)
Oj tam Panie Janus, chyba ta skarga nie na tego co trzeba? Dyrektor to sobie może.:)
autor: gość
(18 lutego 2024 10:44:18)
Ja tam myślę że z okazji wyborów to będzie i nie jeden festyn wyborczy u dziekana/dziekanów. Zakład?
autor: gość
(18 lutego 2024 10:21:19)
Panie Janus, wystąp pan do kontrkandydatów na burmistrza miasta, z ofertą debaty publicznej. A nie jakieś koncerty. Wybory to nie festyn u dziekana.
autor: Gość
(18 lutego 2024 09:55:52)
Co ty z tym zbożem, jak szło tak idzie, tylko teraz najpierw musi wjechać na Litwę, by było że z Unii. Wykrył to sam Kołodziejczak, ale chyba mu przytarli nosa ,bo zamilkł.
autor: Koniuszy
(18 lutego 2024 09:15:22)
A Pan Janus to myślał że dla niego przestaną grać seanse i udostępnią mu kino? Serio? I to akurat przed wyborami?
autor: gość
(18 lutego 2024 09:11:08)
Biznes musi się przecież kręcić...
autor: gość
(18 lutego 2024 08:59:04)
Jak Pan dba tak o interes nas mieszkańców Międzyrzeca Podlaskiego to proszę zainteresować się tematem sprowadzania zboża z Ukrainy przez firmę Wipasz, która to jest na 16 miejscu rankingu firm sprowadzających zboże z Ukrainy!!
autor: gość
(18 lutego 2024 08:41:57)
Pan Janus to ma milion myśli i uważa że obecnie nic się nie robi, że jak on obejmie ster to dopiero zacznie się dziać. Ale pragnę Pana oświecić że Miasto ma zapewne jakieś kredyty do spłaty i to raczej nie małe patrząc że ciągle są jakieś inwestycje i w realizacji i w planach na najbliższy czas. A budżet z gumy nie jest Panie Janus! Wystarczy spojrzeć jak poszły w górę koszty utrzymania pracownika, energii i ogólnie wszystkie wydatki poszły w górę, mimo że inflacja podobno spada. Najpierw chyba trzeba mieć fundusze by móc wydawać! Ciągle Pan się rozpisuje że Miasto tego nie robi, tamtego nie robi, to wygląda tak, tamto tylko tak, że trzeba zrobić to i tamto. A z czego chce Pan to wszystko sfinansować? Bo to chyba istotna kwestia!
autor: gość
(17 lutego 2024 18:58:29)
Brawo za odwagę
Brawo Panie Janus!!!Jest Pan takim dobrym i życzliwym człowiekiem, dużo dobrego o Panu wiem, a do tego kocha Pan ludzi, co dowodzi fakt ile dobra Pan uczynił społecznie, bez pieniędzy, dla nas dla miasta, ale niestety ludzie są w tym mieście wredni i Panu będą rzucać kłody pod nogi, a z tym ciężko walczyć!!! Sytuacja dowodzi, że nic w tym mieście nie da się zrobić. A napewno jest trudno przebić się przez ten układ. Ale pomimo to trzymam za Pana kciuki. Powodzenia!!!
autor: Gość
(17 lutego 2024 16:46:07)
Janus pokazał jaka to sitwa i zamordyzm. Beton.wojko, koncert...
autor: gość
(17 lutego 2024 16:35:05)
Władza moze wszystko ... imprezy, zabawa, luksusy, kampania za podatnikow pieniadze. A dla was.. ogryzki
autor: gość
(17 lutego 2024 16:32:37)
To w końcu kto jest ważniejszy Janus czy Janusz Skólimowski?
autor: gość
(17 lutego 2024 16:32:37)
A co miał zrobic? Burmistrz i jego swita za wasze pieniadze się bawią, reklamują, w luksusach taplają... a reszta... to..
autor: gość
(17 lutego 2024 16:15:06)
Takie tam
Brawo Panie Dyrektorze. Pan Janus lubuję się w skargach, typowe dla przedstawicieli poprzedniej władzy. Z drugiej strony dziwię się że kasę łąduję w błoto, szansa na Burmistrza równa się Ziobro.
autor: Jacek
(17 lutego 2024 15:29:15)
Panie Janus, a jak zostanie Pan w końcu tym burmistrzem, to na kogo będzie Pan pisał kolejne skargi ? Bo mniemam, iż nie na siebie.
autor: gość
(17 lutego 2024 14:13:13)
Granda... przyznać trzeba ze działanie Pana Janusa zmobilizowało Dyrektora do pracy.
autor: gość