Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
-0.4°C
Kontakt
miasto Międzyrzec Podlaski

Ekipa Łysańczuka

2 marca 2024 20:45 | autor: redakcja
Kandydaci na radnych Pawła Łysańczuka (fot. Międzyrzec Info)

W sobotę w samo południe na schodach pałacu Potockich zastępca burmistrza Paweł Łysańczuk przedstawił kandydatów na radnych ze swojego komitetu wyborczego.

Lista kandydatów na radnych z „KWW Paweł Łysańczuk” wygląda następująco:

Okręg nr 1 - Mariusz Jarosz

Okręg nr 2 - Agnieszka Trochimiak

Okręg nr 3 - Konrad Karwowski

Okręg nr 4 - Adam Paluszkiewicz

Okręg nr 5 - Marcin Kieruczenko

Okręg nr 6 - Zbigniew Bernat

Okręg nr 7 - Monika Nowik – Cep

Okręg nr 8 - Karol Pocztarski

Okręg nr 9 - Zdzisław Frydrychowski

Okręg nr 10 - Gabriela Kulik

Okręg nr 11 - Piotr Grzeszyk

Okręg nr 12 - Tadeusz Bartoszuk

Okręg nr 13 - Jakub Leszczuk

Okręg nr 14 - Piotr Sakowicz

Okręg nr 15 - Marcin Borowik

> > > > Prezentacja kandydatów – FOTO < < < <

REKLAMA
Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (26 marca 2024 16:00:11)
    Toż on pomazaniec, namaszczony oleum świętym przez Kota i sukienkowych, którym dali ponad bańkę na renowację zabytków.
    autor: gość

    (26 marca 2024 15:11:07)
    Namaszczenie burmistrza Kota dyskwalifikuje tego człowieka jako kandydata na burmistrza...to na prawdę obciach wybierać kogoś z takiego namaszczenia:)))), jeśli miałby kandydować to wypadało by zrezygnować z posady i wtedy kandydować a tak utożsamia się z Kotem w 100% we wszystkim...wstyd.
    autor: gość

    (26 marca 2024 14:53:15)
    Te wszystkie wulgarne ataki na Pawła Lysanczuka, świadczą o jednym. Pan Paweł jest faworytem do wygrania wyborów na burmistrza miasta. Jeżeli chodzi o księży, to wydaje się że to Duszek, najbardziej się przytula, mało tego wykorzystuje cmentarz do wyborów. To jest dopiero obłuda.
    autor: gość

    (26 marca 2024 14:14:37)
    Mieszkańcy nie zagłosują na tego co strzelał z ucha a później został namaszczony przez najgorszego z najgorszych. Przymilanie się do księży nic nie da.. co chłopczyku zrobiłeś ponad swoją mierną? ... w szafie siedziałeś jak twój kolega by wyskoczyć i obwieścić żeś najszlachetniejszy i najlepszy ... Wzbudzasz we mnie litość.
    autor: gość

    (26 marca 2024 14:12:27)
    Mieszkańcy nie są naiwni. Nie zagłosują na tego co strzelał z ucha a później został namaszczony przez najgorszego z najgorszych. Przymilanie się do księży nic nie da.. gdzie chłopie byłeś przez ostatnie lata... w szafie siedziałeś jak twój kolega by wyskoczyć i obwieścić żeś najszlachetniejszy i najlepszy..
    autor: gość

    (26 marca 2024 13:19:18)
    Wszystkie chwyty dozwolone?
    Widzę że jasnowidz włączył się do dyskusji i przewiduje wygraną Łysanczuka, czy to przypadkiem nie ten sam który oddał kilkaset głosów w ankiecie?
    autor: Gość

    (26 marca 2024 13:17:16)
    I tu się mylisz. Wyborcy nie będą głosować na ucznia, ale na doświadczonego nauczonego ciężkiej pracy administracyjniej, porządnego człowieka. Według sąsiadów z osiedla pana Duszka, nie będą głosować na niego, bo to lawirant i próżniak.
    autor: Gość

    (26 marca 2024 13:04:23)
    Przykro mi ale nie sądzę żeby mieszkańcy miasta świadomie zagłosowali na ucznia najgorszego burmistrza w dziejach miasta, to wstyd gdyby on wygrał. Kot podzielił mieszkańców i z całą pewnością nie wszyscy podzielają jego poglądy.
    autor: gość

    (26 marca 2024 12:44:27)
    Pan Paweł Lysanczuk będzie nowym burmistrzem miasta Międzyrzeca. Tyle w temacie.
    autor: Gość

    (26 marca 2024 08:46:32)
    Pierwsze co ustala nowe władze, to maksymalne pobory i na tym zapał do pracy się skończy.
    autor: gość

    (26 marca 2024 08:39:13)
    Nie da się zaklinać rzeczywistości, Tylko Marcin Duszek jest w stanie coś zrobić, wybór kogoś innego nic nie zmieni a wręcz umocni i pogłębi stare układy.
    autor: gość

    (26 marca 2024 08:29:55)
    Jeden wykorzystuje cmentarz drugi robi imprezę w budynku bez odbiorów nie zważając na bezpieczeństwo przybyłych setek ludzi.
    autor: Gość

    (26 marca 2024 07:52:34)
    Pawełek tak wczoraj zaangażował pracowników UM do udziału w sondzie Wspólnoty, że musieli ją anulować, bo serwery nie dźwignęły jego snobizmu
    autor: gość

    (26 marca 2024 07:35:41)
    Ciekawe czy członkowie komisji wyborczych i tym razem będą się pytać czy wydać kartę ?
    autor: Gość

    (26 marca 2024 05:50:31)
    23;06 W dodatku chodzi z największym nierobem i pasożytem poprzedniej kadencji.
    autor: gość

    (25 marca 2024 23:06:08)
    Przesada
    Oj tak, dobrze że jeszcze z lodówki nie wyskakuje. Strasznie ta kampania nachalna w tym roku, zaczepianie ludzi na ulicy, nachodzenie w domach, obklejanie wszystkiego co się da swoimi wizerunkami. Takim działaniem można osiągnąć efekt odwrotny od zamierzonego, ludzi to nie przekonuje a zwyczajnie już męczy.
    autor: gość

    (25 marca 2024 22:49:26)
    GŁOSUJEMY NA Ministranta. Zadba o MUSZELKĘ dla siebie i całego miasta.
    autor: gość

    (25 marca 2024 21:10:59)
    Pawełek, nie lepiej było kasę przeznaczyć na akcje charytatywną zamiast całe miasto tymi plakatami oblepiać? Mdli mnie już
    autor: Kleofas

    (25 marca 2024 21:05:05)
    Wszyscy siebie warci. Koryto ich ciągnie, nic więcej. A jakie mają kandydaci pomysły na działanie kryzysowe? Mamy blisko do granicy z Białorusią, bardzo blisko. Obecny rząd przez do konfliktu z Rosją. Wiecie jak może się to skończyć?
    autor: gość

    (25 marca 2024 20:53:16)
    A Pan vice to odbiory pałacu już pozałatwiał?
    autor: Gość

    (25 marca 2024 19:20:42)
    rzygam
    Ja dostaję migreny od tej kampanii Łysańczuka i jego kandydatów na radnych. Ludzie, ile można? Wychodzisz z domu to banery na ulicach, balkonach po X obok siebie, idziesz na jarmark to cię atakują z herbatnikami, idziesz na miasto to z muffinkami i wszyscy nagle tacy mili, kochani i uśmiechnięci, aby tylko zrobić ładne zdjęcia z mieszkańcami, a w życiu codziennym traktują pracowników czy zwykłych ludzi jak śmieci, zero jakiejkolwiek empatii czy pomocy, mają ciebie gdzieś. Wracasz do domu, w skrzynce znów po X ich ulotek, wchodzisz na fejsa to z każdej strony czego to oni nie wybudują i jacy są wspaniali, nawet jako post sponsorowany ci to wyskakuje. Trochę skromności i pstryczka w nos, bo ludzie to nie małe dzieci, które można przekupić czymś słodkim i bajeczką na dobranoc.
    autor: gość

    (19 marca 2024 12:49:45)
    KRYTERIA PRZYZNAWANIA ODZNAKI HONOROWEJ PZPS WRĘCZONEJ PANU LYSANCZUKOWI
    2.1 Odznakę honorową mogą otrzymać: 2.1.1 zawodniczki i zawodnicy osiągający wysokie wyniki w siatkówce, 2.1.2 sędziowie i osoby działające społecznie w organizacjach związanych z siatkówką, 2.1.3 osoby fizyczne i prawne wspierające finansowo rozwój siatkówki, 2.1.4 trenerzy i pracownicy etatowi instytucji związanych z siatkówką, 2.1.5 kluby sportowe prowadzące sekcje piłki siatkowej, 2.1.6 redakcje i dziennikarze popularyzujący siatkówkę, 2.1.7 pracownicy naukowi posiadający znaczny dorobek naukowy dotyczący siatkówki. 2.2 Srebrna odznaka może być nadana: 2.2.1 zawodnikom i zawodniczkom o nienagannej postawie sportowej, którzy spełniają jeden z poniższych warunków: 2.2.1.1 zdobyli tytuł mistrza Polski, Puchar Polski lub zakwalifikowali się do półfinału pucharów europejskich, 2.2.1.2 reprezentowali barwy Polski co najmniej 10-krotnie, 2.2.1.3 zakwalifikowali się do finałów igrzysk olimpijskich, mistrzostw świata, mistrzostw Europy, 2.2.2 sędziom i innym osobom działającym społecznie w organizacjach związanych z siatkówką przez okres co najmniej 15 lat, 2.2.3 trenerom, którzy spełniają jeden z poniższych warunków: 2.2.3.1 trenowali zespół I lub II ligi co najmniej 5 lat, 2.2.3.2 zespoły przez nich trenowane zdobyły tytuł mistrza Polski, Puchar Polski lub zakwalifikowały się do półfinału pucharów europejskich, 2.2.3.3 doprowadzili reprezentację Polski do finałów igrzysk olimpijskich, mistrzostw świata lub Europy, 2.2.3.4 wychowali reprezentantkę/ta Polski juniorów lub seniorów, trenując ją/go przez okres 4 lat, 2.2.4 osobom fizycznym i prawnym, które wspierały finansowo rozwój siatkówki, przez co najmniej 5 lat lub uzyskały specjalną akceptację Zarządu PZPS, 2.2.5 klubom sportowym prowadzącym co najmniej 10 lat sekcję piłki siatkowej, 2.2.6 redakcjom, dziennikarzom, pracownikom naukowym i pracownikom biura PZPS wg indywidualnego rozpatrzenia wniosku przez Komisję Odznaczeń PZPS.
    autor: Wierny kibic

    (19 marca 2024 10:48:27)
    .
    Pan Lysanczuk usuwa niewygodne komentarze pod swoimi postami na FB, zostawia tylko te pozytywne, czyżby bal się prawdy? Kolejny kandydat na radnego od Pana Pawla niejaki Pan Kuba Leszczuk udaje teraz radnego swojego okręgu i stawia tabliczki na ulicy, gdzie niektóre już były postawione dawno temu , przypisuje sobie zasługę, ze to dzięki niemu postawiono tabliczkę z informacja o prędkości na ul Kosciuszki. Dzięki Kuba każdy wie ze tam jest ograniczenie predkosci. Nieczyste zagrania z Lysanczuka strony trwają w najlepsze a kilka dni temu nawoływał o czysta grę. Hipokryta
    autor: Ja

    (19 marca 2024 10:40:21)
    P. Łysańczuk inwestuje kupę hajsu w promowanie siebie i swoich radnych, oczywiście przy tym wykorzystując swoją posadę z Urzędu i dlatego jest o nich głośno. Czy przekupił już wielu swoimi herbatniczkami? Pewnie tak. A czy herbatniczki pochodziły z cukierni Wójcika? Kto wie, ale widać teraz niezłe układy jakie wychodzą w mieście. Czy p. Skóra już się wybieliła wszystkimi zbiórkami po tym jak jej mąż robił machloje? Czy babski to dalej kółko wzajemnej adoracji kilku pań, które teraz jednogłośnie popierają kandydaturę p. Łysańczuka, bo startuje też p. Kulik? Tłuste Koty......
    autor: gość

    (19 marca 2024 10:05:54)
    ciekawe ile Łysańczuk płaci za taki jeden pochlebny komentarz i skąd wziął na to pieniążki, może ktoś coś wie?
    autor: XYZ

    (18 marca 2024 22:51:36)
    22:47 zazdrość o co? Kanapę u mamy i celibat?
    autor: gość

    (18 marca 2024 22:49:48)
    Do gościa z 22:04. Szczególnie to kilka pań się boi. Zaangażowanych w kampanię. Trzy czwarte urzędu go nie cierpi. Ale przy takiej retoryce to zagłosują raczej na wicka niż waszego kandydata.
    autor: gość

    (18 marca 2024 22:47:00)
    Jesteś monotematyczny! Chyba zazdrość przez Ciebie przemawia!
    autor: gość

    (18 marca 2024 22:44:23)
    Do 22:20 Racja bo mamusia zaraz zgasi światło
    autor: gość

    (18 marca 2024 22:44:13)
    Nie życz komuś co Tobie niemiłe!
    autor: gość

    (18 marca 2024 22:42:26)
    Do gościa z 22:29 A ja myślę, że to zdrowe, kiedy ktoś na stanowisku na życie poza pracą, związek, dzieci. Inaczej jest zupełnie odrealniony. Co się wie o świecie poza urzędem, jak się całe życie z mamą mieszka?
    autor: gość

    (18 marca 2024 22:39:49)
    Ktoś popierany przez Kota raczej nie powinien być burmistrzem bo to straszny obciach.
    autor: gość

    (18 marca 2024 22:29:22)
    Czy mieć żonę czy męża to jest obowiązek i szczyt szczęścia? Może inni tego nie potrzebują? Inaczej się realizują?
    autor: gość

    (18 marca 2024 22:20:45)
    do 21:28 - Pawełku, dla ciebie o tej porze to paciorek, siusiu i spać, wszyscy wiemy, że to ty :))))))))))))))))))
    autor: gość

    (18 marca 2024 22:04:17)
    21:28, boja to się panie z UM, bo jak Łysańczuk przegra, to mają pozamiatane. Reszcie to lata i powiewa.
    autor: gość

    (18 marca 2024 21:33:40)
    osoba którą namaścił Kot jeśli by wygrała to znaczy, że mieszkańcy Międzyrzeca zupełnie nie myślą:))))
    autor: gość

    (18 marca 2024 21:28:18)
    Ci którzy wypisują te kocopoły na temat pana Lysanczuka, realnie boją się przegranej w wyborach. Pan Paweł, jest jedynym kandydatem którego popierają i starzy i młodzi mieszkańcy Międzyrzeca. Dlatego te wasze wypociny, nic nie dadzą. Pan Lysanczuk, wkrótce zostanie burmistrzem miasta
    autor: Gość

    (18 marca 2024 20:49:01)
    A żony i tak nie znalazł :)
    autor: gość

    (18 marca 2024 20:47:43)
    Wykształcony? Ludzie, którzy byli w liceum, kiedy on był na studiach, pamiętają. Był w Międzyrzecu od czwartku do wtorku, chlał po barach i próbował podrywać coraz młodsze dziewczyny. Takie to wykształcenie zdobył. Magistra teraz ma prawie każdy.
    autor: gość

    (18 marca 2024 20:00:29)
    Tylko Duszek!!!
    autor: gość

    (18 marca 2024 19:58:32)
    Płakać będziecie owszem, ale nad sromotną porażką waszych kandydatów. Pan Lysanczuk robi swoje, ma duże wsparcie spoleczne i nie przejmuje się waszymi inwektywami, skierowanymi pod jego adresem. Ludzie zagłosują na pana Pawła, bo jest najlepszym kandydatem na burmistrza miasta.
    autor: Gość

    (18 marca 2024 19:47:44)
    może odpaść już w pierwszej, nikt płakać z tego powodu nie będzie
    autor: Kleofas

    (18 marca 2024 19:40:11)
    W drugiej turze Lysańczuk odpadnie.
    autor: Baba Wagina

    (18 marca 2024 19:33:20)
    Z kim Ty rozmawiasz, co Ty bierzesz?:))))))))
    autor: Gość

    (18 marca 2024 19:31:52)
    do 18:06 hahaha wykształcony? Chłopaczek dziennikarstwo skończył, a wysłowić bez kartki się nie umie. wstyd mu się przyznać, ze po dziennikarstwie na umcs mamusia stołek w urzędzie miasta załatwiła dlatego podaje nazwę specjalności kierunku, a nie kierunek, który skończył
    autor: gość

    (18 marca 2024 18:59:23)
    Wyborcy którzy mieli zagłosować na pana Skolimowskiego, w wyborach na burmistrza miasta, swoje głosy oddadzą na pana Pawła Lysanczuka. W rozmowach z ludźmi słyszę że że tylko pan Lysanczuk ma największe doświadczenie i papiery na rządzenie Miedzyrzecem.
    autor: Gość

    (18 marca 2024 18:41:40)
    Dzisiaj znowu przejazd kolejowy blokował pół miasta. Brawo!!!
    autor: gość

    (18 marca 2024 18:06:45)
    No cóż Łysańczuk to jedyny kandydat, który jest wykształcony we właściwym kierunku. Nareszcie nie jakiś tam nauczyciel od np przysiadów.
    autor: gość

    (18 marca 2024 07:51:45)
    Panie Czarku J. weź się Pan do roboty. Dyrektorze banery wieszać... Trolowaniem wyborów nie wygra się.
    autor: gość

    (18 marca 2024 07:49:29)
    Zwrócę uwagę, że Pan Janus od 5 lat czynnie udziela się społecznie, w przeciwieństwie do pozostałych Panów.
    autor: gość

    (18 marca 2024 07:32:48)
    Panie, myć co trzeba i do pracy a nie komentować. To już koniec ,nadszedł czas na zmiany a nie stare układy.
    autor: gość

    (18 marca 2024 07:30:04)
    Do poprzednika
    Bo mieli jaja aby opuścić gniazdko i nie siedzieć pod skrzydełkami u mamusi.
    autor: Gość

    (18 marca 2024 07:21:52)
    Ani Duszek, ani Janus nie uzyskają odpowiedniej ilości głosów żeby wygrać wybory na burmistrza miasta. Obaj to warszawscy spadochroniarze, którzy prxypomnieli sobie podczas wyborów o Międzyrzecu. Jedynym kandydatem i to pewnym, jest pan Lysanczuk i on zostanie burmistrzem Międzyrzeca.
    autor: Gość

    (18 marca 2024 04:17:06)
    Dobrze, że duszek zdecydował się kandydować, nareszcie będziemy mieć burmistrza z prawdziwego zdarzenia!!!!!
    autor: gość

    (18 marca 2024 00:06:17)
    POdaj dalej
    Kto zdecydował o budowie za tak grube pieniądze z kasy naszych podatków hali sportowej . Na pewno p. Mironiuk od sportu , kultury, oświaty i... p.Kot to eliminuje p.Lysańczyka namaszczonego. Jak można budować coś bez parkingów w takim miejscu , gdzie szkoła nie będzie miała nowych dzieci.
    autor: x

    (17 marca 2024 22:27:11)
    Tylko Łysańczuk, jedyny kompetentny kandydat!
    autor: gość

    (17 marca 2024 22:04:32)
    Ciekawe czy w jakimś mieście był już ponad 40letni burmistrz mieszkający z mamą ????
    autor: gość

    (17 marca 2024 21:04:31)
    Sam jesteś dno moralne, negując tą inicjatywę .
    autor: Gosc

    (17 marca 2024 16:43:52)
    Robienie sobie poklasku na nieszczęściu dziecka i rodziców, to totalne dno moralne!
    autor: gość

    (17 marca 2024 15:12:42)
    Brawo Panie Janus
    Zawiść i podłość ludzka nie zna granic.!!!!Przestańcie hejtować. Uważam ,że Każda i inicjatywa, nawet drobna zawsze spotka się z uznaniem i jest wsparciem dla rodziny.Brawo Panie Janus, Brawo drużyno, Brawo KWW zmieniamy Miedzyrzec na lepsze, świetna robota.
    autor: Gostek

    (17 marca 2024 13:24:34)
    Do .
    Pan Duszek już w 2022 roku przekazał dla Wiktora koszulkę z podpisem Lewandowskiego, która poszła za znaczną sumę To jedyny prawdziwy i dobry kandydat
    autor: Xyz

    (17 marca 2024 11:47:36)
    Niektórym kandydatom na burmistrza, nawet chleb że smalcem rozdawany na skwerku gawiedzi, nie pomoże.
    autor: Gość

    (17 marca 2024 10:40:25)
    .
    Pan Lysanczuk dostał odznakę honorowa z siatkówki (hahhahaha) nagle przed wyborami siatkówka to jego miłość. Taki mały to raczej do stania pod siatka się nadaje. Druga sprawa Pan Janus i Duszek przypomnieli sobie nagle o zbiórce na operacje dla Wiktorka Zawadzkiego. Gdzie byliście wcześniej jak trzeba było wpłacić na pierwsza operacje ? Nikt z tych dwóch Panów nie wspomniał o nim wcześniej a dzisiaj nagle jeden zbiera na skwerku na kiermaszu pieniądze , a drugi jutro na koncercie w kinie. Wstyd panowie robić kampanie na chorym dziecku!!!!! A co to za remont trwa jeszcze na Pałacu w parku Panie Łysy ? Chyba koniec remontów już miał być. Żenada z was 3.
    autor: Ja

    (17 marca 2024 09:39:25)
    Doświadczenie w pracy administracyjnej zaprezentował likwidując przejazd kolejowy.
    autor: Gość

    (17 marca 2024 09:09:29)
    Akurat pan Paweł Lysanczuk zna się na swojej robocie i nie wywodzi się że środowiska oświatowego, nie jest również mecenasem. Doświadczenie w pracy administracyjnej, to jego atut.
    autor: Gość

    (17 marca 2024 06:39:48)
    Dokładnie, rada miasta to rada pedagogiczna/sportowa i trochę urząd miasta. Co do obecnej rady i P. Łysańczuka to powiem tak - dotacja na czarną kościelną stonkę i kilkaset tysięcy zł na piłkę nożną dla dzbanów to przegięcie. Leżysz gościu i kwiczysz. Jak masz tak dalej rządzić to won do normalnej pracy bo do rządzenia to się nie nadajesz. I może w końcu od mamy się wyprowadź bo to wstyd.
    autor: gość

    (16 marca 2024 22:29:21)
    No to panie z UM mają .ranie.
    autor: gość

    (16 marca 2024 22:07:04)
    Czy patrząc na wszystkich kandydatów na radnych miejskich nie macie wrażenia, że Rada Miasta ma szansę stać się radą pedagogiczną albo klubem sportowym?
    autor: Gość

    (16 marca 2024 18:49:33)
    .
    Mały przegra to jest pewne.
    autor: .

    (16 marca 2024 16:48:17)
    Miron
    A co to dziś Mironiuka nie było na rynku ? Znudziło się już ????
    autor: Kaska

    (16 marca 2024 12:15:01)
    Nie wychodzicie na ulcę,bo utoniecie w brudzie
    autor: gość

    (16 marca 2024 09:50:31)
    Też uważam że Łysańczuk wygra, a burmistrza Kota uważam za najlepszego burmistrza w historii miasta. To zwyczajnie widać w mieście, piękny park, pałac, odremontowane kino, jeziorka. Nareszcie mamy się czym pochwalić w regionie. Szacun
    autor: gość

    (16 marca 2024 08:24:20)
    Paweł Lysanczuk faworytem do stołka burmistrza. Wyjdźcie na ulicę, porozmawiajcie z ludźmi. Usłyszcie to, o czym piszę.
    autor: Gość

    (16 marca 2024 07:19:53)
    Paweł Lysanczuk, wygra wybory na burmistrza miasta Międzyrzeca. Tyle w temacie. Wy możecie wypisywać co chcecie i zaklinać rzeczywistość, ale to nic nie da.
    autor: Gość

    (15 marca 2024 22:52:23)
    do gościa z 14:50
    Masz rację, tu wchodzi w grę ewentualne wykorzystywanie stanowiska zastępcy burmistrza miasta w kampanii wyborczej.
    autor: gość

    (15 marca 2024 21:14:41)
    ale obciach....najgorszy burmistrz w historii miasta namaszcza swego zastępcę ...starch się bać!!!!!
    autor: gość

    (15 marca 2024 17:02:25)
    Do gościa z 14:50: Nie strasz, nie strasz... ;)
    autor: gość

    (15 marca 2024 16:09:54)
    Śmiem podejrzewać, że za wszystkie imprezy organizowane przez miasto w obiektach miejskich płacą podatnicy w całości bądź tylko w części. Jeśli częstotliwość imprez miejskich w pierwszych miesiącach 2024r. wzrasta o 100 procent w porównaniu do tego samego okresu w 2023r. to już to daje do myślenia. Jeśli miasto organizuje imprezę to dlaczego w takich okolicznościach widownia składająca się w większości z mieszkańców Międzyrzeca musi wysłuchiwać V-ce burmistrza zaangażowanego w kampanię wyborczą jako kandydat na burmistrza, a nie nadal urzędującego burmistrza miasta. Czy to nie wspierani własnej kampanii kosztem podatników, jeśli jestem w błędzie z góry przepraszam
    autor: gość

    (15 marca 2024 15:40:09)
    Jaki Nauczyciel, taki uczeń. Ja dziękuję Panu Kotowi, za to że upamiętnił ŻYDÓW, a czasu na uroczystości z JP nie miał ...
    autor: gość

    (15 marca 2024 14:50:39)
    do gościa z 12:47
    Jeśli masz jakieś dowody "wspierania kampanii na rzecz Łysanczuka, bez względu na koszta ponoszone przez podatników", to je ujawnij. Inaczej takie insynuacje mogą sporo kosztować przy zamieszczaniu sprostować i to pod własnym nazwiskiem!
    autor: gość

    (15 marca 2024 14:06:26)
    A tymczasem pan Łysańczuk ociepla na Facebooku wizerunek pieskami i pitoli o kampanii pozytywnej. Naoglądał sie kampanii z dużych miast i zapomniał, że w wyborach samorządowych chodzi o inne rzeczy - bycie blisko zwykłych ludzi i nieutrudnianie im życia.
    autor: gość

    (15 marca 2024 12:47:33)
    Nie można wykluczyć żadnego scenariusza a tym bardziej takiego że wygra właśnie Łysanczuk. Wszystkie działania urzędu miasta są prowadzone tak aby faworyzować i wspierać kampanię na rzecz Łysanczuka, bez względu na koszta ponoszone przez podatników, nie jest to absolutnie wina pracowników urzędu, większość z nich jest między młotem a kowadłem. Źle to świadczy jedynie o samym Łysanczuku i jasno pokazuje gdzie ten człowiek ma podstawowe zasady etyki tak istotne w funkcjonowaniu każdej nawet najmniejszej jednostki. Nie popieram takich zachowań i co za tym idzie nie popiera ludzi, którzy dla stołka i władzy zapominają że to oni są dla ludzi a nie ludzie dla nich.
    autor: Gosc

    (15 marca 2024 11:56:48)
    Twoje nadzieje są próżne. Pan Lysanczuk wygra te wybory.
    autor: Gość

    (15 marca 2024 11:51:02)
    Oby nie wygral Lysanczuk.
    autor: gosc

    (15 marca 2024 08:26:16)
    Pięknie się prezentują na miejskich obiektach remontowanych za nasze pieniądze, czy Łysanczuk wystąpił o pozwolenie na wykorzystywanie miejskiej przestrzeni do celów kampanijno-prywatnych, czy tylko na herb trzeba miedź zgodę . Prywatny folwark sobie zrobili za który płacimy my mieszkańcy.
    autor: gosc

    (15 marca 2024 07:31:31)
    Andrzej Mironiuk kandydat na burmistrza - platforma obywatelska, ojciec. Rafał Mironiuk kandydat do powiatu - platforma obywatelska, syn poprzedniego!
    autor: gość

    (15 marca 2024 00:16:29)
    Zapomniałeś jeszcze o tym że jeden kandydat jest z MOK (ten co się chował na foto)! Nikogo z SP1? Serio? Takie niedopatrzenie?
    autor: gość

    (14 marca 2024 23:09:11)
    O kompetencjach Łysanczukota nie ma co dyskutować, wystarczy wspomnieć o wspieraniu bezpieczeństwa mieszkańców poprzez zamknięcie przejazdu kolejowego. Czas przedstawić część kandydatów do rady miasta z jego komitetu: Okręg nr 14 - Nauczyciel wychowania fizycznego w szkole podstawowej zarządzanej przez Urząd Miasta. Okręg nr 7 - Pracownica Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Okręg nr 9 - Ojciec dyrektorki miejskiego przedszkola Okręg nr 3 - Pracownik Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Okręg nr 5 - Nauczyciel wychowania fizycznego w szkole podstawowej zarządzanej przez Urząd Miasta, beneficjent miejskich dofinansowań Okręg nr 6 - Trener klubu sportowego sponsorowanego przez miasto Okręg nr 8 - Właściciel szkoły pływackiej której zajęcia prowadzone są na miejskiej pływalni. Na nich możemy liczyć, to kandydaci odważni, samodzielni, uczciwi, niezależni i elastyczni
    autor: gość

    (14 marca 2024 20:59:05)
    Zmienić wszystkich,dość układów i koryt. Czas na lepszych i nowych :-P
    autor: Kosik

    (14 marca 2024 18:19:08)
    Pozorna demokracja
    Popieram przedmówców, że kandydowanie do Rady Miasta osób pracujących w podległych burmistrzowi jednostkach jest co najmniej nieetyczne i powinno być prawnie zakazane. Przecież to oczywiste, że ci ludzie nie są niezależni w swoich decyzjach i będą głosować tak jak oczekuje ich pracodawca.  
    autor: gość

    (14 marca 2024 17:45:30)
    Pan Lysanczuk jest faworytem w wyścigu o fotel burmistrza. Popierają go młodzi jak i starsi mieszkańcy Międzyrzeca. Nie przeszkodza mu w tym, nienawistne wpisy i wypominanie stanu cywilnego. Wygra bo jest porządnym facetem.
    autor: Gość

    (14 marca 2024 17:10:35)
    41 lat to młody? :D
    autor: gość

    (14 marca 2024 10:54:59)
    Pan Paweł jest raczej z ramienia Platformy, tylko swój komitet założył jako "bezpartyjny", a czy młody? Mieszka z mamą, więc można tak powiedzieć, bo jego kandydaci na radnych to średnio młodzi w porównaniu do innych komitetów.
    autor: gość

    (14 marca 2024 10:47:56)
    Pan Paweł
    A ja na Pana Pawła chętnie oddam głos. Potrzebujemy młodych i nie partyjnych!
    autor: Waldemar

    (14 marca 2024 10:36:29)
    To też. Nie powinno się żerować na wizerunku kościoła czy rodzinki i wciskać ludziom, że jest się bezpartyjnym. P. Duszek i P. Janus po PiS-ie, a P. Łysańczuk namaszczony przez P. Kota z Platformy. Gdzie tu bezpartyjność? Chyba, żeby ludzie to łykali jak pelikany.
    autor: gość

    (14 marca 2024 10:17:27)
    ...
    Słabo to wygląda kiedy z kampanią pchają się do kościoła, całują ręce dla proboszcza. To jest szczyt.
    autor: Świst

    (14 marca 2024 09:47:24)
    Dość słabo to wygląda, że kandydaci P. Łysańczuka wykorzystują wizerunek rodziny do kampanii wyborczej i hasło z wiekiem, jakby starsi bądź młodsi kontrkandydaci byli gorsi. Dodatkowo te obecne obietnice wyborcze, które powinny być dawno zrealizowane na osiedlu, skoro ktoś urzęduje już kilka kadencji...
    autor: gość

    (14 marca 2024 09:22:21)
    .
    Debata by się przydała. Mieszkańcy chętnie zobaczą to przedstawienie
    autor: .

    (14 marca 2024 07:27:28)
    Do tego z 22:04 Pawel, wiemy, że to Ty.
    autor: gość

    (13 marca 2024 22:31:07)
    Radnymi nie powinni być pracownicy UM ani podległych jednostek i szkół. Więc nauczycielom, pracownikom MOPS, MOK i MOSiR podziękujemy. Niech w godzinach pracy zajmą się swoją pracą a nie udziałem w komisjach czy w sesjach rady.
    autor: gość

    (13 marca 2024 22:18:27)
    Zorro pisze, że nie wie, kto to Łysańczuk, ale za to wie, kto jest jego guru. No to się gościu zdecyduj i nie kompromituj!
    autor: gość

    (13 marca 2024 22:04:44)
    no mnie przekonał, jedyny ogarnięty kandydat
    autor: gość

    (13 marca 2024 20:43:17)
    Merytoryczny program który w dużej części już dawno powinien być zrealizowany, niestety wiceburmistrz nie widział dotychczas takiej potrzeby i poza zbijaniem bąków udało mu się jeszcze zamknąć przejazd kolejowy. Co do kandydatów do rady miasta, część z nich (oczywiście poza tymi którzy obecnie w radzie zasiadają i tymi którzy są zależni od urzędu miasta) to ludzie mający siłę i wiedzę aby zmienić Międzyrzec na lepsze, szkoda że do wyborów idą z człowiekiem którego nie znają.
    autor: gość

    (13 marca 2024 20:00:32)
    Brawo! Merytoryczny program, fajny skład. Ja na Pana głosuję!
    autor: gość

    (12 marca 2024 23:15:40)
    lol
    Nie znam ludzi....kto to ten Łysańczuk,co zrobił dla miasta, bo jego Guru nie popisał się poczynaniami....czas na innych,bo Platforma Oszustów już za długo rządziła miastem!
    autor: Zorro

    (12 marca 2024 22:40:01)
    Ile czasu jeszcze to wszystko bedzie trwało?
    autor: gość

    (12 marca 2024 20:51:35)
    Kilka lat mieszkał przy tym syfie z pojemników na śmieci na Kordiana i nie przeszkadzało, a teraz z kampanii będzie sprawczość udawał?
    autor: gość

    (12 marca 2024 13:07:44)
    Ile jeszcze szans potrzebują Łysanczuk i Mironiuk aby cokolwiek w tym mieście poprawić, dla mnie ostatnie 10 lat ich pracy w urzędzie miasta to okres straconych szans i stagnacja Międzyrzeca.
    autor: gość

    (12 marca 2024 12:33:07)
    Cały Międzyrzec wygląda tak ,że tylko nas....ć. Najlepiej na środku, tak że toalety zbędne.
    autor: gość

    (12 marca 2024 11:26:17)
    POdaj dalej
    Szanowny kandydacie na burmistrza , który rządzisz u boku p. Kota proszę wskaż mieszkańcom gdzie mogą załatwić potrzebę (toaletę ) w centrum miasta . Kandydatów wielu żaden o tym nie pamięta .
    autor: x

    (12 marca 2024 11:02:23)
    A co ci kandydaci 5 kadencji mają obiecywać. ..
    autor: gość

    (12 marca 2024 10:09:36)
    Każdy kandydat podaje o sobie informacje na ulotce bądź stronie Facebook, więc wystarczy śledzić kandydatów ze swojego okręgu. Do końca miesiąca zapewne każdy kandydat coś wrzuci, a strona typu Międzyrzec.info nie napisze Wam artykułu o każdym kandydacie.
    autor: gość

    (12 marca 2024 00:15:19)
    Nie każdy zna kandydatów, więc warto takie rzeczy podać do informacji.
    autor: gość

    (12 marca 2024 00:06:25)
    Poprosimy konkrety.
    autor: gość

    (11 marca 2024 23:33:55)
    Kandydaci
    Do gościa z 23:05. Są kandydaci na radnych, którzy udzielają się społecznie i działają za darmo. Są też kandydaci niezwiązani z UM, szkołami czy innymi jednostkami sektora publicznego i tacy, co nie prowadzą własnej działalności gospodarczej, tylko pracują gdzieś na etacie.
    autor: Gość

    (11 marca 2024 23:18:57)
    W jednym jest u nas dostatek! W kandydatach! Czy na burmistrza czy na radnych!
    autor: gość

    (11 marca 2024 23:05:51)
    Dobrze że następne wybory za 5 lat. Inaczej by człowiek zwariował! Czy kandydaci na radnych udzielają się społecznie? No tak bez kasy? To że ktoś jest sędzią w siatkówce to przecież nie za darmoche, bo nie małe wynagrodzenie za to dostaje. To że jest nauczycielem, policjantem czy pracownikiem UM, czy prowadzi swój biznes to też nie za darmoche. A czy są społecznicy?
    autor: gość

    (11 marca 2024 22:49:27)
    Teraz wszystko w UM robi się pod kampanię! To widać gołym okiem! Imprez w cholerę! W 3 miesiące wyczerpie się budżet na cały rok, ale co tam, ważne co jest do kampanii. I jeszcze przed upływem kadencji trzeba nagrody poprzyznawać tym co do kampanii się przysłużą. Przecież każda władza tak robi, bo to norma! Wygra się, nie wygra! Najwyżej przeciwnik będzie miał ciężko, a jak się uda to linia kredytowa to sfinansuje! Ech polityka! Bagno po kostki! Nie na darmo tyłu kandydatów na burmistrza i radnych.
    autor: gość

    (11 marca 2024 19:01:08)
    Do13:34
    To sprawdź przy ambasadzie.
    autor: Gość

    (11 marca 2024 16:19:14)
    Banery
    Wszystkie banery są takiej samej wielkości. Widać dokładnie ze najwiecej jest Lysanczuka i jego radnych już tez zaczyna coraz bardziej widać. Zapewniam ze Pan Mironiuk również pyta o zgodę na powieszenie a nie wiesza gdzie chce. Może Janus i duszek wieszają gdzie chcą ale Łysy i Miron akurat o zgodę pytają
    autor: Gosc

    (11 marca 2024 14:22:15)
    A może banery zdejmują właściciele posesji, którzy nie wydali na to zgody! Bo Łysańczuk, to przynajmniej zapytał o zgodę! A nie jak pozostali z partyzanta!
    autor: gość

    (11 marca 2024 13:34:05)
    Ilości i wielkości banerów wyborczych pana Andrzeja Mironiuka, żaden inny kandydat na burmistrza, nie przebije.
    autor: Gość

    (11 marca 2024 12:33:32)
    Banery
    Bo Pan Lysanczuk myśli ze jak obklei całe miasto swoimi banerami to dzięki temu całe miasto na niego zagłosuje. I tak gdzie się człowiek nie obróci to tylko jego banery wiszą po 3 na płocie. Kampanie z pieniędzy UM łatwo robić, przypisywać sobie zasługi innych tez idzie gładko . Nie na tym chyba to polega drogi zastępco burmistrza.
    autor: Gosc

    (11 marca 2024 12:07:12)
    ręce opadają
    No żeby zakrywać banery banerami i je ściągać...czemu to ma służyć. Dodatkowo można zobaczyć jak jeden z kandydatów do RM od Pawła Ł. promuję dwóch kandydatów na urząd burmistrza miasta. A może to tak ma być?
    autor: siatkarz

    (11 marca 2024 11:36:00)
    Jak zwykle przed wyborami rozne rzeczy beda dzialy sie, ale tak robic oj nieladnie.To swiadczy o braku powagi i kultury.
    autor: gosc

    (11 marca 2024 10:16:26)
    Banery
    Panie Łysy niech Pan przestanie ściągać banery konkurentów!!!!! I powie swoim kandydatom na radnych zeby swoimi nie zasłaniali innych!!!! Ok brzydko Łysy brzydko
    autor: Gosc

    (10 marca 2024 17:09:03)
    To co już policzona ta dotacja z miasta dla Huraganu? Może trzeba wziąć kalkulator z większą ilością miejsc?
    autor: gość

    (10 marca 2024 16:50:41)
    Dzisiejszy Huragan jest obciążeniem dla każdego z kandydatów na burmistrza. Poparcie kibiców na bardzo niskim poziomie, a niejasności wiele. Min. wyprowadzenie finansów klubu na zewnątrz. Ciekawe dlaczego?
    autor: Gość

    (10 marca 2024 16:12:00)
    Akurat w przypadku Kieruczenki to oby więcej takich osób było! Ale niektórych jak widać to boli!
    autor: gość

    (10 marca 2024 16:08:15)
    Jak już się tak czepiasz to oni w tym stowarzyszeniu, jak to określasz "rodzinnym" są trenerami i pracują oboje na sukces klubu. A przejrzyj sobie KRS Huraganu i kto tam jest trenerem. Porównujesz to rób to rzetelnie!
    autor: gość

    (10 marca 2024 16:03:31)
    Jak już policzono ile klub Kieruczenki (a nie sam Kieruczenko!)dostaje to teraz czekam na informacje z kwotą dotacji jaką dostaje Huragan? Tylko policz dobrze, bo na IV ligę dotacje przyznawane są na okresy półroczne, a nie na rok. Czekamy na dokładną kwotę!!!
    autor: gość

    (10 marca 2024 16:01:53)
    A to cała rodzina tam pracuje w tym stowarzyszeniu, to rodzinne stowarzyszenie jest?
    autor: gość

    (10 marca 2024 15:57:32)
    Państwo Kieruczenkowie w Stowarzyszeniu działają w sposób jawny. W odróżnieniu od zarządców Huraganu.
    autor: Gość

    (10 marca 2024 15:55:59)
    Akurat Kieruczenko robi dobrą robotę jako Prezes klubu sportowego i w tym klubie dzieciaki z chęcią rozwijają swoje piłkarskie pasje! Jakoś nie słychać że jego klub jest zadłużony i wisi z kasą wszędzie. Tak że zejdź z niego! Kole w oko że startuje na radnego? A propos Huraganu to on za burmistrzowania Grzyba splajtował, wszyscy z zarządu złożyli rezygnacje i został zamknięty przez likwidatora powołanego przez starostwo. Powołano nowy klub i znowu ta sama sytuacja bo z roku na rok co raz większe długi. Ale co się dziwić skoro w zarządzie są te same osoby związane z piłką nożną co poprzednio. Widocznie słabo zarządzają? Wystarczy popatrzeć z jaką częstotliwością zmieniają się trenerzy od seniorów.
    autor: gość

    (10 marca 2024 15:12:15)
    Brawo dla tych samych panów, którzy podobnie, jak kilkanaście lat temu zadłużyli klub po uszy! I teraz mogą "w pocie czoła" walczyć o jego utrzymanie! A dotację dostaje nie pan Kieruczenko, tylko stowarzyszenie, które opiekuje się dziećmi. I to na długo przed tym, zanim został kandydatem na radnego!
    autor: gość

    (10 marca 2024 14:07:45)
    Sponsoring w mieście, czyli jak płyną dotacje dla kandydata na radnego .
    Sytuacja Huraganu jest beznadziejnie ciężka. Klub trwa dzięki zaangażowanej grupie osób, którzy dwoją się i troją aby klub przetrwał i cokolwiek znaczył na mapie województwa. Miasto natomiast, osobami panów Mironiuka (dyrektor w UM odpowiedzialny za sport) i Łysanczuka (v-ce burmistrz który naprawił pompę wody na partyzantów ????) wypłaca rokrocznie po 50000-60000 zł dotacji dla p. Kieruczenki ( kandydat do rady miasta z komitetu Łysanczuka) aby budował wątpliwą konkurencję dla miejskiego klubu z historią
    autor: gość

    (10 marca 2024 12:56:38)
    Miasto celowo nie jest sprzątane, by Ukraińcy czuli się jak u siebie.
    autor: gość

    (10 marca 2024 12:34:32)
    A ci co są przyjmowani na staż, któryś z kolei?
    autor: GOŚĆ

    (10 marca 2024 11:58:38)
    Nie ma możliwości, żeby pracownik nie zarabiał minimalnej. A sponsorami Huraganu jesteśmy dzięki panu Mironiukowi, który jakoś dziwnie milczy w kampanii o ich kolosalnych długach!
    autor: gość

    (10 marca 2024 11:40:23)
    Przecież PUK tak świetnie prosperuje, że nawet jest głównym sponsorem Huraganu! Więc co to za ściema z tym, że minimalnej pracownicy nie zarabiają?
    autor: gość

    (10 marca 2024 10:19:32)
    Posprzątać Partyzantów. Tyle ziemi leży na ulicy że ciężko jechać rowerem.
    autor: Patryk

    (10 marca 2024 10:01:48)
    Do czystości w mieście już tylko rynsztoka brakuje !
    Jak w mieście może być czysto, gdy techniki sprzątania miasta zatrzymały się wyłącznie na pracy ręcznej pracowników PUK bez jakiejkolwiek inwestycji w nowoczesny sprzęt, odbiór śmieci to całodzienne rzucanie ciężkich worków na ciężarówkę. Za tą pracę szeregowy pracownik PUK nie otrzymuje nawet najniższej krajowej na rękę. Koniec z tymi patologiami !!! Łysanczuka i Mironiuka na taczki posadzić i z urzędu miasta wywieźć !!!
    autor: Gość

    (10 marca 2024 09:37:53)
    Łysanczuk Burmistrzem!!!
    Paweł, nazwisko zobowiązuje. Ogol na "Łyso " swoich konkurentów, do fotela burmistrza. My Ci w tym pomożemy.
    autor: Gość

    (10 marca 2024 09:07:37)
    PUK, puk puk, puk. Syf trypla gania w mieście.
    autor: Gość

    (10 marca 2024 08:13:42)
    A ja poproszę o posprzątanie miasta! No chociaż przed wyborami! Takiego syfu na ulicach, trawnikach, chodnikach jeszcze nigdy nie było!! I nie ma że tu jest czyściej, a tam brudniej, bo całe miasto jest totalnie brudne!! Może pora coś z tym w końcu zrobić?
    autor: gość

    (09 marca 2024 15:15:11)
    Panie Pawle, trzymam kciuki, mój głos Pan ma
    autor: gość

    (08 marca 2024 21:59:59)
    A Ty polskich znaków
    autor: gość

    (08 marca 2024 17:14:12)
    Śmieszne, że nikt z faworyzujacych Lysanczuka nie potrafi stawiać przecinków.
    autor: gość

    (08 marca 2024 13:38:53)
    Pan Paweł Łysanczuk, jest najpoważniejszym kandydatem do wygrania wyborów, na burmistrza miasta Międzyrzeca.
    autor: Gość

    (08 marca 2024 10:02:45)
    Do poprzednika
    Podzielam Twoje zdanie.
    autor: Mieszkaniec

    (08 marca 2024 08:24:15)
    Jedyny kandydat o stabilnych poglądach i poczynaniach, znający układy, powiązania , nieudolną kadrę itd. Tak że nie zmieni się nic, nadal będzie brud, nieróbstwo i tandeta.
    autor: gość

    (06 marca 2024 19:33:36)
    !
    autor: Jasne, ale Twojej starej

    (06 marca 2024 16:43:40)
    A to on tak lubi palec w d….?
    ?
    autor: gość

    (06 marca 2024 15:46:11)
    Żeby mu tak nie zostało
    autor: gość

    (06 marca 2024 15:43:54)
    Pan Łysanczuk z palcem w d.pie, wygra z przrbierancami, którzy kandydują do urzędu burmistrza miasta.
    autor: Gość

    (06 marca 2024 14:20:51)
    Tylko gdzie, u mamy?
    autor: gość

    (06 marca 2024 13:18:15)
    To Cię tylko uświadomię, że Łysańczuk władzę będzie dopiero sprawował po wyborach!
    autor: gość

    (06 marca 2024 12:57:47)
    Panu już dziękujemy, czyli Łysańczuka program wyborczy
    Prezentowany na zdjęciach program wyborczy to wykaz zaniedbań i niewykorzystanych szans w trakcie sprawowania władzy przez Łysanczuka. Wszystkie te propozycje, spokojnie bez większego wysiłku już dawno można było zrealizować.
    autor: gość

    (06 marca 2024 08:56:53)
    Takie tam
    Popieram, jeżeli ktoś chcę wyrazić opinię, proszę bardzo. Pisanie o kandydatach ,że ten jest "gruby a ten kulawy" jest nie do przyjęcia. Nie ukrywam, że sam nie raz jestem bez grzechu, jakoś tak człowiek się za daleko zapędzi.
    autor: Jacek

    (06 marca 2024 08:21:54)
    Hejt
    A ja mam jeden apel. Nie tylko pod tym tekstem, ale pod większością tutaj wylewa się fala hejtu. To nie jest konstruktywna krytyka, to po prostu hejt w najobrzydliwszej postaci. Proszę właścicieli portalu, aby zaczęli temu przeciwdziałać. Te komentarze nie przyciągają do serwisu, a wręcz przeciwnie. Kiedyś to było miejsce pełne ciekawych informacji, dzisiaj skupisko paskudnych hejterów.
    autor: Stop Hejtowi

    (06 marca 2024 07:59:41)
    Wóc Jarek też kiedyś mówił, że jest wyjątkowy i bardzo mądry.
    autor: gość

    (06 marca 2024 07:04:19)
    Chociaż pan Łysanczuk jest niewielkiego wzrostu, to pan Janus do pięt mu nie dorasta. Pod każdym względem. Merytorycznym zwłaszcza.
    autor: Gość

    (06 marca 2024 01:15:59)
    Co za partacz robił to zdjęcie , czyżby któryś z fotografów z MOK ? Wszystko tak profesjonalnie wygląda, a V-ce burmistrz ma ucięte nogi.
    autor: gość

    (05 marca 2024 22:50:48)
    A gdzie płaszcz? dziadek poszedł do kościoła? Burmistrzu, zainwestuj w płaszcz.
    autor: gość

    (05 marca 2024 20:10:33)
    Po prostu, do kogoś kto pracuje na stanowisku "burmistrza" wymaga się więcej. kandydat kampanie zaczął od słów - mam kompetencje - no pokazał, zamknięciem przejazdu. A WIĘC obiektywnie co mam powiedzieć.. ja nie stych co to bez wazeliny, tylko po to by uzyskać zwolnienie z podatku.
    autor: gość

    (05 marca 2024 19:24:26)
    Aleś z tym Kononowiczem pojechał.No cóż, każdy ma swojego idola.
    autor: Ja

    (05 marca 2024 19:11:28)
    Aleś się gościu rozpisał! Program jest bardzo dobry i warto dyskutować nad każdym punktem. Ale jeśli komuś nic nie pasuje i wychodzi z założenia, że najlepiej nic nie robić, to tylko Cię odesłać do Kononowicza!
    autor: gość

    (05 marca 2024 18:20:21)
    ludzie mają racje jak wiarygodny jest dla was ktos, kto nigdy poza urzedem nie pracowal? dzieci znajomosciom rodzicow trafił do miasta. o zyciu prywatnym nie wspomne, bo o tej żenadzie już pisano. na to stanowisko potrzebny jest ktos, kto troche liznał życia poza stanowiskami w urzedzie. chlanie w barach za czasów studenckich się nie liczy
    autor: gość

    (05 marca 2024 15:18:34)
    Panu dziękujemy
    ZBIÓRKA ŚMIECI WIELKOGABARYTOWYCH - zlikwidował bo drogo było a przed wyborami obiecuję przywrócenie. BUDOWA PARKÓW KIESZONKOWYCH - do tej pory spółdzielnia nie była stroną do żadnych rozmów! MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY WODNO-KANALIZACYJNEJ - gmina nas wyprzedziła, wsie mają lepiej . PROJEKTY OZE - do tej pory v-ce burmistrz nie ma się czym pochwalić . BUDOWA ZIELONYCH PRZYSTANKÓW I SIECI ŁADOWAREK DO SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH - może v-ce burmistrz sam to opłaci, zielone to się nawet rolnikom już źle kojarzy i problem z tym mają za który oczywiście zapłaci całe społeczeństwo. NASADZENIA DRZEW - jeśli tak jak dotychczas tworzenie zagonkow bezpośrednio przy ulicach aby na zimę zabezpieczać je nieekologiczną i nieestetyczną folią to ja dziękuję za taki ogródek !!!
    autor: JANEK

    (05 marca 2024 15:16:10)
    PRZEBUDOWA PARTYZANTÓW - zamykając przejazd v-ce burmistrz już przebudował tą ulicę. BUDOWA WSCHODNIEJ OBWODNICY MIASTA- twój patron burmistrz już 6 lat temu obiecywał pozując do zdjęć na Wysokim . BUDOWA MUSZLI KONCERTOWEJ - będzie dyrektor MOK miał gdzie zapalić (postawcie mu tam popielniczkę) BUDOWA WODNEGO PLACU ZABAW, PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA, TERENU REKREACYJNEGO NA RZEKĄ - wszystko to pewnie zaplanowane na otwarcie na miesiące przed kolejnymi wyborami ? LIKWIDACJA BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I BUDOWA CENTRUM PRZESIADKOWEGO - dawno powinno być wykonane , plac Dworcowy to jedna wielka bariera .
    autor: gość

    (05 marca 2024 14:42:44)
    Następca KOTA
    MIĘDZYRZECKI BON EDUKACYJNY - dowód na to, że pod rządami v-ce burmistrza MOK i MOSiR nie istnieją! WPROWADZENIE KARTY MIESZKAŃCA - paszporty Polsatu już mamy. WPROWADZENIE KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ - do tej pory v-ce burmistrz nie widział takiej potrzeby? ZNIŻKA NA ŚMIECI - co rok konieczna podwyżka a przed wyborami zniżka. KLUB SENIORA - seniorzy z miasta bawią się w klubach gminnych na wsiach przez zaniedbania MOK I MOSiR rządzących przez V-ce burmistrza. ORGANIZACJA PÓŁKOLONII - zaniedbania w MOK I MOSiR spowodowały że funkcje te przejęły społeczne jednostki i prywatni przedsiębiorcy, teraz v-ce burmistrz będzie im chleb zabierał. WITAJ MALEŃSTWO - w trakcie tej kadencji zlikwidowano międzyrzecką porodówkę, kolejny kawaler pro-dzietność promuje !!! LOKAL ZA ZŁOTÓWKĘ - jeśli v- ce burmistrz pozostanie przy władzy to wszystkie lokale będą za złotówkę .
    autor: Mieszkaniec

    (05 marca 2024 13:56:22)
    Rzeczywiście poważny człowiek i poważne decyzje podejmuje jak ta z likwidacją przejazdu na Kościuszki. Szkoda tylko, że skutki tych poważnych decyzji ponosi społeczeństwo.
    autor: Gość

    (05 marca 2024 13:45:38)
    Chciałbyś
    autor: gość

    (05 marca 2024 13:36:12)
    Pan Łysanczuk jest najpoważniejszym kandydatem na urząd burmistrza miasta. Te krytyczne wpisy o nikczennym wzroście, zamieszkiwaniem z rodzicami, świadczą o jednym. Pan Paweł jest wielkim zagrożeniem dla innych kandydatów, do fotela burmistrza miasta.
    autor: Gość

    (05 marca 2024 07:38:24)
    Zwierzęta
    Raczej nie jest miłośnikiem zwierząt, skoro biega po lesie z karabinem i je zabija. Ktoś niżej pisze, że mieszkanie z rodzicami to nie wstyd. Niby nie. Ale czy jak się ma 40 lat, nigdy się samemu nie mieszkało, nie brało kredytu, nie dbalo o swoje pranie i zakupy, nie ma się dzieci, żony, partnerki, to co się wie o życiu? Gadane ma. Ale to wciąż nie zaradny chłopiec w garniturze.
    autor: Gość

    (05 marca 2024 07:01:16)
    Ciekawi mnie czy kota też posiada?
    autor: Gość

    (04 marca 2024 22:24:08)
    Haha
    Młody człowiek? On ma prawie 41 lat. Miastem ma zarządzać mamisynek, który nigdy nie był w żadnym poważnym związku? Co on wie o życiu przeciętnego mieszkańca miasta?
    autor: Do gość

    (04 marca 2024 19:07:45)
    Jak się pcha na afisz to trzeba umieć przyjąć krytykę na klatę(pod warunkiem, że się ją posiada)
    autor: XXx

    (04 marca 2024 19:06:29)
    To zarozumiały buc. Inne opinie ma za nic bo przecież on jest najmądrzejszy. A potem co chwilę wychodzą takie historie jak zamknięcie przejazdu kolejowego. Oddajcie mu rządzenie miastem na 5 lat to potem gorzko tego pożałujecie.
    autor: gość

    (04 marca 2024 18:41:34)
    Co złego jest w tym że młody człowiek mieszka z rodzicami? Pan Paweł ma wykształcenie, doświadczenie w pracy w administracji i kompetencje żeby zostać burmistrzem. Ty głosuj na kogo chcesz, ale nie wyśmiewaj się z innych. Bo to źle świadczy o tobie.
    autor: Gość

    (04 marca 2024 18:27:46)
    To w sumie co chciałeś napisać? Dobrze radzę kończ już.
    autor: gość

    (04 marca 2024 16:55:40)
    Latwo robić kampanię i mieć konkrety, jak się siedzi w urzędzie na co dzień, ma dostęp do budżetu i spotkań. Naprawdę chcecie na burmistrza kogoś, kto całe życie mieszka z mamusią? Z rodziny, w której każdy jest nieprzyjemny dla innych? To wywyższające się snoby (może to ten kompleks wzrostu)...
    autor: Marta

    (04 marca 2024 16:42:05)
    Wytrzeźwieć, to nie sztuka ale powrót z chlewni jest ciężko i to nie ten przypadek.
    autor: gość

    (04 marca 2024 16:30:04)
    Źle coś z tobą zaczyna się dziać. Weekend minął a ty dalej pijesz.
    autor: gość

    (04 marca 2024 15:35:05)
    Do15:32
    Litości!!!!!!!!!I weź tabletki.
    autor: HHH

    (04 marca 2024 11:37:14)
    prawda
    ludzie czy wy nie widzicie ze w tym miescie p. burmistrz nic nie zrobił: zamkniety przejazd, zakorkowane miasto, mało inwestycji, dziurowe Główne!! ulice miedzyrzeca jak partyzantów, lubelska, plac dworcowy to koszmar,pieniądze wydane na jakis Pałac potockich który zapewne bedzie stał nieuzyteczny tak jak skocznia narciarska, no kompletnie nic nie zrobione, brak połaczen kolejowych do siedlce, czy warszawa normalnie odcieci od wszytskiego
    autor: jj

    (04 marca 2024 09:18:23)
    Do:11:25
    Najlepsze co mógł zrobić to zrobił.Zamykając bezpowrotnie przejazd kolejowy zakorkował połowę miasta.
    autor: Zzz

    (04 marca 2024 07:08:43)
    MC
    A Kiera Pisior już się przefarbowal
    autor: Xxx

    (03 marca 2024 12:56:05)
    Spamowanie Janusa
    " Pazerność, głupota, nonszalancja, " widać trollowanie popleczników Janusa pełną gębą. Głupota to raczej JEGO drugie imię.
    autor: Elo

    (03 marca 2024 11:36:39)
    wynik: burmistrz Łysańczuk, vice Skólimowski jest jak najbardziej możliwy
    autor: gość

    (03 marca 2024 11:25:44)
    Jedyny kandydat, który zaproponował konkretne punkty w swoim programie. A nie jak inny, że zrobi nam wszystkim dobrze!
    autor: gość

    (03 marca 2024 08:00:43)
    Mój dziadek zawsze powtarzał: strzeż się ludzi nikczemnych wzrostem. Wzrost nikczemny to i charakter nikczemny.
    autor: gość

    (03 marca 2024 06:45:29)
    Żenada
    W większości tego towarzystwa widzę farbowanych PiSiorków! Szkoda...
    autor: Jasio J.

    (02 marca 2024 23:50:52)
    Do poprzednika
    DLATEGO, NIEZALEŻNY piszemy razem. Lepiej poświęć swój czas na ortografię.
    autor: Gość

    (02 marca 2024 23:38:11)
    Duszek po prostu coś osiągnął w swoim życiu a to że nie umieścili go na liście do sejmu to dobrze o nim świadczy bo nie lizał d... , nie każdy to potrafi, Facet ma to "coś" czego inni kandydaci nie mają....jest nie zależny ..nikt nie będzie nim manipulował i dla tego z czystym sumieniem zagłosuję na Duszka !!!takich ludzi miasto potrzebuje.
    autor: gość

    (02 marca 2024 23:34:07)
    Sztalugi, nagłośnienie, projekty, wydryk - sfinansowano z urzędu miasta
    autor: gość

    (02 marca 2024 23:19:14)
    Jedynym rozsądnym kandydatem jest Marcin Duszek reszta gwarantuje co najwyżej status quo a przecież chcemy żeby było lepiej!!!
    autor: gość

    (02 marca 2024 22:45:35)
    Albo on albo ten drugi
    Na razie nikt po za Łysańczukiem niczego ze swoich pomysłów tak dokładnie nie przedstawił. Dla mnie facet wygląda w tym momencie najlepiej. Ciekawe co reszta pokaże.
    autor: Elo

    (02 marca 2024 22:37:57)
    Tak to chyba tylko KOT uważa, Łysańczuk i jego mama. I jeszcze dziekan. KOT, mama i dziekan to prawdziwy komitet wyborczy.
    autor: gość

    (02 marca 2024 21:54:20)
    Jedyny sensowny kandydat. Trzymam kciuki!
    autor: gość

    (02 marca 2024 21:41:50)
    Jedynie tak to określić -Zmiłości do koryta
    autor: gość

    (02 marca 2024 21:07:43)
    Jedynie Jarosz budzi moją sympatię bo się schował ze wstydu.
    autor: gość

    (02 marca 2024 21:06:28)
    Jak Łysańczuk zostanie burmistrzem to pozostanie tylko spuścić wodę w tej muszli i zgasić światło. Szkoda miasta.
    autor: gość

    (02 marca 2024 21:00:49)
    Na tą muszle bedziemy czekać do 2028?
    autor: gość

    (02 marca 2024 20:52:10)
    Część radnych w spadku po burmistrzu kocie.
    autor: limo

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny