Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
(17 czerwca 2018 21:18:20)
WIPASZ-producent pasz
Nie ma jeszcze ubojni a obecny Wipasz coraz częściej cuchnie na całą okolicę .Nie zawsze tak jest, więc może z technologią czy z surowcami do produkcji nie jest zawsze tak ,jak być powinno.Powinny to sprawdzić instytucje do tego powołane Sanepid i Ochrona Srodowiska. Dotychczas mieliśmy czyste powietrze a niedługo nie będzie można otworzyć okna
autor: mieszkaniec
(08 marca 2018 13:25:48)
Wipasz jest nasz
Z tego co wiem jeszcze żyjemy w demokratycznym kraju "jeszcze" i firma wybiera kogo chce do świecenia ludzie. Proboszcz parafii Mikołaja jest jakiś śmieszny i obłudny, ale wiadomo o co chodzi jak nie wiadomo o co chodzi!! KASA!! DAWAJ KASE!! Babka, Dziadek, Młody, Stary, Firma i Instytucja. Dawaj Kase! Bo ja proboszcz z tego Teremu Miasta! rzygać się chce porostu a potem powie na kogo głosować i to tez na pewno za darmo! Nauczyliście tak tych polityków jak muchy lecą przed wyborami ale w kadencji śpią a potem obiecują czego to nie zrobią jak ich ludzie wybiorą
autor: tulipan
(08 marca 2018 12:45:47)
To jest prywatna firma i miała prawo zaprosić kogo chce, a że infułat nie potrafi się pogodzić z faktem że jego czas minął to już zupełnie inny temat.
autor: gość
(07 marca 2018 18:25:07)
Oczywiście,że święcenia powinien dokonać proboszcz parafii Św.Mikołaja,przecież to teren parafii,ale ksiądz emeryt musi wszędzie być.Uważa,że jest niezastąpiony i nikt tak nie zrobi jak infułat.
autor: gość
(07 marca 2018 17:55:20)
Nikt z nas nie lubi jak ktoś mu na podwórku się panoszy. Infuat za nic ma hierarchię, dziekanat, podział administracyjny. Wychowala starostę, a Kota gani za poglądy ale msze i święcenia mu /PO/ udziela.. co by było jak by ksiądz z innej parafi odprawił ceremonię na terenie parafii? Ja postawę dziekana rozumie, a infuata, jako księdza już nie...
autor: gość
(07 marca 2018 14:58:59)
Na pewno . Na pewno. Zapamiętaj to proste słowo. Na pewno.I odwal się od Księdza , analfabeto.
autor: gość
(07 marca 2018 09:08:52)
Parafia Św. Józefa to "Międzyrzeckie Sanktuarium Obłudy". Do ks. Korszniewicza lgną wszelkie kanalie, aby piastować jakieś urzędy lub aby mieć dobrze płatne stanowiska. Brak poparcia ze strony Korszniewicza oznacza wykluczenie społeczne, polityczne a nawet ekonomiczne.
autor: Obłuda jest perfidna i wyrafinowana.
(06 marca 2018 07:17:36)
Adres znany
A to wszystko jest z podtekstem w ktorym Ducho bierze udzial od dawno wiadomo ze jest skrócony z infuatem wiec nakręcił proboszcza z parafii Mikołaja, walka o glosy i który jest ważniejszy a marcinek miesza i sie śmieje z parafian. Szok
autor: Airbag
(05 marca 2018 15:20:52)
Hehehe
Księża to zapomnieli po co są!!!! Wstyd i hańba, żeby takie sprawy z kościołem mieszać!!!!! Nauczanie o wybaczaniu miłości do bliźniego a sami propagandę sieją.
autor: Hehehe
(04 marca 2018 22:35:18)
To jest biznes a nie polityka czy kurtuazja. BIZNES na prowincji tak wygląda a "ciemny lud wszystko kupi"..
autor: gość
(04 marca 2018 21:40:19)
Brawo
Brawo!! Ktos w koncu nazwal rzeczy po imieniu. Juz dawno pewne osoby powinny byc odstawione od wladzy i rzadzenia tym miastem z perspektywy kropidla. A ze kolejni proboszczowie nie daja sobie rady z emerytem infulatem i jego rzadzeniem wraz z bylym burmistrzem to juz nie ma co komentowac. A suto pewnie pokropil dyrektor za to swiecenie.
autor: Xyz
(04 marca 2018 18:54:04)
Ciekawe od kiedy wmurowanie kamienia węgielnego jest wydarzeniem religijnym? Może ktoś księdzu dziekanowi źle podyktował?
autor: gość
(04 marca 2018 17:05:52)
Ja to sobie pozwolę zacytować dziekana bo śmiechu nigdy dość. Z ogłoszeń parafialnych: "Odpowiadając na liczne pytania informujemy, że ulica Siteńska należy do parafii Świętego Mikołaja i święcenie dokonane przez księdza emeryta infułata było bezprawne. Za wydarzenia religijne na terenie parafii odpowiada miejscowy ksiądz proboszcz."
autor: gość
(04 marca 2018 17:02:01)
Jaja jak berety!
Może Pan Lesiuk ujawni ile wynosiła "co łaska" dla ks infułata za posługę to ludzie przynajmniej będą wiedzieli za jaką kwotę ta wojna? A tak na poważnie to totalna porażka żeby księża rżeli się między sobą!!!
autor: dociekliwy
(04 marca 2018 14:38:26)
Jad to płynie od księdza-proszę przeczytać ogłoszenia parafii św, Mikołaja
autor: gość
(26 lutego 2018 13:31:11)
Ale jadu! Nie sądzicie, że mieszkając w jednym mieście strzelacie do jednej bramki?
autor: gość
(26 lutego 2018 10:17:35)
Skoro już wieszczysz, to czy mógłbyś również podać datę końca świata?
autor: gość
(25 lutego 2018 17:40:46)
Wipasz wybuduje ubojnię i będzie nią zarządzał do momentu, kiedy przyjdzie czas płacenia podatków, a więc jakieś 5-8 lat. Następnie sprzeda ubojnię jakiemuś tzw światowemu graczowi w branży drobiarskiej, a ten kolejne kilka lat nie będzie płacił podatków, bo oczywiście zainwestuje w modernizację zakładu. Mieszkańcy Międzyrzeca będą mieli na pamiątkę trochę smrodu, a budżet miasta nic z należnych podatków, które musieliby płacić tzw polscy drobni prywaciarze. Ale tylko frajerzy płacą podatki. Powszechnie wiadomo, że w Międzyrzecu nie ma ludzi, którzy nadają się do pracy, a więc nastąpi także masowy napływ Ukraińców. I wszyscy to odczujemy, bo ta nacja oznacza wzrost przestępczości. Więc międzyrzecka policja będzie miała pełne ręce roboty. Te głodne gadki o miejscach pracy, to po to, aby zamydlić oczy ciemnemu ludowi. A co mieli powiedzieć, że chcą zrobić grubą kasę i nie płacić podatków ?
autor: gość
(22 lutego 2018 21:16:41)
Spółdzielnia
Podział godny Kubusia Puchatka: - Prosiaczku, Prosiaczku! - woła Kubuś Puchatek - Krzyś dał nam dziesięć baryłek miodu do podziału. To na każdego będzie po osiem. - Ależ Puchatku - mówi Prosiaczek - dziesięć baryłek na dwóch, to będzie po pięć, nie po osiem - Ja tam nie wiem, ja swoje zjadłem!
autor: Mieszkaniec
(22 lutego 2018 19:52:13)
Stawiam wódkę w zaciszu temu kto mi wskaże na czym polega sukces burmistrza, nie umniejszajac przy tym właścicielowi firmy Wipasz. Można się trochę pogonić w tym czym zarządza kot. Miastem? Czy firmą?
autor: gość
(22 lutego 2018 18:32:00)
Wipasz ...
Nareszcie widać autentyczne działanie zmniejszające bezrobocie. Niech powstanie tylko tych 500 nowych miejsc pracy w mieście to będzie wielki postęp. Zwykle to jeszcze jest tak, że przy tak dużym zakładzie będą potrzebne różne inne usługi i to jest szansa dla już istniejących firm a może również na powstanie nowych. Nie mówiąc już o takim drobiazgu, że muszą jeść, pić i spać. Gratulacje Panie Burmistrzu bo to jest droga do autentycznego rozwoju miasta.
autor: Kibic
(22 lutego 2018 18:15:17)
Spółdzielnia
Nie, nie nie to tak nie działa. Najpierw trzeba złupić mieszkańców a dopiero potem dzielić po równo. Sobie wszystko a pracownikom .... co zostanie.
autor: lokator
(22 lutego 2018 17:21:02)
Spółdzielnia
Z tego co widać to nic się tam nie zmienia. Zarząd z błogosławieństwem Rady Nadzorczej znowu zabiera pieniądze pracownikom, żeby mieć więcej dla siebie. No cóż Prezes od lat stosuje zasadę wynagradzania im niższy poziom wiedzy i mniej roboty na danym stanowisku tym wyższe wynagrodzenie. Sam publicznie przyznaje, że on się znać nie musi bo od tego ma ludzi, dlatego musi zarabiać najwięcej;0) A skąd najłatwiej wziąć kasę? Zabrać pracownikom, przecież oni i tak mają dużo, a Zarząd taki biedny.
autor: Sympatyk
(21 lutego 2018 22:33:37)
Brawo dla spółdzielni za przycinke. Przez okno nie sposób było wyjrzec. Miejmy nadzieję ze za rok znów przytna.
autor: gość
(21 lutego 2018 21:23:10)
DRZEWA
DO wszystkich którym nie jest obojętne nasze miasto zróbmy coś z wycinką drzew m na osiedlach SM bo tak ogołocone drzewa na osiedlu Partyzantów to skandal i pan radny Jan K nic nie robi tylko lata i wypytuje każdego co by wyciąć bo się wybory zbliżają i elektorat potrzebny LUDZIE OPAMIĘTAJCIE SIE każde osiedle jest ogolone i wy jako mieszkańcy macie to wszystko w NOSIE
autor: mieszkaniec
(21 lutego 2018 21:03:18)
Ja tam zmian nie widzę, a wbijanie szpadli, przecinanie wstęg, rozdawanie kasy dla poszczególnych grób w roku wyborczym oceniam jako obłudę. Do gościa nic nie mam, ale gdzie on był w 2015, 2016 i 2017 ? ktoś złośliwie napisze, że biegał na spotkania. I co z tych spotkań wyniknęło? Co miasto zrobiło by zwiększyć budżet, czy zrealizowało za własną kasę? Każdy ma swoje zdanie i nie zamierzam go przekonywać do zmiany. no ale niech rozsądnie oceni.
autor: gość
(21 lutego 2018 20:25:02)
SMRÓD
Brawo że smród będzie? Bredzisz Obserwator i tyle w temacie.
autor: Gość
(21 lutego 2018 20:23:44)
Jam
Wszystko GIT, tylko musi powstać wschodnia obwodnica M-ca.
autor: Jam
(21 lutego 2018 19:12:18)
Brawo
Ta czytam sobie te posty i zastanawiam sie...co wy checie od dobrych zmian? Nie chcesz nie pracujesz nikt nikogo nie bedzie zmuszal za malo placa goń na Warszawe lub za granice bedziesz mial super! a jak nie to nie neguj wszystkiego i wszystkich. Idz do kosciola i módl sie by bylo lepiej, bo inni ROBIA a nie gadaja. O jakich koalicjach mówicie tu na "dole" sa ludzie dla ludzi robia robote lub nie, pierdo...mnie kto tam z jakiej parti jest zielony czerwony czy niebieski widac zmiene widac! Kazdy jest czlowiekiem, i trzeba sie zawsze dogadac bo to Zgoda Buduję a niezgoda Rujnuje!! Niestety trzeba realne powiedziec panowie posel M.D i senator B.z tzw. Dobrej zmiany nic dla Międzyrzeckiego terenu nic nie zrobili chyba ze pomalowanie bloku i rozdawanie modlitewnikow to ta realna pomoc dla narmalnych ludzi. Drogi, szkoly, wyjazdy uczniow zagraniczne to jest cos..ale lepiej podsycac nienawiść w narodzie wstyd panie Posle M.D czyny nie slowa sa wykladnia pracy niestety tego u Pana niema wiec zagłosują tylko którym ksiadz Probosz wyda rozkazy. U mnie za brak wsparcia dla ludzi ucznowka Jedynka i niestety potwierdzenie ze jest Pan Duchem bo nikt nie widzial zadnej pomocy
autor: Obserwator
(21 lutego 2018 16:49:17)
ktoś napisał o rozbiciu w mieście układu PO-PSL, jestem za tym tak samo jak za rozbiciem układu w powiecie PIS-PSL, ja głosowałem na PIS a nie żeby skólimowski razem z filipiukiem rządzili
autor: gość
(21 lutego 2018 16:34:45)
Czy to ważne czy z PO czy z PIS? Polityka to szambo, a co do szamba to już śmierdzi z Wipaszu, a jak wybudują ubojnię to trzeba będzie zmienić miejsce zamieszkania.
autor: gość
(21 lutego 2018 09:55:30)
Psy szczekają. Karawana jedzie dalej.
autor: gość
(21 lutego 2018 09:39:00)
łubudubu łubudubu niech nam żyje prezes naszego klubu yyy znaczy miasta. Zastał miasto drewniane a zostawi murowane jak tylko wytnie pozostałe drzewa.
autor: gość
(21 lutego 2018 00:25:55)
Czy redakcja przychylne obecnej władzy może napisać jak ta uporała się z przystankiem? Wiatą? Kiedy koniec remontu zerówia ? Jak sie maja prace na obwodnicy? Ile ma podskoczyć wodą i ścieki? Ile podskoczy wywóz śmieci? Podatek od nieruchomości? Ile kosztowało/bedzie kosztowało miasto otwarcie wipaszu?
autor: gość
(20 lutego 2018 20:33:54)
Z tej strony płynie jeden morał. A no że Kot to najwspalnialeszy burmistrz miasta w wolnej Polsce, a kto jest innego zdania ten Pisior i przydupas Posła na Sejm. Oj kochani dokąd to wszystko zmierza.
autor: gość
(20 lutego 2018 18:14:00)
spoldzielnia
A co dzieje w spółdzielni znowu podwyżki bo brakuje Prezesowi i panu Krzysztofowi kasy na wycieczki i premie obniżkę zrobili poborów ale nie sobie a pozostałym pracownikom bo straty na koniec roku była ale to nic spółdzielnia to prywatny folwark tych dwóch panów a ta naiwna księgowa podpisze wszystko co jej karzą .zróbmy w końcu porządek z tą spółdzielnią to my mieszkańcy tej spółdzielni jesteśmy ich PRACODAWCAMI a nie inaczej ...
autor: członkowie sółdzielni
(20 lutego 2018 16:31:42)
z kim wania się teraz przytulasz?odpowiedz jasna z przegranym
autor: gość
(20 lutego 2018 15:38:07)
Pisiory aż skomlą bo w mieście dobrze się inwestuje. Nie tak jak oni czego się dotkną to zepsują. Brawo burmistrzu aby tak dalej. Jest praca jest chleb.
autor: Gość
(20 lutego 2018 14:56:25)
Po tych komentarzach widać, że poseł Duszek zbudował wokół siebie silne zaplecze intelektualne.
autor: gość
(20 lutego 2018 13:35:48)
Śmiedziele
Wipasz śmierdzi, ale to nie ważne, najważniejsze że kieszenie tych dwóch Panów są napchane, co ich obchodzi że w Międzyrzecu okien nie można otworzyć, a będzie jeszcze gorzej gdy ruszy ubojnia. Najśmieszniejsze są wpisy pochwalne pisane przez samych zainteresowanych-żenada !
autor: gość
(20 lutego 2018 12:17:43)
Niech wam będzie - Burmistrz Kot zorganizował miejsca pracy. dzięki niemu rozwijają się zakłady pracy. No a co dalej. Sedar szuka ludzi za 13,5 zł. za godzinę. Wipasz i inni to samo - 2200-2300 brutt. Chwalić partie i Boga. No a co poza tym? Ukraińcy już za takie pieniądze nie chcą pracować, BO LEPIEJ POTRAFIĄ LICZYĆ.
autor: gość
(20 lutego 2018 11:22:19)
Przyjdzie Duszek ze swoim kandydatem na burmistrza i wszystkie problemy rozwiąże. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Tak jak rozwiązywał problemy z telefonami w swoim punkcie usługowym.
autor: gość
(20 lutego 2018 11:15:22)
gosc
Brawo panie Burmistrzu w końcu Międzyrzec rozwija się.
autor: gość
(20 lutego 2018 11:10:54)
Burmistrz to spoko gość. Zorganizował 1500 miejsc pracy. Sedar się rozwija - dodatkowe miejsca pracy, Ciastak - dodatkowe miejsca pracy. Okana - dodatkowe miejsca pracy. Stacja benzynowa - dodatkowe miejsca pracy. Biega i uwija się, by firmy miały co produkować i gdzie sprzedawać. Na Każdej gali reklamuje. Kino - pęka w szwach. Przynosi dochody. Pałac - będzie jak w Wilanowie. Będą dochody. PKS - wykupi, zrobi przystanek, pobuduje wiaty. Firma stanie na nogi. Niech tylko Wipasz się wybuduje, bo obecnie czasu brak na PKS. Śmieci - spodziewana podwyżka bo jest coraz więcej a ludzie chcą więcej zarabiać. Woda - spodziewana podwyżka bo ma być lepsza woda i płaca w firmie. Zarówie - zaraz asfalt wyleją i będzie się jeździło jak po stole. Bloki - budują się, a że przypominają nam o latach 90 to mało ważne. Ulice - budują się, a kto nie widzi to jego problem. Obwodnica - Koparki zaraz wjadą - kto nie wierzy, ten niedowiarek. rzeka - oczyszczona i zadbana, smród - mały minus, który zależy od wiatru a nie od Burmistrza. pomysłów na następną kadencje bez liku... dajcie tylko wybudować mu Wipasz. .
autor: gość
(20 lutego 2018 10:30:13)
Jacek, jak coś ci śmierdzi to się umyj. Uwierz to pomaga.
autor: gość
(20 lutego 2018 10:25:49)
Ale krytyki jak widzę nie zabraniają. Skoro uważasz, że są ważniejsze sprawy w mieście o których chciałbyś informować to zawsze możesz stworzyć własny portal informacyjny. Śmiało to wolny kraj.
autor: gość
(20 lutego 2018 09:39:06)
A za co ta pomoc
Międzyrzec Info aktywnie włączyło się w przedwyborczą promocje i kampanie obecnych władz miasta, gminy i powiatu. A gdzie tu uczciwość i rzetelność dziennikarska? Piszecie tylko o wielkich sukcesach i wspaniałych działaniach, pokazujecie zdjęcia ze spotkań z udziałem oficjeli którzy ochoczo rozdają ordery, odznaczenia, cukierki, chwała się sukcesami, tylko tyle jesteście w stanie zauważyć, czy wszystko jest takie cudowne w naszym mieście, gminie czy powiecie? Czy gdy miedzyrzecki szewc uszyje buty ogłosicie to jako jego wielki sukces, gdy gminna gospodyni ugotuje zupę w domu to tez będzie opisane jako ogromne osiągniecie ?
autor: Niecałek
(20 lutego 2018 09:19:09)
Smród
Wipasz to Firma nastawiona na zysk, tak samo jak Ci dwaj Panowie "mentorzy". Dla nich nie jest ważne ,że w mieście śmierdzi, ważne że jest kasa.
autor: Jacek
(20 lutego 2018 09:04:34)
Gdyby inwestorem był ktoś z Międzyrzeca, to nie przebrnąłby bariery administracyjnej już w samym Międzyrzecu. Wszyscy by takiej osobie kładli kłody pod nogi i opowiadali "historię" jego rodziny do trzeciego pokolenia wstecz. A historia rodziny takiej osoby mroziłaby krew w żyłach. Z historii tej płynąłby jeden morał: ma bo ukradł lub dorobił się na krzywdzie ludzkiej.
autor: gość
(20 lutego 2018 08:24:00)
Aż przyjemnie poczytać jak się miasto rozwija. Brawo.
autor: gość
(20 lutego 2018 05:48:42)
ciekawe jak rozumieć zawarte w artykule sformułowanie, że burmistrz kot "pomagał" w inwestycji wipaszu,chciałbym wiedzieć dlaczego i na czym ta pomoc polegała , ciekawe czy pan burmistrz będzie pomagał wietrzyć miasto od tego smrodu z ubojni, już teraz bardzo często ,gdy wiatr wieje od wipaszu to w całym mieście śmierdzi i cuchnie chemikaliami
autor: gość
(20 lutego 2018 00:20:03)
Myślę że lepszej lokalizacji pod stacje nie można było wybrać. Cmentarz, dom p. Przedszkole...
autor: gość