Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
0.7°C
Kontakt
miasto Międzyrzec Podlaski

Szpital z ważnym certyfikatem

13 kwietnia 2018 18:12 | autor: redakcja
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)
Wręczenie Certyfikatu Ministra Zdrowia dla Szpitala Powiatowego w Międzyrzecu Podlaskim (fot. Marek Wasiluk)

Szpital Powiatowy w Międzyrzecu Podlaskim uzyskał Certyfikat Akredytacyjny Ministra Zdrowia. To bardzo ważne dla tej placówki, bo nie tylko potwierdza wysoką jakość świadczonych usług ale także daje wymierne efekty finansowe.

Uroczystość wręczenia certyfikatu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim odbyła się 11 kwietnia. - Podziękowania i gratulacje należą się przede wszystkim pracownikom naszego szpitala, bo bardzo dużo można mówić o historii i inwestycjach, ale one tak naprawdę nie byłyby warte wspomnienia, gdyby nie ludzie, którzy tworzyli i tworzą ten szpital – podkreślał burmistrz Zbigniew Kot.

Szpital był oceniany przez wizytatorów Ośrodka Akredytacji Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia pod koniec ubiegłego roku. Cały program akredytacyjny składa sie z 15 działów, w których jest 221 standartów. Aby uzyskać certyfikat należy je wypełnić w minimum 75 procentach. Wynik międzyrzeckiego to 83 procent.

- Otrzymanie certyfikatu potwierdza wysoką jakość świadczonych przez nas usług – podkreśla dyrekor Wiesław Zaniewicz. - Ma także przełożenie finansowe. W nowym rozdaniu ryczałtu finansowego nasz kontrakt jest zwiększony o 1,5 procenta. W skali roku jest to około 340 tys. zł. Te środki możemy przeznaczyć na jeszcze większe podniesienie jakości świadczonych usług, a także na wynagrodzenia – stwierdza.

Dyrektor lubelskiego oddziału NFZ Karol Tarkowski podkreślił, że certyfikat daje również dodatkowe punkty przy ocenie wniosków inwestycyjnych. Jak dotąd na terenie całego kraju certyfikat uzyskało 186 szpitali. Międzyrzecka placówka otrzymała go na okres 3 lat.

- Zawdzięczamy to olbrzymiemu zaangażowaniu lekarzy, pielęgniarek, techników laborantów i pracowników administracji – stwierdził Dyrektor Zaniewicz. Za pomoc w zakresie działalności inwestycyjnej dziękował władzom powiatu, miasta Międzyrzec oraz gmin Drelów i Międzyrzec.

- Kilka miesięcy temu miałem okazję bardzo często bywać w międzyrzeckim szpitalu z racji tego, że chorowała moja mama i widziałem ciężką pracę personelu i ogromne zaangazowanie. Dlatego z głębi serca składam gorące podziekowania i słowa wdzięczności – mówił starosta Mariusz Filipiuk.

Dziekował dla burmistrza Zbigniewa Kota, wójta Piotra Kazimierskiego i wójta Krzysztofa Adamowicza za to, że "zawsze stają na wysokości zadania" i znajdują pieniądze, kiedy trzeba wesprzeć szpital. - Czasem spieramy się z radnymi o środki na różne działania, ale jeżeli zaczynamy dyskutować na temat szpitala powiatowego, to jesteśmy zgodni, bo zdajemy sobie sprawę, że zycie i zdrowie jest wartością nadrzędną – podkreślał starosta.

- Łatwo jest wygospodarować pieniądze na inwestycje ale znaleźć dobrego lekarza, to niesamowite wyzwanie. Bo pieniądze nie potrzymają pacjenta za rękę wtedy kiedy płyną łzy – stwierdził burmistrz Kot. - I nawet ten certyfikat zawieszony w gabinecie dyrektora nie zastąpi uśmiechu pacjenta, a właśnie tego państwu serdecznie życzę – mówił zwracając się do licznie zgromadzonych pracowników międzyrzeckiej służby zdrowia.

Jeszcze w tym roku w szpitalu ma powstać pracownia tomografii komputerowej i zaczyna się tam robić ciasno. - Chcemy rozszerzać działalność i dlatego potrzebujemy dodatkowych pomieszczeń – stwierdza dyrektor Zaniewicz.

Stąd decezja władz powiatu o przekazaniu placówce budynku po dawnej filii Powiatowego Urzędu Pracy przy ulicy Brzeskiej. Zostanie tam przeniesiony dział administracyjny i archiwum. Szpital zyska dodatkowe 400 mkw. powierzchni. Adaptacja pomieszczeń nie będzie kosztowna, bo wystarczy wymienić podłogi i odmalować ściany. Kosztami adaptacji podzielą się szpital i powiat.

Starostwo jest zaangażowane również w utworzenie Zakładu Opiekuńczo–Leczniczego w Łózkach, na terenie gminy Drelów. Placówka powstanie w budynku po dawnej szkole podstawowej. Będzie dysponowała 90 łóżkami.

Ponadto międzyrzecki SP ZOZ wydzierżawi na 10 lat Gminny Ośrodek Zdrowia w Kąkolewnicy. Pacjentów będą tam przyjmować lekarzy rodzinni i lekarze specjaliści. W planach jest również utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej.

REKLAMA
Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (22 lutego 2019 17:45)
    A nie mówiłem
    Sprawdziły się przepowiednie gościa z 17 sierpnia 2018. PSL - owcy w wyborach samorządowych wystawili Grzyba, który zrzekł się mandatu, to samo zrobił 2 na liście Pietrosiuk, by ułatwić dojście do ,, koryta'' konusowi - małemu Litwiniukowi. Wyborcy z Międzyrzeca okazali się idiotami bez zastanowienia. Kolejne wybory i znowu będzie to samo. A co do szpitala zamknąć to cholerstwo a tych zadufanych konowałów zwolnić. Tam na każdym oddziale pacjenta wszyscy mają głęboko ,, w d...''.
    autor: gość

    (17 sierpnia 2018 16:47)
    Ciekawe kogo wystawi (kupi) PSL,jako przodownika z nazwiskiem (4 lata temu byl to Pietrosiuk) w wyborach do powiatu i wojewodztwa.Mam nadzieje ze spoleczenstwo lokalne nie da sie nabrac na ten numer i nie zaglosuje na PSL.
    autor: gosc

    (17 sierpnia 2018 15:12)
    Łysa menda z PSL robi miejsce dla znajomych. Dobrzy lekarze sami odchodzą, mają prywatne gabinety to sobie poradzą ale czy ludzi będzie stać na wizytę.
    autor: Gość

    (13 sierpnia 2018 09:26)
    A co się dzieje na oddziale wewnętrznym?
    autor: gość

    (26 czerwca 2018 08:28)
    A w szpitalu jak to wyglada?
    autor: gość

    (26 czerwca 2018 08:16)
    nie glosujemy na PSL
    Miedzyrzeckie Przedsiebiorstwo Uslug Komunalnych,jest przykladem na to jak funkcjonuje PSL,obsadzanie najlepszych stanowisk ludzmi nalezacymi do tej partii,jest codziennoscia.Praktycznie caly zarzad,rada nadzorcza,a nawet kancelaria prawna,ktora obsluguje ta spolke nalezy do znanego dzialacza PSL.Przykladow mozna podawac bardzo wiele i wszedzie,w calej Polsce jest podobnie.Dlatego najblizsze wybory samorzadowe,sa najlepszym sposobem by wyeliminowac tych oszustow.
    autor: gosc

    (26 czerwca 2018 00:19)
    Każdemu można coś zarzucić, z tym że co chodzi o ASF, to nie zapominajmy, że samorząd nic w tej sprawie nie zrobił - A pierwszy zetknął się z problemem. Edukował? procedury? Nie uszykujmy się, dla PSL-u (czytaj cały samorząd) ASF to jak manna z nieba. Bat na PiS, który faktycznie dał ciała na tym polu. No ale jak by dostał inf. w czas. zareagował - to PSL na czym by kampanie zrobiło? PO - rządziło 8 lat i co zrobiło dla rolników? Także w mojej ocenie, nie ma nikogo, kto by pociągnął to. To tak jak w PZPN czy kadra. Robią swoje, kopią się po kostkach, mamią nas, opluwają. w rezultacie by kasa się zgadzała.. A ciemny lud wszystko kupi.
    autor: gość

    (25 czerwca 2018 22:16)
    hi hi hi
    Dla przypomnienia:wójtem w gminie Międzyrzec był niejaki pan K z PIS - co z tego wyszło? ASF w Rudnikach - "mord" świń pod nadzorem Policji Państwowej(opłacanej przez PIS), Pisowski minister gdzie był wtedy, Filipiuk wychodził z siebie i stawał z boku, jego pisma wysyłane do ministerstwa szły w kosz bez przeczytania!Piszecie "zielona stonka", "pogonimy", no to jaki jest plan, jaka alternatywa? Przedstawcie kandydatów godnych zaufania? Żmijan - przynajmniej teraz jak jest w opozycji stara się coś robić - co robi Duch Wschodu - a no organizuje pikniki i łoi ciemnotę z kasy na Ławeczkę Marszałka.Jak tak ma być dalej to dalej w dupę będziemy zbierać! Powodzenia!
    autor: gość

    (25 czerwca 2018 21:24)
    Rozegrają po swojemu
    Jak zawsze - PSL robi swoje, większość ich opluwa, mniejszość siedzi cicho. Oni dalej grają. Ja jestem przeciwnikiem ale i sceptykiem - Jak nie oni to kto? PO -? Pis? - inny? 1. PSL ma silne struktury, w przeciwieństwie do PO i PSL w naszym okręgu. PiS podziękujemy za Świńską Grypę. PSL- także. Wiec zostanie PO - spadochroniarz lub ktoś z odległych miejscowości. A no Kto zagłosuje na Obecnego (PSL)- swoi, Na PiS - nie widzę kandydata i poparcia. PO- czarny koń. Może Poseł Ż na starostę? Słabnie w rejonie, a na starostwie może się wybić...
    autor: gość

    (25 czerwca 2018 18:40)
    Oj odplaci ! Za te wszystkie przekrety,nepotyzm i kumoterstwo,oraz pilityczne kur..two.
    autor: gosc

    (25 czerwca 2018 17:48)
    Zgadzam się moim przedmówcą, PSL walczy o swoje koryto. Wszystko dla siebie i swoich- rodzin, znajomych i kolegów. Oni myślą, że naród głupi i ciemny, któremu wszystko można wmówić. Ich głupie uśmieszki to ranga ważności, niskie ukłony to pozór dbałości o współrozmówcę, lecz to wszystko na pokaz. Nie myślcie panowie z partii zielonych, że naród myśli waszymi kategoriami. Odpłaci wam przy urnach już w niedługim czasie.
    autor: Gość

    (22 czerwca 2018 12:38)
    PSL walczy o koryto
    I tu musze sie z panem zgodzic,faktycznie przez osiem lat rzadow koalicji PO-PSL,panstwo polskie traktowane bylo jak dojna krowa,a spoleczenstwo jak bydlo.Przykladow na to,moge panu pdac bez liku,ale domyslam sie ze pan o nich ma rowniez swiadomosc.Niestety w samorzadach PSL,caly czas wykorzystuje swoja pozycje,do wlasnych celow,czytaj interesow.Mam nadzieje ze po wyborach to sie zmieni i pogonimy tych prozniakow i oszustow.
    autor: Gosc

    (22 czerwca 2018 11:17)
    Panie Gościu, nie jestem w strukturach PSL ani nie sympatyzuje z tym ugrupowaniem. Osobiście nie znam nikogo z tego ugrupowania. Wódki z nimi nie piłem. Dobrze się stało, że Pan Stefaniuk już tylko pisze wiersze. Mówię tylko co widzę z perspektywy mieszkańca miasta. Mi osobiście ten PSL w niczym nie przeszkadza, ale tu też z drugiej strony można się przyczepić, że nic nie robią skoro nie widać żadnych osiągnięć. Jeśli przychodzi nowa władza, mam na myśli ten pierwszy PIS (to co obecnie rządzi to już nie PIS) to powinna być jakaś świeżość, działanie - a w przypadku rolników nie zrobili nic. Pozabezpieczali lokalne drogi przez ASF (dywanami), a głównej krajowej już nie. Przecież tamtędy jeździły TIRY przenoszące chorobę. Tu nie można zwalać winy na poprzedników. W innych ministerstwach jakoś dało coś zrobić. Nic się w kraju nie zmieni jeśli partie rządzące będą traktować nasze wspólne dobro jak koryto, a obywatele będą ich wybierać bez zastanowienia.
    autor: Piotr

    (20 czerwca 2018 19:12)
    A izba przyjęć przy szpitalu to co innego. Tam zawsze można spotkać Matejukową, zwaną doktor śmierć, która już dawno powinna być na emeryturze, bo nie tylko że jest chamska wobec pacjentów to jeszcze na niczym się nie zna.
    autor: Mieszkaniec miasta

    (18 czerwca 2018 20:41)
    Zaraza
    Do tego szpitala trafić, to jak skoczyć na główke do szamba. Zbiorowisko wszelkiego gatunku bakterii. ZARAZA.
    autor: pacjent

    (18 czerwca 2018 15:19)
    Panie Piotrze,albo pan jest czlonkiem,ukrytym albo co najmniej sympatykiem PSL,skoro nie zauwaza pan tego wieloletniego zla,ktore wyrzadzila partia "ludowcow" Ci ludzie tak jak swinie dbaja o wlasne koryto i najlepsze miejsce przy nim.Na przykladzie Sejmiku,powitu,gmin i miast,mozna zobaczyc jak ci ludzie dbaja o swoje i swoich bliskich interesy,dlatego musimy oczyscic samorzady z zielonej zarazy.
    autor: Gosc

    (18 czerwca 2018 14:43)
    ?
    PiS zlikwidował rolników , czy może zaniechania poprzedników ???? A co do certyfikatu : Obyśmy zdrowi byli i do tego szpitala nie trafili !!!
    autor: x

    (18 czerwca 2018 13:58)
    Ja za PSL nie jestem i nigdy nie głosowałem, ale co zrobił PIS? Kogo chcecie wybierać? W moim przekonaniu to za PiS "zlikwidowano" rolinków z Wysokiego i okolic. Jakieś argumenty?
    autor: Piotr

    (17 czerwca 2018 12:57)
    wykarczowac PSL w wyborach
    Tegoroczne wybory samorzadowe beda najlepsza okazja,aby oczyscic z samorzadu PSL-owskie chwasty.Nie bedzie przekretu z ksiazeczkami,jak 4 lata temu,a i spleczenstwo ma dosyc prywaty,tych wszystkich Litwiniukow?Filipiukow,Gajewskich i innej zielonej zarazy,zakazonej kumoterstwem i nepotyzmem
    autor: gosc

    (16 czerwca 2018 18:44)
    Ci pisarze co tak szczekają na PSL to po prostu ludzie którzy nie zostali członkami PSL, i nie dostali się do koryta, Duch wschodu też ich olał i stąd to całe zamieszanie.Chwała bohaterom - polegli na polu chwały, bałwany!!!
    autor: gość

    (16 czerwca 2018 15:58)
    gonic PSL z samorzadow
    To jest wlasnie cala prawda o dzialaczach PSL,krecic lody gdzie sie da,a najlepiej w samorzadach i sgencjach.Uwlaszczaja sie,kombinuja i oszukuja spoleczenstwo,jacy to oni zatroskani o dobro Polakow.Oj pogonimy tych judaszy w wyborach samorzadowych i parlamentarnych.Oj pogonimy.
    autor: gosc

    (16 czerwca 2018 15:26)
    PSL zawsze było kojarzone z rolnikami, a dzisiaj proszę mi pokazać rolnika w samorządzie, same farbowane lisy. Stary poseł Stefaniuk to może być rolnik, bo niedaleko Chełma w agencji za prawie darmo kupił 300 ha ziemi, za którą bierze unijne dotacje. A jego pachołki czynią podobnie. Największa mafia partyjna, która obsiadła wszystkie urzędy, szkoły i co się tylko da.
    autor: Gość

    (16 czerwca 2018 13:37)
    To prawda co piszesz,chcemy wyeliminowac z samorzadu pseudo-dzialaczy z PSL,a w szczegolnosci tych ktorych wymieniles z nazwiska,bo to wyjatkowi szkodnicy.
    autor: gosc

    (16 czerwca 2018 00:20)
    Czy tak trudno uwierzyć że Prawo i Sprawiedliwość już zdemontowało cały kraj?Pan poseł Piętka jest wolny i jeszcze paru innych quwiarzy, zaproście ich do miasta, razem obalicie PSL, Filipiuka i Litwinióków i osiągniecie sukces, dojdziecie do prawdy jak wasz prezes,o Antonim smoleńskim nie zapomnijcie! A propo ile wam judasze dają srebrników za ten hejt? Opłaca się? Kasa czy obietnice?
    autor: wrr

    (15 czerwca 2018 17:40)
    Czy tak trudno zrozumiec ze dzialacze PSL,sa jak chwasty ktore trzeba wypalic randapem,to znaczy karta do glosowania w wyborach samorzadowych.Zobacz kto zarzadza miedzyrzeckim PUK,szpitalem,Urzedem Pracy i wreszcie Starostwem.Kto dostaje olbrzymie dotacje unijne,kto kreci w ARMiR,wystarczy czy wymieniac dalej.Wiekszej zarazy jak PSL,nie bylo i nie ma
    autor: Gosc

    (15 czerwca 2018 16:21)
    Info
    Hm... ale pomyślcie z drugiej strony. Kto jak nie PSL? PiS, który zostawił rolników na lodzie, PO, które wszystko sprzeda? Oczywiście jestem za tym by przewietrzyć państwowe biurka, ale jaki wybór? Co do samego szpitala to wg mnie poziom jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Szkoda jęzor strzępić.
    autor: gość

    (14 czerwca 2018 07:20)
    " nie glosujemy na PSL "
    W Miedzyrzecu i gminach osciennych,powinien powstac ruch spoleczny,o nazwie "nie glosujemy na PSL" tym prostym sposobem,wyeliminujemy z samorzadow,takich ludzi jak:Filipiuk Gajewski,Kostka,Matejek czy Litwiniuk.Skoncza sie dla nich dotacje unijne,nepotyzm i kumoterstwo,ktore ci ludzie uprawiaja od lat.W zblizajacych sie wyborach samorzadowych niech nasza bronia bedzie,karta do glosowania.
    autor: Gosc

    (14 czerwca 2018 00:25)
    ???
    Czytając te komentarze nasuwa się kilka refleksji: Tak znienawidzony PSL rządzi jak umie w miarę swoich możliwości ale skutecznie.Marcin D były asystent peeselowskiego marszałka,obecnie poseł pis.Mateusz M były doradca Tuska obecnie premier Rządu pis.Mieszkania "+" w Białej Podl. pod "patronatem" prezydenta pis Stefaniuka. I można jeszcze ale po co? Pomyślcie co piszecie a potem piszcie ale merytorycznie!
    autor: gość

    (13 czerwca 2018 19:35)
    Starszy Litwiniuk uczy młodszego polityki. Jak trzeba się promowć, co robić by nikt się nie przyczepił. Najlepiej udawać, że wszystko robi się dla dobra mieszkańców- cha, cha, cha !!!!!
    autor: Gość

    (11 czerwca 2018 09:23)
    W Miedzyrzecu trzeba rozbic uklad PO-PSL,a mowiac wprost,Kot-Litwiniuk.Jezeli PO-gonimy kota obecnemu burmistrzowi,a PSL-owcy dostana czerwona kartke w wyborach samorzadowych,to moze wroci normalnosc.Nie dajmy sie nabrac na ich sztuczki typu:wystawiaja np.Pietrosiuka,on pociagnie liste pozniej zrezygnuje i na jego miejsce wskoczy np.jakis Litwiniuk
    autor: gosc

    (10 czerwca 2018 20:59)
    Tu Panie Boze nie pomze,tylko madre,swiadome glosowanie w wyborach samorzadowych.Takim sposobem moze pogo ic ludzi,ktorzy od lat obsadzaja stanowiska "swoimi" i uwlaszczaja sie na majatku panstwowym,a slowo nepotyzm i kumoterstwo,sa im obce.
    autor: gosc

    (10 czerwca 2018 20:23)
    PSl - to taka ku....., która przyczepi się do każdej większej partii tylko po to ,aby mieć dla siebie jakąś korzyść. Oni wcale nie patrzą na ludzi na nich głosujących, ważne by się dopchać do koryta i nałapać jak najwięcej. Sami sobie, swoim rodzinom lub znajomym dają wielomilionowe, bezzwrotne pożyczki z unijnej kasy np. Kostka z PSL przydzielił swojej żonie 300 tysięcy dofinansowania. To samo robią dwaj panowie Lit.......Że też Boże to wszystko widzisz i nie grzmisz na tę zieloną chołotę.
    autor: Gość

    (6 czerwca 2018 14:00)
    1. PSL to układ - sieć powiązanych ze sobą gości - Wszyscy pracują w instytucjach publicznych, ich żony także oraz dzieci. Przykładem bezczelności jest dyrektor bez doświadczenia (no obecnie już ma) 2. Każdemu z PSL się wiedzie na posadach. Nie znam takiego, co był zwykłym pracownikiem ze zwykłą pensyjką. 3. Co PSL zdziałał dla ludu? Co załatwił dla MC Pan L. - poza pracą dla znajomych, o czym rozpisywała się prasa. Co załatwił Pan emerytowany poseł S. itd. poza dofinansowaniem dla instytucji w której siedzi jego ziomek z PSL. Wszystko w interesie dobra PSL.
    autor: gość

    (6 czerwca 2018 11:11)
    zielona mafia
    To co od bardzu wielu lat uprawia PSL-nepotyzm,kumoterstwo,obsadzanie stanowisk,czy jak podaja media,wyludzanie dotacji unijnych i krajowych,zadna partia w Polsce,nie przebije.Tylko na przykladzie powiatu bialsiego czy Miedzyrzeca,mozna stwierdzic ze sa to struktury mafijne.
    autor: Gosc

    (6 czerwca 2018 08:08)
    Prawda?
    Do Gościa i komentarza "Zasługi". Czy na prawdę uważasz, że jeśli od władzy odsunie się PSL a przejmie ją PIS to wszystko będzie uczciwe i transparentne? Każda partia u władzy daje posady swoim ludziom...
    autor: Obiektywny

    (5 czerwca 2018 13:16)
    Do Gościa i komentarza "Zasługi" Bardzo dobrze bracie napisałeś!!!
    autor: gościo

    (4 czerwca 2018 19:30)
    Filipiuk do fryzjera przy ulicy Zelaznej w Miedzyrzecu,przyjezdza sluzbowym samochodem wraz z kierowca.Jak to nazwiecie ?
    autor: gosc

    (4 czerwca 2018 19:16)
    Starosta bialski udaje młodzieniaszka, ma nową żonę, której chce się podobać i robi z siebie idiotę, pokazując się publicznie z taką fryzurą
    autor: Gość

    (4 czerwca 2018 19:11)
    Zasługi
    PSL to ma zasługi, o których należy mówić głośno - jedno wielkie kumoterstwo. Nie ma takiej drugiej partii, która tak rozkrada samorząd i nie tylko. Wszędzie są ich ludzie: szpital- dyrektor Zaniewicz z PSL, szkoły średnie- LO i Grzyb z PSL, Ekonomik i Matejek z PSL, ZSP i Stefaniuk bratanek byłego posła też z PSL. Proszę zobaczyć PUK tam nawet P. Dyrektor ma doradców zarabiających po 5 tysięcy tj. np. Gajewski z Chamowa. Wszędzie tylko PSL, które obsadziło swoją rodziną wszystkie możliwe miejsca pracy. Starosta dziękuje szpitalowi za opiekę nad swoją mamą - dziwne bo mama synka widziała w szpitalu tylko raz na oddziale bo więcej czasu spędzał u swojej nowej żony, która zresztą pracuje w szpitalu - po znajomości z dyrektorem. PSL to największe bagno polityczne , ale myślę że inteligentny naród podziękuje im przy urnach.
    autor: Gość

    (4 czerwca 2018 18:00)
    po trupach do celu
    Mieszkancy Miedzyrzeca doskonale wiedza,jak funkcjonuje PSL.Uklady,ukladziki,kumoterstwo i nepotyzm.To co sie dzieje w P U K,szpotalu,powiecie i wojewodztwie,wola pomste do nieba.A wystarczy karta do glosowania i mozemy pozbyc sie tych szkodnikow.Lokalna spolecznosc doskonale wie o kogo chodzi.Wyeliminujmy ich z samorzadu!
    autor: gosc

    (4 czerwca 2018 16:48)
    że co????
    Ludzie w Słowie Podlasia jest artykuł że w marcu w Międzyrzecu zmarł noworodek podczas porodu a oni robia sobie imprę w lokalu????????!!!!!! ..............z okazji tej smierci i zaniedbań??????? W/g gazety cała sprawa została już pozamiatana i nie ma śladu....nawet sekcji zwłok nie zrobili. Ludzie za co te certyfikaty!!!???? A starosta niech robi wszystko aby wyjasnic sprawę a nie paraduje z fryzurą że śmiech bierze
    autor: obywatel RP

    (3 czerwca 2018 23:31)
    PSL certyfikat wręczył, zacne środowisko ugościł, a te mu tego nie zapomnie przy urnie. Tak oto się za publiczne pieniadze załatwia sprawy. PSL towarzyskie, Chojne, szczodre, a bo warto raz na 4 lata pokazać dobre serducho. Ty dziadu do urny nie pojdziesz ale nagrodzony i owszem.
    autor: gość

    (3 czerwca 2018 18:13)
    Za co?
    Mój bliski, leżał w Międzyrzecu a, że nie ma rodziny w starostwie, w gminie czy w magistracie, to nie był tak ofiarnie zaopiekowany i leczony jak matka p. starosty.Nawet pewnego dnia musiał siedzieć prawie nago w łazience i czekać aż ja przyniosę z domu piżamę na zmianę.Nikogo to nie zaiteresowało co dzieje się z pacjentem.Po toalecie i zmianie piżamy jeszcze sprzątałam łazienkę.Jeśli chodzi o nakarmienie pacjenta to tez widziałam zabieranie nietkniętego obiadu bo biedny pacjent nie był w stanie sam się posilić. Certyfikatu jeszcze nie było, ale myślę, że nadal jest tak jak było.
    autor: Gość

    (3 czerwca 2018 18:12)
    Za co?
    Mój bliski, leżał w Międzyrzecu a, że nie ma rodziny w starostwie, w gminie czy w magistracie, to nie był tak ofiarnie zaopiekowany i leczony jak matka p. starosty.Nawet pewnego dnia musiał siedzieć prawie nago w łazience i czekać aż ja przyniosę z domu piżamę na zmianę.Nikogo to nie zaiteresowało co dzieje się z pacjentem.Po toalecie i zmianie piżamy jeszcze sprzątałam łazienkę.Jeśli chodzi o nakarmienie pacjenta to tez widziałam zabieranie nietkniętego obiadu bo biedny pacjent nie był w stanie sam się posilić. Certyfikatu jeszcze nie było, ale myślę, że nadal jest tak jak było.
    autor: Gość

    (3 czerwca 2018 18:12)
    Za co?
    Mój bliski, leżał w Międzyrzecu a, że nie ma rodziny w starostwie, w gminie czy w magistracie, to nie był tak ofiarnie zaopiekowany i leczony jak matka p. starosty.Nawet pewnego dnia musiał siedzieć prawie nago w łazience i czekać aż ja przyniosę z domu piżamę na zmianę.Nikogo to nie zaiteresowało co dzieje się z pacjentem.Po toalecie i zmianie piżamy jeszcze sprzątałam łazienkę.Jeśli chodzi o nakarmienie pacjenta to tez widziałam zabieranie nietkniętego obiadu bo biedny pacjent nie był w stanie sam się posilić. Certyfikatu jeszcze nie było, ale myślę, że nadal jest tak jak było.
    autor: Gość

    (3 czerwca 2018 15:24)
    Miałem tylko zabieg, ale byłem usypiany. Po przebudzeniu lekarz o coś mnie zapytał, aby stwierdzić czy wszystko w porządku ze mną po przebudzeniu, ja odparłem, że mi się śniło, że telefon dzwonił. A lekarz na to, że to nie był sen, że to pani doktor rozmawiała przez telefon, bo to do niej telefon dzwonił. No ale wtedy nie mieli jeszcze certyfikatu.
    autor: gość

    (2 czerwca 2018 11:42)
    szpital
    Gratuluję podwyższenia standardów leczenia.Mój członek rodziny również leżał w tym szpitalu.Od lekarza oberwało mi się, bo przeze mnie mój chory spadł w nocy z łózka - nie zasunęłam barierki. Spadł,choć szpital opuściłam o godz. 19,00 - po osobistym wykonaniu na moim chorym higieny osobistej.Rano - przed wizytą lekarz " dorwał " mnie , poprosił na korytarz, a ja nie wiedząc o co chodzi wyszłam za nim i wtedy w obecności oczekujących rodzin pacjentów " oberwało" mi się za niezasunięcie drabinki. Inny obrazek z tego okresu. Pod ścianą leżał pacjent. W szpitalu pojawiłam się o godz. 8,00 by wykonać higienę, ogolić i nakarmić mojego chorego ciepłym posiłkiem. Temu panu spod ściany, niechodzącemu i nie siadającemu także postawiono talerz z zupką. Lecz stała nietknięta do czasu wizyty, kiedy to zostałam wyproszona z sali. Nie sądzę , by po wizycie nakarmiono go. Ponieważ mój chory był tego dnia o godz. 13,00 przewożony do innego szpitala, to pojawiłam się tam o godzinie 11,30. Ponownie zajęłam się higieną chorego, a gdy o godz. 12,00 przyniesiono obiad - nakarmiłam. Temu panu spod ściany - jak się okazało z domu tzw. Konar, a więc bezdomnemu , również postawiono obiad. O godz. 13,10 przyszły panie pielęgniarki po mojego chorego. Szpital opuszczaliśmy o 13,15. Szwagierka nie wytrzymała i oznajmiła pielęgniarkom, " A temu panu pewnie ta zupa nie smakowała ". W trzydziesty dzień po śmierci - ksiądz odprawiający poranną mszę dziękował pielęgniarkom, lekarzom, za troskę i opiekę nad nim w czasie jego pobytu w szpitalu. Czy ten obrazek wiernie oddany wymaga komentarza?. Mam tylko nadzieję , że nie powtórzył się na czas choroby Mamy pana Starosty i wszyscy pacjenci są traktowani równo. A zwłaszcza ci , którzy nie mają w pobliżu rodzin albo w ogóle są samotni.
    autor: JA

    (8 maja 2018 20:20)
    Zamiast kolejnego certyfikatu przydałoby się trochę kultury i empatii wobec pacjentów ze strony lekarzy
    autor: z_Mca

    (4 maja 2018 15:43)
    Zastanawia mnie jedno, dlaczego tego certyfikatu dla szpitala nie wręczano w szpialu tylko w restauracji ,, Zacisze''. Czyżby potem trzeba go było oblać, aby miał moc i wartość. Zapewne tak,gdyż na zdjęciach widać cały PSL nawet z emerytowanym posłem.
    autor: Międzyrzeczanin

    (3 maja 2018 23:58)
    A Serwinka z Tarła nie ma certyfikatu i nie będzie miała, a pomogła mi bardziej niż pan chirurg z doktoratem z certyfikowanego szpitala.
    autor: gość

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt | wersja desktop

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny