Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
0.0°C
Kontakt
miasto Międzyrzec Podlaski

Tragiczny weekend na żwirowni

8 lipca 2013 08:53 | autor: Redakcja/KMP Biała Podlaska

W piątek na zbiorniku przy ulicy Zahajkowskiej utonął mieszkaniec Białej Podlaskiej. W niedzielę w Berezie mieszkaniec Siedlec. Obaj przed wejściem do wody pili alkohol.

W piątek (5 lipca), koło południa grupa młodych ludzi bawiła się w restauracji „Zacisze”. Wszystko wskazuje, że pili tam alkohol. Po wyjściu z lokalu, około godz. 13, weszli do wody. Jeden z mężczyzn, 20-letni mieszkaniec Białej Podlaskiej, już z niej nie wyszedł. Ciało zostało wyłowione po kilku godzinach przez strażaków z Lublina, którzy przyjechali ze specjalistycznym sprzętem. Był to już drugi w tym roku przypadek utonięcia na akwenie przy restauracji „Zacisze”. 5 maja wyłowiono tam zwłoki 75-letniego emerytowanego strażaka. Mężczyzna utonął podczas imprezy z okazji Dnia Strażaka.

Drugi tragiczny wypadek tego weekendu miał miejsce w niedzielę (7 lipca). Wieczorem strażaków poinformowano, że na jednym ze zbiorników żwirowni w Berezie utonął 25-letni mieszkaniec Siedlec. Około godz. 21 rozpoczęto poszukiwania. Po kilkudziesięciu minutach strażacy z Międzyrzeca wyłowili ciało mężczyzny około 6 metrów od brzegu.

- Z wstępnych informacji uzyskanych przez policję na miejscu zdarzeń wynika, że obaj mężczyźni przed kąpielą spożywali alkohol - poinformował Jarosław Janicki, rzecznik Komendy Miejskiej Policji w Białej Podlaskiej.

Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (13 lipca 2013 21:20:26)
    5 i skuter wodny
    do Żwirki: Tak faktycznie 9 Lipca doszło do wypadku na żwirowni nr 5 w Berezie, starsza kobieta pływała sobie i jakiś prawdopodobnie pijany ster skutera wodnego nie zauważył i najechał na nią, kobieta straciła przytomność, ale po kilku minutach odzyskała były 2 radiowozy policyjne a sprawą zajmuje się prokurator. Pozdrawiam.
    autor: mini

    (11 lipca 2013 20:27:27)
    Mój kolega utoną przez właśną głupote
    Macie wszyscy racje.W piątek utoną mój kolega z powodu alkoholu. Ale On był códownym chłopakiem. Chodziłam z nim do jednej klasy. I mam nadzieje że wszyscy zapalimy znicze na jego grobie. A wy nie mówcie nic złego. Bo to się stało. Gdyby mogli to jeszcze raz przeżyć napewno nie postąpili by tak samo. Adam :*
    autor: Monika

    (11 lipca 2013 13:05:42)
    żałosne
    jestescie mega smieszni, co ma wlasciciel ( a tym bardziej burmistrz ) do ludzi,ktorzy spozywają alkohol nad woda a nastepnie pragną sie w niej popluskac. nikt nikogo nie bedzie trzymal za rączkę i pilnował 24h/dobę zeby sie nic nie stalo. takie wypadki zawsze byly i zawsze beda bo glupota ludzka nie ma granic. a pomysl z tymi ochroniarzami na molo/kei to juz do reszty mnie rozbawł. (hehehe).
    autor: koko

    (11 lipca 2013 12:50:28)
    żałosne
    jestescie mega smieszni, co ma wlasciciel ( a tym bardziej burmistrz ) do ludzi,ktorzy spozywają alkohol nad woda a nastepnie pragną sie w niej popluskac. nikt nikogo nie bedzie trzymal za rączkę i pilnował 24h/dobę zeby sie nic nie stalo. takie wypadki zawsze byly i zawsze beda bo glupota ludzka nie ma granic. a pomysl z tymi ochroniarzami na molo/kei to juz do reszty mnie rozbawł. (hehehe).
    autor: koko

    (11 lipca 2013 11:07:48)
    5
    znowu ktoś kogoś skuterem przejechał ?
    autor: wigura

    (10 lipca 2013 15:53:40)
    5
    Wczoraj tj. 09-07-2013 na tzw. 5 znowu bylo pogotowie i policja cos ktos wie co sie stalo?
    autor: zwirki

    (10 lipca 2013 13:53:30)
    do 12345
    mylisz się, właściciel Zacisza jest właścicielem tych pomostów
    autor: 54321

    (09 lipca 2013 20:57:30)
    bo alkohol jest dla madrych ludzi takie barany powinny pic ale wodę z koryta
    autor: ...

    (09 lipca 2013 10:25:32)
    To niech darmozjady z lemoniadowym dżo na czele podziałaja przynajmniej w okolicach "baru pod topielcem". Zresztą niech może działają bez lemoniadowego dżo bo się jeszcze opije i coś mu się stanie.
    autor: gość

    (09 lipca 2013 07:46:30)
    do ble ble
    straż miejska działa w międzyrzecu nie na żwirowni nr 5 która jest w berezie geniuszu..
    autor: gość

    (08 lipca 2013 22:27:09)
    Przecież w Berezie na 5 żwirowni nie ma baru a kto przyjedzie obcy i chce poszpanować to alkohol przywozi ze sobą.Wystarczy przejść się po wszystkich żwirowniach w poniedziałek i co znajdziemy SYF jaki ludzie pozostawią ,pełno butelek,puszek,reklamówek itd.... To powinno być karane niech straż miejska się wykaże a jak im to nie wyjdzie to niech zapłacą sami podatek śmieciowy
    autor: ble ble

    (08 lipca 2013 20:03:58)
    pływak po wódce
    jestem za nazwą "BAR POD TOPIELCEM" może wtedy barany zastanowiły by się zanim się po napijają czemu akurat taka nazwa. a właściciel baru niech powiesi na ścianie tablicę ze zdjęciami topielców, może zadziała.
    autor: asd

    (08 lipca 2013 17:13:45)
    wp
    Co jeden to lepszy zwalacie na ludzi nie mających nic z tym wspólnego. Do właściciela lokalu Zacisze nie należy 'plaża' ani żwirownia ani wspomniana keja czy coś wyglądającego jak molo. To jest akurat właśność publiczna. Równie dobrze każdy lokal przy zbiorniku wodnym musiałby być ochraniany i ogradzany i nie wiadomo jakie jeszcze pomysły zrodzicie. a Co do zdrowego rozsądku po piciu.. chyba ktoś kto idzie pić nad wodę i ma zamiar pływać w ogóle go nie ma. Rozumiem wypić piwo czy coś ale porządne chlanie to w domu, a nie nad wodą. Co roku ludzie się topią na żwirowniach gdzie jest zakaz pływania, nie ma ratownika, a później pozostaje zrzucanie winy na innych.
    autor: 12345

    (08 lipca 2013 16:26:12)
    ech pijaki z siedlec przyjeżdzają nie znają żwirowni i tak jest kazdy wie ze w berezie metr od brzegu jest 3 m głebokości wszyscy z międzyrzeca to wiedzą i Topią sie tylko przyjezdni ech
    autor: miedzyrzec

    (08 lipca 2013 10:36:20)
    APEL!!!
    Wódka i piwo jest dla mądrych ludzi! A nie dla baranów. Barany piją wodę z koryta albo kwaśne mleko, najwyżej sraczki dostaną!!!
    autor: gość

    (08 lipca 2013 09:38:12)
    Śmieszne, że odwolujecie sie do zdrowego rozsądku. Kto zachowuje zdrowy rozsadek jak sie spije? Ten pomysł z ochroniarzami nie jest glupi, tylko że swojego 'ochroniarza', jedną rozsądną osobe która nie będzie piła, powinna mieć każda grupka która ma zamiar pic nad wodą żeby pilnowała głupków po alkoholu.
    autor: Beti

    (07 lipca 2013 21:21:53)
    spokojnie maria bo ci zylka peknie albo orgazmu dostaniesz, nie kazdy jest pseudo zeglarzem jak ty i nie musi takich rzeczy wiedziec. No juz spokojnie spokojnie.
    autor: psychiatra

    (07 lipca 2013 21:16:02)
    Wasza niewiedza i maluczkość mnie osłabia hahahahahaha
    Nie osłabiajcie mnie! Przy Zaciszu umieszona jesy keja!!!! KEJA!!!! I nie służy ona do opalania tłustych zadków tylko do cumowania łodzi, łódek, łódeczek... To nie jest do cholery molo w sopocie. Proponuję najpierw ogarnąć co to w ogóle jest i do czego przeznaczone, a potem wymyślać bzdurne 'rady' o ogradzaniu kei. Żenada totalna.
    autor: Maria

    (07 lipca 2013 18:35:23)
    Szacun dla mirusa
    Szacun dla mirusa. Chociaż w taki sposób można to zrobić.Zrobić cokolwiek ale skutecznie aby do takich tragedii nie dochodziło. Tu nie tylko Pan Burmistrz ale i Właściciel "Zacisza" powinien się w to zaangażować ponieważ to jest też jego problem no chyba że ma zamiar zmienić nazwę lokalu z zajazdu "Zacisze" na "Bar pod topielcem"
    autor: kubuś puchatek

    (07 lipca 2013 18:16:08)
    przepis
    Panie Burmistrzu te mola powinny mieć barierki i być ogrodzone a nie pozostawione na pastwe ludzi bo nic się nie stanie pomysl Pan Panie Burmistrzu nad tym ogrodzeniem
    autor: mirus

    (07 lipca 2013 14:14:11)
    Do gościa
    Popatrz na swoje zasady!!! A swoją drogą ciekawe czy byłbyś taki hej do przodu gdyby coś takiego spotkało kogoś z twoich bliskich? To burmistrz jest organem zarządzającym miastem(koncesje na alkohol)i powinien się tym zająć chociażby z tego powodu że to drugi trup w ciągu dwóch miesięcy.Lepiej chyba zapobiegać niż leczyć?
    autor: kubuś puchatek

    (07 lipca 2013 13:09:04)
    do kubus puchatek
    czlowieku jak jestes takim swietnym prawnikiem i znasz wszystkie akty prawne to idz do sadu, do tego nie potrzeba burmistrza... a co do ludzi pijacych nad woda to powinni miec troche rozumu i z niego korzystac a nie maja go tylko dla zasady tak jak Ty!!!
    autor: gość

    (06 lipca 2013 22:25:17)
    ???
    Do "gościa" - sam idź do psychiatry! Nie mieszaj jazdy po pijaku z tym o czym ludzie piszą. Nie mam nic do właścicieli zacisza ale to w ich gestii jest to aby takie wypadki nie miały tam miejsca. Co do Burmistrza, nie będzie tam stał bo nie ma poco ale ma argumenty prawne, można jeszcze raz napisać do komendanta tylko trzeba chcieć! Zanim kogoś "wyślesz" do psychiatry to poczytaj - w necie się da znaleźć przepisy- co w takich przypadkach mówi prawo !!! Słuszna uwaga alicji B, to drugi w ciągu dwóch miesięcy, co czekamy kto następny????????
    autor: kubuś puchatek

    (06 lipca 2013 10:14:05)
    ostrzeżenie
    Właściciele Zacisza to doprawdy sympatyczni ludzie ale ich obowiązkiem było wystawienie tablic ostrzegających przed niebezpieczną wodą lub zakaz kąpieli
    autor: gość

    (06 lipca 2013 08:42:32)
    DO Kubus puchatek
    czlowieku co Ty za glupoty wypisujesz. Jesli wypijesz alkohol w jakiejs restauracji i wsiadziesz za kolko to pozniej bedziesz gadac ze to wina tych co Ci go sprzedali i ze mogli Ci pilnowac poniewaz byles ich gosciem... Ty czasami myslisz co piszesz? jesli te Twoje wypowiedzi sa przemyslane to moje zalecenie idz do psychologa i razem z nim zastanow sie nad swoim zyciem
    autor: gość

    (06 lipca 2013 06:22:51)
    tragedia nad woda
    Ludzie Wam w głowach się pomieszało ..2 osoby utonęły w tym sezonie tzn Pan Melaniuk i teraz ten chłopczyna.Zacisze???..a cóż ma do tego Zacisze to przytulne miejsce ze wspaniałymi właścicielami.Niestety dzisiaj mamy młodzież jaka mamy rozpasani ,nieodpowiedzialni ,pija ,trawka to codzienność a póżniej tragedia .Wyrazy współczucia rodzinie . A nasz burmistrz co on ma z tym wspólnego???..w głowach Wam się pomieszało ,nie będzie stal przy każdym jak anioł stróż.Natomiast właściciele ZACISZA to ciepli ,wspaniali ludzie i nie maja wpływu na zachowanie dorosłych ludzi..Proszę sobie wyobrazić ,że podchodzi ktoś z obsługi i zatrzymuje na siłę osobę która własnie chce iśc do wody...ja sobie tego nie wyobrażam ...zostałaby przez nich zmieciona ,zwyzywana itd ,,kultura mlodzi ludzie ,kultura się kłania ..pozdrawiam łącząc się w bólu z rodziną młodego człowieka
    autor: alicja B

    (05 lipca 2013 22:40:26)
    N/c
    To może zamknąć też wszystkie sklepy, bo ludzie tam też mogą kupić alkohol, gdzieś się upić i utopić!
    autor: Anonim

    (05 lipca 2013 19:48:05)
    żal
    smiesza mnie wasze komentarze. Byłem swiadkiem tego utoniecia. wszystko działo sie koło południa. przyjechała około 10 osobowa grupa znajomych z białej. pili i to równo, koles który utonał zdążył strzelic 6 piw, a do tego nie potrafił pływać. postanowili sięwykąpać a że byli już troche wstawieni najwidoczniej nei zwracali na siebie uwagi. koles w pewnej chwili wskoczył do wody z mola i juz nie wypłynął. ktos ze znajomych jeszcze wskoczył ale że jest tam głęboko nic nie udało mu sie zrobić i chłopak poszedł na dno. dopiero po około 2 godzianch znaleźli ciało tego topielca. Jak widać co raz więcej osób po alkoholu wierzy w swoją niesmiertelnosc ;]
    autor: ziom

    (05 lipca 2013 18:30:02)
    Jak to 2 ciała?
    autor: gość

    (05 lipca 2013 18:29:47)
    Jak to 2 ciała?
    autor: gość

    (05 lipca 2013 18:18:32)
    ..
    niewiem jakich bajek się naczytałeś ochroniarze na molo mśmieszne troche... prawo tez jest takie że alkohol sprzedaje się po 18 roku życia a nie głupim gówniarzom. Dorosły człowiek powinien cechować się choć odrobiną rozumu i nikt tu nie jest odpowiedzialny sam poszkodowany
    autor: jaija

    (05 lipca 2013 18:12:12)
    ???
    Do Katarzyny-ciekawi mnie czy miałabyś takie zdanie gdyby to był twój partner???, do Jaija- są do holery jeszcze przepisy prawa w tym kraju i trzeba je respektować chociaż w 50%. W swoim komentarzu na końcu zaprzeczasz sama sobie.To właściciel lokalu jest odpowiedzialny za swoich gości, jeżeli gości ich alkoholem to na molo powinno być dwóch ochroniarzy zatrudnionych przez właściciela i nie dopuszczać pijanych do wody tyko "delegować do domu"
    autor: kubuś puchatek

    (05 lipca 2013 17:59:49)
    Tam gdzie ciało stałe spotyka ciało płynne, tam duch topielca jest pośród nich.
    autor: the cup one and his gang

    (05 lipca 2013 17:54:46)
    .
    juz znalezli i to ponoc 2 ciala
    autor: xxx

    (05 lipca 2013 17:47:05)
    buahaha
    Jesteście śmieszni. Jeżeli ktoś nie ma na tyle rozumu, żeby wiedzieć, iż nie włazi się do wody po pijaku, to jego problem, możemy tylko współczuć rodzinie chłopaka. A odnośnie zawistnych komentarzy ludzi zza płotu to Zacisze jest jedynym motywem, który sprawdza się na terenie naszych cudownych jeziorek, bo Stanica to chyba nie za dobrze przędzie, wiecznie brama zamknięta, ludzi zero, non stop tylko dwa samochody się powtarzają na parkingu - samozwańczych włascicieli i ich pupili. Zacisze to fajny lokal, prowadzony przez fantastycznych, ciepłych ludzi. Utonięcie chłopaka to kompletnie nie ich wina.
    autor: Katarzyna

    (05 lipca 2013 17:39:07)
    taaaa
    To co tam ludzi nie bylo by go ratowac? A PO DRUGIE GDZIESZ CHLAC I PLYWAC ,BRAK ZDROWEGO ROZSĄDKU .NAUCZKA DlA INNYCH
    autor: gugagunio

    (05 lipca 2013 17:24:06)
    mm
    dlaczego niby zamknac lokal czy zabrac koncesje, kto chce ten i bez restauracji sie napije bedac nad wodą, jedyna wina to brak rozwagi i rozumu spożywających alkohol potem wchodzacych do wody i tych ktorzy na to pozwalaja...
    autor: Jaija

    (05 lipca 2013 17:05:49)
    topielec
    on sie topil, potem go wyciągneli i znowu wszedl do wody..
    autor: madafaka

    (05 lipca 2013 17:05:03)
    Straż
    Nurkowie sa w międzyrzecu. Jest przecież OSP Stołpno które ma przeszkolenia. Tylko że ta chora polityka nie pozwala im działać. Panie Komendancie ze straży. Powinien sie pan wstydzić
    autor: Damian

    (05 lipca 2013 16:47:22)
    ???
    A od kiedy w restauracjach nad wodą podaje się alkohol?Panie Burmistrzu gdzie jest prawo, gdzie jest Pańska odpowiedzialność, władza, zdrowy rozsądek?Wniosek prosty "Zacisze" zamknąć!!! Albo czekać na kolejnego topielca i zwalić winę na alkohol........
    autor: kubuś puchatek

    (05 lipca 2013 15:48:44)
    ocho
    Mógł by Międzyrzec mieć uprawnienia nurkowe a nie teraz będą czekać niewiadomo ile na nurkow....skoro mamy akweny wodne to i nurka powinnismy miec
    autor: ocho

    (05 lipca 2013 15:35:25)
    standard
    najebany to do domu..
    autor: ...

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny