Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
12.7°C
Kontakt
Region

Przebojem do Brukseli

16 maja 2019 10:05 | autor: Tekst sponsorowany

3 maja na kanale YouTube Posła Marcina Duszka, startującego w wyborach do Parlamentu Europejskiego pojawił się teledysk promujący kandydaturę międzyrzeckiego Posła. Piosenka zatytułowana jest "Euroduszek". Wykonał ją międzyrzecki zespół Fortex.

Teledysk pokazuje dzień z aktywnej kampanii Posła, a fabuła ma na celu promocję lubelskiego regionu oraz osoby kandydata. Zapytany o pomysł na realizację Marcin Duszek odpowiedział: Patrząc na schematyczne kampanie, chciałem stworzyć coś niekonwencjonalnego, docierającego do szerokiego grona odbiorców. Padło na teledysk. Z międzyrzeckim zespołem Fortex współpracuję już od lat przy organizowaniu akcji charytatywnych, dlatego zdecydowałem się stworzyć „eurohit” razem z nimi. Jestem bardzo zadowolony z tej współpracy oraz z jej efektów.

Poseł niejako wyprzedził słowa Prezesa Jarosława Kaczyńskiego, który 4 maja mówił o muzyce disco-polo, którą zna, lubi i się jej nie wstydzi.

Piosenka "Euroduszek" powoli staje się hitem i została bardzo dobrze odebrana przez odbiorców. O międzyrzeckim Pośle już zrobiło się głośno w innych mediach. Czy Eurohit okaże się strzałem w dziesiątkę? Przekonamy się już 26 maja.

REKLAMA
Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (25 maja 2019 13:12)
    Pierdniemy i pojedziemy dalej. Nie tulko duszek z pissartuje...
    autor: PIs

    (24 maja 2019 22:00)
    Pisiorki ciekawi mnie jak będziecie pierdzieć w poniedziałek, jak okaże że wasz idol MKD przerżnął wybory, tak jak to miało miejsce w wyborach na burmistrza miasta gdzie AJ utonął. A do gościa z 24 maja 2019 21:19:04 : zanim kogoś nazwiesz oceń siebie ale wy już tak macie wy jesteście "lepszy sort".
    autor: gość

    (24 maja 2019 21:37)
    nie glosujemy na PSL
    Ta lewacka,antychrzescijanska koalicja POKO,odbije sie zielona sraczka dla PSL,szczegolnie w jesiennych wyborach do polskiego parlamentu.Juz my wyborcy,o to sie postaramy.
    autor: gosc

    (24 maja 2019 21:19)
    Głosowanie na lewactwo to skrajna nieodpowiedzialność....tylko miernoty intelektualne mogą na nich głosować.
    autor: gość

    (24 maja 2019 14:53)
    Do gościa z 24 maja 2019 13:07:31
    Srebrna, SKOK i ,stadniny koni,"sex igraszki" posłów itd - to przykład do naśladowania dawany przez jedyną słuszną partię!!! Zapamiętamy to przy urnie!!!
    autor: gość

    (24 maja 2019 14:52)
    Wypal sobie najpierw swój wyprany mózg. Slużby skłócają naród, by zachować wpływ na włdzę chcą podzielić naród. Pięknie im sie to udaje. Jestesmy jak te owce prowadzone na rzeź, "wolność nie jest nam dana raz na zawsze" juz zapomnieliście te słowa?. Jeszcze zapłaczemy za wolnym krajem jak przyjdą ze wschodu czołgi. Gdzie nasza głowa, nie znacie Histori. Jestesmy w Polsce jestesmy Polakami i mamy o Polske dbać bo dziadowie oddali za nią krew i życie. Koniec z mową nienawiści! Ten z PiS, PSL, PO, nawet z Wiosny to Twoj,Brat! Je ten sam chleb z Polskiej ziemi która spowita jest krwią matek ojców dzieci. Obudzmy się bo będzie po naszym kraju!
    autor: gosc

    (24 maja 2019 13:07)
    PSL-MAFIA
    "prywatny folwark za podatników pieniądze" wypisz,wymaluj PSL ! Gdzie nie spojrzysz,tam wszędzie zielone ludki.Starostwo Powiatowe,PUK, szpital,szkoły,Urząd Pracy i gdzie się tylko da.Zielono mi.Mój Boże,widzisz i nie grzmisz.PSL,to partia o strukturach mafijnych !! W wyborach wypalimy ich struktury,aż do korzeni.
    autor: Gosc

    (24 maja 2019 12:51)
    Glos oddany na PiS to glos stracowny
    Całe działanie Pisowców - wpierd..ć sie z butami nawet w sprawy spowiedzi i mowić komu ksiadz ma dać rozgrzeszenie a dla kogo nie.Komunikanty lopata chcieli by aby im podawac a aferka za aferka wychodzi. Stolki dla swioch bez wyksztalcenia i doswiadczenia mozna? mozna! nawet trzeba a ludzi z doswiadczeniem po 10-12lat na zbity pysk bo nie "nasz". W glowach juz sie poprzeracało, wszystko wasze co?,wszysko sie nalezy kazdy ma sie podporzadkować jak w komunie, prywatny forwark za podatników pieniadze, a wieszanie banerow na plotach parafialnych rzygać sie chce. Ludzie zaglosuja przeciw PiS przekonacie sie deptali flagi unijne teraz ja kochaja absurd i obluda!
    autor: gosc

    (24 maja 2019 11:55)
    PSL + ta cała reszta to szkodniki POLSKIEGO NARODU ludzie w końcu powinni przejrzeć na oczy. Biorąc szkodliwość działania w naszym regionie partii i działaczy PSL głosowanie na nich powinno być uznane za grzech a kościół nie powinien udzielać rozgrzeszenia takim ,,katolikom,,
    autor: gość

    (24 maja 2019 10:28)
    PSL=szkodniki
    Ide o zaklad,ze PiS wygra wybory do PE,moze nie duza roznica,ale je wygra z koalicja zboczencow,wrogow kosciola i oszustow zwanych POKO,do ktorej nalezy rowniez PSL Jesienia ta partia nie przekroczy progu wyborczego,juz my wyborcy o to sie postaramy.
    autor: Gosc

    (24 maja 2019 08:47)
    I właśnie się obudziłaś bo to był tylko twój sen zielony ludku w gumofilcach teczowych
    autor: gość

    (24 maja 2019 08:10)
    Bez(Prawo) i Nie(Sprawiedliwość) to dzięki klamstu TVPiS mamy obecnie w Polsce. Zło w czystej postaci. Ale my wyborcy widzimy wszyskie przekrety i nie pozwolimy na dalszą degradacje Polski. Teraz przegracie a na jesień wszystko sie rozpadnie
    autor: gosc

    (24 maja 2019 07:31)
    Precz z PSL !
    Nie strzasz wilka lasem,a Ducha tymczasem.Predzej my wybrcy,wytniemy zatruta zielona koniczyne,aby juz nigdy nie rozplenila sie po Polsce. PSL,to najwieksza zaraza w polityce,zarowno ogolnopolskiej i lokalnej,szczegolnie.
    autor: Gosc

    (23 maja 2019 22:18)
    W wielkim sejmie mieszkał duch,co apetyt miał za dwoch - bo dziś taka jest ustawa co mu daje wszelkie Prawa.Lecz gdy przyjdzie taka chwilka pogonimy z lasu "wilka" i nie bedzie juz nas staszył duch na strazy Wlasnych marzeń
    autor: gosc

    (23 maja 2019 22:02)
    Jak PSL rządzi wszyscy wiemy.Za te rządy W.Witos obiłby ich batem.
    autor: gość

    (23 maja 2019 21:31)
    Lepiej dostać w zęby z glana niż głosować na Hetmana
    autor: gość

    (23 maja 2019 20:27)
    Nie zagłosuję na PSL!!!!!!!!!!!!!!!!!
    autor: Gość

    (23 maja 2019 17:41)
    nie glosujemy na PSL
    PiS-owcow ? W powiecie rzadzi PSL,w gminie PSL,PUK,szkoly,szpital oczywiscie PSL,a jak rzadzi ? Nepotyzm,kumoterstwo i prywata na porzadku dziennym,krecenie lodow to podsawa ich finkcjonowania.
    autor: gosc

    (23 maja 2019 17:02)
    Patrząc na poczynania lokalnych PiS-owców, to nikt kto ma w sercu Polskę nie zagłosuje na nich.
    autor: gość

    (23 maja 2019 15:42)
    Patrząc na poczynania lokalnych PSL-owców to na POKO też nikt kto ma w sercu Polskę nie zagłosuje.
    autor: Gość

    (23 maja 2019 14:47)
    Wypij melise ziomek bo na PiS i tak nikt trzeźwo myslacy nie zaglosuje, nikt kto ma w sercu Polske
    autor: gosc

    (23 maja 2019 12:50)
    nie glosujemy na POKO-PSL !
    Hetman z Kalinowskim,obaj PSL glosow ali w PE,ramie w ramie z niemieckimi eurodeputowanymi,przeciw Polsce. A ty obronco tych zielonych oszustow nie wybronisz ich,za dzialania i glosowanie przeciwko rodakom.
    autor: Gosc

    (23 maja 2019 12:15)
    Buble PiS
    Glosowali przeciw jednakowej jakosci produktow spozyczych w calej Unii a wiec i w Polsce to co zle? a Ty chcesz jeść taką samą zasr..ną wedline jak w Niemczech czy Belgi, ktora powoduje RAKA! To chcesz!? byleś kiedyś probowałes, zapytaj innych jaka to "pychota" czy da sie to jeść? Czy nasza wędlina kiełbasa jest gorsza czy lepsza? Owoce i warzywa maja wiecej czy mniej chemii. Chcą nam chłam wcisnąc wiec dobrze ze byli przeciw. Nie ma co glosowac na kandydatow z PiS bo powprowadzają nam takie buble ze się nie pozbieramy.
    autor: gosc

    (23 maja 2019 09:38)
    PO-st-KO-muna i.zboczency
    Pan H.jak go nazywasz to europosel PSL,Krzysztof Hetman,ktory wraz ze swoim kolega partyjnym Kalinowskim,w PE glosowali przeciwko Polsce i za sprowadzaniem smieciowej,gorszej jakosciowo zywnosci do Polski.Dlatego zapamietajcie sobie panstwo wyborcy:Bron Boze glosowac na koalicje POKO-antychrystow i zboczencow,do ktorej naleza w/w panowie.
    autor: Gosc

    (23 maja 2019 08:33)
    A ,,nasi,, posłowie z PO-PSL to się narobili oj narobili. Złotymi zgłoskami wypisać ich nazwiska. Są obecnie rozpoznawalni, jeden po mercedesie, drugi po przyłożeniu ręki( czytaj podniesieniu kiedy kazali) do likwidacji oddziału szpitala, którego kiedyś za Stolarczyka miał ponoć wybiawić od likwidacjii przywożąc worek pieniędzy, który potem rozdysponowali kolesie partyjni. Aby rozlewać krytykę trzeba popatrzeć kto jest kontrkanydatem PIS w tych wyborach z PO-KO ( pan H ? pani W? czy może jakiś koń trojański? Drogą selekcji takich osób wymieram MKD,
    autor: gość

    (22 maja 2019 20:02)
    "Najpierw deptać i palić flage Unijną a potem jak jest okazja pchać sie tam dzwiami i oknami domena PiS" - trafione w dziesiątkę. Konkret: przed wyborami w żadnym spotkaniu chociażby z prasą w ministerstwach, w URM unijnych flag widać nie było a teraz no i owszem bo euruskami zapachniało. Sam nasz przedni kandydat MKD oznajmił że w euro by chciał zarabiać tylko zapomniał dodać że w unii zarabiaća w Polsce wydawać bo przebitka niezła :)
    autor: gość

    (22 maja 2019 19:40)
    Ale nam wszystkim (moze.z malymi wyjatkami ) chodzi o wyeliminowanie z zycia publicznego PSL.
    autor: gosc

    (22 maja 2019 19:10)
    Poseł jest wszędzie tam gdzie widzi swój interes prywatny i tylko swój!!! To co zazwyczaj mówi jest zaprzeczeniem tego co myśli i robi, kto go zna wie o tym doskonale. Czy nie jest szpanem tablica rejestracyjna? To jest skromność tego człowieka ! A do sejmu wszedł ale nie z naszego okręgu wyborczego, Takie fakty, taka prawda.Oprócz pieniaczenia, durnych wypowiedzi co ten gość zrobił dla miasta Międzyrzeca Podlaskiego fizycznie, realnie ? Wielbicieli posła proszę o konkretne przykłady z pominięciem "ławeczki!
    autor: gość

    (22 maja 2019 19:03)
    Co ty wypisujesz? Tradycje ruchu ludowego Witosa i Mikołajczyka zostały definitywnie przerwane i podeptane po II wojnie światowej : powstało stronnictwo zwane ,, arbuzem,, z wierzchu zielone a w środku czerwone i takie okazało się obecnie. Od tego czasu chłopów miało w tzw poważaniu.
    autor: gość

    (22 maja 2019 17:43)
    Z tego co wiem PSL to partia ktora ma ponad 100lat wiec co sie dziwisz. Czy osoby ktore pracuja nie mają wykszałcenia nie sa po studiach czy sa bez doświadczenia w tym co robią? to co to juz nie "ludzie" tak? nie mogą pracować by żyć i utrzymać swoje rodziny to juz przesada z tymi waszymi komentarzami. Ile PiS wsadził swoich przez kilka lat? A Poseł Duszek jak zaczynał przecież tez był w PSL.
    autor: Gosc

    (22 maja 2019 17:34)
    Najpierw deptać i palić flage Unijną a potem jak jest okazja pchać sie tam dzwiami i oknami domena PiS
    autor: gosc

    (22 maja 2019 15:21)
    PSL walczy o koryto
    Zawodowka,zarzadza dyrektor ktory jest z nadania PSL,w ekonomiku dyrektorem jest,czonek i dzialacz PSL,ostatnio zatrudniono tam zone dzialacza PSL,do niedawna radnego powiatowego z PSL,szpitalem zarzadza,dyrektor nalezacy do PSL,prace znalazla w tej placowce,zona starosty powiatowego.Wymieniac dalej ? A moze chcesz wiedziec kto zarzadza PUK i Urzedem Pracy ?
    autor: gosc

    (22 maja 2019 13:36)
    Zobacz ile "kolegów" z PiS pracuje w szkołach choćby w Międzyrzecu w szkole w "zawodowce" na Warszawskiej. Kogo ty chcesz przekonać i do czego? Ale wiemy "im sie nalezalo"! I "te pieniadze im sie nalezaly" wszystko sie nalezy dla PiS i kolegow z partii. Obrzygac wszystkich. Ale Marszalkiem Wojewodztwa wybrac osobę Darka ktora nawet nie startowala w wyborach nie ma problemu bo to kolega z PiS nepotyzm i kumoterstwo w czystej postaci
    autor: gosc

    (22 maja 2019 09:02)
    PSL=nepotyzm,kumoterstwo i PO-sluszenstwo
    To co sie dzieje w samorzadach pod rzadami PSL,wola o pomste do nieba.W szkolach zwalniani sa nauczyciele z wieloletnim doswiadczeniem i ogromnym dorobkiem edukacyjnym,jak rowniez sukcesami w sporcie,a na ich miejsce zatrudniani sa mlodzi bez dodwiadczenia,ale za to z tatusiem z PSL,za plecami.Tak sie dzieje we wszystkich podleglych instytucjach PSL.Nepotyzm,kumoterstwo i znajomosci,to priorytet zielonej mafii z koniczyna w klapie.Mlodzi ludzie,juz wiedza ze PSL,to samo zlo,starszych trzeba uswiadamiac ze nie wolno glosowac na partie-PSL,ktora wyrzekla sie Boga.Zapewniam,bedziemy to robic,az do skutku.To znaczy do wyeliminowania PSL z Parlamentu,a pozniej Samorzadow !
    autor: gosc

    (22 maja 2019 08:46)
    Tak jak napisalem- nie wszystko mi pasyje ale 1. Realizacja programu, 2.3 4 wartości. A jak by PO -PSL rządziło? To dało by nam? Czy kryzysem się.zasłaniało i zieloną wyspą nazwało?
    autor: gość

    (22 maja 2019 07:46)
    PSL,to bez ideowa skorumpowana partia,Juz dawno stracila swoja tozsamasc.Przystapienie do koalicji POKO,jest gwozdziem do trumny tych pazernych na stanowiska i kase ludzi.
    autor: gosc

    (22 maja 2019 07:20)
    Tak mówi tęczowa świnka oderwana od koryta
    autor: gość

    (22 maja 2019 06:42)
    Tylko ze PiS mowi ze daje 500+ bez kontroli a zabiera 800zl. Przez to co wyprawiają wszystko idzie do gory ZUS dla przedsięboorców, prąd, woda, ceny w sklepach. Rozdaje się nasze pieniadze, nasze! wszystkich obywateli! (I tych co nie glosowali w wyborach) ktore placimy w podatkach i klamie sie ze "mysmy dali" nic nie daliscie swojego NIC bo tylko bierzecie "nam sie nalezalo". Gomołka porzyczał kase ale drogi budował, a wy porzyczacie by placić za propagande w TV i ojca Tadeusza by was wychwalał. Wszystko by tylko utrzymać sie przy władzy to nie jest Patryjotyzm tylko świnstwo
    autor: Gosc

    (22 maja 2019 01:11)
    No i ta ruska skrzynka pocztowa ( napis poczta po rosyjsku ). Ej pisiory bredzicie.
    autor: gość

    (21 maja 2019 23:31)
    Do Pis -jurek
    Pis się sam opluwa bo walczą z kumoterstwem,mafią, złodziejstwem a zobacz co robią - srebrna, blondyny w NBP,armia, policja, i można litanię napisać. Kto nie wyznaje ich poglądów jest ich wrogiem i nie ma racji bytu, jest gorszego sortu. Kto jest elektoratem pisu: ludzie którym nie chce się pracować i dostają 500+, aparatczycy włażący im w dupe w zamian za ciepłą posadkę! Nie popieram tych co piszesz podwyższyli wiek emerytalny itd. Nie jest alternatywą POKO ale już mniejszym złem niż pis !!!
    autor: gość

    (21 maja 2019 22:56)
    JUDASZE
    Do zwolenników poszczególnych Partii - zróbcie rachunek i oceńcie procent realizacji programów przez wasze partie. Każde grabie grabią do siebie - zrozumiałym jest, że rodziny działaczy PSL - oplują PiS w obawie o swoje koryta. nie oplują za świadczenia, kodeks karny, komisje, nie za śmigłowce pogotowia ratunkowego, nie za obniżenie wieku emerytalnego (które PO-PSL podniosło) , nie za ujawnienie afery z kamienicami, podniesienie płacy minimalnej? Nie podoba mi się wiele, ale nie może pozostać program- po to wybieramy polityków i z tego ich rozliczamy. PiS realizuje program bo jest do tego zobowiązane (czy mi się to podoba, czy nie). Tyle w temacie. Nie głosuje na gości, co mówią, że nie popierają homosi, a dla apanaży staje z nimi w jednym szeregu do walki. Mój dziadek mówił, że takie zachowanie to oznaka braku honoru, wartości. Ludzie w obronie tych rzeczy gineli. Kto ma być dla nas autorytetem. Ten co w obronie wartości jest opluwany, czy ci co w interesie sobie znanym go opluwają.
    autor: Pis -jurek

    (21 maja 2019 19:49)
    Judasze z PSL
    Dlaczego PSL,partia ponoc chrzescijanska chce legalizacji zwiazkom homoseksualnych,adopcji przez nie dzieci i wyprowadzenia religii ze szkol ??? Co jeszcz jest w stanie zrobic ta obludna i falszywa partia,ktora za "judaszowe srebrniki" gotowa jest zaprzedac dusze diablu,czytaj koalicji antychrzescijanskiej-POKO
    autor: Gosc

    (21 maja 2019 19:18)
    Historia PSL mówi wszystko premier Pawlak= podpisnie niezwykle niekorzystnej, wieloetniej umowy gazowej ile straciliśmy?? Piechociński na kolanonach przyjmujacy funkcję - żenujace, Kosiniak-Kamysz bijący brawo antychrześcijańskiemu wystąpieniu Jażdżewskiego. Tak zachowuje się partia chrześcijańskich tradycjach?? Jesteście jak chorągiewka na wietrze. Nie wspomnę okolicznych działaczy ubabranych w liczne afery i wyprowadzanych w kajdankach z lotniska.
    autor: gość

    (21 maja 2019 18:17)
    Jeszcze kilka afer Mateuszka z tania ziemią gdzie papiery nagle zagineły, kilka sekstasm z politykami PiS, zaraz wyjdzie afera Skoków i będzie armagedon dla PiS
    autor: Gosc

    (21 maja 2019 17:13)
    PSL walczy o koryto
    Mnie placic nie trzeba,ja nienawidze PSL,za to co robi.A ty obronco gdzie masz ciepla posadke z nadania zielonych oszustow,PUK,Urzad Pracy,szkola czy szpital ? Krytyczne wpisy dotyczace startu kandydatow PSL do PE,to pikus w porownaniu z tym co ich spotka podczas wyborow do Sejmu i Senatu. Oj bedzie armagedon!
    autor: gosc

    (21 maja 2019 16:07)
    PiS na nich nie glosujemy
    "My naród chcemy aby PSL...znikneło" nie rozśmieszaj ludzi ile dostajesz od napisanego negatywnego posta 2zl?, my również Naród ludzie mający swoją głowe nie zmanipulowani propagandą TVPiS chcemy by Prawo i Sprawiedliwość zniknelo i nie dobijało kraju o ktory walczyli przodkowie. Spokojnie juz w niedziele sondaż 100%.
    autor: Gosc

    (21 maja 2019 14:47)
    nie glosujemy na PSL
    To nie PiS,to my narod chcemy aby PSL,partia dla ktorej nepotyzm i kumoterstwo to podstawa ich funkcjonowania,a dobro spoleczne to banal,zniknela z polskiego parlamentu,a w Europie nie miala swojego przedstawiciela.Bo i po co ?
    autor: Gosc

    (21 maja 2019 14:40)
    Oczy szeroko otwarte nie na PiS
    Wszyscy dobrze wiemy,ze PSL zawsze mial i bedzie miec wartosci rodziny, chrzescijansta, patryjotyzmu i rolnictwa w swoim programie i nigdy z tego nie zrezygnowal i nie zrezygnujen bo to partia Centrum z ludzi i dla ludzi!. Przeciez wiadomo ze jedyną nadzieja aby pokonac partie destabilizacji kraju i wprowadzania komuny czyli PiS bylo połaczenie sie wszystkich partii! co nie oznacza ze PSL chce wspierac homoseksualistow i adopcje przez nich dzieci nie pier.ol farmazonów. PiS wie ze jak kolejny raz dostanie łupnia to przyjdzie czas na rozliczenie tych milionow przelanych dla ojca Rydzyka, "dziwnich"przetargow, stanowik Misiewiczy itp. Wiec wydał wyrok smierci dla PSL i za wszelka cene chce ich zniszczyc. Tak sie sklada ze to PiS glosuje wlasnie przeciw Polskiej racji stanu, dlaczego planuje oddawac majątki żydom? Nie wszyscy ogladaja TVPiS i maja swoje zdanie.
    autor: Chlop

    (21 maja 2019 12:21)
    nie głosujemy na Hetmana z PSL !
    W wyborach do PE, nie można głosować na ludzi którzy są przeciwni,polskiej racji stanu i głosują za sprowadzaniem do Polski,towarów gorszej jakości.Tak uczynił kandydat PSL,niejaki Hetman.Ten pan[świadomie nie piszę chłop,bo w PSL,nie ma chłopów,są panowie] głosował ręka w ręka z niemieckimi eurodeputowanymi nad tą ustawą.Pan Hetman,głosując w ten sposób, wyparł się Polski.
    autor: gość

    (21 maja 2019 11:10)
    Przyznać trzeba, że Duszek rozbija się własną bryką, a chłopaki z PSL służbowymi - wówczas myć można 3,4 razy dziennie ( przywilej samorządowca).
    autor: DUSZEK

    (21 maja 2019 10:55)
    Duszek wyraźnie wskazał : 1. zmiana dyrekcji, 2. nowy plan naprawczy 3. jego pomoc w ministerstwie i NFZ (jako ostatni element, a nie pierwszy). Powiedział, że nie załatwi 1 zł dla obecnego zarządcy (POWIAT-PSL) bo: 1. ten nie sprawdził się przez ostatnie lata, 2. nie ma pomysłu na oddział na kolejne lata 3. Nie będzie karmił i utrzymywał ludzi którzy nie wierzą w rozwój oddziałów. 2019- otwarcie tomografu, 2020 likwidacja porodówki, ginekologii i noworodków!? Wówczas PSL - próbowaliśmy, poszły miliony - no ale dupa, panie nie chcą rodzić (przykład - synowa radnego). Wina PiS - bo Duszek i Bierecki nie dali kasy na uratowanie szpitala = posad.
    autor: PiS -orek

    (21 maja 2019 08:48)
    A co zrobił PSL(koalicja europejska- LBGT Po sld nowoczesna zieloni)Tak dla przypomnienia w jakiej koalicji obecnie jest ugrupowanie odpowiedzialne za Szpital
    autor: gość

    (21 maja 2019 07:30)
    OBŁUDA
    Czy może mi ktoś powiedzieć co zrobił Duszek dla międzyrzeckiego szpitala, bo oglądałem filmik, w którym słyszałem, że miał przygotować program naprawczy dla naszego szpitala. A jeśli chodzi o ten filmik kampanijny, to to klęczenie w kościele, podawanie ręki księdzu oraz składanie kwiatków pod kapliczką to jest po prostu żałosne. Obłuda ! ! !
    autor: gość

    (21 maja 2019 06:37)
    bezboznicy z PSL
    PSL,tak jak judasz zaprzedal ducha swojej partii,za kilka stanowisk w PE,laczac sie z koalicja antychrystow i zboczencow.PSL,wyparl sie kosciola,dlatego,zaden katolik nie powinien glosowac na bezboznikow z PSL.
    autor: Gosc

    (20 maja 2019 22:08)
    To przenieś się do tęczowych gumofilcu jak ci porpura nie odpowiada
    autor: gość

    (20 maja 2019 22:06)
    Znak rozpoznawczy Duszka: dwa orzełki na przedniej szybie "imuzyny" i ptasie kupy na masce. Takie widoki nam zapewnia zostawiając swoje auto pod dworcem PKP.
    autor: gość

    (20 maja 2019 21:33)
    "Nacjonalizm to jeszcze nie faszyzm. Czuję się Polakiem i jestem z tego dumny. .... " tylko zauważ że w państwach zachodnich kler do polityki się nie angażuje,przynajmniej nie ma takiego przyzwolenia, tam wszelkie uroczystości, święta państwowe odbywają się bez purpurowych eminencji. A u nas nasz obecny rząd nie ma na niepełnosprawnych, nauczycieli ale ma duże pieniądze na szemrane interesy ojca Tadeusza z Torunia. Europa normalna - nie sekciarska pod przykrywką czarnych. 17 tyś emerytury dla ginireła głodzia a 1 tysiaczek emerytury dla twego ojca lub dziadka za harówę w Zermbie lub Meprozecie ???
    autor: gość

    (20 maja 2019 20:34)
    ? Pogardę dla człowieka pokazała E. Bieńkowska; PO - za rządów ktorej wyjechlalo Polaków najwiecej od II wojny swiatowej.
    autor: PIsior

    (20 maja 2019 17:48)
    Nowoczesne PSL
    Wielka szkoda ze PSL,prtia z tradycjami i korzeniami chrzescijanskimi,odchodzi od nich na rzecz liberalnej polityki,gdzie multi-kulti jest priorytetem a malzenstwa homoseksualne i adopcja przez nich dzieci,nic zdroznym.
    autor: gosc

    (20 maja 2019 17:03)
    Nacjonalizm to jeszcze nie faszyzm. Czuję się Polakiem i jestem z tego dumny. Mulitikulti nie sprawdziło się, popatrzmy na zachód Europy. Cywilizacja europejska ma korzenie chrześcijańskie, nasza kultura i historia wywodzi się z chrześcijaństwa to ono nas jednoczy, to ono umożliwiło rozwój człowieka i nasze ciągle doskonalenie, nie tylko materialne , ale też duchowe. To leży u podstaw tej religii. Nie obecnie innej alternatywy albo Europa chrześcijańska albo żadna.
    autor: gość

    (20 maja 2019 15:30)
    Jak babki na rynku moje dobre moje lepsze! PiS pokazal wszystkim co najlepsze pogarde do innego czlowieka o odmiennym zdaniu niz propaganda sukcesu. Skrajny nacjonalizm
    autor: gosc

    (20 maja 2019 14:23)
    nie glosujemy na PSL
    Pozluchaj obronco oszustow z PSL,to obecni eurodeputowani z PSL,niejaki Hetman i Kalinowski z PSL,glosowali za smieciowa zywnoscia sprowadzana do Polski,tacy to lokalni "patrioci"A dzisiaj maja czelnosc ponownie kandydowac do PE,aby dzialac przeciwko Polscei Polakom. Na pohybel PSL-owskim oszustom !
    autor: gosc

    (20 maja 2019 14:03)
    Precz z PiS
    PiS nie ma zadnych wartosci brac wszystko co popadnie kase stolki lasy stadniny koni, obrzygac wszystkich ludzi ktorzy sami mysla a nie jak Jaroslaw każe i telewizja Rezimu nadaje! Precz z PiS, sprzedaja nasz Kraj Zydom pozyczki dobieraja po cichu i mowia ze Patrioci. Gdzie jest stadnina koni w Janowie ile jest na minusie, z ASF nic nie zrobili teraz bedziemy jesc chlam z Belgi bo biznesy chcieli zrobic "swoi". Premier dzialki kupuje za 700tys werte 4 mil i raptem domument poginely! Ale wam sie nalezalo! Tak nalezy wam sie wyrok od obywateli w glosowaniu przeciw tej obludzie! A potem odsiadka w pierdlu za przektety
    autor: gosc

    (20 maja 2019 12:33)
    nie glosujemy na PSL
    Platforma Obywatelska promuje gender,adopcje dzieci przez homoseksualistow i edukacje seksuaalna,juz w przedszkolach.Dziwi fakt,ze do tej koalicji zboczencow i antyklerykalow,dolaczylo PSL,majac swiadomosc ze w przypadku samodzielnego startu do PE,a przede wszystkim w wyborach do Sejmu i Senatu.Spoleczenstwo srogo ukarze dzialaczy PSL,za to sprzedali wartosci i tozsamosc tej partii,dla kilku stolkow.PSL,to partia ktorej dzialacze gotowi sa,zaprzedac dusze za stanowiska.Dlatego nie wolno glosowac na oszustow z PSL.
    autor: Gosc

    (20 maja 2019 11:59)
    OBŁUDA
    POKO - wali w kościół jak w bęben bo w PIS nie ma czym i jak. Wy Walicie w nas, a ja zapytam - kto ufundował boczne ołtarze u CHK? przkładny katolik, którego partia chodzi w marszach równości? Ten, którego partia jest za aborcją? My - Polacy i patrioci - do kościoła chodzimy i się tego nie wstydzimy.
    autor: PiS -urek

    (20 maja 2019 11:19)
    Fałszywie
    Czy w szeregach PiS są księża? Władze naszego zaściankowego miasta (PO, PSL I INNi) nie biegają po kościołach? Kto zasiadał w pierwszych rządach na pogrzebie prezydenta Gdańska? Czy w Międzyrzecu, obchody świąt nie zaczynają się od mszy św.? To POKO ma problem, bo nie ma co obiecać ludziom. Nie realizuje programu. Po nocy biega do KLERU - GAZ dla Józefa, Kamery i Asfalt dla św. Mikołaja, Msze narodowe u Chrystusa ..
    autor: PiS

    (19 maja 2019 20:22)
    Jak czyta się te komentarze to niedobrze się robi.Nie zagłosuję ani na PIS ani na POKO.Żal że trzeba wybierać między mniejszym złem.
    autor: Gość

    (19 maja 2019 20:14)
    Środowisko PiS ma problem wiec chce zakrzyczeć wszystkich. Bardzo chcecie komuny co? Spokojnie to prawda macie telewizję reżimową w swoich szponach TVPIS ale ludzie maja swój rozum i widzą waszą obłudę "wszystko nam się należny"
    autor: gosc

    (19 maja 2019 09:16)
    nie glosujemy na PSL
    Na wczorajszym spotkaniu wyborczym z Krzysztofem Hetmanem z PSL,a wlasciwie koalicji POKO,byla mala grupa ludzi scisle zwiazanych z PSL,interesami.czy poprzez zatrudnienie w instytucjach podleglych.Tak zwani klakierzy.Co mozna bylo uslyszec z ust wiceprezesa PSL:PiS to,PiS tamto,zero konkretow. PSL,poprzez wejscie w koalicje ze zboczencami z POKO,praktycznie przekreslil swoje szanse,na wejscie jesienia do Sejmu i Senatu.W wyborach do PE,tez niewiele zwojoja.To bedzie dla nich naczka ze nie wolno odchodzic od wartosci i tradycji,dla stanowisk i pieniedzy.Precz z PSL !
    autor: Gosc

    (17 maja 2019 17:38)
    POK-zboczency
    Adopcja dzieci przez pederastow,sluby homoseksualistow i nauaka praktyk seksualnych w przedszkolach.To jedcze chce zaproponowac,koalicja POKO,do ktorej nalezy Hetman z PSL i Zmijan z PO
    autor: gosc

    (17 maja 2019 15:24)
    MARCIN nr 10
    POKO - tonący brzytwy się chwyta... W kampanii nie przedstawiliście nic sensownego. TYLKO krytyka. Wchodzenie z butami w prywatne sprawy. Wykorzystanie nauczycieli. Atak na kościół - tak jak wy byście mieli na to pomysły i rozwiązanie. Z czym jeszcze wystrzelicie? Jeszcze feministki nic nie powiedziały...
    autor: jjjjaa

    (17 maja 2019 15:19)
    Nie nakręcajcie się i tak się nie dostanie. Muzyczka Fortex-ów nie pomoże
    autor: gosc

    (17 maja 2019 15:15)
    Pobudka Duszek
    Tylko nie bierzcie się za cytowanie.... bo miejsca tu zabraknie ileż to np. "eskobarów" Ministra Spraw Zagranicznych Waszczykowskiego wyskakiwało dla członków partii PiS. Premier polski musiał też za swoje słowa przepraszać w gazecie co do ilości budowanych drug. Prezes Jarosław Hymn śpiewał tak "z ziemi Polskiej do Wolski" a jest jeszcze klasyk " I żadne krzyki i płacze nas nie przekonają ze białe jest białe a czarne jest czarne" to oczywiście w formie żartu. Ale osobiście uważam, i to niestety widać ze Pan Poseł Duszek to nieudolny polityk i powinien zrezygnować "młody duch" właśnie nic nie mam do powiedzenia uważam też ze gdyby miał trochę odwagi pomógł by dla stryja. Naprawdę myśli, że my o tym nie wiemy ze to rodzina, jeżeli jest chory dlaczego nie pomaga mu wyjść z choroby? Taki pobożny człowiek podobno z Posła Duszka przypominają mi się Uczynki miłosierdzia względem ciała - 6. chorych nawiedzać - czyli pomagać chorym tak a nawet "dopingować" ich pomimo że cierpią, odwiedzać, dodawać otuchy. A nie głowę obracać. Bo Poseł jest przedstawicielem Narodu wiec trzeba umieć też być CZŁOWIEKIEM
    autor: gosc

    (17 maja 2019 13:15)
    NIE ! dla Zmijana z POKO
    A pamietacie,jak bliski kolega S.Zmijana z Platformy Obywatelskiej mowil:"ch.j z ta Polska wschodnia",a mieszkancach naszego regionu mowil:"ciemnogrod" czy S.Zmijan,wowczas.zaprotestowal ? Nie,bo on prawdopodobnie tak samo mysli.I my mamy na tego typa glosowac i na zboczne towarzystwo z POKO,lacznie z PSL
    autor: Gosc

    (17 maja 2019 12:51)
    I za te wywlekanie powinno się tych ludzi odsunąć od władzy. Oni dzielą społeczeństwo. Oni dzielą na zdrowych i niepełnosprawnych. Dzielą na narodzonych i tych do wyskrobania. Oni dzielą na lepszych i gorszych. Wieś i Miasto. Ciemny wschód i oświecony zachód. Polska A i B. Pedały i tradycjonaliści.
    autor: gość

    (17 maja 2019 12:30)
    Duchowi można wiele zarzucać ale wywlekanie. spraw rodzinnych to chamstwo i przesada.Posiadanie chorego w rodzinie to nie zbrodnia
    autor: Gość

    (17 maja 2019 12:29)
    Duchowi można wiele zarzucać ale wywlekanie. spraw rodzinnych to chamstwo i przesada.Posiadanie chorego w rodzinie to nie zbrodnia
    autor: Gość

    (17 maja 2019 12:02)
    Lokalnym nie pasuje, że duch nie chce się dogadywać (nie pluj na nas, a w zamian dostaniesz ciepłą posadkę) - To jest właśnie układ. Każdy wie, kto rozdaje karty - co w zamian daje. Oj panowie pochowali się - cichutko siedzą i piją kawkę.
    autor: gość

    (17 maja 2019 11:53)
    A z kim się ma dogadywać?? To nie jest żaden euroscepcytyzm ,tylko ludzie inteligentni już dosyć mają promowania w Europie wszelakiej maści lewakow i dewiantów . Czas na opamiętanie , bo idziemy do nikąd.
    autor: Hihot

    (17 maja 2019 11:39)
    Jeśli deklaruje się dla jakiejś partii to nie po to aby układać się z innymi lecz po to żeby realizować program partii i głosić poglądy założone w statucie.(analizuj założenia POKO)
    autor: gość

    (17 maja 2019 11:06)
    oh
    Wiesz duchu, to wszystko nie tak...nie potrafisz się dogadać z nikim oprócz pisowców...kiedyś byłeś w PSL...szkoda na Ciebie głosu.
    autor: haha

    (17 maja 2019 09:37)
    Wypominanie komuś rodziny i korzeni jest żałosne. Tam gdzie jest M. Duszek doszedł swoją ciężko pracą i zaufaniem ludzi którzy nim go obdarzyli. Przynajmniej coś robi, pomaga jak może najlepiej. I to nie są górnolotne słowa.
    autor: gość

    (17 maja 2019 09:21)
    DUCHO, DUCHO
    Duszek -szeregowy poseł nic nie zrobił dla miasta? A Baronowie : Żmijan - przewodniczący PO na Lubelszczyznę (razem z Litwiniukiem), mają się czym pochwalić? jedynie oświadczeniami majątkowymi....
    autor: Trol

    (17 maja 2019 09:17)
    MARCIN nr 10
    Rodzinę się Ma. Rodziny się nie wybiera. Człowiek młody i prosty, doszedł do tego ma własnymi rękoma. Partia nie przywiozła go do nas w maluchu. Partia ani on sam nie poupychał swoich tak jak robią to panowie PO - PSL (co i gdzie robią znajomy działaczy). Duszek nie pozbawił ludzi miejsc pracy. Nikogo nie oszukał. Zaczynał od małego handelku. Komu, My mieszkańcy mamy pomóc jak nie jemu?
    autor: PiSiorek

    (17 maja 2019 08:36)
    Posel Zmijan to prozniak
    Zmijan ci placi za pisanie takich bzdur ? Ile lat w Sejmie,jest posel Zmijan ? Wymien jedna osobe,lub srodowisko ktoremu pomogl S.Zmijan ? Odnoszac sie do pana posla Duszka,to osobiscie znam ludzi ktorym w roznej formie pomogl.W jego biurze,mozna uzyskac rozna,pomoc prawna i nie tylko.Zmijan ujawnia sie przed kazdymi wyborami,a jak glupi lud na niego zaglosuje,znika na 4 lata z Miedzyrzeca.Ot i cala prawda,o Zmijanowym pozliwaniu.
    autor: gosc

    (17 maja 2019 07:35)
    wPiSduch
    Dokładnie Międzyrzec to małe miasto i wszyscy wiedzą wszytko o każdym także o Panie Posle Marcinie D. Wszyscy pamiętaja o jego biznesie z telefonami komórkowymi na ktorym tylko on zyskiwał ,wiemy o stryju Waldku który zbiera puszki i butelki pozostawiony sam sobie z plecakiem z myszka miki, tak wygląda milosierdzie w rodzinie? Poseł nie może pomoc czy poprostu nie chce? Jezdzi brykami z tablicami po 1000zl "duch" i co mija stryjka bo teraz "Wielki Poseł" nie bedzie sie poniżał. A czy WOŚP zabroniła mu dozywotnio rejestracji sztabów i by to omimać rejestrował sztab na inne osobę to tez słychać na mieście. Taki to Prawy i Sprawidliwy człowiek, ktory wczesniej był przez lata w PSL i wychalał pod niebiosa czyżby lepsze pieniadze w PiS? Zmijan nie lepszy tez nic nie zrobił dla Miasta. Ale Duszek jest w parti ktora obecnie rzadzi SAMA! ma wiekszośc wszedzie wiec dlaczego nie postaral sie przez tyle lat o jakieś srodki na ten teren. Nawet pomnik Piłsudzkiego budował za pieniadze zbierane od ludzi. Jak dla mnie jest tam tylko po to by podnosić rekę na glosowaniu
    autor: gosc

    (17 maja 2019 06:06)
    PO-dly czlowiek
    Zmijanowi,tak naprawde nigdy nie zalezalo na Miedzyrzecu i jego mieszkancach,a jedynie na ich glosach w wyborach.To PO-dly czlowiek jest i kretacz.Nie nalezy glosowac ma takich ludzi,ktorzy walke z kosciolem,oraz wyprowadzenie religii ze szkol,maja na swoich sztandarach.Pan Zmijan nalezy do srodowiska ludzi,ktorzy sa za malzenstwami homoseksualistow i adopcje przez nich dzieci.S.Zmijan chcial rowniez,aby Polske zalala fala emigrantow muzulmanskich.Oddany glos dla Zmijana,brdzie straconym dla Polski.
    autor: gosc

    (16 maja 2019 23:28)
    Każdy z tego miasta Marcina zna. Kto o nim powie źle to będzie tylko oznaka, że mu zazdrości. Chłopak od najmłodszych lat biega. W Janusa kampanii pokazał, że jest blisko Ministerstwa Sprawiedliwości, Morawieckiego, Rządu itd. A inni posłowie co pokazali? Koledzy z PO-PSL chcieli by tylko kasy. No ale gość jest nie z waszej bajki. Nie pomoże wam paść się kolejne lata za publiczne pieniądze. Na każdej akademii - Żmijan, a później Duszek. Pod pomnikiem Żmijan, Starosta; a na końcu Duszek. Ludziska - zacznijcie więcej wnikać. Co goście z PSL, PO - o grubych portfelach i szerokich plech zrobili dla miasta? Czy wykorzystali swoje znajomości by coś dla tego miasta zrobić? No fakt, Poseł Żmijan (człowiek który jest za aborcją, przeciwko klerowi) kupił ołtarz kilka lat temu. to jest obłuda.
    autor: PiS

    (16 maja 2019 23:28)
    Każdy z tego miasta Marcina zna. Kto o nim powie źle to będzie tylko oznaka, że mu zazdrości. Chłopak od najmłodszych lat biega. W Janusa kampanii pokazał, że jest blisko Ministerstwa Sprawiedliwości, Morawieckiego, Rządu itd. A inni posłowie co pokazali? Koledzy z PO-PSL chcieli by tylko kasy. No ale gość jest nie z waszej bajki. Nie pomoże wam paść się kolejne lata za publiczne pieniądze. Na każdej akademii - Żmijan, a później Duszek. Pod pomnikiem Żmijan, Starosta; a na końcu Duszek. Ludziska - zacznijcie więcej wnikać. Co goście z PSL, PO - o grubych portfelach i szerokich plech zrobili dla miasta? Czy wykorzystali swoje znajomości by coś dla tego miasta zrobić? No fakt, Poseł Żmijan (człowiek który jest za aborcją, przeciwko klerowi) kupił ołtarz kilka lat temu. to jest obłuda.
    autor: PiS

    (16 maja 2019 23:12)
    Taaa jak na dni m-ca burmistrz zaprosiłby Fortex to by go śmiechem zaj....li a tu nagle duch europy daje disco polo i wszyscy szczęśliwi. Szkoda że w teledysku nie wystąpił Walduś stryj posła, byłoby jeszcze "fajniej" :P
    autor: gość

    (16 maja 2019 21:14)
    A Zmijan,jaka kampanie prowadzi ? Spotkal sie z wyborcami ? Zaproponowal cos,opowiedzial co chce robic w Brukseli ? Czy boi sie.niewygodnych pytan,odnosnie wdpolpracy ze srodowiskami LGBT i innych zboczencow.
    autor: gosc

    (16 maja 2019 20:12)
    Marcinek sam wykupił tutaj tekst (teks sponsorowan) i będzie tu teraz anonimowo wychwalał sie pod niebisa. Płytkie to jak cała jego kampania. Rozdawać modlitewniki i obrazki świete, piosenki disko polo to cały poseł a pomocy realnej zero
    autor: gość

    (16 maja 2019 17:00)
    Znie glosuje na Zmijana z POKO
    Stanislaw Zmijan,bo o nim mowa,nie powinien dostac ani jednego glosu w Miedzyrzecu.To prozniak jakich malo,nie zrobil nic jako posel,nie zrobi niczego jako europosel.
    autor: Gosc

    (16 maja 2019 15:34)
    Drodzy mieszkańcy 26.05 będziecie mogli oddać głos na dwóch mieszkańców Międzyrzeca. Tego co to ma dom, merola i duży zakład "umocnił" lub Młodego, pełnego werwy, chęci, człowieka, który to co ma wybiegał i wypracował własnymi rękoma. Gość spoza układu. Powodzenia Duszek!!! Pokazałeś, że jesteś społecznik i tak trzymaj.
    autor: gość

    (16 maja 2019 15:06)
    "Koko koko euro spoko" euroduch Paranoja jakas! I nie zazroszcze zeby nie było
    autor: gosc

    (16 maja 2019 13:12)
    Brawo Duszek!
    W końcu coś innego, coś więcej niż bilbordy i znudzone twarze Pań w średnim wieku z Kaczyńskim
    autor: gość

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt | wersja desktop

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny