Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
0.8°C
Kontakt
miasto Międzyrzec Podlaski

Podpisali umowę na budowę ośrodka w Łózkach

10 maja 2019 00:19 | autor: Anna Ostapiuk
Podpisanie umowy na budowę ośrodka w Łózkach (fot. miedzyrzec.info)
Podpisanie umowy na budowę ośrodka w Łózkach (fot. miedzyrzec.info)
Podpisanie umowy na budowę ośrodka w Łózkach (fot. miedzyrzec.info)
Podpisanie umowy na budowę ośrodka w Łózkach (fot. miedzyrzec.info)
Podpisanie umowy na budowę ośrodka w Łózkach (fot. miedzyrzec.info)
Podpisanie umowy na budowę ośrodka w Łózkach (fot. miedzyrzec.info)
Podpisanie umowy na budowę ośrodka w Łózkach (fot. miedzyrzec.info)

Wkrótce ruszy budowa Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Łózkach. Przedstawiciele Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, Gminy Drelów, Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim oraz firmy DOMBUD podpisali już stosowną umowę.

W ramach projektu „Wzrost efektywności i dostępności oraz koordynacji świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim poprzez doposażenie Zakładu i utworzenie Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Łózkach” powstanie placówka opieki zdrowotnej, na którą zaadaptowano budynek po Szkole Podstawowej w Łózkach. Wartość projektu to ponad 11mln 680 tys. zł, przy czym prace budowlane to koszt ponad 7mln 600 tys. zł. Umowę podpisano 8 maja. Projekt obejmie również  doposażenie oddziałów Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim.

Realizacja przedsięwzięcia jest możliwa dzięki środkom unijnym i wsparciu Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej w postaci wkładu własnego w kwocie ponad 4mln zł. Samorząd Gminy Drelów podarował szpitalowi na ten cel budynek, a wójt gminy Piotr Kazimierski zobowiązał się do umarzania podatku. Realizacji inwestycji podjęła się bialska firma DOMBUD, która realizowała wcześniej zadanie modernizacji szpitala w Białej Podlaskiej. – Mamy doświadczenie związane z placówkami służby zdrowia – podkreślał Jarosław Łepecki, prezes zarządu – Na tym obiekcie również się sprawdzimy, a inwestycję uda się  terminowo zakończyć. – Chcemy już od poniedziałku [13.05 – przyp. red.] przystąpić do realizacji – przybliżył plany budowy Antoni Kuszneruk, członek zarządu – Planujemy zaangażować tam do 50 osób.

Otwarcie Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego planuje się na czerwiec 2020 r., do końca roku bieżącego powinny być zakończone prace budowlane. W placówce znajdzie się 90 miejsc dla pacjentów. - Społeczeństwo się starzeje, a długość naszego życia się wydłuża, zatem takie placówki są jak najbardziej potrzebne – zapewnił Starosta Bialski Mariusz Filipiuk.

Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (12 czerwca 2019 07:55:29)
    Zapytaj starostę albo dyrektora
    autor: gość

    (11 czerwca 2019 13:05:36)
    Podobno się administracja szpitala rozrosło o kolejne 2 osoby. Prawda to?
    autor: McP

    (11 czerwca 2019 07:54:41)
    nie głosujemy na PSL-owskich oszustów
    Dopilnować przede wszystkim należy aby wyborcy nie głosowali na PSL,tym sposobem przegonimy partie grabiezcow,oszustów i ukrucim ich lewe interesy,oraz osadzanie stanowisk całymi rodzinami.Jesienią tego roku,jest ku temu najlepsza okazja.
    autor: Gosc

    (10 czerwca 2019 19:18:43)
    Jestem za
    autor: gość

    (10 czerwca 2019 18:51:02)
    Dlatego trzeba tego dopilnować
    autor: gość

    (10 czerwca 2019 14:16:31)
    Założę się, że posiedzenie rady tak zaplanują aby poseł Duszek miał głosowanie w sejmie np. czwartek? Należałoby podnieść sprawę działającego fikcyjnie oddziału dziecięcego gdzie połowa dyżurów w miesiącu jest nie obsadzona przez lekarzy a w porywach przebywa tam 1-2 dzieci.
    autor: gość

    (09 czerwca 2019 20:54:57)
    Trzeba tego koniecznie dopilnować
    autor: gość

    (08 czerwca 2019 23:39:11)
    Czekamy konkretnie dnia i godziny tego spotkania napewno będziemy
    autor: gość

    (08 czerwca 2019 12:02:12)
    Filipiuk,Litwiniuk i cala reszta chłopów z PSL,uważa inaczej.Uwlaszczaja się, gdzie tylko można.
    autor: Gosc

    (08 czerwca 2019 11:35:09)
    W tym tygodniu ma być spotkanie rady społecznej szpitala. Rządamy obecności mediów i relacji . Chcemy wiedzieć i widzieć jak radzi towarzystwo wzajemnej adoracji. Szpital nie jest własnością PSL, ma służyć nam społeczeństwu.
    autor: gość

    (08 czerwca 2019 09:01:21)
    I co dalej cisza?
    autor: gość

    (07 czerwca 2019 17:44:53)
    Panie wicestarosto prosimy o odpowiedź!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    autor: Gość

    (07 czerwca 2019 15:40:26)
    Interpelacje proszę kierować do starostów może zechcą odpowiedzieć co się dzieje????????Proszę
    autor: gość

    (07 czerwca 2019 13:57:48)
    kardiolog jest,czy go nie ma
    Poradnia kardiologiczna działa,pacjenci czekają,są zapisywani tylko kardiologa jakoś nie widać.Ludzie odchodzą z kwitkiem po kilku godzinach oczekiwania.Co się dzieje,może mi ktoś wytłumaczyć.Czy to jest jakoś jest rozliczane,czy to przekręt jakiś.
    autor: gość

    (07 czerwca 2019 12:57:51)
    Odnośnie szpitala. Szpital jaki jest obecnie każdy widzi. Obecnie świecą pustkami wszystkie oddziały. Jak PSL spełnia obietnice przedwyborcze? Gdzie są obiecywani specjaliści? Dr Pierosiuk mówił do kamer że szpital funkcjonuje nie tylko dobrze ale lepiej po zmianach na oddziale wewnętrznym a tu nawet poradnia kardiologiczna nie działa. Jeśli się wejdzie na szpitalne oddziały widać pustkę. Czy te informacje trafiają do NFZ? Jak szpital wypracuje dochód/, ortopedzi, dwoją się i troją ale i to nie pomoże. Dodajmy do tego roszczenia pacjentów: polecam Słowo Podlasia artykuł jak wygląda leczenie w szpitalu. Jedynym atutem tego szpitala sa donice kwiatów, bardzo ładnie pielęgnowane, w końcu pracują tam co najmniej 2 kobiety po agroturystyce ( bardzo silnie związane z działaczami PSL).
    autor: gość

    (07 czerwca 2019 10:49:35)
    Bo na Hetmana głosowali ci którzy mają jakieś profity od jego partii.P okazuje to skalę nepotyzmu i kumoterstwa wśród tego ugrupowania.
    autor: Gość

    (07 czerwca 2019 09:11:27)
    Gdzie nie spojrzysz,PSL jest w dupie
    Dobry wynik Hetmana ? A co on startował z PSL ? Czy koalicji POKO ? Potrafisz liczyć ? Co do wyborów jesiennych,to PSL jest w głębokiej dupie. Pójdzie samo,to polegli z kretesem,pójdzie ze zboczency mi, również może nie dostać się do parlamentu. Juz my się o to postaramy.
    autor: Gosc

    (07 czerwca 2019 07:39:00)
    PSL ma się dobrze, co dowodzi o wynikach Pana Hetmana. Plujcie sobie w ten ekran, a my pokazując klasę udowodnimy wam na wyborach. Razem z Platformą pogonimy wasze skłócone środowisko i Posłą Duszka
    autor: gość

    (06 czerwca 2019 19:11:58)
    Mądre słowa
    autor: gość

    (06 czerwca 2019 11:08:01)
    Trzeba ich pilnować a przy urnie wyborczej podziękować
    autor: gość

    (06 czerwca 2019 08:31:33)
    PSL-kumoterstwo i nepotyzm
    A pozwalniac w pizdu tych obibokow PSL-owskich,ich żony i kochanki.Ludzie czy wy nie widzicie,ze PSL jak mafia,zarzucił swoją pajęczyna we wszystkich urzędach i szkołach. Ta partie trzeba wyeliminować z życia publicznego,bo inaczej będzie tak jak było i jest.Czyli nepotyzm i kumoterstwo w wykonaniu działaczy PSL
    autor: Gosc

    (05 czerwca 2019 22:24:00)
    Polecam taki artykuł Wspólnota Lubartowska,,Prześwietlili szpital. Kominy płacowe wysokie na 30 tyś. ,, To powinno się wykonać i w naszym szpitalu bo inaczej wszystko zniszczą tzw. włodarze,,
    autor: gość

    (05 czerwca 2019 19:01:11)
    Szpital kwitnie widać rękę agrobiznesu przepiękne kobierce kwiatów, ławeczki biesiadne tylko patrzeć jak specjaliści górnych lotów zaczną grać na harmonii co by było wspaniale. ŻYĆ NIE UMIERAĆ(to do pacjentów)
    autor: gość

    (05 czerwca 2019 16:50:41)
    Sesja była i tyle a co ze szpitalem chłopaki z psl i inni???
    autor: gość

    (05 czerwca 2019 12:37:08)
    I to już w październiku przy urnie wyborczej
    autor: gość

    (05 czerwca 2019 11:14:38)
    Tym panom już dziękujemy
    autor: gość

    (05 czerwca 2019 09:18:36)
    PSL,utonie w szambie
    Nie tylko szpital,szkoły np.Ekonomik, Starostwo-wydział komunikacji,PUK itd. PSL juz nie będzie kłamał, a Litwiniuk czarowal.Zbliża się kompletna degradacja,partii zielonych oszustów.
    autor: Gosc

    (05 czerwca 2019 07:54:19)
    Przykładem tego jest szpital
    autor: gość

    (04 czerwca 2019 14:41:49)
    Uwierzcie mi,to się zmieni,ludzie przejrzeli na oczy i widzą co wyprawia Filipiuk min.z własną rodzina.O Starostwie nie wspomnę. Litwiniuk i spółka, ma również wiele na sumieniu,także zielone ludki już nie omamia wyborców, a afery, kumoterstwo i nepotyzm,są aż nadto widoczne.
    autor: Gosc

    (04 czerwca 2019 12:17:01)
    Zwłaszcza w Drelowie
    autor: gość

    (04 czerwca 2019 11:52:18)
    To babcie po mszy idą i głosują i nie na partię tylko na nazwiska.Wygrywa pan doktor, pan dyrektor.Szkoda że tak mało młodych ludzi bierze udział w wyborach.Napewno wyniki byłyby inne.
    autor: Gość

    (04 czerwca 2019 11:41:07)
    Trzeba całe te towarzystwo wzajemnej adoracji pilnować
    autor: gość

    (04 czerwca 2019 06:57:59)
    Myśleli że uda im się cichaczem wszystko załatwić ale mieli pecha ludzie nie dadzą znów się wkręcić podobnie jak wybory ostatnie
    autor: gość

    (03 czerwca 2019 23:52:37)
    Chcą zmienić tęczowe gumofilce na tradycyjne zielone przed wyborami to gdzie im teraz w głowie szpital
    autor: gość

    (03 czerwca 2019 13:34:55)
    PSL,po sromotnej porażce w wyborach do PE,jest po uszy w gnojowce.Ta "ludowa"partia wpisując się w wojnę swiatopogladowa,skutecznie przekreslilo swoją szansę na polityczna samodzielność. Zieloni oszuści nie zajmują się teraz szpitalem i innymi pierdolami,oni walczą o polityczny byt.My wyborcy im przeszkodzimy w tym i to skutecznie
    autor: Gosc

    (03 czerwca 2019 11:27:31)
    Może punkt informacyjny w Pereszczowce ma jakąś wiedzę???
    autor: gość

    (03 czerwca 2019 11:21:03)
    Do wyborów parlamentarnych,Cisza !
    autor: Gosc

    (03 czerwca 2019 09:22:42)
    No ale co dalej ze szpitalem konkrety proszę
    autor: gość

    (01 czerwca 2019 17:44:37)
    A tak w ogóle- obejrzałam.ŻENADA.
    autor: gość

    (01 czerwca 2019 17:04:32)
    To kto teraz będzie wierzycielem długu szpitala? A może to będzie cesja zwrotna?
    autor: Gość

    (01 czerwca 2019 15:11:20)
    Proponuję obejrzeć na you tube X sesję rady powiatu bialskiego, jest tam mowa o cesji wierzytelności szpitala a zwłaszcza polecam emocjonalny występ radnego, który to zasiada w radzie społecznej szpitala. Jakie rządy taki szpital.
    autor: gość

    (01 czerwca 2019 13:28:07)
    PSL-kumoterstwo i nepotyzm
    Starostwem rządzi PSL,szpitalem również. Tam brak kompetencji jest zaletą, a przynależność partyjna do PSL,priorytetem.
    autor: Gosc

    (01 czerwca 2019 12:51:29)
    Kompetencje i wiedza w tym szpitalu nie są mile widziane. Bez wiedzy i pozwolenia starosty nic się tam nie dzieje. Na papierze wszystko wygląda wspaniale. Podobno NIK prowadzi jakąś kontrolę, dopiero będą jaja jak się okaże, że szpital po prostu wspaniały.
    autor: gość

    (01 czerwca 2019 11:57:04)
    No jeszcze jakieś źródełka to będziemy kurorty sanatoryjne mieli.Taki podlaski Ciechocinek.
    autor: Gość

    (01 czerwca 2019 10:42:12)
    Ładny teren wokół lasy cisza spokój blisko Pereszczowka
    autor: gość

    (01 czerwca 2019 09:17:08)
    A my zamiast w m-cu będziemy leczyć się w Kąkolewnicy i Łóżkach
    autor: gość

    (31 maja 2019 14:18:19)
    Co na to starosta w Lubartowie w podobnej sytuacji wymienili dyrektora A tutaj???
    autor: gość

    (31 maja 2019 06:59:28)
    A dlaczego pracuje do tej pory,dyrektor z PSL, z powodu kompetencji czy przynależności partyjnej ?
    autor: Gosc

    (31 maja 2019 06:42:27)
    Barszcz to powinien jeszcze odpowiadać z K.K. za zagrożenie życia matki i dziecka
    autor: Gość

    (30 maja 2019 23:09:58)
    Dlaczego barszcz po swoim "występie" jeszcze pracuje w szpitalu ??? To kodeks pracy już nie obowiązuje ???
    autor: gość

    (30 maja 2019 21:09:08)
    A kto inny niż PSL-owcy,ma w tym interes Oni niczego nie robią bezinteresownie
    autor: Gosc

    (30 maja 2019 18:22:38)
    Święte słowa ale chyba ktoś ma w tym swój cel żeby bardzo dobrych fachowców pozbywać się że szpitala
    autor: gość

    (30 maja 2019 13:22:47)
    Co z poradnią kardiologiczną?A co ma być skoro pozbywa się dobrego i jedynego kardiologa w mieście.
    autor: Gość

    (30 maja 2019 11:01:46)
    Co z Poradnią Kardiologiczną?, co z POZ w Kakolewnicy? które jeśli funkcjonują to tylko na papierze. Im bliżej następnych wyborów tym więcej będzie obietnic i fotografowania się na tle np tomografu, przyszłego zakładu opiekuńczego ipt.
    autor: gość

    (30 maja 2019 09:22:51)
    Cisza czyżby brali na przeczekanie kiedy najbliższa sesja rady powiatu trzeba tam jechać i zadać te trudne pytania "koalicji"
    autor: gość

    (30 maja 2019 07:39:32)
    No właśnie co z położnictwem, co z wewnętrznym(lekarze skoczki),co z pediatrią?
    autor: Gość

    (29 maja 2019 23:37:57)
    Wybory były i co teraz że szpitalem???
    autor: gość

    (22 maja 2019 17:07:15)
    A po wyborach co???
    autor: gość

    (21 maja 2019 17:10:42)
    Czekamy na wybory???
    autor: gość

    (21 maja 2019 08:50:42)
    Tutaj chcą budować a co ze szpitalem??????
    autor: gość

    (20 maja 2019 18:30:03)
    nie glosujemy na PSL
    Zgadzam sie z wypowiedzia poprzednika,PSL zawlaszcza wszystko i gdzie tylko moze.Dla tych.ludzi,ktorym przyswieca nepotyzm i kumoterstwo,najwazniejsze sa stolki dla swoich. Dobro spoleczne maja w glebokim powazaniu.Faktycznie wybory samorzadowe dopiero za 4 lata,ale juz jesienia mozemy wyrzucic z Sejmu,PSL-owskich oszustow.
    autor: Gosc

    (20 maja 2019 17:16:26)
    Najbardziej żałosne, że taka sytuacja czyli dogadzanie swoim i sobie może i z pewnością będzie trwała 5 lat o niewiele można zrobić, każdy widzi tą patologię i nic od siebie nie uczyni. Społeczeństwo nie ma świadomości jak ważny jest pojedynczy głos w wyborach. Koalicji POKOPSL dziękujemy.
    autor: gość

    (19 maja 2019 08:41:34)
    Praca Swoim Ludziom
    autor: gość

    (18 maja 2019 13:39:59)
    O stołki i pieniądze.
    autor: Gość

    (18 maja 2019 13:31:10)
    Po co to skoro jest szpital który rzekomo generuje straty a w Łozkach ma przynosić zyski o co tutaj chodzi???
    autor: gość

    (16 maja 2019 12:10:48)
    Pytaj starosty albo dyrektora
    autor: gość

    (16 maja 2019 08:15:34)
    Ile kosztowało ogrodzenie w Łozkach????????????
    autor: gość

    (15 maja 2019 23:16:58)
    Jak najbardziej powinna być
    autor: gość

    (15 maja 2019 16:47:41)
    Rzetelna kontrola przez odpoiednie służby
    autor: gość

    (15 maja 2019 13:52:09)
    CBA może tylko rzetelnie skontrolować
    autor: gość

    (15 maja 2019 13:49:56)
    NAJWYŻSZA Izba Kontroli i spokój
    autor: Gość

    (15 maja 2019 13:40:16)
    Czyli wszystko zostaje w rodzinie?
    autor: gość

    (15 maja 2019 13:39:11)
    A dlaczego??????
    autor: Gość

    (15 maja 2019 13:12:19)
    kontrola ?
    Litwimiuk, kontroluje Litwiniuka,czy jakos tak.
    autor: gosc

    (15 maja 2019 12:15:33)
    Jaka instytucja robi kontrolę po NIK??????
    autor: Gość

    (15 maja 2019 11:29:07)
    Radzyński zespół pałacowy potrzebuje na renowację 28 mln zł, remont szkoły w Łuzkach z adaptacją pod zol 11 mln zł ciekawa proporcja.
    autor: gość

    (15 maja 2019 11:15:32)
    To od razu mogłoby uratować oddziały szpitalne przed likwidacją
    autor: gość

    (15 maja 2019 07:54:30)
    Tam powinno zbadać sprawę CBA
    autor: gość

    (14 maja 2019 17:56:23)
    Trzeba zadbać o wyniki kontroli.
    autor: Gość

    (14 maja 2019 17:20:12)
    Pracował w NIKu może przyszedł pomóc kontrolować
    autor: gość

    (14 maja 2019 17:12:23)
    A czy ktoś wie czego szuka NIK w naszym szpitalu???? Co robił wczoraj tatuś Litwiniuków u pań kontrolujących szpital ???
    autor: gość

    (14 maja 2019 12:19:32)
    zboczona koalicja !
    Pobożne życzenia,tfu co ja mówię diabelskie ! Koalicja zboczeńców z LGBT,inaczej zwana POKO,do której należy PSL,poniesie sromotną porażkę.Możesz być pewien.Przekrętów koalicji PO-PSL,nie będę przypominał bo ludzie,po ośmiu latach rządów tych oszustów od ośmiorniczek i "chuj z Polską wschodnią" doskonale to wszystko zło wyrządzone Polakom, pamiętają.
    autor: Gosc

    (14 maja 2019 11:38:03)
    Zero poparcia dla PiS
    Nad-Pany Nad-ludzie pierwszego sortu z Pisu! - msze zamawiajcie u Rydzyka oby sie nie okazalo ze w tym roku za te wszystkie przekrety i destabilizacje kraju, wojska, przedsiebiorczosci, rolnictwa, szpitali za walka z WOŚP ludzie wam srodkowy palec pokaza i czerwona kartke wywalą na zbity pysk. Bo to nie większość kraju na PiS glosowala tylko większy odsetek tych co poszli głosowac. Pycha kroczy przed upadkiem. Jeden emeryt rzadzi całym krajem demokracja PiS!
    autor: gosc

    (14 maja 2019 11:18:51)
    nie głosujemy na PSL !
    Ale my wyborcy,jak najbardziej pozbawimy głosów Hetmana i innych kretaczy z PSL,w tych i przyszłych wyborach.
    autor: Gosc

    (14 maja 2019 10:41:35)
    Normalka żeby przed wyborami nie pozbawić się głosów
    autor: gość

    (14 maja 2019 09:41:15)
    Po wyborach
    autor: gość

    (13 maja 2019 23:08:35)
    Kiedy sesja rady powiatu myślę że jeszcze przed wyborami do europarlamentu i w końcu starostowie ogłoszą plan naprawczy szpitala?
    autor: gość

    (13 maja 2019 22:08:35)
    To jest jedyna perspektywa na rozwoj szpitala w Miedzyrzecu. Bardzo dobra decyzja
    autor: gosc

    (13 maja 2019 21:05:30)
    Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o p......e
    autor: gość

    (13 maja 2019 14:11:40)
    Po co otwierać coś dodatkowego jak się nie radzi z tym co się już ma ???
    autor: gość

    (13 maja 2019 11:40:37)
    Chcą budować a oddziały szpitalne to kto zamierzał likwidować???
    autor: gość

    (12 maja 2019 12:02:18)
    Bardzo dobra decyzja o budowie takiego zakladu, Lozki piekna miejscowosc spokojna czysta. Nie odpowiada ze ktos cos robi dla ludzi co? polityczne klakiery!
    autor: gosc

    (12 maja 2019 09:32:02)
    Ale wystraszył się przed wyborami a po wyborach różnie może być
    autor: gość

    (11 maja 2019 13:05:07)
    Nie tak mialo byc,PSL-owscy oszusci liczyli na to ze uda sie im zamknac oddzialy szpitalne,a te pomieszczenia zawlaszczyc na wlasne cele.
    autor: Gosc

    (11 maja 2019 09:37:24)
    A czemu nie w Pereszczowce???
    autor: gość

    (11 maja 2019 09:08:21)
    Masz rację ale dlaczego w Łozkach???
    autor: gość

    (11 maja 2019 08:37:40)
    Pewnie nie udało się otworzyć w szpitalu to trzeba tam.
    autor: Gość

    (11 maja 2019 08:15:25)
    Tutaj budują a w Międzyrzeczu zamykać chcą oddziały szpitalne o co tutaj chodzi??????????
    autor: gość

    (11 maja 2019 07:28:02)
    PSL,bierze wszystko bez przetargu ich procedury nie obowiazuja.
    autor: Gosc

    (11 maja 2019 07:13:27)
    A co to za dziwna informacja. Mamy świętować,że jakaś firma PODJĘŁA się realizacji czegoś tam w co mocno zaangażowani są okoliczni PSL-owcy prominenci. A czy był ogłoszony na nią przetarg ????
    autor: gość

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny