Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
5.9°C
Kontakt
miasto Międzyrzec Podlaski

Armeńczyk strzelał do ludzi w centrum Międzyrzeca

15 lipca 2016 18:22 | autor: redakcja

Policjanci zatrzymali 21-letniego mężczyznę, który na Placu Jana Pawła II z ukrycia strzelał do mieszkańców. Używał do tego repliki broni palnej (ASG), w której nabojami są plastikowe kulki.

W czwartek (14 lipca) jeden z mieszkańców powiadomił policjantów, że słyszał strzały na Placu Jana Pawła II. Wysłani na miejsce funkcjonariusze potwierdzili tę informację. Dotarli także do dwóch osób, które zostały trafione plastikowymi nabojami. Jedną z nich była kobieta, którą strzelec trafił w brzuch, gdy przechodziła przez ulicę na przejściu dla pieszych.

Policjanci ustalili, że strzelał 21-letni obywatel Armenii, zatrudniony w jednym z międzyrzeckich barów. Mężczyznę zatrzymano w policyjnym areszcie.

- Funkcjonariusze z Komisariatu Policji w Międzyrzecu ustalają okoliczności tego zdarzenia. Nikomu nic nic się nie stało, jednak sprawa jest badana pod kątem spowodowania zagrożenia dla życia i zdrowia – informuje Jarosław Janicki, oficer prasowy Komendy Miejskiej Policji w Białej Podlaskiej.

Motywy, jakimi kierował się Armeńczyk strzelając do ludzi, na razie są nieznane.

Mężczyzna używał repliki broni palnej, wykorzystywanej podczas zespołowych rozgrywek airsoft. Te repliki są najczęściej robione w skali 1:1 i wyglądają bardzo przekonywująco. Działają jak broń pneumatyczna. Pociski sa napędzane sprężonym powietrzem lub gazem. Plastikowe kulki w zależności od kalibru broni mają wagę od 0,50 do 0,80 grama. Uderzenie tego typu kulą w tułów, rękę czy nogę jest niegroźne. Może jednak dojść do tragedii, gdy plastikowy nabój trafi w oko.

Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (13 października 2016 02:42)
    To nie chodzicie na kebaba , a nie chodzicie a Polacy pracy nie mają !!!
    autor: gość

    (30 lipca 2016 11:31)
    -qwerty. Wiesz tyle co zjesz. A jesz te brudy w Al-Dzazirze, więc efekt jest taki, a nie inny.
    autor: gość

    (21 lipca 2016 16:48)
    Do niezorientowanego gościa z 18 lipca 2016 z 22:33:55 a co Al-Jazeera ma do Armenii? Ok. 95% ludności tego kraju to chrześcijanie, a osoby wyznające tam Islam można uznać za błąd statystyczny. A Al-Jazeera znaczy tyle co wyspa lub półwysep, żadna specjalna nazwa, której trzeba się obawiać. Pytanie do redakcji: a gdzie te relacje o syfie na łąkach, co nam PUK zostawił? Ładnie to tak obiecywać czytelnikom, że tematu się nie zostawi i ich olewać?
    autor: qwerty

    (19 lipca 2016 12:26)
    Policjanci tez lubia strzelac jak tam sie stoluja to niech trzymaja mocno swoje spluwy. Smacznego
    autor: gość

    (19 lipca 2016 11:19)
    I co w tym złego, że tam policjanci też jedzą? Ciebie nikt nie zmusza abyś tam jadł. To wolny kraj, każdy może jeść co chce.
    autor: gość

    (19 lipca 2016 10:04)
    Najdotkliwszą karą będzie pozbawienie ich dochodu. Nie lubią nas, to nie dajmy im nic zarobić. Wtedy ta gawiedz wyniesie się z naszego miasta. A to nawet międzyrzecka policja stołuje się tam.
    autor: gość

    (18 lipca 2016 22:36)
    Do Obserwator,Olo
    Wlasznie o to mi chodzilo macie swieta racje,Ja jako Ormianin tez jestem tego zdania chwasty trzeba wyrwac,chorych leczyc,zlo potepjac!!!
    autor: Ormianin

    (18 lipca 2016 22:33)
    Mamy przecież w mieście Al - Dzazirę. Dla niezorientowanych podaję, że telewizja o takiej nazwie ma wyłączność na pokazywanie egzekucji "niewiernych" wykonywanych przez bojowników państwa islamskiego. Te strzały to może na razie ćwiczenia ?
    autor: gość

    (18 lipca 2016 08:30)
    DO Agi
    Armeńczycy- obywatele Armenii Ormiane - naród. Armeńczyk - nie musi być Ormianinem, może być Eskimosem .:)
    autor: AZOR

    (18 lipca 2016 08:11)
    Ot, tak wpisałem
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Szturm-na-siedzibe-policji-w-Erywaniu-Spekulacje-o-probie-puczu-w-Armenii,wid,18426844,wiadomosc.html
    autor: AZOR

    (18 lipca 2016 02:33)
    ble ble ble
    Spuścić wpier... l, zrobić sprawe w sądzie, ukarać i zapomnieć a nie wypisywać pierdoły!Amen.
    autor: olo

    (17 lipca 2016 21:49)
    obserwator
    Jak chciał postrzelać to po co do ludzi?? niech jedzie gdzieś do lasu a nie czas sobie umila w tak debilny sposób...na badania go psychologiczne jak nie przejdzie to papa z kraju jeszcze świrów nam brakuje... mi "kolor skóry" nie przeszkadza oby normalny a jak odchyl jakiś to trzeba izolować nie ważne czy to Polak czy "obcokrajowiec"
    autor: obserwator

    (17 lipca 2016 13:30)
    Ormiane
    To są idiota,ormiane to są osobowości podane niżej. Polacy o ormiańskich korzeniach. Wśród potomków rodzin ormiańskich, zamieszkałych od pokoleń w Polsce można wymienić takie postaci jak[potrzebny przypis]: Kajetan Abgarowicz – pisarz, Łukasz Abgarowicz – senator, Robert Amirian – kompozytor, Karol Antoniewicz – ksiądz, Zdzisław Antoniewicz – dziennikarz i sportowiec, Teodor Axentowicz – malarz, Sadok Barącz – kronikarz, Sonia Bohosiewicz – aktorka, artystka kabaretowa i wokalistka, Anna Dymna – aktorka, Zbigniew Herbert – poeta, Izaak Mikołaj Isakowicz – arcybiskup, Tadeusz Isakowicz-Zaleski – ksiądz, Jakub Paschalis Jakubowicz – kupiec i przedsiębiorca, Jan Jaśkiewicz – założyciel krakowskiego ogrodu botanicznego, Dionizy Kajetanowicz – ksiądz infułat, Jerzy Kawalerowicz – reżyser filmowy, Anna Krzysztofowicz – profesor zoologii, współzałożycielka OTK, b.red. naczelny Biuletynu Ormiańskiego Towarzystwa Kulturalnego, Jan Lechoń – poeta, Ignacy Łukasiewicz – wynalazca lampy naftowej i inicjator przemysłu naftowego, Robert Makłowicz – krytyk kulinarny, Wojciech Mojzesowicz – poseł, Stefan Moszoro-Dąbrowski – ksiądz, Ignacy Nikorowicz – pisarz, Józef Nikorowicz – kompozytor, Krzysztof Penderecki – kompozytor, Grzegorz Piramowicz – ksiądz, Grzegorz Leopold Seidler – prawnik i filozof, Juliusz Słowacki[potrzebny przypis] – poeta, Kajetan Stefanowicz – artysta malarz, legionista, Antoni Stefanowicz – artysta malarz, pedagog, Szymon Szymonowic – pisarz, Józef Teofil Teodorowicz – arcybiskup, Józef Bartłomiej Zimorowic – pisarz, burmistrz Lwowa, Szymon Zimorowic – pisarz, Bohdan Janusz – konserwator zabytków Bogdan Dawidowicz – lektor języka ormiańskiego https://pl.wikipedia.org/wiki/Ormianie_w_Polsce
    autor: Antyidiota

    (17 lipca 2016 11:31)
    terrorysta
    Powinni go potraktować jak terrorystę. odechciało by mu się takich pomysłów.
    autor: CIA

    (17 lipca 2016 10:23)
    z pewnością Ormianin
    ... z pewnością Ormianin, a nie Armeńczyk - żeby to w redakcji takie błędy... ech...
    autor: aga

    (17 lipca 2016 10:22)
    z pewnością Ormianin
    ... z pewnością Ormianin, a nie Armeńczyk - żeby to w redakcji takie błędy... ech...
    autor: aga

    (17 lipca 2016 10:19)
    Do Azor
    Nie wiem z kad wziolesz ze go bronie, nie mozna bronic idioty, tylko podkreszlam ze nie wolno mowic o narodzie nie majac pojecia o tym on w Armenii tak samo by dostal kary za to co zrobil i tez jestem za tym by poniosl tu w Polsce za to co zrobil, ale to nie daje nie komu prawo by obrazac Ormian. Ormianie od wiekow walcza z muzulmanami wiec chyba glupie by ta situacje mieszac z terorizmem.
    autor: Ormianin

    (17 lipca 2016 09:13)
    Do Ormianina
    Dobra opinię Armenii i Ormianom psujesz ty broniąc i Ormianin, który nie ma 12 a 21 lat i strzelał nie do puszek a do ludzi na ulicy. Normalne to nie jest i tolerować tego nie można. PS. Oczekiwał bym raczej potępienia takiego czynu. Zwłaszcza przez tak światłą i wykształconą społeczność.
    autor: AZOR

    (16 lipca 2016 20:43)
    Armenia
    Słuchajcie drodzy Polacy ja z gory przepraszam za moją pisownie bo w Polsce nie chodziłem do szkoły wiec moga być błędy ale chciałem się odnieść do tych bzdur co tu czytam tak się zastanawiam czy któżz was wogle się krztalcil w jakim kolwiek kierunku czy któż wie wogle gdzie jest Armenia kim są Ormianie to ze głupek kupił zabawkę w sklepie i nie zdawał sprawe do czego służy i nie swiadomie zuzyl i trafil kogos to nie znaczy ze Ormianie sa teroristamy tym tylko potwierdzacie racje Angelskich bandytow ktorzy podpalaja Polska flage,Francuzkich bandytow ktorzy bija Polakow. chetnie bym podyskutowal z wami na te tematy ale szkoda mi czasu ......... zastanówcie się troszkę zanim cóż piszecie miszlenie nie boli......
    autor: Ormianin

    (16 lipca 2016 15:05)
    Ludzie dajcie spokoj co zaczyna sie wyrabiac pozamykac ich knajpy bo to nie wiadomo co jeszcze do glowy im przyjdzie dla nich to zabawa a komus krzywde moga zrobic dac im prawdziwa bron to beda strzelac trzeba temu zapobiec. Nie wpuszczac do miasta nie kupowac tam nic zwina interes czym predzej
    autor: gość

    (16 lipca 2016 12:16)
    Re: Pawełek
    Radzę drogiej redakcji nie ośmieszać się do końca i nie strzelać sobie w stopę kolejnymi komentarzami. Rzecz jasna chodziło o "Bańki" - "s" pojawiło się przez zwykłe omsknięcie palca. Wszystkie polskie nazwiska się odmienia, ale skąd możecie to wiedzieć, skoro znajomość zasad rządzących językiem polskim czerpiecie okazjonalnie z poradni internetowej... Wycofuję się z tej dyskusji, pozostawiając redakcji znane polskie powiedzenie, że tylko głupiec tkwi w niewiedzy. Peace and love.
    autor: Pawełęk

    (16 lipca 2016 07:38)
    Pawełek
    Nie "Bański", tylko "Bańko". Śmiesznie to wygląda, gdy ktoś chce pouczać innych, a sam czyjegoś nazwiska nie potrafi napisać poprawnie.
    autor: gość

    (16 lipca 2016 06:35)
    Do AZOR
    Masz rację AZOR ,popieram,wywalić do Armenii i tam niech strzela,jak mu tutaj żle.
    autor: EDI

    (16 lipca 2016 03:06)
    Armeńczyk
    Motywy??? Trenował, za rok będzie strzelał z Kałacha. Do pierdla dziada i do Armenii, póki czas.
    autor: AZOR

    (16 lipca 2016 00:42)
    ...
    jaki kraj, tacy terroryści :)
    autor: pixiorq

    (15 lipca 2016 22:15)
    p
    niech więcej polska przyjmie tego dziadostwa co wychowani zostali na gwałtach morderstwach i tde jeszcze gorzej będzie to dopiero początek był 1 incydent będą następne
    autor: władek p

    (15 lipca 2016 21:52)
    Re: Pawełek
    Więc na swoją obronę przytaczacie opinię Bański, z której wynika, że... forma "przekonywująco" jest niepoprawna. Brzmi, nomen omen, przekonująco. Aż z ciekawości się zorientuję co za orły tam pracują.
    autor: Pawełek

    (15 lipca 2016 21:51)
    Nie dla brudasów
    Nie wiem co w tej głupiej Unii wymyślili żeby to gówno wpuszczać. We Francji tragedia za tragedią a oni dalej tym pasozytom chcą pomagać. Trzeba było poprzebijać im te pontony, niech się zabijają u siebie.
    autor: Goś

    (15 lipca 2016 21:38)
    Polska
    Najechało do nas cyganów, turasów czy innej zwierzyny i jest problem który trzeba zwalczyć. W stanach czy to replika czy to prawdziwa broń typ leżałby już dawno martwy i tak powinnobyć z każdym szczurem tego pokroju.
    autor: Trevor

    (15 lipca 2016 21:27)
    Pawełek
    Forma przekonywujący w tekstach pisanych – co więcej, drukowanych, a nie internetowych – występuje równie często, co forma przekonujący, a znacznie częściej niż przekonywający. Mimo to jest zwykle traktowana jako niepoprawna, w przeciwieństwie do dwóch pozostałych wymienionych tu form. Myślę, że czas przyszedł, aby formę przekonywujący zaakceptować przynajmniej w tzw. normie potocznej. To samo dotyczy formy oddziaływujący, używanej na równi z oddziałujący i oddziaływający. Mirosław Bańko, PWN źródło: http://sjp.pwn.pl/slowniki/przekonywuj%C4%85cy.html
    autor: gość

    (15 lipca 2016 21:24)
    Armenczyk czy Ormian?
    Słowniki podają, że: 1) Azerbejdżanin to ‘mieszkaniec Azerbejdżanu’, Azer zaś to ‘mężczyzna narodowości azerskiej’; 2) Ormianin to ‘mężczyzna narodowości ormiańskiej’, natomiast Armeńczyk to ‘mieszkaniec Armenii’. Nazwy państw mogą się wywodzić od nazw ludów lub narodów. Problem w tym, że obywatele tych państw mogą mieć inne pochodzenie etniczne niż pochodzenie większości ich mieszkańców. Takim konfliktom może zapobiec przyjęcie zasady, że nazwy mieszkańców państw tworzy się od nazw państw z dodaniem odpowiednich przyrostków. W związku z tym formy Uzbekistańczyk ‘mieszkaniec Uzbekistanu’ i Uzbek ‘członek narodu Uzbekw’ także należy uznać za uzasadnone. Jan Grzenia, Uniwersytet Śląski źródło: http://sjp.pwn.pl/slowniki/Arme%C5%84czyk.html
    autor: gość

    (15 lipca 2016 20:51)
    This is the gun
    NIE WIEM JA NIE SŁYSZAŁEM ŻEBY KTOŚ Z MŁODZIEŻY MIĘDZYRZECKIEJ STRZELAŁ KULKAMI W LUDZI A TU MAMY PRZYPADEK GOŚCIA KTÓRY PRZYJECHAŁ TU DO PRACY Z INNEGO KRAJU I ODWALA TAKIE NUMERY PODEJRZEWAM JAK ICH BĘDZIE TUTAJ WIĘCEJ I KTÓRYŚ BĘDZIE MIAŁ BROŃ BĄDŹ CIĘŻARÓWKĘ MOŻEMY MIEĆ TUTAJ W PRZYSZŁOŚCI MAŁĄ FRANCJĘ PONIEWAŻ W POLSCE BĘDZIE SIĘ ICH GNĘBIĆ A ONI Z ZEMSTY BĘDĄ ROBIĆ TAKIE NUMERY. POZDRWAIAM
    autor: Baltazar

    (15 lipca 2016 20:28)
    Skąd tu tyle antypolskości ? Polaki- robaki, polskie zwierzęta... kto coś takiego wymyśla? Armeńczyk to idiota, bo nawet jakby chciał wyrządzić komuś krzywdę strzelając z prawdziwej broń lub w jakiś inny sposób, to już jest spalony... albo ma coś z głową nie tak. :) Zaznaczam, że nie mam uprzedzeń, z dwoma poprzednimi pracownikami zawsze zbijałem łapę i rozmawiałem.
    autor: Polak

    (15 lipca 2016 20:18)
    Dziennikarzyny
    "Przekonująco" a nie "przekonywująco" tępaki. Jeśli nie umiecie poprawnie pisać w języku polskim, nie zabierajcie się za dziennikarstwo.
    autor: Pawełek

    (15 lipca 2016 19:50)
    Szanuję
    Dobrze że strzelał, powinien nakreślać swoją kulturę dla polaków-robaków
    autor: CallMeTestoviron

    (15 lipca 2016 19:13)
    Jak prowokowały go polskie zwierzęta to nic dziwnego że na wszelki wypadek zaczął strzelać w ramach obrony własnej
    autor: JanPawełTszeci

    (15 lipca 2016 19:07)
    Armenczyk czy Ormian?
    autor: gość

    (15 lipca 2016 19:05)
    jaki kraj tacy terroryści
    autor: LILI

    (15 lipca 2016 19:02)
    .
    Pracuje w kebabie....
    autor: Mieszkanka

    (15 lipca 2016 18:48)
    porażka
    A co ten dzikus tu robi wgl?
    autor: akbarus

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt | wersja desktop

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny