Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
8.2°C
Kontakt
miasto Międzyrzec Podlaski

Kontrowersje wokół wyboru dyrektora Ekonomika

1 czerwca 2012 14:18
Robert Matejek (pierwszy z prawej) podczas sesji rady miasta.

Został nim Robert Matejek. W Zespole Szkół Ekonomicznych zawrzało. Pojawiły się oskarżenia, że konkurs był ustawiony.

Przypomnijmy, że dotychczasowy dyrektor Michał Kiryluk postanowił wraz z końcem roku szkolnego odejść na emeryturę. Starostwo powiatowe, pod które szkoła podlega, ogłosiło w związku z tym konkurs na nowego dyrektora. Komisja konkursowa rozpatrywała dwie kandydatury – dotychczasowego wicedyrektora ZSE i cenionego informatyka Andrzeja Stachnio oraz polonisty z Liceum Ogólnokształcącego i przewodniczącego rady miasta Roberta Matejka. Były dwie tury głosowania, ostatecznie w drugiej turze rozkład głosów wynosił 6:4 na korzyść Matejka. Tym samym potwierdziły się plotki od dawna krążące po Międzyrzecu, że to właśnie Matejek namaszczony został przez rządzących miastem na nowego dyrektora ZSE.

Nie było niespodzianek w konkursach na dyrektorów LO i ZSP. Swoje stanowiska utrzymali Krzysztof Adamowicz i Arkadiusz Stefaniuk.

Już wkrótce na naszym portalu więcej informacji na temat kontrowersyjnego konkursu na dyrektora ZSE.

REKLAMA
Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (23 listopada 2012 21:09)
    heil hitler
    to ten co mi reszte źle wydał w ksiegarni za policją
    autor: heil hitler

    (23 listopada 2012 21:07)
    Robert Matejek
    musi zna córke jakiegos oficjela
    autor: Robert Matejek

    (5 czerwca 2012 17:23)
    wybory
    no i dobra SUPER.Rozwal tą watahę.
    autor: ktoś

    (5 czerwca 2012 17:07)
    UFO to sie pojawi w Międzyrzecu przy okazji najbliższych wyborów. Porwie wtedy w p... cały związek ;)
    autor: gość

    (5 czerwca 2012 15:29)
    Kolejny wyznawca teorii spiskowych. A widziałeś UFO?
    autor: gość

    (5 czerwca 2012 09:39)
    Nie, to nie był spisek, tylko sprytne działanie mające na celu przejęcie przez rządzący miastem układ kolejnej instytucji. Przewidując, że Stachnio będzie miał poparcie w komisji konkursowej, zadbano o dodatkowy głos wsparcia dla Matejka ze strony "tajemniczego związku". A problemy z nazwą tegoż "związku" wynikają być może z tego, że nawet reprezentującą go w komisji konkursowej nauczycielka, nie potrafiła podać jego nazwy ;))) Reasumując, "związek" rządzący miastem przejął kolejną instytucję, ale jednocześnie otworzył oczy kolejnej grupie wyborców na to za pomocą jakich mechanizmów rządzi miastem.
    autor: były związkowiec

    (5 czerwca 2012 09:38)
    Nie, to nie był spisek, tylko sprytne działanie mające na celu przejęcie przez rządzący miastem układ kolejnej instytucji. Przewidując, że Stachnio będzie miał poparcie w komisji konkursowej, zadbano o dodatkowy głos wsparcia dla Matejka ze strony "tajemniczego związku". A problemy z nazwą tegoż "związku" wynikają być może z tego, że nawet reprezentującą go w komisji konkursowej nauczycielka, nie potrafiła podać jego nazwy ;))) Reasumując, "związek" rządzący miastem przejął kolejną instytucję, ale jednocześnie otworzył oczy kolejnej grupie wyborców na to za pomocą jakich mechanizmów rządzi miastem.
    autor: były związkowiec

    (5 czerwca 2012 08:07)
    Wątpliwe wybory
    Czyli jak dobrze rozumiem z artykułu i komentarzy: w pierwszym głosowaniu był wynik 5:5 czyli remis, i jednocześnie w głosowaniu brał udział "ktoś" z "jakiegoś" związku zawodowego, który głosował na wybranego dyrektora. Ciekawi mnie co to za związek - wszyscy o nim piszą, nawet redakcja, a nikt nie potrafi nazwać go - członek się nie przedstawił, czy jak? Przecież związki zawsze działają jawnie? Obsmarowujecie kogoś, bądź instytucję, a nawet nie wiecie kogo. Pewno to jakiś spisek;-) Gdyby ta osoba nie głosowała, to wynik głos. byłby niekorzystny dla nowego. Przegrałby wynikiem 5:4 - Stachnio:Matejek. Ale coś mi tu nie pasuje - to ile w końcu komisja powinna mieć członków? Dowolną? Jeżeli powinno być ich dziesięciu i są wątpliwości co do możliwości reprezentacji przez jednego z nich to czy decyzje podejmowane przez tą komisję również nie są "wątpliwe". Czy też może, ten "newralgiczny" członek komisji, jest jak najbardziej, prawidłowym reprezentantem, legalnie działającego związku w ZSE, mającego prawo wypowiadać się i co najważniejsze głosować, w tego typu komisji. I nie ma o czym dyskutować. Robert Matejek jest prawidłowo wybranym dyrektorem ZSE. Chociaż z drugiej strony ciekawi mnie co to jest za związek o którego istnieniu i członkach - jak można się domyślać - nie wiedział do dnia głosowania wicedyr. czyli przedstawiciel szkoły. Piąta kolumna, czy też ktoś nie czyta pism - zgłoszeń od chcącej legalnie działać organizacji, kogokolwiek by nie reprezentowała. Przecież jest to regulowane przepisami, wobec tego nie może być wątpliwości. Jeżeli, ktoś (redakcja, w komentarzach) odpowie na pytanie co to za związek zawodowy i czy miał prawo brać udział w głosowaniu, no to chyba będzie jasne i jednoznaczne dla każdego. Komisja miało prawo wybrać i wybrała nowego dyrektora, czy też nie. Jeżeli nikt, na to pytanie, nie odpowie, to będą tylko wątpliwości. Wybory wątpliwe. A nowo wybrany będzie "wątpliwym dyrektorem". Znowu spisek, czyli będzie o czym mówić - i nic po za tym.
    autor: Zaintrygiowany mieszkaniec

    (4 czerwca 2012 22:18)
    Znów "nasze?" władze pokazały co potrafią... Brawo!!! Kurde, jeśli Pan Grzyb przegra wybory nie będzie miał gdzie pójść! ;) Oddał Panu Matejkowi swoje miejsce! To się nazywa lojalność i poświęcenie!!! ;)
    autor: hłe, hłe, hłe!!!!!!!!!!!!

    (4 czerwca 2012 00:09)
    Nie ma wpływu?
    Nie ma wpływu? To może przypomnijmy historię odwołania Andrzeja Mironiuka z funkcji dyrektora? Najlepiej dać miejsce osobie(swojej) z innej szkoły, niż tej, która razem z panem Kirylukiem pracowała kilka lat.
    autor: 1

    (2 czerwca 2012 22:48)
    Uderz w stół, a nożyce się odezwą... Cieszymy się z zainteresowania jakie budzą publikowane na naszym portalu teksty. Na razie odniesiemy się do jednej sprawy. Autor tekstu o konkursie na dyrektora Ekonomika w pośpiechu z rezultatu 5:5, zrobił 4:4. Swoją pomyłkę poprawił. Komentarz krytykujący go za to nie został usunięty. I to tyle w tej sprawie. Poza tym, nie wycofujemy się z niczego o czym napisaliśmy. Ciąg dalszy już niebawem na naszym portalu.
    autor: admin

    (2 czerwca 2012 22:05)
    Zaklinanie "związkiem zawodowym"
    Tłumaczenie czyjejś porażki/czyjejś wygranej faktem uczestniczenia jednego członka komisji ze strony trzeciego związku zawodowego jest zabiegiem naiwnym. Warto przypomnieć, że rozstrzygający wynik głosowania brzmiał 6:4 w dziesięcioosobowej komisji. Jeżeli komisja liczyłaby 9 osób, czyli pracowałaby bez udziału tego związku zawodowego, wynik głosowania zostałby ustalony jako 5:4. W takim przypadku również zachodzi bezwzględna większość głosów na rzecz dyrektora Matejka. Inna ciekawa rzecz. Po opublikowaniu komentarza demaskującego niekompetencję autora w zakresie liczenia głosów, autor zmienił treść artykułu, zamiast go sprostować. Ciekawy, oryginalny zabieg!
    autor: związkowiec

    (2 czerwca 2012 11:10)
    Jedyny portal który ma odwagę pisać o tym co się naprawde dzieje. Brawo.
    autor: mieszkanka

    (2 czerwca 2012 09:44)
    W pierwszym głosowaniu było zdaje się 5-5. Redakcjo do dzieła, czekamy na ujawnienie szczegółów tego "konkursu" i opisanie roli jaką odergrał w nim "związek zawodowy" założony przez pana G.
    autor: gość

    (2 czerwca 2012 08:37)
    A może te pytania należy skierować pod adresem osób, które już przed konkursem mówiły o tym kto będzie dyrektorem? Wmawianie, że w tym konkursie wszystko było w porządku to zaklinanie rzeczywistości. Tak samo jak pytanie, jaki wpływ mają władze miasta na wybór dyrektorów powiatowych szkół. W końcu wszystko rozstrzyga się w jednej peeselowskiej rodzinie... Poczekajmy teraz na dalszy rozwój zdarzeń i na kolejny artykuł portalu.
    autor: koko info spoko

    (1 czerwca 2012 23:48)
    zadajesz mądre pytania kto udzieli odpowiedzi?
    autor: ciekawski

    (1 czerwca 2012 23:05)
    Rzetelność
    Oczywiście Międzyrzec.info potwierdza swą słynną "rzetelność". Artykuł napisany pod z góry przyjętą tezę. Bez logiki, bez składu, autor stara się udowodnić, że coś jest nie tak. Kandydat "ceniony" Stachnio to wicedyrektor, a Matejek to polonista. Nie warto wspomnieć, że wicedyrektor LO, bo nie pasuje do tezy. Z matematyką też na bakier. Jak z remisu 4-4 w głosowaniu (razem 8 głosów), zrobiło się nagle 6-4 na rzecz Matejka? Skąd się wzięło nagle dodatkowych dwóch członków komisji konkursowej? I w końcu - jaki wpływ mają władze miasta na obsadę kadrową szkół powiatowych? Żenada.
    autor: Autor

    (1 czerwca 2012 22:47)
    Nie przypieprzaj się gościu. Zobacz przy kim najwiecej butelek stoi. Ten jest najwazniejszy.
    autor: kameleon

    (1 czerwca 2012 21:30)
    Panie Matejek, kup pan sobie okulary, bo odstajesz pan od "inteligencji" przy tym stole :)))
    autor: gość

    (1 czerwca 2012 21:22)
    BUHAHAHA, to on jest polonistą??? Kto go uczył i kto mu dał dyplom???????????
    autor: ciekawski

    (1 czerwca 2012 21:21)
    dyr
    no i dobra. powodzenia Panie Robercie na nowym stanowisku. Pozdrawiam.
    autor: k.d.

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt | wersja desktop

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny