Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
6.7°C
Kontakt
miasto Międzyrzec Podlaski

Miasto zakorkowane

30 października 2020 17:22 | autor: redakcja

Trudna sytuacja na ulicach Międzyrzeca Podlaskiego. Duży ruch jest na ulicy ulicy Brzeskiej przy cmentarzu, a w centrum miasta protest.

To już kolejny w tym tygodniu protest, który rozpoczął się na placu Jana Pawła II. Jego uczestnicy, podobnie jak poprzednim razem, zaplanowali przemarsz ulicami Lubelską, 3 Maja i Warszawską na Plac Jana Pawła II.

Ponadto dużo osób wyruszyło na międzyrzeckie cmentarze, aby zdążyć przed ich zamknięciem. Przypominamy, że premier poinformował dziś o zamknięciu cmentarzy w dniach 31 października - 2 listopada.

30 października cmentarz będzie otwarty do godz. 24.00. Przez trzy kolejne dni bramy i furtki na cmentarzu przy ulicy Brzeskiej będą zamknięte.

Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (10 listopada 2020 20:12)
    Barany
    WSTYD! WSTYD! WSTYD! Żeby Burmistrz, który na codzień jest pod krawatem, zionie powagą, idzie wśród takich przeklętych osób! Do czyśćca takiego, i niech się oczyszcza, za to obrażanie Świętości (oraz też osób prywatnych normalnych, którzy bywa że cierpią z jego powodu). Może sam nie krzyczy ale popiera to, nie bez tego żeby tam ktoś nie darł mordy na kościół.
    autor: GRD2

    (2 listopada 2020 20:27)
    Mieć wątpliwości a mieć pewność to jest różnica mam wątpliwości czy jesteś pełna rozumu ale pewność nie mam
    autor: gość

    (2 listopada 2020 20:07)
    -
    No i co z tego że jest lesbijką? Od dawna mam wątpliwości w sprawie orientacji seksualnej Kaczyńskiego i Duszka, a mimo wszystko nikt im tego nie wypomina. Trochę tolerancji!
    autor: -

    (2 listopada 2020 20:05)
    Brzydzę się takimi osobami które trywializują krzywdę osób molestowanych przez księży. Takie żartobliwe zrównywanie ofiary księdza pedofila i ministranta, a jeszcze do tego sugerowanie że komuś gwałt mógłby sprawiać przyjemność jest okropne. Niszczysz wizerunek wszystkim osobom zaangażowanym w te protesty.
    autor: gość

    (2 listopada 2020 19:20)
    Co to za trol siedzi i sieje propagandę? Duszek kogoś opłacił? Czy to ministrant po numerku ze swoim guru ma chwilę żeby poklikać?
    autor: .

    (2 listopada 2020 19:08)
    Do 2 listopada 2020 18:59:16
    Pytasz "dlaczego w sprawie tej ustawy decyzyjnymi osobami mają być ludzie którzy nie zaznali macieżyństwa" itd.? To ci przeszkadza, a nie zauważasz, że na czele Strajku Kobiet stoi otwarcie przyznająca się do niechęci do dzieci lesbijka, której aborcja z pewnością nie grozi. No widzisz jaki z ciebie obłudnik.
    autor: gość

    (2 listopada 2020 19:00)
    Eee
    *lewakiem
    autor: Eee

    (2 listopada 2020 18:59)
    Eee
    Nie trzeba być Leszkiem. żeby popierać kobiety w walce o wolność. Ale z pewnością trzeba być z pisu żeby nie ogarniać rzeczywistości.
    autor: Eee

    (2 listopada 2020 18:59)
    Ludzie wyluzujci, jeżeli to prawda jak podają niektóre źródła Polacy to w 90% katolicy to po co ta ustawa aborcyjna, chyba tylko po to żeby ludzi na ulice wyciągnąć ! No chyba że te 90% to bzdura. Dlaczego w sprawie tej ustawy decyzyjnymi osobami mają być ludzie którzy nie zaznali macieżyństwa osobiście(kler), babcie których czas młodości już dawno minoł i taki jeden stary kawaler z Żoliborza( tak na marginesie którego na "tapecie" małżonka ma obecnie jego bratanica nowomodna katoliczka Marta, bo już się pogubiłąm). To ma być bemokracja ?!
    autor: gość

    (2 listopada 2020 18:54)
    Już lepiej nawet być wyborcą pisu niż nieobliczalnym lewakiem.
    autor: gość

    (2 listopada 2020 18:44)
    Eee
    Gościu jesteś conajmiej śmieszny, zresztą jak ta wasza cała religia. No ale jak można się spodziewać rozumienia tego co się czyta od wyborcy pisu.
    autor: Eee

    (2 listopada 2020 18:29)
    Jeszcze dzień, jeszcze dwa i te pseudo protesty, odejdą tak jak K O D, w zapomnienie.Ludzie zauważyli że to protest PO-lityczny. Młodzież już też się odwróciła, sądząc po dzisiejszym proteście w Warszawie.
    autor: Gość

    (2 listopada 2020 18:27)
    Dobrze że nie mam dzieci nie muszę się za nie wstydzić...
    autor: gość

    (2 listopada 2020 17:59)
    Komentarz poniżej
    Brawo manifestantki macie wsparcie nożownika. Widać jakie to porywcze i niebezpieczne środowisko stoi za tymi protestami.
    autor: gość

    (2 listopada 2020 17:49)
    Eee
    Czytając co niektóre komentarze aż noż się w kieszeni otwiera. Kobiety... dacie radę, trzymam za Was kciuki.
    autor: Eee

    (2 listopada 2020 15:23)
    Ojej???to aż tak źle nie świadom byłem tego
    autor: gość

    (2 listopada 2020 14:59)
    A kto ma je wychować ?? Matka z ojcem patologia, nauczycielki co druga rozwódka ,albo stara panna o wątpliwej reputacji.
    autor: PP

    (2 listopada 2020 13:14)
    Gdyby mamusia wiedziała że jej największy skarb którego nosi pod sercem będzie biegać po ulicach i namawiał do mordowania bezbronnych istot ludzkich to ta aborcja mogłaby być w dobrej wierze a nie widzi-mi-się
    autor: gość

    (2 listopada 2020 12:40)
    Ciekaw jestem ile płacą małolatom za udział w tych codziennych zadymach???? Małolaty do książek !!!
    autor: gość

    (2 listopada 2020 12:36)
    Ciekaw jestem ile płacą małolatom za udział w tych codziennych zadymach???? Małolaty do książek !!!
    autor: gość

    (2 listopada 2020 11:38)
    Żenada !!!
    Plan małego wypalił w 100% - żrecie się jak psy, o to mu chodziło!!! Cichcem rączki zaciera i śmieje się nam wszystkim w tważ .......
    autor: ja

    (2 listopada 2020 11:34)
    Gość 11:07
    Kiedyś aborcja-cacy a obecnie to już niedopuszczalna.Twoja hipokryzja sięgnęła dna.
    autor: Gość

    (2 listopada 2020 11:20)
    Mojej mamusi nigdy by to do głowy nie przyszło
    autor: gość

    (2 listopada 2020 11:15)
    Szkoda...
    że nie Ciebie?
    autor: Gość

    (2 listopada 2020 11:07)
    Szkoda że aborcja na rządanie nie była przedlaty mamusie by Was wyskrobały i dzisiaj byłby spokój
    autor: gość

    (2 listopada 2020 10:35)
    Sztosik
    Dokładnie ja bym wogule tego rolnictwa zakazała żeby zwierzęta mogły żyć. Po co to komu i tak wszystko jest w lidlu. Ej no powaga ważne żebyśmy mogły robić z naszymi brzuchami co nam się podoba.
    autor: gość

    (2 listopada 2020 10:05)
    porządek
    Trzeba zrobić porządek w tym kraju z kościołem, z rolnikami, którzy mordują zwierzęta, zamknąć kopalnie. Państwo musi być świeckie, ręce precz od naszych macic i naszego środowiska! Dość bycia pośmiewiskiem całej Europy, nawet uchodźców ten katotaliban nie chce przyjmować a niby taki religijny. Cieszę się, że wszystkie kobiety zjednoczył się pod tymi postulatami i walczą o pełne prawo do aborcji i zniszczenie tego katolickiego ciemnogrodu!
    autor: gość

    (2 listopada 2020 08:57)
    Kocham
    A ja kocham jak tak tacy pełną gębą katolicy (antylewacy) słuchają wybiórczo SWOICH figur czy autorytetów(może to za trudne słowo, to guru chyba po waszemu).
    autor: Gość

    (2 listopada 2020 08:56)
    Co sądzicie o podatku od deszczu, który rząd chce nam zafundować? Osobiście sądzę, że chcą tą ustawą coś przykryć.Czas pokaże.
    autor: Gość

    (2 listopada 2020 08:40)
    Uwielbiam
    Uwielbiam jak lewactwo powołuje się na figury kościelne. Papież powiedział to, prymas tamto, ale przykazania kościelne są be i trzeba tępić katoli. Obłuda pełną gębą. Jak chcecie drogie lewaczki cytować to cytujcie swoich guru, takich jak Stalin, Marks, Lenin, morderców Ks. Popiełuszki i im podobnych.
    autor: antylewak antyfaszysta

    (2 listopada 2020 08:31)
    Co tam ...
    Ksiądz Józef Tischner powiedział kiedyś: "Był taki czas, kiedy Europa, także Polska, były zagrożone przez terroryzm lewicowy. W tej chwili terroryzm lewicowy, czerwone brygady, odeszły w przeszłość, natomiast podnosi głowę, daje o sobie znać, terroryzm prawicowy. I uważam, że to jest jakieś niebezpieczeństwo. Bo ten prawicowy terroryzm ma bardzo często pełną gębę religii."
    autor: gość

    (2 listopada 2020 08:08)
    Takie tam
    Nie ma jak wschodniopolski fundamentalizm. O macicach niech decydują kobiety w wieku rozrodczym. Wara księżom i starym dziadom od kobiet!!! Tacy z Was chrześcijanie a mało kto z Was rozumie przesłanie Ewangelii. Niewiele różnicie się od nawiedzonego lewactwa i pedalstwa. Każdy ma wolną wolę i sumienie. Nie trzeba nikogo do niczego zmuszać a skoro ponad 90% ludność to Katolicy, to chyba nie ma sensu nikomu niczego narzucać. Chyba, że tyle jest warte "katolickie" wychowanie i wartości, wpajane na pokaz.
    autor: Heheszki

    (2 listopada 2020 08:07)
    Takie tam
    Nie ma jak wschodniopolski fundamentalizm. O macicach niech decydują kobiety w wieku rozrodczym. Wara księżom i starym dziadom od kobiet!!! Tacy z Was chrześcijanie a mało kto z Was rozumie przesłanie Ewangelii. Niewiele różnicie się od nawiedzonego lewactwa i pedalstwa. Każdy ma wolną wolę i sumienie. Nie trzeba nikogo do niczego zmuszać a skoro ponad 90% ludność to Katolicy, to chyba nie ma sensu nikomu niczego narzucać. Chyba, że tyle jest warte "katolickie" wychowanie i wartości, wpajane na pokaz.
    autor: Heheszki

    (2 listopada 2020 07:57)
    Burmistrz Kot PO-kazal, PO-czyjej jest stronie. Co tam kościół, co tam wiara. Partyjniactwo sie liczy. Ot i cała prawda, o waszym burmistrzu.
    autor: Gość

    (2 listopada 2020 07:44)
    Naiwność i głupotę reprezentuje strona która popiera to idiotyczne rozstrzygnięcie.Definicja: Wada letalna jest rodzajem zaburzenia rozwojowego, prowadzącego do zgonu wewnątrzmacicznego, poronienia samoistnego lub porodu niewczesnego. Wada letalna oznacza również, że gdy dziecko przyjdzie już na świat, na jej skutek i tak umrze. Ale na TVP 1 nikt tego nie powie, nikt nie pokaże ani jednej matki która urodziła takie dziecko albo musiała podjąć najtrudniejszą decyzję w swoim życiu. Dlaczego jako ekspertów pokazuje się dziennikarzy stronniczych czasopism a nie ludzi świata nauki lekarzy, profesorów medycyny. Dlaczego? A dlatego że żaden z nich nie położy swojej wiedzy i doświadczenia i nie będzie wyplatał takich głupot jak to to pięknie i szlachetnie ratować takie dzieci. Nie mówiąc już o tym że jak na świat przyjdą dzieci ze stopniem niepełnosprawności który pozwala im żyć to jakie jest wsparcie ze strony Państwa, żadne ludzie sami muszą sobie radzić lub sięgać po pomoc fundacji.Do przemyślenia!!!
    autor: Gość

    (1 listopada 2020 22:39)
    Naiwność i głupota lewaków poraża, widać to był na tych durnych paradach.
    autor: gość

    (1 listopada 2020 22:23)
    Popieram kobiety, ale nie nie zmienia to faktu, że Zgromadzenie było nielegalne i Policja powinna zadziałać. No ale to Międzyrzec. Faktem jest, że Trzask, ani inny Lewak nie brał udziału, bo by go media zlinczowały. No ale tu jest Międzyrzec! A nasz Burmistrz bardziej Lewacki od Hołowni, Trzaskowskiego i reszty - brawa... Brawa za odwagę, brawa za pierwszą ławkę w kościele, brawa za wpisy na f ...
    autor: gość

    (1 listopada 2020 21:28)
    1 listopada, kościół św. Mikołaja
    Najbardziej bezpiecznym miejscem na ziemi dla dziecka jest miejsce pod sercem matki. Dziecko nie może się bronić ani uciec przed zabójcą. Aborcja to nie wyrwanie zęba, ale zamordowanie dziecka w łonie matki. Artykuł 38 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej stanowi: „Rzeczypospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia”. Wszyscy, którzy wykorzystują dzieci i młodzież do niecnych celów i ulicznych protestów dopuszczają się poważnej winy moralnej. W Ewangelii Mateusza (18,6) czytamy: „Lecz kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza”.
    autor: gość

    (1 listopada 2020 21:21)
    Pani po 60tce martwię się gdzie popełniłam błąd że moja wnuczka się tam znalazła
    autor: gość

    (1 listopada 2020 20:57)
    Ja
    Ciemnota ogarnia wszystko nie było obrony dopuki nie było ataków na kościoły
    autor: Jan

    (1 listopada 2020 19:32)
    nauka
    Wasze lewackie metody są właśnie żywcem wzięte ze średniowiecza. Tam też tylko zdrowa jednostka miała prawo żyć.
    autor: gość

    (1 listopada 2020 19:20)
    I bardzo dobrze
    Właśnie się wzięły za naukę, najważniejszą w życiu. Pisowcy tego nigdy nie zrozumieją.Może protestować powinny kobiety 60+, których problem nie dotyczy. Myślące Panie po 60tce, które dbają o dobro swoich dzieci i wnuków też protestują. Brawo kobiety, średniowiecze już dawno się skończyło!!!
    autor: Gość

    (1 listopada 2020 19:09)
    Niech się za naukę gówniary wezmą a nie po ulicach burdy robić!!!
    autor: gość

    (1 listopada 2020 15:40)
    Trochę nawiedzonych lewaków i małolaty...od cała parada
    autor: gość

    (1 listopada 2020 14:13)
    Nooo, oglądając to by dło na demonstracjach, to wnioskuję że wykształcenie ,te za tatusiowe nie zawsze w parze idzie z inteligencją.
    autor: gość

    (1 listopada 2020 13:51)
    My wykształceni za tatusiową kasę jesteśmy w stanie wyłapać że zagrożenie epidemiczne na zgromadzeniach jest takie samo niezależnie od powodów ich zwoływania, a skutki zarażenia COVID są zdecydowanie groźniejsze dla tych obrońców którzy na polecenie wodza będą się tłumnie gromadzić pod kościołami. Ale żeby to wiedzieć trzeba rozumieć co się czyta i słyszy. Ciemnota tego jak widać nie ogarnia.
    autor: gość

    (1 listopada 2020 12:44)
    Do qwerty
    Jakieś własne doświadczenia opisujesz? Ja żadnych kiboli dających w zęby pod kościołami nie widziałem. Za to manifestantkę machającą nożem przy kościele a i owszem.
    autor: gość

    (1 listopada 2020 12:30)
    do gościa przed chwilą
    gościu jakie ataki chyba dawno od obrońcy kibola w mordeę dawna nie dostałeś Ciekawe jak wtedy będziesz pis - ał?????
    autor: qwerty

    (1 listopada 2020 11:25)
    Hipokryzja??? Przecież jak by nie było ataków to i obrona nie była by potrzebna. No ale wykształconym z PO za tatusiową kasę trudno to ogarnąć.
    autor: gość

    (1 listopada 2020 11:01)
    Do hipokryzji
    Jak ktoś w naszym mieście będzie dewastował dajmy na to budynek urzędu miasta i bił, obrażał jego pracowników to jak burmistrz prosiłby o pomoc i stanąłbym w ich obronie to wg Ciebie ja i on łamalibyśmy prawo?
    autor: gość

    (1 listopada 2020 10:55)
    Hipokryzja
    Jakoś Kaczyńskiemu nikt zarzutów nie stawia za nawoływanie w TVP I grupy najbardziej zagrożonych, do wychodzenia na ulicę i obronę kościołów.Dla nich nie ma pandemii i zagrożenia epidemicznego?!
    autor: Gość

    (1 listopada 2020 09:42)
    Ten pan burmistrz to wilk w owczej skórze, nawet jagniątka niewinnego, tak samo i jego madonna. Nie wiem kto to organizował, ale na pewno za jego przyzwoleniem narażano dzieci i ich rodziny na zakażenie. Druga sprawa. Dlaczego nikt nie został ukarany za nielegalne zgromadzenie, nie chodzi o dzieci , a o przywódców. Zapewne jak dzielna policja złapie dziadka na cmentarzu to bez mandatu się nie obędzie.
    autor: JAN

    (1 listopada 2020 08:47)
    Wstyd uczestniczyć w takim zbiegowisku
    autor: gość

    (1 listopada 2020 06:31)
    Przepraszam, marsz czego? Wolności? Dla pana burmistrza i jego PO-plecznikow, wolność jest wtedy, gdy oni są u władzy.
    autor: Gość

    (31 października 2020 23:28)
    Czy może ktoś powiedzieć ile osób było na piątkowym "marszu wolności" w Międzyrzecu Podlaskim. Czy podobnie jak na pierwszym proteście główne skrzypce grała patologia z Jatkowej?
    autor: gość

    (31 października 2020 20:43)
    Każdy odpowiada za siebie i ma prawo wyboru (bynajmiej- jeszcze je ma). A pytanie kto nami "rządzi"???- poprawnie będzie sprawował władzę?- najlepiej zadać sobie przy kolejnych wyborach.
    autor: gość

    (31 października 2020 20:15)
    do 666
    nami rządzi Burmistrz Kot
    autor: Obywatel

    (31 października 2020 20:06)
    #/#
    Tu nie ma jakich kolwiek złudzeń ta włądza utrzymuje się przy "sterach" poprzez właśnie takie skłucanie narodu. Wczoraj zamknięcie cmentarzy, dzisiaj jakieś tam mżonki o odszkodowaniach dla handlowców typu: lamki, kwiaty. Można było po ocenie wzrostu epidemi przewidzieć że to będzie "bee" i decyzję o zamknięciu cmentarzy ogłosić chciażby we wtorek ale nie bo trzeba się pobawić narodem a te żekome odszkodowania to z funduszu covidowego. A wrealu z naszych podatków, tak jak te 70 baniek dla Poczty Polskiej za wybory korespondencyjne. LUDZIE KTO NAMI RZĄDZI ????
    autor: 666

    (31 października 2020 19:53)
    -
    Nie miejcie złudzeń, ta władza ma Was głęboko gdzieś. Na ulicach strajkowali już chyba wszyscy: policjanci, górnicy, rolnicy, lekarze, pielęgniarki, rezydenci, nauczyciele, uczniowie, rodzice, przedsiębiorcy, niepełnosprawni a teraz kobiety. Czy ktokolwiek z nich coś wywalczył? Nie, bo nie znaczymy dla nich nic.
    autor: gość

    (31 października 2020 19:28)
    Do Ciebie
    Typowe lewicowe zachowanie. Ty (czyli ja) przemyśl to co ktoś powiedział. Ty (czyli ja) rób jak Ci każą, a ja (czyli ty) dalej będę walić jak w bęben, bo katolik musi być pokorny i przyjmować razy. No i oczywiście już mamy "nie do końca czyste ręce kościoła", czyli lewicowe metody wzbudzania wstydu za to, że jest się katolikiem. Oczywiście to wszystko prawda, nikt nie jest bez winy, ale też nie zamierzam milczeć jak widzę zło. Nie widzę tu przeprosin za wulgarność tych protestów, nie widzę refleksji nad sposobem manifestowania z tej drugiej strony.
    autor: gość

    (31 października 2020 19:18)
    Profesor Andrzej Rzepliński, protestujących nazwał:hołotą inspirowaną i finansowaną przeż obce siły.
    autor: Gość

    (31 października 2020 19:14)
    do gościa z 31 października 2020 18:58:23
    Przeczytaj uważnie komentarz ks. , przemyśl, wyciągnij wnioski i nie wciskaj głupich teorii. Czy nasz kościół ma takie do końca "czyste ręce", czy my wszyscy jesteśmy tacy idealni - nie !!! Więc trochę pokory dla wszystkich dobrze zrobi.
    autor: gość

    (31 października 2020 18:58)
    Czyżby?
    Oczywiście że mają na celu propagowanie aborcji i problem polega w tym, że też jestem przeciwny zmuszaniu kobiet do heroizmu. Tylko, że metoda jaką sobie wybrały środowiska lewicowe do walki o prawa kobiet to w istocie przykrywka do narzucania kolejny raz ich agresywnej ideologii i walki z kościołem, jaką można było obserwować wiele lat temu na zachodzie europy. Tam kościół i jego wierni przespali moment gdy zostali zdominowali i zakrzyczeni przez pseudokomunistyczne pseudoelity. Teraz są garstką, której codziennie wmawia się, że powinni się wstydzić swojej religii i przepraszać za całe zło tego świata. Jeśli na to samo pozwolimy u nas to scenariusz będzie ten sam.
    autor: gość

    (31 października 2020 18:56)
    do ks.
    Bardzo mądre słowa, trzeba tylko aby dotarły do obu stron konfliktu .......
    autor: gość

    (31 października 2020 18:43)
    -
    Ludzie, jak mogliście się tak poróżnić? Jedno miasto a pozagryzalibyście się na śmierć i to podobno w imię obrony życia. Protesty nie mają na celu propagowania aborcji. Protesty mają na celu umożliwienie wyboru. Prawdziwy Katolik nie będzie miał problemu z obraniem dobrej drogi ("5. Nie zabijaj"). Ale nikogo nie można do niczego zmuszać- Bóg dał człowiekowi wolną wolę, aby sam podejmował decyzje zgodne z wiarą i własnym sumieniem. I na koniec dla przypomnienia: "Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni; nie potępiajcie, a nie będziecie potępieni; odpuszczajcie, a będzie wam odpuszczone."
    autor: ks.

    (31 października 2020 18:41)
    lewactwo to choroba umysłu z nimi nie da się dyskutować.
    autor: gość

    (31 października 2020 18:24)
    do kobiety
    No to sparafrazuję twoją wypowiedź: Runa sig to dla nazistów byskawica, ale widać, co niektórym w sercu gra skoro jej używają.
    autor: gość

    (31 października 2020 18:12)
    Ludzie trzeba przejrzeć na oczy, obecna władza: - podniosła podatki już ponad 30 razy, - zniosła ulgę abolicyjną dla pracujących za granicą, pracujący za granicą są zmuszeni od 2021 roku płacić w Polsce podatek a kwoty zawrotne: od 10.000 zł, 25.000zł, i więcej. (podwójne ludzi opodatkowali) - rujnują polskich pracodawców, firmy transportowe, usługowe, rolnictwo. - nie mówiąc o służbie zdrowia- porażka totalna. - między innymi przez 500+, zrujnowany budżet państwa 500 miliardów długu. Poprzednia władza- szkoda słów. A protesty to przykrywka wszystkiego powyżej.
    autor: gość

    (31 października 2020 18:08)
    Nie mój, bo ja jej nie czytam, ale widać, że twój skoro wiesz o czym tam piszą i z chęcią to powtarzasz.
    autor: kobieta

    (31 października 2020 17:58)
    Nawet oni
    Nawet wasz niekwestionowany autorytet jakim jest gazeta wybiórcza jeszcze rok temu w artykule pisał o tym, że runa sig dla niemieckich nazistów oznaczała błyskawicę i była używana przez bandziorów z SS. Feminazistki, które organizują te protesty często nawiązują do propagandy niemieckiej z czasów II WS choćby w plakatach żywcem przerobionych z tamtego okresu, ale i sama kwestia aborcji była przez nazistów narzucana polskim kobietom w czasie okupacji jako metoda na powolne wymieranie naszego narodu.
    autor: gość

    (31 października 2020 17:41)
    W oznace GS Szarych Szeregów też runę sig widzisz?
    autor: gość

    (31 października 2020 17:36)
    Runa sig to nie byskawica, ale widać, co niektórym w sercu gra skoro ją tam widzą.
    autor: kobieta

    (31 października 2020 17:08)
    "Wypi...ć !" to obelga a "będą zapier...ć za miskę ryżu" to normalne, widocznie codzienne słownictwo premiera RP - BRAWO !!! Wyzywajcie od lewaków, sb-ków, komunistów itd, tylko przetrzyjcie oczy kto nami rządzi ?!
    autor: gość

    (31 października 2020 16:31)
    Pan. Burmistrz Kot, zły przykład daje młodzieży
    autor: Gość

    (31 października 2020 15:50)
    lewactwo poraża....jeszcze dzieci do tego wciągają...tragedia.....50% rozwydrzonych małolatów , reszta lewaccy frustraci:))))
    autor: gość

    (31 października 2020 14:29)
    Ja
    Do tych co głoszą koniec PISU kilka rządów już przeżyliśmy przeżyjemy koniec PISU zostało tylko LGBT to będzie ostatni rząd bo samiec z samcem isamiczka z samiczką nic nie wytwarza
    autor: Jan

    (31 października 2020 12:55)
    popieram jak najbardziej ostatni wpis, dokładnie tak samo uważam jeżeli teraz nie powiemy stop to będzie jak w III rzeszy, jak określił to pewien pisarz z czasów hitlera:"nie protestowałem kiedy przyszli po żyda sąsiada, nie protestowałem kiedy przyszli po sąsiada homoseksualistę, a w końcu przyszli po mnie... i wylądował w obozie koncentracyjnym
    autor: gość

    (31 października 2020 12:25)
    Tak narodziły się systemy totalitarne, między innymi narodowy socjalizm, nazizm - czytaj hitleryzm itp. Pod płaszczykiem chorej- okrutnej ideologii dającej prawo decydowania o życiu i śmierci- zaczęto początkowo sterylizować, potem dokonywano eutanazji na koniec masowo mordowano ludzi tzw. "UŁOMNYCH, SPOŁECZNIE ZBĘDNYCH"- były to osoby chore nieuleczalnie- nowotwory, z upośledzeniami, chorzy psychiczne- Schizofrenia, depresja, choroby paranoidalne, alkoholicy, przestępcy, geje, lesbijki, potem ludzi starych. Na koniec MORDOWANO w imię czystości rasy. Zaczęli od zabiegów likwidacji płodności a zakończyli na MASOWYCH MORDACH.
    autor: gość

    (31 października 2020 12:13)
    brunatni
    Ci wszyscy SS-mani co maszerowali z runą 'sig' na rękach, twarzach i transparentach pałający żądzą mordu na katolikach to właśnie obraz dzisiejszego lewackiego faszyzmu. Hitler byłby z nich dumny, nawet nazistowską antifę zaprosili z Hamburga do najazdu na Warszawę.
    autor: gość

    (31 października 2020 11:30)
    wczoraj faszyści w warszawie pokazali jak można bić bezkarnie, gdzie była rządowa policja ?, wracamy do czasów za hitlera, kiedy ss i sa waliło demonstrantów
    autor: gość

    (31 października 2020 11:06)
    dla "plebsu" tak się wyraża ta pis-owska nadzwyczajna kasta, a jeszcze niedawno była mowa o narodzie i suwerenie, ten plebs już was kopnął w d...ę
    autor: gość

    (31 października 2020 10:52)
    oferta kwater cmentarnych
    Za tydzień zobaczymy efekty kolorowych jarmarków dla plebsu. Ciekawe kto weźmie za to odpowiedzialność?
    autor: Grabarz

    (31 października 2020 09:28)
    pis-iory wstały i zaczyna się jazda,popatrzcie na sondaże! tylko zramolali półinteligenci popierają starca z żoliborza, tylko czekać jak z pis zaczną z powrotem uciekać do psl-a na pewno ten który już tam był
    autor: gość

    (31 października 2020 08:42)
    PROTESTY
    Panie Burmistrzu weź się do roboty, zobacz jak wygląda miasto . Dziwi mnie ,że popiera pan protesty rozwydrzonych małolatów , jak można słuchać tych okrzyków '' w........ć ; j...ć . Brawo dla rodziców którzy nauczyli tak kwiecistej mowy swoich dzieci. Czy wiecie się gdzie idą co robią wychodząc z domu ? Może po powrocie do domu będą krzyczeć do was w.........ć albo j...ć matkę ,ojca . Nie chodzą do szkoły mają nadmiar energii to trzeba gdzieś się wyładować. Dlaczego małolaty nie protestowały jak dawano 500+ ,przecież to ten sam Rząd. Burmistrzu popierając takie protesty bierzesz pan na swoją klatę losy mieszkańców miasta . Ci krzykacze to przyszły pański elektorat .
    autor: Gość

    (31 października 2020 07:30)
    To jakaś PO-pierdulka, a nie protest.
    autor: Gość

    (31 października 2020 06:15)
    Zabrać fejsbukowym lemingom 500+
    autor: Fr

    (30 października 2020 23:56)
    To, co się dzieje w ostatnich dniach, jest dowodem na to, jak łatwo manipulować ludźmi....
    autor: Zawiadowca

    (30 października 2020 23:25)
    głównie kilku podstarzałych aktywistów i małolaty śmiać się chce z takiej hucpy
    autor: gość

    (30 października 2020 23:18)
    Brawo Panie burmistrzu:))) dzieci było bardzo dużo na tej durnowatej paradzie....tylko czy dzieciaki wiedzą po co tam przyszli?
    autor: Byniek

    (30 października 2020 21:48)
    Okrutna ta dyktatura, zaraz gułagi będą tworzone ha ha. Dane są ogólnodostępne wystarczy poszukać ;) Pan Burmistrz zamiast iść i pokazywać ignorancję wobec zagrożenia jakim jest COVID19, mógł wydać oświadczenie, że rozumie i popiera ale nie weźmie udziału ze względu na stan epidemii jaki obowiązuje w kraju i w poczuciu odpowiedzialności za zdrowie mieszkańców - ale cóż marzenia zdrowego rozsądku włodarza pozostaną tylko marzeniami (przynajmniej w tej kadencji).
    autor: Obserwator

    (30 października 2020 21:27)
    Burmistrz na uroczystości, które są m. in. demonstracją szacunku dla ich uczestników, wysyła zastępcę. Sam zaś biega po mieście z młodzieżą- wypada, bo elektorat. To jest ten sam burmistrz który biega po kościołach, by te zbierały podpisy pod wnioskiem na patrona JPII - cyrki.
    autor: gość

    (30 października 2020 21:14)
    Przecież burmistrz z PO czego się spodziewaliście
    autor: gość

    (30 października 2020 21:13)
    Proszę zauważyć, że jest tu bardzo duża swoboda wypowiedzi. Jak ktoś tego nie docenia i obraża gospodarza, u którego się wypowiada, to zawsze może przenieść się gdzie indziej. Wolny kraj. Nikt tu internetu nie blokuje jak w Mińsku. A ten komentarz z 30 października 2020 20:43:54 został tu tylko po to, żeby można było się do niego odnieść. Żyje jeszcze bardzo dużo ludzi, którzy pamiętają komunę, cenzurę i takie straszenie. Na tym portalu to nie przejdzie. Proszę śmiało zaczynać pisać donos.
    autor: admin

    (30 października 2020 20:43)
    Obserwtor - skąd te dane,przecież oficjalnie "nic się nie dzieje". W Wa-wie popatrz co się dzisiaj działo, ludzie pie...lą virusa i wcale się nie dziwię że łamią zakaz bo lepiej umrzeć na covida niż żyć w kraju dyktatury jednego starego dziadka. Mirek - masz rację, to dobry pomysł, co ma być to będzie. Adminie cenzura to się skończyła a Ty dalej to uprawiasz, te kobiety protestujące chyba trzeba poinformować o Twoich "działaniach" !!!
    autor: gość

    (30 października 2020 20:34)
    udział i poparcie przez burmistrza dla tego typu zgromadzeń i przemarszów w dobie pandemii jest przejawem braku odpowiedzialności i troski o zdrowie i życie mieszkańców miasta. W mieście jest 125 aktywnych przypadków i prawie 400 osób w kwarantannie. Ciekawe czy wziął to pan burmistrz pod uwagę i czy był / jest świadomy ewentualnych konsekwencji w najbliższych tygodniach.
    autor: Obserwator

    (30 października 2020 20:18)
    Choćmy wszyscy jutro na cmentarze pokażemy gdzie mamy ich zakaz. Tam protest trzeba zrobić solidarnie
    autor: Mirek

    (30 października 2020 19:15)
    "Co najmniej od tygodnia mówiono" ale decyzję przekazano dzisiaj po południu. Mówić to ta władza mówi dużo tylko nieprawdy. Zapobiegać a nie leczyć to dla nich nie jest znane powiedzenie. To nie przedszkole tylko odpowiedzialność za naród której tej władzy brak !!!
    autor: gość

    (30 października 2020 18:41)
    Co najmniej od tygodnia mówiono że cmentarze mogą być zamknięte. Były apele żeby odwiedzać groby wcześniej w tygodniu albo później po 2 listopada.
    autor: gość

    (30 października 2020 18:34)
    I to kolelejny dowód że nasz rząd jest do bani, to nie tylko w naszym mieście jest kocioł przy cmentarzu.Jeżeli analitycy przewidywali że virus będzie się rozwijał to komunikat o zamknięciu cmentarzy trzeba było ogłosiś wcześniej - ci co dzisiaj pojadą się nie zarażą. Zrobili sztuczny tłok swoim zarządzeniem bałwany.Zwalą to na protestujących tylko nie pomyśleli że ich czas się kończy, ludzie rozsądni dalej tego cyrku nie zniosą !!!
    autor: gość

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt | wersja desktop

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny