Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
1.3°C
Kontakt
miasto Międzyrzec Podlaski

Nie udzieliła pierwszeństwa

14 czerwca 2013 23:09 | autor: Redakcja/KMP Biała Podlaska
Wypadek na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego i Kaczyńskiego (14.06.2013)
Wypadek na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego i Kaczyńskiego (14.06.2013)
Wypadek na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego i Kaczyńskiego (14.06.2013)
Wypadek na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego i Kaczyńskiego (14.06.2013)
Wypadek na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego i Kaczyńskiego (14.06.2013)
Wypadek na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego i Kaczyńskiego (14.06.2013)
Wypadek na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego i Kaczyńskiego (14.06.2013)
Wypadek na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego i Kaczyńskiego (14.06.2013)
Wypadek na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego i Kaczyńskiego (14.06.2013)

Trzeci już, groźnie wyglądający wypadek na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego i Kaczyńskiego miał miejsce w piątek, 14 czerwca.

Około godz. 15 jadąca samochodem Renault Clio ulicą Wyszyńskiego Monika G. nie udzieliła na skrzyżowaniu pierwszeństwa przejazdu dla osobowego Volvo. W efekcie doszło do bardzo groźnie wyglądającego zderzenia. Pasażerkę Volvo karetka zabrała do szpitala. Na szczęście okazało się, że doznała jedynie stłuczenia nogi. W efekcie zdarzenie zakwalifikowane zostało jako kolizja i kierującą renówką ukarano mandatem.

Wokół skrzyżowania zgromadziło się wielu mieszkańców pobliskich osiedli, którzy na gorąco komentowali wypadek. Nie brakowało osób, które obawiają się o bezpieczeństwo swoich dzieci, które przechodzą przy skrzyżowaniu z osiedli przy ulicy Brzeskiej do Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 przy ul. Leśnej. – Trzeba tu zamontować „śpiących policjantów” lub sygnalizację świetlną – mówił jeden z rodziców.

Kierowcy nie są zwolennikami tego rozwiązania. – Przecież na ulicy Wyszyńskiego są dwa znaki ostrzegawcze – twierdzą. – Problemem jest przyzwyczajenie. Nowa ulica Lecha Kaczyńskiego jest od niedawna i dlatego nie wszyscy pamiętają o niej i o skrzyżowaniu - tłumaczą.

Na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego i Kaczyńskiego pierwszeństwo mają przejeżdżający tą drugą, nową ulicą.

Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (26 czerwca 2013 21:08:32)
    Do Elka i Kiero
    Hm jeśli chodzi o rowerzystów To niedawno byliśmy świadkami pokazówki tj. miłościwie nam panujący burmistrz naszego miasta wystąpił do policji o wyjaśnienie dlaczego to ścigają rowerzystów podobno jego synka zatrzymali... , teraz trzyma ich na smyczy to nie widzą, głupotami się zajmuje a istotne sprawy olewa zamiast napisać petycję do komisji europejskiej o pozwolenie przebudowy tego skrzyżowania zanim minie okres przejściowy 5 lat, na co czekają nasze władze może na to aż zginie syn kogoś z nich bo na przykład jakiś rowerzysta którego tatuś chroni przed mandatami wtargnie na ścieżkę rowerową, i taka Kretynka, która urządza rajdy po mieście i nie patrzy na znaki, potrąci takiego ze skutkiem śmiertelnym, może wtedy władze miasta przejrzą na oczy, bo póki co kilkadziesiąt złotych w kieszeni jest ważniejsze niż sprawiedliwość społeczna i ludzkie życie... Kto Jest w temacie to wie o czym mówię...
    autor: Marek

    (25 czerwca 2013 13:48:45)
    a co ze skuterami
    Na miłość Boską,niech policja zajmie się rowerzystami jeżdżącymi skuterami, przecież te skutery-motory osiągają większą prędkość od aut. Młodzież pędząca tymi jednośladami nie ma pojęcia jaj zachować się w ruchu okrężnym, jeżdżą środkiem drogi. Proszę policje o zbadanie pojemności tych skuterków.
    autor: kiero

    (25 czerwca 2013 10:55:56)
    jazda po Międzyrzecu
    W Międzyrzecu ogólnie bardzo ciężko się jeździ. Bardzo dużo bezmyślnych rowerzystów, pieszych przebiebających gdzie im się podoba a i kierowcy samochodów swoimi pomysłami przyprawiają o mdłości. Policja wozi tyłki samochodami i udaje, że nic nie widzi. Może czasem przeszliby się spacerkiem i rozejrzeli dokładnie?
    autor: Elka

    (23 czerwca 2013 19:10:30)
    wypadek
    Dobrze że mosia nie rozjechali
    autor: wypadek

    (22 czerwca 2013 00:13:27)
    Do Pasazer VOLVO
    Popieram Cie w 100%:) jak mam drogę z pierwszeństwem to jadę!!! a nie zatrzymuję się jak debil na środku i zatrzymuje cały ruch a ze jakaś kretynka nie zna znaków jej problem dobrze ze osobom które jechały prawidłowo nic się nie stało a clio porównując do tej fury to szrot:))) po to są znaki żeby je przestrzegać a ta dziewczynka to chyba zapomniała że jest na DRODZE PUBLICZNEJ gdzie są tez inni użytkownicy ruchu jednym słowem prawko za JAJKA jak to się mowi w trakerce:)))
    autor: xxx

    (22 czerwca 2013 00:01:30)
    do gosc
    haha ale ty ciemny jestes :))) zero myslenia gosciu haha filozof jeb... haha
    autor: x

    (19 czerwca 2013 18:27:02)
    do o0
    co do wypowiedzi że wiadomo było że się nie zatrzyma radzę nauczyć się czytania ze zrozumieniem i przeczytanie jeszcze raz mojej wypowiedzi... , tak więc nie liczyłem nawet na to jechała zbyt szybko żeby cokolwiek zrobić, jeśli chodzi o to że my powinniśmy uniknąć, to powiem inaczej obserwowałem przez 15min to skrzyżowanie w niedzielę po wypadku i powiem tylko Tyle na 3 samochody które przejeżdżały przez to skrzyżowanie drogą z pierwszeństwem od strony brzeskiej tak jak my, zauważyłem że jeden z kierowców w momencie przecinania tego skrzyżowania i kilkanaście sekund przed wjazdem na pasy te przed skrzyżowaniem nie patrzył na drogę lecz patrzył w radio i coś tam w nim przestawiał jechał około 50<60km/h trudno ocenić co do kilometra czy myślicie że gdyby ktoś mu wtargnął na skrzyżowanie przed maskę z podporządkowanej to by zdążył zahamować...? każdy ma prawo się zagapić ale przegapić 3 znaki ustąp pierwszeństwa po kolei i przekraczać o kilkadziesiąt km/h prędkość w terenie zabudowanych to chyba nie jest to samo, moim zdaniem przy przebudowie tego skrzyżowania powinni zrobić takie progi zwalniające jak kilkaset metrów dalej i do takich wtargnięć by nie dochodziło, nikt rozsądny si ę nie spodziewał że coś może tak gwałtownie wtargnąć skoro chwilę wcześniej przy skrzyżowaniu były tylko dzieci z rowerami one nie przekraczają 80km/h Taki jesteś mądry to Ciekaw jestem co byś powiedział gdyby to Tobie jakaś piz... zajechała drogę z podporządkowanej, Kierowcą Volvo była moja dziewczyna ale ona jakoś umie odróżnić Trójkąt od kwadratu, może na prawo jazdy również powinni wprowadzić psychotesty takie jak na samochody ciężarowe skoro niektórzy nie potrafią znaków odróżniać i urządzają rajdy po mieście..., zastanawia mnie jedno jak w ogóle takie osoby zdają na prawo jazdy, jak chce się wykazać to niech się na kurs doszkalający w WORDzie zapisze w tańcu na lodzie samochodem ale na początek proponuję coś z mniej dynamicznym silnikiem może trabanta...
    autor: pasażer Volvo

    (19 czerwca 2013 17:40:54)
    napinacie się strasznie najważniejsze ze nic nikomu się nie stało wypadki są i będą to rzecz normalna także dajcie sobie na luz ;p do pasażer volvo skoro na twoje oko kierowca clio jechał 80k/h to wiadomo było że się nie zatrzyma :D jak już uważasz się za takiego znawce fizyki powodzenia w napinaniu dalej
    autor: o0

    (17 czerwca 2013 22:00:50)
    Co do dalszej wypowiedzi widać że słaby byłeś z fizyki chyba nie uważasz że gdybyśmy jechali z prędkością 70 to pasażer clio na którego poszło całe uderzenie wyszedł by z tego bez szwanku :) ponadto u nas gdyby nie to że samochód clio przeciągnął nam po przodzie ze znaczną prędkością to błotniki by nie po odpadały i chłodnica cieczy jak też chłodnica oleju najprawdopodobniej by nie ucierpiały. Człowieku nie widziałeś jakie są szkody w Volvo to się nie wypowiadaj z tym że części w servisie będą kosztowały więcej niż ta cała renówka poza tym nie gadaj że renówka mniej ucierpiała skoro leży na boku od strony pasażera... Mówisz dlaczego przydzwonił centralnie przodem a czym miał przydzwonić centralnie tyłem?? :DD mówisz policja uwierzyła w tą naszą bajkę człowieku nawet nas się nie pytali z jaką prędkością jechaliśmy ewidentnie to kto inny wtargnął na skrzyżowanie gdybyśmy jechali 70 to jestem pewien że pasażer Clio miał by nogi połamane,poza tym w pobliżu było ponad 10 osób wszyscy widzieli kto jak szybko jechał, mówisz że jechaliśmy szybko bo renault wydachowało no to chłopie powinieneś dostać pałę z fizyki renault leży prawie na chodniku dachowało całe 7 metrów widzę że Nawet nie byłeś na miejscu a masz najwięcej do powiedzenia kolejny, człowieku jakie bajki jakiego niedzielnego kierowcy chłopie sam pewnie nie raz przecinasz to skrzyżowanie ponad setkę to teraz tak mówisz że niby kierowca, z Twojego bełkotu wynika że Tylko się kręcisz po okolicy a tak się składa że mam więcej kategorii prawa jazdy niż palców u ręki i nie jeżdżę wokół komina czesiu i tak wiem że to pisze jedna i ta sama osoba więc sobie daruj Ulungu, w D byłeś i G. widziałeś. pozdrawiam kumatych Tyle w temacie waszej teorii chaosu
    autor: Pasażer Volvo

    (17 czerwca 2013 22:00:00)
    Dobra widoczność powiadasz :) jak się jeździ rowerem :) nie był bym tego taki pewien, no chyba logiczne że nie widzi jadącego szybko samochodu skoro chwile wcześniej go nie było w pobliżu. poza tym skora kierowca clio nie zobaczyła po kolei 3 znaków to kierowca volvo równie dobrze mogła nie widzieć akurat w danym momencie najeżdżającego z lewej strony samochodu który w kilka sekund znalazł się przed nami, nie było nawet mowy o ucieczce skoro to my w bok tego auta walnęliśmy to kierowca Clio widziała nas wcześniej niż my ją więc ona powinna odbić uciekać logiczne ale skoro jechała prawie ponad 80km/h to nie miała jak i gdzie myślała że zdąży przed nami nawet nie hamowała... a my gdzie mieliśmy uciekać w grupę dzieci?
    autor: Pasażer Volvo

    (17 czerwca 2013 18:02:15)
    aha czyli jedzie 50-55 ale moze tez jedzie 70 bo widelki widac sie rozszerzaja. I jedzie tak sobie powolutku obserwujac co siedzieje, bo dzieci, bo skrzyzowania i nie widzi jadacego bardzo szybko podporzadkowana samochodu.A widocznosc na tym skrzyzowaniu jest akurat bardzo dobra. Baba wymusila pierwszenstwo to fakt, ale skoro taki dobry kierowca siedzial w volvo i jechal tak wolno to dlaczego przydzwonil centralnie przodem, bo przy takiej predkosci to jest czas na wykonanie jakiegos manewru, jesli jest tak jak twierdzicie ze jechal i obserwowal co sie dzieje na drodze. No i jeszcze pytanie retoryczne dla tych co tak powtarzaja ze jechala podporzadkowana. Czy kierowca wie co to jest zasada ograniczonego zaufania?
    autor: swiadek zjehowy

    (17 czerwca 2013 17:44:58)
    Przeżyłeś w życiu jakikolwiek wypadek i czy masz w ogóle o Tym jakieś pojęcie? człowieku wydachował bo volvo waży prawie 2 tony z 3 pasażerami a renówka plus 2 osoby ile 1200kg? Tak Masz rację człowieku to przede wszystkim wina kierowcy volvo bo jechał jak szalony na drodze z pierwszeństwem całe 50<55km/h zamiast ustąpić jadącej z niewielką prędkością ponad 80km/h na drodze podporządkowanej renówce
    autor: Świadek

    (17 czerwca 2013 14:02:00)
    ale o czym ty tutaj w ogole mowisx, jakies bajki typowego niedzielnego kierowcy "panie to byl moment" Widac po zdjeciach ze kierowca volvo walnal calym przodem w ten samochod. Skoro tak patrzyl na skrzyzowania, na dzieci przy nich a nie widzi samochodu ktory jedzie jak szalony podporzadkowana i wali w jego bok to swiadczy o jego kalectwie. Rozumiem zeby babka jechala i walnela w bok albo gdzies w tylnia czesc auta. To mozna tlumaczyc kierowce volvo, Ale tutaj ewidentnie kaleka za kierownica volvo przydzwonil w bok i nawet nie probowal jakiegokolwiek manewru zeby uniknac. I nie opowiadaj bajek ze jechaliscie przepisowo 50 na godzine, widac ktory samochod bardziej ucierpial. Renowka niewielkie wgniecenia, a volvo caly przod do klepania. Renowke az na bok przewrocilo od tej waszej niby 50/h Zreszta to wy przydzwoniliscie w ten samochod a nie on w was, i przy 50km/h takie obrazenia? Dziwne ze policja w ta bajke uwierzyla
    autor: gość

    (17 czerwca 2013 13:41:09)
    Niedzielny kierowca może być z Ciebie, pewnie wyjeżdżasz na drogi i na każdej drodze z pierwszeństwem zatrzymujesz się, bo przecież wiesz, że na każdym skrzyżowaniu może Ci wyjechać ktoś, kto nie zna znaków. Wyobraź sobie taką sytuację głąbie że jedziesz sobie że jedziesz sobie 50 km/h zwracasz uwagę na dzieci które są wokół skrzyżowania żeby ci nie wtargnęły na jezdnie a tu Ci nagle przecina drogę samochód który pędzi 80<100km na godzinę. Sam jako pasażer zobaczyłem go dopiero kilka sekund wcześniej a dokładniej mówiąc przed pasami my byliśmy już na pasach powiedz mi zdążył byś wyhamować do zera? ja jestem zawodowym kierowcą i mogę co najwyżej powiedzieć że mógłbym jedynie rozpocząć hamowanie ale do kolizji i tak by doszło niech kierująca clio lepiej dziękuje bogu że dzieci które w momencie kolizji były w pobliżu tego skrzyżowania były z innej strony bo nie skończyło by się tak pięknie, póki co tylko moja mama jest poobijana i kto wie czy nie będzie potrzebna rehabilitacja bo to co napisali w artykule że tylko stłuczenie nogi to nie do końca wszystko bo była w takim szoku że wg niej nawet z tym nie chciała jechać na prześwietlenie, ma zwichniętą kostkę a nie stłuczoną..., uraz łokcia podbite oko, bóle głowy bo przywaliła głową w fotel że o obolałej klatce piersiowej od pasów nie wspomnę, takie rzeczy dopiero wychodzą na drugi trzeci dzień. LBI to nie Tylko Międzyrzec to cały powiat Bialski...
    autor: Pasażer Volvo

    (16 czerwca 2013 21:33:50)
    a tutaj macie typowego kierowce LBI http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mlLKzUcP9_w
    autor: gość

    (16 czerwca 2013 21:28:07)
    Pasazer volvo, a ten kierowca z ktorym jechales to tez wykazuje oznaki uposledzenia. jest cos takiego jak zasada ograniczonego zaufania, ucza o tym na kursach. Ale widac to typowy niedzielny kierowca z klapkami na oczach, ktory widzac szybko jadacy samochod podporzadkowana, gdzie wiadomo jaka jest droga hamowania, spokojnie cisnie do przodu bo przeciez tamten ma znak ustap pierwszenstwa. Kierowca volvo nie wiem skad jest, ale zdolnosciom nie ustepuje kalekom z LBI, LRA czy WSI
    autor: gość

    (16 czerwca 2013 21:05:06)
    Tak się składa że oba auta nie są ani LBI ani LRA czy też WSI..., widzę że kolega gość ma jakiś uraz do międzyrzeckich kierowców, nie wszyscy są tacy tak więc mów za siebie, może Ty właśnie w ten sposób jeździsz brak Ci kultury na drodze i oceniasz po sobie, Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień ;) Pozdrawiam zawalidrogo ;)
    autor: Pasażer Volvo

    (16 czerwca 2013 20:59:09)
    niestety zmuszony jestem jezdzic duzo po miedzyrzecu i stad zszargane nerwy, po prostu kalectwo tutejszych "kierowcow" mnie wykancza nerwowo
    autor: gość

    (16 czerwca 2013 20:54:00)
    Do gość: Ale Ty kolego tak się nie rzucaj i nie bulwersuj, bo ta wypowiedź nie była do Ciebie odnośnie kobiet, przeczytaj wszystkie komentarze i dopiero wtedy się bulwersuj, będziesz wiedział o co chodzi, bo przy takich nerwach to może Ci jeszcze żyłka przedwcześnie pęknąć ;))
    autor: Kierowca

    (16 czerwca 2013 19:53:27)
    wiesz tutaj nie chodzi o cwaniactwo, a o kalectwo za kierownica. Jesli ktos od jednego skrzyzowania do drugiego na odcinku kilometra jedzie z predkoscia do skretu, bo wie ze za kilometr skreca to az sie noz w kieszeni otwiera. A w miedzyrzecu jest to norma, nie dziwne ze wystarczy pojechac do warszawy czy lublina zeby uslyszec ze LBI to najgorsze zawalidrogi. W miedzyrzecu jest zerowa kultura jazdy kierowcow. Miedzyrzeccy "kierowcy" maja mentalnosc ze od momentu wziecia kierownicy w rece nie istnieje cos takiego jak lusterko boczne i tylnie, a juz na pewno nikt za mna nie jedzie. Od LBI gorsze kaleki sa tylko z LRA i WSI.
    autor: gość

    (16 czerwca 2013 19:25:17)
    do gosc
    Kolego chyba ostro dostałeś w Międzyrzecu skoro tak ich nie lubisz hehe a jak bys chciał wiedziec to wszedzie zdarzaja sie cwaniaki na drodze :)))
    autor: c70

    (16 czerwca 2013 18:57:16)
    naucz sie czytac ze zrozumieniem bo nie posiadles tej tak podstawowej czynnosci swiadczacej o inteligencji. Napisalem ze 90% KIEROWCOW miedzyrzeckich to tepaki, nie napisalem nigdzie ze kobiety. Ja nie mam zadnych kompleksow pod tym wzgledem, ale widze ze ty jestes jednym z tych co przy skrecie w lewo zjezdzaja do prawej krawedzi zeby miec wiecej miejsca na manewer. Nie wazne ze za toba kolejka samochodow
    autor: gość

    (16 czerwca 2013 18:29:18)
    Do gość
    Nie wszystkie jeżdżące kobiety są tępe, jak uważasz. Wśród facetów też są idioci, którzy nie patrzą na znaki i jeżdżą znacznie gorzej niż niejedna kobieta. Tak więc Twoja opinia jest nietrafiona, a Ty sam może posiadasz kompleksy pod tym względem i próbujesz się w ten sposób dowartościować...
    autor: Kierowca

    (16 czerwca 2013 18:13:47)
    jak to mówił wybitny kierowca - kobiety do kuchni.
    autor: gość

    (16 czerwca 2013 18:12:16)
    zabrać kobietom prawka.
    autor: gość

    (16 czerwca 2013 13:51:53)
    Całe szczęście, że nikomu nic się nie stało.
    autor: gość

    (16 czerwca 2013 13:50:58)
    zgadzam się z przedmówcami
    autor: gość

    (16 czerwca 2013 13:15:04)
    a czy to wazne skad jest z tego co mi wiadomo w całej europie USTAP wyglada tak samo!!! wiec usprawiedliwienia nie ma.
    autor: c70

    (16 czerwca 2013 11:46:58)
    a ona w ogole jest z miedyrzeca czy przyjezdna?
    autor: gość

    (16 czerwca 2013 11:43:29)
    do gosc
    w zabudowanym kur patrzy sie na znaki a ta idiotka wogole nie miała pojecia o kierowaniu pojazdem skoro nie zna podstawowego znaku USTĄP
    autor: c70

    (16 czerwca 2013 11:31:36)
    w miedzyrzecu to 90% kierowcow to ciezko uposledzeni ludzie.Nie znaja znakow i nawet na skrzyzowaniu ze swiatlami warszawska lubelska gubi sie nie wiedzac co robic. Pomijajac juz ten fakt, to zaden z nich nawet nie slyszal pojecia "kultura jazdy", ewenementem jest fakt gdy ktos zjezdza do osi jezdni przy skrecie w lewo nie blokujac calego pasa. Jazda po miedzyrzecu jest tak samo przyjemna jak dziubanie sie widelcem w oko.
    autor: gość

    (16 czerwca 2013 11:27:05)
    pilnujmy się, chwila nieuwagi przez co może się to zakończyć tragedią. Wczoraj w godzinach wieczornych podobna sytuacja miała miejsce na przy wjeździe na ul. Jelnicką od strony zjazdu z trasy Lublin - Białystok. Obyśmy wszyscy żyli jak najdłużej
    autor: kierowca

    (16 czerwca 2013 10:43:27)
    Do mm
    Do mm: Po to są znaki, żeby ich przestrzegać, a nie jeździć na pamięć. A jeżeli ktoś nie potrafi odróżnić dwóch PODSTAWOWYCH znaków ustąp pierwszeństwa i droga z pierwszeństwem, to po co w ogóle wyjeżdża na drogi i stwarza zagrożenie. Można sobie zwalniać, jeżeli zna się przyzwyczajenia ludzi, a jeżeli jedzie się daną drogą po raz pierwszy i mając pierwszeństwo, to nie będzie się stawało na każdym skrzyżowaniu, bo jakiś idiota nie zna zasad. Wyobraź sobie człowieku, że Twoje dziecko jechałoby tamtędy, przecinając drogę osobie pędzącej na oślep drogą podporządkowaną, czy wtedy też byś mówił, że to wszyscy inni mają brać odpowiedzialność za taką osobę, bo "niektórzy jeżdżą na pamięć".
    autor: kierowca

    (15 czerwca 2013 22:07:47)
    mm
    ja wiem że niektórzy jeżdżą na pamięć i zawsze zwalniam przy tym skrzyzowan jadac ul. kaczynskiego mimo ze mam pierszeństwo, przezorny zawsze ubezpieczony aczasem lepiej zwolnic jak ucierpiecw stluczce czy tez w najlepszym wypadku klepac autko
    autor: mm

    (15 czerwca 2013 20:44:58)
    do goscia: nigdzie nie napisałem, ani nie zasugerowałem, że w zabudowanym można jechać 60km/h. Radzę nauczyć się czytać ze zrozumieniem. Co do wypowiedzi komentującego: zgadzam się z tą wypowiedzią.
    autor: Pasażer Volvo

    (15 czerwca 2013 20:15:13)
    fatum?
    Fatum Kaczyńskiego
    autor: XY

    (15 czerwca 2013 17:53:42)
    do pasazera volvo. w zabudowanym mozna jechac 50 km/h a nie 60 jak napisal Pan/Pani
    autor: gosc

    (15 czerwca 2013 17:52:50)
    co do komentarzy
    Mieszkaniec i mieszkanka widzę mają szerokie pojęcie na temat ruchu drogowego. Wszystko z drogą jest w porządku. Przede wszystkich zachęcam do zapoznania się z klasami i kategoriami dróg i dopiero zacznijcie się wypowiadać. Wszystkiemu są winni TYLKO I WYŁĄCZNIE KIEROWCY. Jedni jak widać nie potrafią ogarnąć znaków, drudzy jeżdżą na pamięć. A wy obwiniacie miasto i przyporządkowanie drogi. Śmiech na sali.
    autor: komentujacy

    (15 czerwca 2013 15:49:59)
    To były sekundy, nie wiem kto tej pani dał prawo jazdy, jak Twierdziła jechała tędy pierwszy raz, to tym bardziej trzeba zwracać uwagę na znaki, tyle szczęścia że nikt nie był w pobliżu na chodniku ani na ścieżce rowerowej jak dachowała. Co do oznakowania to uważam że same znaki nie rozwiązują sprawy na tym skrzyżowaniu należało by ustawić progi zwalniające przed przejściem dla pieszych i ograniczenie prędkości do 30km/h. Co prawda ograniczenie nie wiem czy coś by dało bo prowadząca clio jechała z prędkością znacznie przekraczającą 60km/h w terenie zabudowanym... , ale myślę że progi zwalniające takie jak dalej przed osiedlem domków jednorodzinnych rozwiązały by sprawę.
    autor: Pasażer Volvo

    (15 czerwca 2013 13:04:10)
    czerwony pingwin
    Zawsze można nazwać ''czerwony pingwin ''
    autor: gość

    (15 czerwca 2013 13:03:27)
    Nie oszukujmy się, organizacja ruchu jest zdecydowanie zle dobrana
    autor: mieszkanka

    (15 czerwca 2013 10:33:34)
    Ulica
    A co za idiota nazwał nową ulicę "Kaczyńskiego" ??? Nie było w Polsce większym bohaterów od zawistnego Kaczora?
    autor: Pingwin

    (15 czerwca 2013 10:20:59)
    b
    To naucz dzieci interpretacji znaków pewnie sam jesteś niedzielnym kierowcą i jeździsz na pamięć po prostu nie spać za kierownicą i będzie wszystko ok
    autor: lolek

    (15 czerwca 2013 08:04:13)
    Kiedy władze zaczną myśleć?
    Była petycja o inne przyporządkowanie podrzędności ulicy. Władze olały to bo "są mądrzejsze" a my mieszkańcy to głupki. Teraz zbierają żniwo. Czekaja zapewne na tragedię aż dzieciak rowerem wyjedzie pod pędzący samochód. Wg prawa winny będzie dzieciak , bo wyjechał z ulicy podporządkowanej ale moralnie taką śmierć (oby nie!!!) na sumieniu będą miały władze naszego miasta oznakowując to skrzyżowanie wbrew logice.
    autor: Mieszkaniec

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny