Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
12.3°C
Kontakt
miasto Międzyrzec Podlaski

Burmistrz na lodzie

19 marca 2013 16:40 | autor: red.

Miał być finansowy sukces a jest klapa. Do utrzymania Białego Orlika w centrum miasta trzeba będzie dołożyć.

W styczniu „Wspólnota Międzyrzecka” informowała:

„Lodowisko w centrum przeżywa oblężenie. Jak szacuje gospodarz miasta, nie dość, że zarobi na swoje utrzymanie, to jeszcze wygeneruje zyski. - Zdarza się, że niektórzy chętni muszą czekać nawet godzinę na wejście - mówi Artur Grzyb z nieukrywanym zadowoleniem. Za pieniądze z lodowiska oprócz armatki miasto chce kupić również dodatkowe pary łyżew oraz nart.”

Tymczasem w najnowszym numerze tygodnika Arkadiusz Myszka, nowy dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, informuje, że do utrzymania lodowiska trzeba będzie dołożyć. Wpływy z biletów i wypożyczania łyżew wyniosły 31 tys. zł (10 tys. zł więcej niż w poprzednim sezonie). Jednak koszty przeniesienia i utrzymania lodowiska już teraz wynoszą 25 tys. zł, a brak jeszcze najważniejszej faktury – za energię elektryczną. Dyrektor Myszka na łamach Wspólnoty szacuje, że utrzymanie lodowiska w tym sezonie wyniesie około 45 tys. zł.

Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (26 marca 2013 12:00)
    za łatanie ulic by się wzięli, stan Lubelskiej to tragedia, tak złego stanu dróg jak w tym roku to nie pamietam
    autor: gość

    (26 marca 2013 09:55)
    WIDAĆ BYŁO OBLĘŻENIE LODOWISKA SZCZEGÓLNIE W DNIU 31 GRUDNIA NA TZW. SYLWESTRA. Najpierw kasa i to jaka. Kto miał na tym lodowym Sylwestrze zarobić najwięcej? A później kicha, brak zainteresowanych hi hi hi .... Pomysł Grzyba i Brodawki spalił na panewce no nie.
    autor: yeti

    (21 marca 2013 21:25)
    No i dzisiaj ta sama młodzież a przynajmiej większość z nich gra w Huraganie a niektórzy z nich w seniorach i mają się dobrze
    autor: gość

    (21 marca 2013 18:47)
    Młodzi piłkarze są zdesperowani. - Nie ma żadnego odzewu od władz miasta, więc trzeba coś robić. Problemy finansowe w Huraganie były od dłuższego czasu, był ciągły niepokój co dalej. A gdy już padło ostatnie słowo, to postanowiliśmy działać. Rozmawiamy z trzema młodymi piłkarzami Huraganu. Żaden z nich nie chce podać nazwiska. Obawiają się reperkusji. Są jednak zdesperowani, Zapowiadają dalsze protesty. – Utworzenie nowego klubu, co zapowiada burmistrz nas nie zadowala, bo po skończeniu wieku juniora starszego nie będziemy mieli gdzie grać. Pan Grzyb zapewniał w swoim programie wyborczym, że chce zatrzymać młodzież w Międzyrzecu. Tylko co ta młodzież będzie mogła tu robić? Ma tylko przy komputerze siedzieć? http://miedzyrzec.info/artykuly/latwo-klubu-nie-oddamy/
    autor: gość

    (21 marca 2013 17:59)
    Napewno burmistrz nie ma bezpośredniego udziału w tym co się dzieje w międzyrzeckim sporcie ale jego pomoc nie tylko finansowa jest bezcenna.Napewno jego oponenentom nie przejdzie przez gardło powiedzieć;dziękujemy panie burmistrzu za siatkówke za to gdzie jest w tej chwili[dla zainteresowanych to Grzyb zainicjował bedąc dyrektorem trójki klasy sitkarskie]dziękujemy za to że piłka nożna nie umarła w naszym mieście i ma się znakomicie dziękujemy za to że w dwójce powstaną klasy sportowe piłkarskie i sukcesy to tylko kwestia czasu przy tak zdolnej młodzieży.Jeszcze raz pytam czy to mało?
    autor: gość

    (21 marca 2013 15:15)
    Na ocenę efektów szkolenia w tej czy innej dyscyplinie przyjdzie jeszcze czas. My mówimy, że przez sześć lat rządów burmistrza grzyba zaniedbano infrastrukturę sportową miasta. Podawane niżej przykłady świadczą dobitnie, ze obecną władzę nie obchodzą efekty działań poprzedników.
    autor: gość

    (21 marca 2013 14:17)
    a ty jesteś upośledzony czy tylko udajesz? To burmistrz ich trenuje i dał im talent?
    autor: gość

    (21 marca 2013 14:11)
    O stosunku Grzyba do piłki świadczą wyniki a te są i nikt temu nie zaprzeczy znakomite dwoje naszych zawodników gra w kadrze Polski trzeci jest w szerokiej kadrze bedą być może trzy awanse.Wskażcie proszę drugi taki klub w którym w tak krótkim czasie tak wiele osiągnięto.A to również zasługa burmistrza Artura Grzyba
    autor: gość

    (21 marca 2013 13:54)
    5 ojro za siku, 10 ojro za papier toaletowy ;)))
    autor: gość

    (21 marca 2013 13:52)
    A miało byc tak dobrze za Grzyba. Takie zmiany na lepsze miały być. O stosunku Grzyba do piłki noznej w Międzyrzecu najlepiej świadczy ten stary sracz. Może by go tak przenieść na żwirownię koło stoku. To byłaby największa atrakcja turystyczna. Nawet z zagranicy by przyjeźdżali oglądać ;)))
    autor: gość

    (21 marca 2013 12:58)
    Sracz
    I za Roszkowskiego i za Leszczynskiego stał stary''sracz'' w budynku we wszystkich pomieszczeniach była i jest wilgoć instalacja elektryczna i hydrauliczna woła o pomstę do nieba prysznice pamietają króla ćwieka bogu dzieki że trener Syryjczyk wymienił boiler bo chłopaki po ciężkim treningu musieli by kąpać sie w zimnej wodzie.Proszę nie nazywajmy czegoś co było szambem- perfumerią.Można by w nieskończoność wymieniać to co nie zostało zrobione a co jest do zrobienia. Pokładam nadzieje w nowym dyrektorze że przynajmiej te pilne prace remontowe zostaną wykonane
    autor: gość

    (21 marca 2013 12:51)
    kadry burmistrza Grzyba
    Za Słowem Podlasia: "Komisję konkursową mającą wyłonić nowego dyrektora powołał burmistrz Artur Grzyb, wcześniej dymisjonując obecnego szefa ośrodka. Swoje motywy przedstawia krótko: – Zdecydowałem tak, bo nie radził sobie na tym stanowisku. Konkurs zostanie rozstrzygnięty do końca lutego, a od 1 marca będzie już nowy dyrektor. Nie wiadomo, czym dyrektor MOSiR Mariusz Leszczyński naraził się włodarzowi miasta (...) Nagłe odwołanie dyrektora MOSiR jest dla wielu niespodzianką. Zwłaszcza że jeszcze do niedawna cieszył się on pełnym zaufaniem burmistrza i nic nie wskazywało, by miało się coś tu zmienić (...) Mariusz Leszczyński niezbyt chętnie komentuje to, co się stało. A zarzutami burmistrza jest wyraźnie zdziwiony. – Że nie radziłem sobie? Uważam, że było wręcz przeciwnie – zapewnia".
    autor: gość

    (21 marca 2013 12:36)
    Bardzo dobre pytanie. Za Darka Roszkowskiego przeprowadzono remonty, i co najważniejsze pojawiły sie nowe boiska. A co było później? Za Słowem Podlasia: "Skoro szefa MOSiR nie dało się wyłonić w konkursie, burmistrz Grzyb powołał na to stanowisko Mariusza Leszczyńskiego. – To młody, pełen pomysłów i zapału do pracy człowiek. Bardzo aktywny i znany w środowisku sportowym. Mam nadzieję, że przez kolejne 12 miesięcy okaże się dobrym dyrektorem – liczy Ługowski. – Nie mogliśmy sobie pozwolić na ponowne ogłaszanie konkursu, bo MOSiR natychmiastowo potrzebuje zarządcy – dodaje".
    autor: gość

    (21 marca 2013 11:53)
    Stadion
    Zdaje sie że na przestrzeni sześciu lat było dwóch dyrektorów Mosiru Roszkowski i Leszczyński zasadnym było by zadać im pytanie co oni jako osoby bezpośrednio odpowiedzialne za stan techniczny podległych im obiektów zrobili w tym kierunku
    autor: gość

    (21 marca 2013 11:52)
    Basen i stadion
    Ktoś wcześniej pisał o nietrafionych inwestycjach. Zamiast wzmiacniać i rozwijać to co jest to pakuje sie pieniądze w białego orlika nie patrząc na konsekwencje. Teraz zamiast wydać trochę gorsza na modernizacje stadionu i basenu trzeba będzie dopłacać do fanaberii burmistrza.
    autor: gość

    (21 marca 2013 11:47)
    Z czego tu się cieszyć skoro dług miasta rośnie w zawrotnym tempie. Realizacja głupich pomysłów będzie nas wszystkich drogo kosztować. Rozwój miasta zostanie przez obecnie rządzącą ekipę zablokowany na lata!!!!!!!!!!
    autor: gość

    (21 marca 2013 11:41)
    Basen i stadion
    W ostatnim wydaniu Tygodnika Wspólnota nowy dyrektor MOSiR p. Arkadiusz Myszka szczerze mówi o stanie infrastruktury sportowej na terenie miasta. Wymienia m.in. basen oraz stadion. Jest zaskoczony ich złym stanem technicznym. Wnioskuje, że na przestrzeni ostatnich lat były to obiekty niedoinwestowane finansowo, jednocześnie nie wskazuje winnych tych zaniedbań. Odpowiedź jest bardzo prosta - od ponad sześciu (6) lat burmistrzem miasta jest p. grzyb i pod ten adres panie dyrektorze należy kierować zasadne moim zdaniem pretensje.
    autor: gość

    (21 marca 2013 11:33)
    Próżniak
    ''Uderz w stół a nożyce sie odezwą''
    autor: gość

    (21 marca 2013 09:22)
    Nie cwaniakuj. Dostałeś od miasta lokal do wynajęcia za psie pieniądze i teraz wychwalasz każde pierdnięcie burmistrza.
    autor: gość

    (21 marca 2013 08:46)
    Inicjatywa
    A może tak coś we własnym zakresie z własnej inicjatywy a nie tylko czekasz jeden z drugim aż ktoś wam coś pod nos podsunie ale i tak bedziecie narzekać próżniaki jedne.
    autor: gość

    (20 marca 2013 21:50)
    .
    Najlepiej zlikwidować wszystko, co nie przynosi zysku, łącznie ze szkołami. A kasę przeznaczyć na socjal dla obiboków, którzy tylko ręce potrafią wyciągać. Podobno jedna z firm szukała ostatnio pracowników i jakoś tłumów nie było.
    autor: gość

    (20 marca 2013 21:40)
    haha nie widziałem że klakierzy z urzędu miasta pracują po godzinach wypisując takie brednie. A co ludziom po usypanej górce? będzie lepiej się żyło?lodowisko jak widać przynosi straty, ale do takiej biedoty umysłowej to nie dociera bo ona się cieszy że może z górki zjeżdzać.
    autor: gość

    (20 marca 2013 20:17)
    a czy to tylko w miedzyrzecu nie ma pracy a w innych regoinach oferty sypia sie drzwiami i oknami??? burmistrz coś stara sie zrobić, raz lepiej raz gorzej ale coś sie dzieje tu... jak by nic nie robił to też by było źle. z pustego i salomon nie naleje, przyjda kolejne wybory, pewnie nowy burmistrz i co. i juz tak od razu wszystko sie zmieni i bedzie lepiej . ha ha i ha
    autor: gość

    (20 marca 2013 17:39)
    ludziom przede wszystkim do życia potrzebna jest praca, żeby ich stać było na przyjemności. Ale co tam mamy górkę i lodowisko a i bezrobocia nie ma bo nie ma pracy kto nie chce pracować według burmistrza
    autor: gość

    (20 marca 2013 16:30)
    Z tego co widzę to najlepiej zlikwidować MOSiR, MOK, kino i inne tego typu niedochodowe instytucje. Ludziom do życia potrebne są przede wszystkim ładne chodniki i drogi.
    autor: gość

    (20 marca 2013 11:48)
    Sport
    Jest mi bardzo miło prowadzić dyskusje z kompetentną osobą ale w dalszym ciągu uważam że duch sportu powinien brać góre nadewszystko.Jeżeli postrzegać to tylko przez pryzmat finansowy to należałoby sie zastanowić po co łożyć kase na siatkówke skoro nie mamy odpowiedniej hali do gry w pierwszej lidze albo po co w Huraganie szkolić zdolnych piłkarzy reprezentantów Polski skoro i tak trafia do innych klubów.A no własnie po to żeby ci młodzi ludzie mogli realizować sie w tym co kochają robić czyli uprawiać sport czy to amatorsko czy profesjonalnie. Burmistrz Grzyb poprostu im w tym pomaga i chwała mu za to
    autor: gość

    (20 marca 2013 11:14)
    Prawda
    Zacznę od tego iż nie należy obrażać innych bez względu na to czy myślą, mówią i piszą o działaniach pana burmistrza tak czy inaczej. Przedmówca ma racje tylko w aspekcie nieocenionego ruchu na świeżym powietrzu przez wszystkich zainteresowanych. Natomiast burmistrz promując swoje działania zawsze mówi o korzyściach, przede wszystkim finansowych cytat " Za pieniądze z lodowiska oprócz armatki miasto chce kupić również dodatkowe pary łyżew oraz nart.”. Przykład lodowiska pokazuje mijanie się z prawdą, bardzo delikatnie rzecz ujmując. Armatka śnieżna już została zakupiona, a o dodatkowych łyżwach i nartach należy zapomnieć. Dalej na sesji budżetowej RM jeden z radnych nie dowierzał wskazanym przez władze wpływom do budżetu miasta w wysokości ok. 220 tyś zł z tytułu funkcjonowania lodowiska, górki oraz orlików. Jestem przekonany,że dołożymy dużo do tych prospołecznych inwestycji z wpływów z podwyższonych m.in. na te cele podatków. A co do tej frekwencji to bywała również a może przede wszystkim mizeria o czym dobitnie świadczą wpływy.
    autor: gość

    (20 marca 2013 09:14)
    Lodowisko na Krznie
    Do wszystkich zainteresowanych ślizganiem na łyżwach za darmo.Lodowisko na Krznie czynne od rana do nocy-hulaj dusza oplat nie ma.Zagwarantowanie bezpieczeństwa dzieciom i dorosłym we własnym zakresie.Ludzie puknijcie sie w łeb czy tylko kasa sie liczy a czy widok sporej rzeszy dziciaków tych stawiających pierwsze kroki na łyżwach i tych zaawansowanych nie jest budujący.To samo dotyczy orlików i grającej tam młodzieży i dorosłych te obiekty żyją a frekwencja na nich jest bardzo duża.Jaki wpływ ma sport na rozwój młodzieży nikomu tłumaczyć nie trzeba no chyba że niektórzy rodzice wolą jak ich dzieci siedzą przed komputerem i graja w te durne gry uważając że są bardziej bezpieczne.Sądząc po niektórych wpisach trzeba stwierdzić że one są pisane po to aby dowalić Grzybowi a nie po to aby merytorycznie dyskutowac o sporcie który jest w najlepszej kondycji niż kiedykolwiek.Jest takie powiedzenie bardzo trafnie pokazujące ta sytuacje;Jaki włodarz taki sport w jego mieście; nic dodać nic ująć
    autor: gość

    (19 marca 2013 21:40)
    tak chcial sie popisac obiektami sportowymi pan Artur mag od fikolkow!
    autor: gość

    (19 marca 2013 21:39)
    Przede wszystkim trzeba myśleć w co sie inwestuje. Orlik kosztował ponad 400 tys., z czego połowa poszła z budżetu miasta. Lepiej już było te pieniądze przeznaczyć na siatkówkę i piłkę nożną czyli dyscypliny, które cieszą się największym zainteresowaniem i kibiców i młodzieży. Na stadionie niezłą mamy tylko murawę, reszta to dziadostwo. A że hala nowa dla siatkarzy by się przydała to też chyba nie trzeba do tego przekonywać.
    autor: gość

    (19 marca 2013 20:56)
    No nie wiem?
    Nie wiem, czy jest gdziekolwiek inwestycja tego typu, która jest na plusie. Jeśliby kierować się rachunkiem ekonomicznym to trzeba by było zacząć od zamknięcia stadionu narodowego.
    autor: gość

    (19 marca 2013 20:45)
    Grzyb Musi odejść!
    Uważam, że Grzyb jest nieodpowiednią osobą, która piastuje stanowisko burmistrza. Nie wypełnia należycie swojego stanowiska - stałe podwyżki, oszczędności w oświetleniu miasta, nawierzchnie miejskich dróg po zimie - tragedia! Panie Arturze, idź Pan w ..... !
    autor: gość

    (19 marca 2013 20:28)
    Ile kosztuje utrzymanie stoku?
    Mnie ciekawi ile kosztuje utrzymanie stoku narciarskiego, i ile musimy do niego dokładać, choć może przynosi zyski, Szanowna Redakcja strony mogłaby się dowiedzieć. z góry dziękuję
    autor: gość

    (19 marca 2013 19:28)
    patelnia
    Myszka zrób wreszcie porządek grzyba na patelnie usmarzyc i wyrzucic
    autor: widelec

    (19 marca 2013 17:45)
    brawo
    Brawo panie Arkadiuszu. Początek pana kadencji jest dla mnie mówiąc w skrócie , ok :) Miejmy na uwadze realia a nie statystyki pana burmistrza .
    autor: gomer12

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt | wersja desktop

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny