Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
13.0°C
Kontakt
Region

Wybraliśmy prezydenta

13 lipca 2020 09:33 | autor: redakcja

Andrzej Duda zwyciężył w drugiej turze wyborów prezydenckich. Według danych z 99,84 proc. komisji uzyskał 51,22 proc. głosów. Ubiegający się o reelekcję prezydent w powiecie bialskim otrzymał ponad 70-procentowe poparcie. W gminie Międzyrzec wyniosło ono aż 81,75 proc.

Polska
I tura: 64,51 %
II tura: 68,18 %
Andrzej Duda – 10 440 648 (51,03 %)
Rafał Trzaskowski – 10 018 263 (48,97 %)

Województwo lubelskie
I tura: 62,32 %
II tura: 66,06 %
Andrzej Duda – 725 453 (66,31 %)
Rafał Trzaskowski – 368 630 (33,69 %)

Powiat bialski
I tura: 61,01 %
II tura: 63,71 %
Andrzej Duda – 38 924 (70,42 %)
Rafał Trzaskowski – 16 352 (29,58 %)

Miasto Międzyrzec Podlaski
I tura: 64,06 %
II tura: 66,31 %
Andrzej Duda – 5 699 (66,65 %)
Rafał Trzaskowski – 2 852 (33,35 %)

Gmina Międzyrzec Podlaski
I tura: 63,60 %
II tura: 68,07 %
Andrzej Duda – 4 444 (81,75 %)
Rafał Trzaskowski – 992 (18,25 %)

Gmina Drelów
I tura: 55,99 %
II tura: 61,01 %
Andrzej Duda – 2 004 (78,04 %)
Rafał Trzaskowski – 564 (21,96 %)

Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (16 lipca 2020 22:37)
    Są sposoby
    Ja wykręcam korki i udaję, że jest awaria. I dodatkowo nie trzeba ją zachęcać do przytulania... Co prawda bardziej techniczne mogą się zainteresować, czemu światła nie ma tylko u nas, ale po 22, to większość śpi, wiec małe ryzyko ;-) Słyszałem, że niektóre Panie robią to facetom w czasie meczów, ale wtedy sporo ryzykują..., to zawsze dobry pretekst by się wyrwać do kumpla na mecz i na...
    autor: gość

    (16 lipca 2020 22:22)
    a propos
    A propos: jeżeli zona słucha po 22giej głośno muzykę i nie chce ściszyć a ja nie mogę zasnąć, to czy mogę to gdzieś zgłosić? żadne argumenty by ściszyła do niej nie przemawiają. co mam zrobić? Pomóżcie Dodam jeszcze, ze raz uderzyła mnie pilotem
    autor: żtb

    (16 lipca 2020 16:02)
    Marnotrastwo i marnotrastwo
    Każdy ma grzebień i nożyczki w domu, a do fryzjera chodzi... jakie marnotrawstwo.
    autor: gość

    (16 lipca 2020 14:16)
    Na Gwiazdkę POdobno mają żwirownię oddać
    autor: Hihi

    (16 lipca 2020 13:54)
    Ja to nie wiem, po co ta żwirowania i te place, jak każdy ma trampolinę, basen na podwórku. To jest marnotrawstwo publicznych pieniędzy.
    autor: gość

    (15 lipca 2020 23:42)
    A za torami to gorsi ludzie?
    Infrastruktura sportowo-rekreacyjna jest wszędzie potrzebna. Mieszkańcy za Piszczką mają blisko do stadionu na Pszennej. Z Brzeskiej i sąsiednich osiedli blisko jest na halę sportową przy trójce i na basen. Są też tam osiedlowe place zabaw. Mieszkańcy za torami będą mieli kompleks na Żwirowni. Tylko co my teraz mówimy o odległościach, większość i tak wozi trzy litery. Mało kto, jak już się zdecyduje na wypad rekreacyjny idzie "z buta". A kiedy otworzą, to inna bajka, miejmy nadzieję, że nie smutna.
    autor: gość

    (15 lipca 2020 16:52)
    Do gościa z 15.07 godz 8.01
    Proszę dopytać urzednikow czy ten plac zabaw na żwirowni będzie odebrany i oddany do użytku dzieciom. Miał być w polowie lipca oddany ale nikt go im nie odbierze bo tam jest linia wysokiego napięcia i zagrożenie dla dzieci. piniądze w błoto a ile było krzyku jak to miasto sie rozwija
    autor: gość

    (15 lipca 2020 12:54)
    Inteligencja przynajmniej myśli.
    autor: gość

    (15 lipca 2020 08:01)
    Fajnie poczytać lokalnych politologów. Wmawianie ludziom, że za brakiem obwodnicy miasta stoi PiS jest plucie mieszańcom w twarz. Obwodnica to dziecko PO i PSL. Obiecać było łatwo? A niech spełniają- mają w szeregach najlepszego drogowca w woj.! PiS nie będzie przykładał ręki/budował sukcesów opozycji, tak jak lokalna gazeta nie wydrukuje pochlebnego artykułu, czy wyraźnego zdjęcia Pana Posła (zawsze wyblakłe i wklejone gdzieś rogu, w biegu). Prościej się już chyba nie da. Panowie, obwodnica to nie tomograf za 300 tyś. Lokalni wymyślili inwestycje. Pompowali w nią kasę, a teraz zwalają na rząd. Podobnie ze szpitalem. Pytam - za co biorą kase? Urodzeń brak(-180 aktów urodzeń), 1/2 rzeczy przez internet - za co Panie biorą kase? LOKALNA społeczność wybiera PRACODAWCĘ, a nie dobrego gospodarza. Czy dobry gospodarz buduje za 8 mln plac na obrzeżach miasta- co na to sądzą mieszkańcy chamowa lub dolarowa? Trochę obiektywizmu. Polecam wyjazd na 2 miesiące w Polskę i porównanie, jak to wygląda w innych miastach.
    autor: gość

    (15 lipca 2020 00:00)
    To nie zadupi to nasz dom
    Nie liczmy na kolegów. Dbajmy i interesujmy się sami naszym domem. Działajmy aktywnie w lokalnym życiu samorządowym. Jak to jest możliwe, że w Międzyrzecu w wyborach samorządowych, każda partia jest w stanie w danym okręgu wystawić tylko jednego kandydata, albo nawet wcale. Podkreślam ŻADNEGO. Z danej partii nie znalazł się chętny, żeby zainteresować się przyszłością swojego podwórka. NIKT. A w sąsiedniej Białej Podlaskiej, w okręgach, partie wystawiały po kilku (nawet do 10) kandydatów. Z jednej partii! Każdy z wyborców miał po co zagłosować. Mógł choćby zagłosować na sąsiada, który zaprosił go dzień wcześniej na... obiad. Liderzy każdej z zainteresowanych partii muszą zadbać o struktury na samym dole. Łatwiej będzie się im działać, a i ludzi zachęcą do lokalnej aktywności. Polityków z nich nie będzie, ale może w przyszłości zrobią coś pożytecznego dla najbliższej okolicy. Bo się zaangażują i będzie im zależało.
    autor: gość

    (14 lipca 2020 23:31)
    Gadanie, gadnie
    Ludzie na dole, jak nie muszą, to nigdy nie zapiszą się do żadnej partii i nie zagłosują na partię w domu. Oni najchętniej zagłosują na dobrego lidera, gospodarza, nawet na starego, ale sprawdzonego. Wiele pracy trzeba włożyć w zmianę i nie zrobi się tego w pół roku, czy rok, jak pokazuje doświadczenie.
    autor: gość

    (14 lipca 2020 23:29)
    Gadanie to za mało
    Chcieć to móc... Tu tak nie działa. Faktycznymi działaniami tylko można odnieść sukces w lokalnej polityce. Jeśli w ciągu pół roku PiS międzyrzecki nie namaści jednego wspólnego kandydata, to nie przeprowadzi skutecznej kampanii. Kandydat PiS "z rękawa" w starciu bezpośrednim (II tura) przegra z każdym i to wcale nie musi być obecnie urzędujący. Ludzi drażnią kłótnie. I nawet kasa senatora nie pomoże. Oddadzą głos na byle jakiego muchomorka, niż na nowego potworka. I znów będzie lament i drapnie się po głowach. No czemu nas ludzie nie wybrali? Przecież mamy zdjęcie z prezesem i taki fajny program nam dali. Czemu? Bo w Międzyrzecu nie ma aktualnie zbyt dużo faktycznych zwolenników PiS-u, którzy by wierzyli i popierali mocnych liderów deklarujących przynależność do PiS. Sam fakt, że międzyrzecczanie popierają politykę władz centralnych, z której czerpią konkretne benefity nie znaczy, że poprą "jakiegokolwiek" kandydata PiS w wyborach lokalnych, który nic im jeszcze nie dał. Z jednej strony będą mieli "golasa" z PiS, a z drugiej strony np. obecnego lub przez niego namaszczonego, który powie: "Dzięki mnie macie, gdzie pracować, może trochę śmierdzi, ale kasa przecież nie może 'za bardzo śmierdzieć'. Wy macie hajs i miasto ma hajs (pod koniec kadencji będzie widać konkretne kwoty z podatków)...no ale ten PiS, to chyba NAS nie lubi, przecież zablokował budowę tak potrzebnej obwodnicy. Może poprzednie władze województwa źle zabezpieczyły środki na budowę, ale czyż nowe, przez całą kadencję nie potrafiły wysupłać pieniążków na budowę. Przecież już były uzgodnienia i koncepcja (a może nawet projekt) budowy, tylko ruszać z pracami. A ONI nic. Nie dają kasy. Tak, nie lubią nas!" itp. Teraz jest jakaś szansa, w kolejnych latach ludzie znudzeni PiS (ludzie się szybko nudzą, nawet jak im dobrze) wybiorą w sejmiku np. PO, a w Międzyrzecu wygra kandydat PiS. I co wtedy? Dobrze, że wygra, czy źle?
    autor: gość

    (14 lipca 2020 23:24)
    I co wam przyjdzie z opluwania się? Głosowałeś na Tymińskiego, czy Wałęse? I co dzisiaj o swojej "nieomylności" dzisiaj powiesz. Także pożyjemy, zobaczymy. A co do Lokalnych kolegów. Nie jest źle. Co na tym zadupi można zrobić więcej. I tak 1/2 będzie niezadowolona.
    autor: gość

    (14 lipca 2020 20:51)
    do gościa 14:39:54
    Nie Nam tylko Wam wyznawcy TVP i PiS i splendor niech biorą na siebie.
    autor: Gość

    (14 lipca 2020 19:02)
    do gościa z 14 lipca 2020 12:36:55
    Masz rację, tylko zapomniałeś jeszcze dodać że tak ponad partyjnie to wakat zastępcy naczelnika wsir "leżał w szufladzie" dopuki Stanisław Ż nie przewalił wyborów do sejmu i tu tak ponad partyjnie znalazł się dla niego stołeczek, tak całkiem ponadpartyjnie. I ci ludzie mówią o demokraci, równości, jakiej k...wa?
    autor: gość

    (14 lipca 2020 15:05)
    PiS wan nie zabiera wolności,, tylko TVN rozum.
    autor: HIHOT

    (14 lipca 2020 14:39)
    Tiaaa wszystko ma zrobić PiS - obwodnice wam wybudować, Szpital uratować itd. A lokalni kasę biorą za ładny wygląd i zdjęcia. Myślenie inteligencji.
    autor: gość

    (14 lipca 2020 12:36)
    Pan Burmistrz na debacie przed wyborami przyznał ze należy do PO ale miastem bedxie rządził ponadpartyjnie - kupil mnie tym więc na niego głosowałam - nie na czlonka PO tylko na człowieka którego szanuję. Widząc na Facebooku jak ta cała śmietanka Międzyrzecka stoi w parku razem z moim ponadpartyjnym burmistrzem i popiera Trzaskowskiego, oraz że do miasta przyjeżdża premier Polski i wita go ks infuat zamiast mojego burmistrza, to jest mi poprostu wstyd za Pana. Co do przedmówcy dot. panstwa socjalnego - nie jestem beneficjentem tych programów ale widząc jak pieniądze te poprawily byt moich sąsiadów których stac jest obecnie chocby na to zeby kupić swojemu dziecku roweryk to jestem jak najbardziej za ta władzą. Proszę sobie porownac jaki byl stan finansów za PO bez 500+ a jaki byl za PIS przed oczywiscie koronawirusem moze to otworzy niektorym oczy.
    autor: d

    (14 lipca 2020 12:31)
    A coż to za pokrętna logika. Przecież Duda jest prezydentem wszystkich Polaków, a nie tylko członków i sympatyków PiS. Tu gdzie lokalnie władzę ma inna opcja polityczna to dla PiS jest inny kraj?Skoro jest tutaj taki popularny to obwodnica już powinna być oddawana do użytku, przecież ma ona służyć obywatelom.
    autor: gość

    (14 lipca 2020 12:28)
    Na piwo
    Trole na piwo , promocja w Biedronce czteropak 1,99 zł.
    autor: ktoś

    (14 lipca 2020 10:56)
    Nikt nie wymaga/ł popierania. Wystarczyło trochę dyplomacji. Wojewoda z PiS. Poseł lokalny i z Białej z PiS, Starosta PiS (i PSL), Senator z PiS. PiS wali na wschód jak Boryna w siano i tak przez 3 kolejne lata. Wszystko trafia do sąsiadów, tylko nie do MC. Co do obwodnicy! Działacze PiS nigdy nie obiecywali obwodnicy dla Międzyrzeca albowiem jest to dziecko panów z PO i PSL (postulat programowy Pana Kota z 2014 roku, a także 2018 roku). Niestety ta kiełbasa wyborcza PO i PiS stała się paliwem wytyku dla Panów przez PiS. Poseł Stefaniuk jednoznacznie wskazał - PO i PSL oszukał, nie zabezpieczył pieniędzy w woj. Odnośnie zaś lokalnego PiS - u - z przykrością musze przyznać racje. Wina lokalnych prymusów i ich destrukcyjnego działania. Prawda też jest taka, że dzisiaj (przy obecnej polityce) mierny PiS-orek więcej by zadziałał dla miasta niż panowie z PO - miło było.
    autor: gość

    (14 lipca 2020 10:46)
    Wygrało państwo socjalne. Taka jest prawda. Wschód Polski jest biedny, więc głosował tak, a nie inaczej.
    autor: gość

    (13 lipca 2020 23:25)
    Uczciwy w pglądach
    Burmistrz Kot jest związany z PO i można byłoby się dziwić, gdyby zadeklarował poparcie dla kandydata PiS. Zachowanie normalne i odpowiedzialne. Czy popierający PO burmistrz jest gorszy od reprezentujących nasz region i obiecujących m.in. wschodnią obwodnicę posłów i senatora z PiS. Takie deklaracje padły z ust przedstawicieli tego ugrupowania na placu Jana Pawła II 7 września 2019 r. Międzyrzecczanie zagłosowali, uwierzyli i... Rozumiem, że nie chcą dać dla miasta, bo rządzi nim burmistrz z ramienia PO, ale czemu nie chcą dać dla mieszkańców, którzy na nich głosowali? W wyborach do parlamentu, na prezydenta nasi mieszkańcy głosują sercem i wiarą. W wyborach samorządowych rozumem. Pomyślą, policzą i zagłosują. Mają do wyboru znanego sobie kandydata ze zgraną i doświadczoną ekipą radnych (z PO ale robią co trzeba) oraz stojących na przeciwko nich: może-niby-kandydatów PiS, którzy mają zawsze problem ze znalezieniem chętnych do rady, których przedstawiciele mają nawet problem z wytypowaniem jednej delegacji do składania kwiatów w czasie świąt. Zero zgrania oraz doświadczenia. Kot może przegrać tylko sam ze sobą. A wtedy też nie wiadomo czy PiS zdoła wystawić dobrego kandydata, na którego mieszkańcy zechcą zagłosować. Znowu będzie - że może ktoś, że może coś..., czyli znowu nikt. Co zabawniejsze członkowie PO i PiS mają można powiedzieć wspólne korzenie postsolidarnościowe, ale rywalizacja o władzę liderów obu partii skutecznie uwaliła współpracę na poziomie samorządów, a przecież jeszcze w 2002 wystawili wspólne listy w 15 z 16 województw w wyborach samorządowych. Paranoja.
    autor: gość

    (13 lipca 2020 22:25)
    HA HA
    I BARDZO DOBRZE !!!. Burmistrz pisząc, że Międzyrzec Podlaski popiera R. Trzaskowskiego bardzo się przeliczył. To przykre ze Pan Prezydent Duda przejeżdżając przez Międzyrzec nie mógł się tutaj zatrzymać. Czy ktoś pytał nas mieszkańców czy chcemy się spotkać choć na chwile z prezydentem??? Wielu pojechało do Białej czy Łukowa . A przecież nasz włodarz znał Nasze poparcie dla P. Dudy już po I turze wyborów. I jak można pisać że Międzyrzec popiera R. Trzaskowskiego ???
    autor: gość

    (13 lipca 2020 22:04)
    Wypada odpowiedzieć sobie ba pytanie - kto odpowiadał za listy w wyborach że samorządowe PiS przegrał, tak w międzyrzecu jak i w gminie.
    autor: PiS

    (13 lipca 2020 21:30)
    Nie lubię takiego cwaniactwa. Najpierw pis niech znajdzie dobrego kandydata na burmistrza i dobrych kandydatów na radnych. Inaczej to przez kolejne 20 lat będziecie się zastanawiać jak to jest że na Dudę chcą ludzie głosować a na pisowskiego burmistrza nie chcą.
    autor: stary dziad 50+

    (13 lipca 2020 21:20)
    Ojcem sukcesu Andzrzeja Dudy w Międzyrzecu Podlaskim jest p. Z Kot i Rada Miasta, tak ostatnio dzielnie zarządzają miastem że zamiast trzasnąć zadudniło. Teraz powinni podać się do dymisji pukie lud nie wywiezie ich na taczkach!
    autor: gość

    (13 lipca 2020 21:08)
    Siła
    A nikt nie doceniał Wschodu. Takie biedaki, dupki i co zrobili...
    autor: ja

    (13 lipca 2020 18:32)
    PO-gonić kota
    Jak to jest w gminie, mieście, powiecie i województwie prezydent A.Duda, otrzymuje blisko 70 % poparcia, a w wyżej .wymienionych rządzą członkowie Platformy Obywatelskiej. Źuk w Lublinie, Litwiniuk w Białej, Kot w Międzyrzecu i Adamowicz w gminie , w dodatku powiatem rządzi koalicjant PO, Filipiuk z PSL.To jest paradoks, trzeba zrobić z tym PO-rządek.
    autor: gość

    (13 lipca 2020 15:04)
    No to teraz na gorycz porażki proponuję trzasnąć sobie po soku z buraka - bardzo zdrowy jest. HA HA HA ...
    autor: G

    (13 lipca 2020 13:06)
    TRZASK
    Ja chciałbym by każdy z nas, a zwłaszcza media, poddały analizie zachowanie Burmistrza naszego miasta w ostatnich 3 tygodniach. Czy Burmistrz MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO, demonstrując swoje poparcie dla RT i oświadczając, że "Międzyrzec popiera Rafała" przysłużył się naszemu miastu. Czy miasto przez brak dyplomacji Pana zyska znacznie więcej niż ten w oczach małej grupy ludzi? Brak obecności podczas wizyty Premiera w MC? Czy Międzyrzec może pozwolić sobie na bycie ogonem w regionie przez kolejne 3 lata?
    autor: Mieszkaniec

    (13 lipca 2020 11:53)
    W drugiej turze. Myśl co piszesz "redakcjo"!
    autor: gość

    (13 lipca 2020 10:43)
    Powiem tak:
    coś te trzaskanie drzwiami nie pomogło. Trzasnęło, że aż miło. Warsiawka w rozpaczy.
    autor: Wieszcz

    (13 lipca 2020 09:40)
    Porażka :(((
    autor: gość

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt | wersja desktop

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny