Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
10.9°C
Kontakt
miasto Międzyrzec Podlaski

Płatne parkowanie już od poniedziałku

4 listopada 2016 17:25 | autor: redakcja

Od 7 listopada zacznie działać strefa płatnego parkowania na Placu Jana Pawła II. Będą tam trzy parkomaty i możliwość używania kart zbliżeniowych.

Wprowadzenie dwóch stref płatnego parkowania uchwaliła rada miasta. Strefa przy Skwerze Armii Krajowej (od strony ulicy Staromiejskiej) będzie uruchomiona na początku grudnia, natomiast za parkowanie przy Placu Jana Pawła II trzeba będzie płacić już od 7 listopada.

Opłaty za parkowanie będą obowiązywały od poniedziałku do piątku w godz. 8–16. Za pierwszą godzinę kierowcy zapłacą 1 zł, za drugą - 1,20 zł, a za trzecią – 1,40 zł. Czwarta i każda następna rozpoczęta godzina będzie kosztowała 1 zł. Można będzie także wykupić miesięczny abonament na parkowanie w obu strefach za 200 zł. Parkomaty znajdują się przy sklepach „Witaminka” i „Oleńka” oraz obok telebimu. Płacić będzie można także przy pomocy kart zbliżeniowych.

Władze miasta zachęcają kierowców, którzy zostawiają samochody na dłużej, do korzystania z parkingu przy ulicy Łukowskiej. Jest także możliwość parkowania przy ulicy Zarówie, na miejskim targowisku, które jest zajęte jedynie w czwartki i soboty.

W strefach płatnego parkowania opłaty trzeba uiszczać z góry, a dowód wpłaty wkładać za przednią szybą samochodu. Za brak opłaty grozi kara w wysokości 50 złotych.

REKLAMA
Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (9 stycznia 2017 12:58)
    Parking przy ul. Targowej
    Do kogo należy parking przy ul. Targowej na przeciwko Pepko i parking na placu targowym. Jak jest tam z parkowaniem? Można czy nie?
    autor: gość

    (23 listopada 2016 07:29)
    Od ul.Berezowskiej
    autor: gość

    (22 listopada 2016 20:11)
    Którego zatorza? Z północnej czy południowej strony miasta?
    autor: gość

    (22 listopada 2016 12:12)
    Panie Burmistrzu zainteresuj się Pan przejazdem kolejowym w ostatnim czasie powstają tam gigantyczne korki Przejazd potrafi być 10-15 min.zamknięty bez przejazdu pociągu, proszę o interwencję mieszkaniec zatorza
    autor: gość

    (21 listopada 2016 19:05)
    Jak to wyglada w innych miastach? Dobrze wiem jak to jest w Radzyniu czy Lukowie, a jest dobrze))) Nie wspomnę o Warszawie czy Lublinie, chyba trzeba najpierw popatrzeć zwyczajnie,a w Bialej to na Placu wolności i częsciowo na Berzeskiej jest calowity zakaz nie tylko parkowania ale i ruchu.
    autor: gość

    (21 listopada 2016 12:11)
    Gościu ja cię nie obrażałem!Ale pomijając to nikt wam nie zabrania płacić ,przecież nie ma zakazu.Zobaczcie jak to wygląda w innych miastach.Gdybym podchodził do was na ulicy i domagał się zeta na dropsa to bylibyście bardzo zbulwersowani,bo przecież jakim prawem.chyba jeszcze z czasów PRLowskich pokutuje przekonanie że jak władza chce to może.Pozdrawiam, bez odbioru...
    autor: W.K

    (20 listopada 2016 22:08)
    Do W.K. Czy to skrót od water closed tylko pisane przez k.? Sprawdź i daj znać z poszukiwań. WC
    autor: gość

    (20 listopada 2016 18:42)
    Jest super
    Piękna sprawa! Mnóstwo miejsca w centrum i o to chodziło! Brawo Panie Burmistrzu! A niezadowoleni życiem zawsze się znajdą
    autor: Edi

    (20 listopada 2016 13:43)
    Kim jesteś,że przeszkadza ci płatne parkowanie? Przedstaw się , i podaj rzetelne argumenty na przeciw. Ja jestem bardzo zadowolona z tego rozwiązania, można spokojnie zaparkować , i do tego spokojnie i bezpiecznie przejść z dzieckiem zamiast manewrować wózkiem między samochodami. Mieszkam własnie w centrum, i cieszę się szczególnie na zimę, kiedy przejście miedzy samochodami i stertami śniegu będzie normalnie możliwe.
    autor: gość

    (20 listopada 2016 11:43)
    Do W.K
    Proponuje sprawdzić rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach załącznik nr2. pkt 5.2.4, pkt 5.2.5, pkt 5.2.6 i pkt 5.2.9.2.
    autor: JFK

    (20 listopada 2016 08:47)
    Małe sprostowanie nie od witaminki ale od apteki.
    autor: W.K

    (20 listopada 2016 08:33)
    Do JFK
    Zgodnie z przepisami to tylko mały kawałek skwerka jest przygotowany do opłat.Po prawej stronie od witaminki tam gdzie miejsca parkingowe są oddzielone przerywaną linią.Art.13 ust1 pkt1 nowelizowany dnia14 lutego 2014
    autor: W.K

    (17 listopada 2016 15:02)
    Do W.K
    Biała linia jest od poczatku i zgodnie z przepisami prawa może być bez wyznaczania stanowisk. A co do niepełnosprawnych może się to zmieni...mam nadzieje
    autor: JFK

    (17 listopada 2016 11:39)
    Czy białe linie już wymalowane?
    autor: W.K

    (16 listopada 2016 11:35)
    Czy można prosić o tekst w związku z Obchodami Odzyskania Niepodległości w Międzyrzecu,bo są tylko zdjęcia
    autor: gość

    (16 listopada 2016 11:15)
    ggg
    tylko kto bedzie chcial z nimi sie sadzic jak wystawia kwita
    autor: ggg

    (16 listopada 2016 11:04)
    No to jeśli konserwator nie zgodzi się na pobrudzenie granitowej kostki białą farbą,to ktoś tu ma spory problem.Pieniądze na parkomaty i serwis raczej sie nie zwrócą.A bez znaków poziomych wymalowanych białą farbą miejsce parkingowe nie może być płatne.Czy taką działalność można nazwać marnotrawieniem publicznych pieniędzy?
    autor: W.K

    (16 listopada 2016 10:50)
    ggg
    caly skwerek jest pod konserwatorem
    autor: ggg

    (16 listopada 2016 10:41)
    Czy ktoś z was się orientuje,czy te budynki przy Oleńce i infrastruktura wokół jest pod opieką konserwatora zabytków?
    autor: W.K

    (16 listopada 2016 09:58)
    Do samowola CD
    Ne znam sprawy ale obawiam się że prawo nie jest tu złamane,chyba że podatkowe
    autor: W.K

    (16 listopada 2016 09:33)
    klienci
    klijenci plakaliscie ze nie ma gdzie zaparkowac bo skwerek zajety. teraz jest gdzie zaparkowac a ludzi jak nie bylo tak nie ma a skwerek pusty
    autor: qq

    (16 listopada 2016 08:46)
    Komis
    Chodzi o to że to jest parking bezpłatny miejski na którym mogą postawić samochody wszyscy , a w centrum jest płatna strefa parkowania . Niech tam przestawi swoje samochody.
    autor: x

    (16 listopada 2016 07:45)
    Gosc
    Tak samo można powiedzieć o skwerku. Nie zrobiłaś zakupów bo auta staly
    autor: Aaa

    (15 listopada 2016 23:51)
    Ale was wszystkich w oczy kole to, że ktoś ma kilka aut. Wszystkim przeszkadza. A jak sami będziecie sprzedawać, to przyczepicie do szyby kartkę "sprzedam + telefon" i będzie OK. Kiedyś widziałem jak Maraszek latał na ul. Partyzantów i robił takim autom zdjęcia. I co zrobił? A no nic. Pewnie dzisiaj ten zmuszony do odejścia na wcześniejszą emeryturę funkcjonariusz policji i były, pożal się Boże, komendant SM, mówi tym ludziom dzień dobry, bo taka mentalność tego człowieka. Zapytam jeszcze, a czy z powodu tych aut ktoś nie zrobił zakupów w TESCO ?
    autor: gość

    (15 listopada 2016 23:10)
    nielegalny komis
    komis - na stawianie samochodów nie ma bata, ale w mojej ocenie Policja, czy SM winna zgromadzić dowody i wysłać zawiadomienie do US o prowadzeniu działalności bez zarejestrowania, bez ewidencji, bez płacenia podatków, itd.... nie mogą się tłumaczyć brakiem zawiadomienia czy swoją niewłaściwością. organy te działają z urzędu, gdy tylko zauważą łamanie prawa... no ale czy im się chce... mają dużo pracy, a ty trzeba fotki robić, protokół pisać,.... noi oczywiście ty obywatelu możesz napisać donos... no ale oni zrobia to lepiej
    autor: skuter

    (15 listopada 2016 21:22)
    samowola CD
    Do W.K proszę pomóż dla Straży Miejskiej znaleźć przepis na ""komisanta" opisywanego wcześniej . Przecież to co On robi to są jaja w biały dzień - nawet w Radiu Podlasia o nim mówili ze jest bez karny .Jak podobny gość w Łukowie .
    autor: x

    (15 listopada 2016 15:40)
    Panie Burmistrzu może Pan zrobi wreszcie porządek z zaparkowanymi autami pracowników pod Urzędem Miasta. Parking ten powinien być dla interesantów. No chyba, że Urząd Miasta w Międzyrzecu Podlaskim jest po to, aby urzędnicy mieli pracę. Czy w Międzyrzecu urzędnicy są dla petentów, czy petenci są dla urzędników ? ? ?
    autor: gość

    (15 listopada 2016 09:37)
    aaa
    fakt idzie na skarb panstwa ale przepisy sa inne jesli chodzi o odpowiedzialnosc urzednika ktory narazil na koszty urzad. naraie nic nie pisze musze troche postudiowac przepisy i dam znac :D
    autor: aaa

    (15 listopada 2016 09:21)
    Nie do końca jest tak jak piszesz,włos z głowy ne spadnie urzędnikom.To niestety my zapłacimy za posiedzenia sądu chociaż wyrok będzie przeciwny ratuszowi.Urzędnik jest w stosunku pracy i to głównodowodzący będzie zbierał cięgi.Wszelkie mandaty mogą sobie w środek rowa wsadzić.
    autor: W.K

    (15 listopada 2016 09:04)
    aa
    promocja na skwerku. parkomaty dalej nie dzialaja. czyzby urzad musial sie zastanowic jak zrobic zeby ludzie mandaty przyjmowali a nie chodzili do sadu. pamietajcie ze urzednik odpowiada swoim majatkiem za swoja niewiedze. przegrywajac w sadzie musi sie liczyc ze zaplaci z wlasnej kieszeni za koszty ktore ponieslismy
    autor: aaa

    (15 listopada 2016 08:35)
    samowola
    Pan Kazimierz bo o niego chodzi,pomimo że ma wjazd i bramę od ulicy Targowej,bezprawnie zabrania korzystać z miejsca parkingowego z drugiej strony jego domu czyli de facto na placu.Czy wreszcie ktoś z urzędników U.M zareaguje na to bezprawie.Gdzie jest Straż Miejska i inne służby ?
    autor: gość

    (14 listopada 2016 18:14)
    dokladnie. prywatny komis, dośc tego!
    autor: gość

    (14 listopada 2016 17:37)
    Komis
    Kto wreszcie zrobi porządek z prywatnym wystawianiem samochodów na parkingu na przeciwko Tesco . Ten gość zajmuje już 6 miejsc parkingowych . To może od niego po 200 za jedno miejsce . A jak ktoś zwróci uwagę to się odgraża .
    autor: x

    (14 listopada 2016 12:19)
    Sprawa dalsza to wyznaczenie bezpłatnych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych!Polska podpisała konwencję o prawach osób nepełnosprawnych w dniu 20 marca 2007roku.Jesli osoba niepełnosprawna chce podjąc pracę w jakims lokalu na skwerku to jest skazana na opłaty miesiięczne w wysokości200zł.Bo przecież nie będzie spacerować przez pół miasta bo dysfunkcja jej na to nie pozwala.Tak więc jeśli takie miejsca nie będą wyznaczone to zostanie złamany art5 konwencji który traktuje o niedyskryminacji oraz art27 który traktuje o prawie do zatrudnienia.Tak wiec urzędniki ratusza nie wystarczy tylko pojawiać się w pracy ale należy również myśleć.Nieznajomość prawa nie jest zaletą!!!
    autor: W.K

    (14 listopada 2016 11:54)
    Rozmawiałem dzsiaj telefonicznie z urzędnikiem ratusza i wyjaśnił m że-uchwała rady miasta Miedzyrzeca stoi ponad ustawą.On się tak z policją dogadali i nie muszą się stosować do przepisów prawa Nie ważne jest że w ustawie jest jasno powiedziane jak mają wyglądać strefy płatnego parkowania.że muszą być opisane znakami pionowymi oraz liniami poziomymi wyznaczającymi indywidualne miejsca dla pojazdu.Byłem dzisiaj również na miejscu pod oleńką wdziałem jak parkomaty łupią ludzi,zabierając pieniądze ale biletu nie wydawały.Doputy dopuki takie poziome linie nie będą namalowane pobieranie opłat to jest bezprawne wyłudzanie korzyści majątkowej od społeczeństwa a więc przestępstwo
    autor: W.K

    (13 listopada 2016 19:13)
    aa
    rozporzadzenie ministra transportu z dnia 23 wrzesnia 2013 roku aby placic za parkowanie musza byc odpowiednie znaki tzn znaki pionowe i znaki poziome. znaki pionowe sa ale znakow poziomych tzn miejsc parkingowych oznaczonych biala farba brak wiec nie trzeba placic i przyjmowac mandatu. sprawa w sadzie jest automatycznie wygrana
    autor: aaa

    (13 listopada 2016 18:52)
    A dla tego że inwalida to też człowiek i ma czasami chęć do życia.Karty dostają tylko osoby z poważnymi dysfunkcjami narządów ruchu.Mają swoje ograniczenia ale mają również potrzeby.Bardzo przyziemne potrzeby takie jak spotkanie z innymi ludzmi lub potrzeba pracy,zatrudnienia.Gdyby inwalida chciał się zatrudnić w którymś z lokali na skwerku będzie zmuszony do wykupienia karnetu bo nie może sobie pozwolić na spacer np.kilometrowy.Takie uchwały radnych miejskich z automatu dyskryminują osoby niepełnosprawne.Pozdrawiam poprzednika pozostając w nadziei że cokolwiek rozjaśniłem sprawę
    autor: ja

    (13 listopada 2016 12:28)
    a dlaczego inwalidzi mają parkować za darmo? ich samochody nie zajmują miejsca? nie emitują spalin? jeżdżą na powietrze? nie rozumiem tych ulg i przywilejów. Specjalnie wyznaczone miejsca, owszem jak najbardziej, żeby ułatwić osobom niepełnosprawnym poruszanie się itd. Aczkolwiek dlaczego jak zwykle wszystkiego żądają za darmo?
    autor: gość

    (13 listopada 2016 12:27)
    Nadal nie rozumiem- jedziesz po jeden bochenek chleba? Przecież nie jest to ciężki zakup, można wyjść na spacer... Jest super, są wolne miejsca, jeszcze to samo trzeba zrobić przed Stokrotką.
    autor: gość

    (13 listopada 2016 12:09)
    zdzierstwo
    Liczący skąd wziąłeś 40 groszy za dwadzieścia minut, bo nie widzę tego w artykule? Czytam o złotówie, Więc dodaj ją sobie do ceny bochenka chleba, albo podziel 200 złotych abonamentu na miesiąc i dodaj do bochenka chleba, to ile cię wyniesie za twój chleb dziennie?
    autor: ..yy

    (13 listopada 2016 09:06)
    oj oj oj
    Co z kartami parkingowym czy inwalidzi też bedą musiel płacić za zaparkowanie auta?
    autor: ja

    (11 listopada 2016 20:27)
    Jakiego piątak z opłata chleb?
    Można zaparkować legalnie za 40gr/24minut i chleb spokojnie kupić. Przepłata tylko 0,40zł.
    autor: Liczący.

    (11 listopada 2016 18:27)
    Kocham to miasto, kocham tych ludzi, a szczególnie rządzących !
    autor: gość

    (11 listopada 2016 10:05)
    Drogi ten chleb na skwerku z opłatą parkingową to ok piątaka!
    autor: gość

    (11 listopada 2016 09:18)
    do abc
    ryzykuj, nie plac. będzie trwalo 1 minute. a potem wykonanie przelewu on line tez minute razem 2. wiec szybciej niz 5.
    autor: cba

    (10 listopada 2016 21:31)
    do abc
    Po co więc tam parkujesz? Do tej pory rzadko były wolne miejsca na placu, jedź na Łukowską, tam jest za darmo, a potem kup ten chleb.
    autor: gość

    (10 listopada 2016 21:30)
    Jaką opłatę trzeba uiścić za zaparkowanie roweru?
    autor: waldemar

    (10 listopada 2016 20:58)
    abc
    Przyjeżdżam kupić tylko chleb, bądź załatwić coś w max 5 minut. Idąc co parkometru tracę około 2 minut, stojąc przy parkometrze tracę kolejne minuty. Zanim zajdę i załatwię sprawę będzie to łącznie trwało 10 minut. Zamiast 5 minut. Gdzie jest logika?
    autor: abc

    (9 listopada 2016 21:52)
    kontrola
    W poniedziałek przechadzając sie po skwerku z ciekawości przygladałem się na zaparkowane auta i mało, który miał bilecik za szybą. Czyktoś to bedzie sprawdzał wogle ?
    autor: jeremi

    (8 listopada 2016 19:27)
    do Albert
    Niech na znaki patrzą.
    autor: aa

    (8 listopada 2016 14:33)
    Polecam zamieszczenie do tego artykułu mapki z zaznaczonym obszarem strefy 1 i 2 ponieważ nie wszyscy są z Międzyrzeca i znają dokładnie nazwy ulic a poza tym taka mapka rozwieje wszelkie wątpliwości. Proszę o taką mapkę. Pozdrawiam
    autor: Albert

    (8 listopada 2016 13:28)
    pojadą do Lidla, Tesco, Biedronka... i tyle będzie.
    autor: gość

    (8 listopada 2016 10:45)
    Wieś
    LRA WSI WLS LLU strzeżcie się ich
    autor: Wieśnioki

    (8 listopada 2016 09:18)
    aaa
    pracuje na skwerku. zobaczymy czy sie zwiekszy ilosc klientow ktorzy bedach chodzic i kupowac, nie beda narzekac ze ciezko bylo zaparkowac zeby przyjsc do Pani/Pana
    autor: aaaa

    (7 listopada 2016 23:12)
    drobnomieszczańskie teksty... ja na miejscu Zatrzymaj poprawianie „opluwanego” sklepikarza kupiłbym abonament, wrzucił w koszty i zagrał wam na nosie. a w międzyczasie zastanowiłbym się czy wprowadzanie obowiązku opłaty zamieszkałemu w centrum - przy strefie, przed miedzą, jest zgodne z prawem (tak by zaskarżyć uchwałę a i może ugrać coś dla siebie)... poza tym moi drodzy, w dzień targowy - sobota - parking jest bezpłatny. I co to zmienia??? ze w tygodniu pani Krysia zamiast parkować pod witaminką, to zaparkuje pod .... np. tesco? czy kościuołem?
    autor: gość

    (7 listopada 2016 22:06)
    Pieprzycie bzdury
    Zobaczymy jak będzie we czwartek i sobotę ale dzisiaj już widać "oszczędnych", pozytywny efekt - praktycznie na placu JP puchy. Jedna złotóweczka i miejscówa jaka tylko ci się mani. Do mieszkańca z 16,57,38 :A kto mówił o zwiększeniu ilości miejsc? Tu chodzi o to by parkować na krótko, załatwić swoje sprawy i spadać a nie postawić auto jedno na dwóch miejscach i w swojej firmie patrzeć przez okno i podziwiać je jakie to ono fajne i z klasą a ten kolor ....
    autor: olo

    (7 listopada 2016 16:57)
    mieszkaniec
    parkomaty w kazdym miescie jest w jednym celu, zarabianiu (bo nie zwiekszy sie ilosc miejsc po wprowadzeniu tak jest w wiekszych miastach, tyle ze rotacja jest szybsza danych samochodów) no i nareszcie beda miec co robić straż miejska. bo jak do tej pory to nie wiem po co sa nie widac nie slychac itp.
    autor: mieszkaniec

    (7 listopada 2016 13:14)
    Terespol także jest miastem ;)
    autor: gość

    (6 listopada 2016 20:52)
    W powiecie bialskim jest tylko jedno miasto, więc po to glupie pytanie, które miasta? Jedynym miastem jest Miedzyrzec Podl.
    autor: gość

    (6 listopada 2016 12:36)
    aaa
    bo miedzyrzec jest wyjatkowy. stok narciarski, parkomaty a ulic nie ma komu robic. fantazja naszych wladz nie ma granic
    autor: gosc

    (6 listopada 2016 12:29)
    ...
    tutaj tez trzeba będzie podawać rejestracje samochodu...
    autor: ooo

    (6 listopada 2016 11:59)
    ,,Wszystkie miasta mają płatne strefy parkowania"? A w powiecie bialskim to które poza Międzyrzecem?
    autor: parkingowy

    (5 listopada 2016 22:52)
    Wszystkie miasta mają płatne strefy parkowania albo ulgowe bilety komunikacji miejskiej dla tych ,którzy zostawią swoj samochod nie w centrum. To takie dziwne? W Lublinie w tym roku poważnie rozszerzyli płatną strefę, i zapomnij o tych cenach co u nas, tam od 3 zł sie godzina zaczyna, a kazda nastepna jest wieksza nie o 10 czy 20 gr ale o kilka zlotych. A mają wprowadzić wpisywanie numeru rejestracyjnego samochodu, żeby uniemozliwić ciągłe drukowania nowego biletu ponownie jak za pierwsza godzinę. Mieszkańcy mają abonament miesięczny , dotyczy też najemcow sklepow.
    autor: gość

    (5 listopada 2016 22:27)
    Panie Bernat teraz niech pan wprowadzi płatne parkowanie u siebie pod blokiem. Słyszałem, że pan zainicjował cały ten proces. W Polsce najwięcej do powiedzenia mają ci co ich dany problem lub temat nie dotyczy.
    autor: gość

    (5 listopada 2016 22:08)
    jeszcze dołożymy wszyscy do tego interesu
    suuuper, teraz swoją starą mamę będę toczyć z zarówia-bo nic nie ruszy takiego ze staromiejskiej jak zapłaci 5 zł za parkowanie swego bolida za pół miliona....
    autor: OoOo

    (5 listopada 2016 15:06)
    do gosc: mylisz targowiska i ulice: Jest także możliwość parkowania przy ulicy Zarówie, na miejskim targowisku, które jest zajęte jedynie w czwartki i soboty.
    autor: gość

    (5 listopada 2016 10:01)
    LRA
    Spójrz na swoje LBI tłumoku!
    autor: LRA

    (4 listopada 2016 22:54)
    Wspaniale! Ileż to trwało! I mala uwaga- targowisko to miejski plac? Bo myślalam,ze pana Wysokinskiego...LTX
    autor: gość

    (4 listopada 2016 22:41)
    do Warszawska Street
    Nie trzeba chodzić z karteczką i spisywać numerki ale fakty są jakie są, taka sama sytuacja jest pod PKO, niby jest od strony przedszkola tabliczka"dla klientów PKO" i co z tego jak przyjedzie "dziadziuś" w kapeluszu LRA, WSI,albo jeszcze nie wiadomo co stanie jak krowa na pastwisku jakimś tikiem lub czymś o podobnych wymiarach w poprzek albo w ogóle ... i pojedź wtedy do bankomatu i pobierz kasę i nic dziwnego że ludzie parkują na miejscu dla inwalidy bo jak trzeba szybko to nie ma innego wyjścia, jak takiemu gigusiowi powiedziałem żeby zaparkował z myślą o innych to tak mnie zbluzgał że aż mi w pięty weszło:Ty smarku ja w AK walczył" reszty nie napiszę ale dziadzio walnął w poprzek na dwóch miejscach i co mu zrobisz? On nietykalny:)
    autor: olo

    (4 listopada 2016 22:19)
    Do Olo
    Dobrze Olo prawisz! Właściciele sklepów obstawiają całą ulicę jak swoje własne podwórko. Mam nadzieję, że za sprawą parkomatów przybędzie wolnych miejsc parkingowych.
    autor: Warszawska Street

    (4 listopada 2016 21:44)
    do Zbys
    Również popieram strefę płatnego parkowania ale nie twoją ironię, "ta usługa " na razie kosztuje miasto: zakup i montaż parkomatów oraz ich konserwacja i ewentualna naprawa! Wydaje mi się że nie jest to zamontowane dla zysku dla miasta tylko po to by pan lub pani z Jatkowej albo Nassuta kilka metrów na Plac JP przeszedł się na piechtkę anie blokował miejsce, by "miejscowi biznesmeni" nie czuli się właścicielami kawałka ulicy przy swojej firmie bo to nie ich"kawałek podłogi"
    autor: olo

    (4 listopada 2016 17:55)
    jestem za
    i bardzo dobrze .... prosze też o informację ,w jaki sposób będą podzielone pieniądze z w/w uługi.. :)
    autor: Zbys

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt | wersja desktop

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny