Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
0.8°C
Kontakt
miasto Międzyrzec Podlaski

Wyborcze szanse Międzyrzeca

8 października 2019 09:34 | autor: Redakcja

Blisko rok od wyborów samorządowych rozmawiamy z byłym kandydatem na burmistrza miasta Arkadiuszem Janusem, o ocenę mijanego okresu oraz szansach dla Międzyrzeca Podlaskiego w perspektywie zbliżających się wyborów parlamentarnych.

Minął rok od wyborów samorządowych, jak Pan zniósł porażkę i czy zdążył Pan się z nią pogodzić?

- Wykonuje wolny zawód, który sprawia mi wiele satysfakcji i pozwala żyć na poziomie adekwatnym do zaangażowania, jakie wkładam w prowadzone sprawy. W sądzie, tak jak i w życiu, nie zawsze się wygrywa. Najważniejsze to wyciągać wnioski. Poza tym nie nazwałbym tego porażką. W mojej ocenie, jako osoba debiutująca w polityce, osiągnąłem bardzo dobry wynik.

No, ale dzisiaj miastem rządzi Pana przeciwnik.

- Zgodzę się z Panem, że wybory wygrał mój przeciwnik wyborczy, Zbigniew Kot, ale czy rządzi miastem, to już nie byłbym tego taki pewien.  Mam wrażenie, że obecna władza ogranicza się do administrowania.

A dlaczego Pan tak uważa?

- Mija prawie rok od wyborów. To doskonały czas na podsumowanie i ocenę Burmistrza i jego dokonań.  Chyba zgodzi się Pan ze mną, że trudno na ten temat cokolwiek powiedzieć. Nie słychać, ani nie widać by coś miało się zadziać.

Wymiana oświetlenia, duża inwestycja na międzyrzeckich jeziorkach, kanalizacja na zatorze, to mało jak na rok czasu?

- Wymiana oświetlenia trwa od kilku lat, a o jej przeprowadzeniu można było przeczytać w ulotce wyborczej. Inwestycja na jeziorkach, to nieco zmodernizowany projekt Pana Grzyba, która także została zainicjowana w poprzedniej kadencji. W mojej ocenie nieco chybiona. Budowa kanalizacji także została rozpoczęta w ubiegłej kadencji.

Dlaczego uważa Pan inwestycję na międzyrzeckich jeziorkach za chybioną?

- Międzyrzeckie jeziorka to koło napędzające turystykę i rekreację, co za tym idzie, gospodarkę miasta związaną z turystyką. Plac zabaw, tor dla pump park, siłownia, czy one podniosą atrakcyjność kąpieliska? Czy są to inwestycje ściśle związane z wypoczynkiem nad wodą? Czy wybudowanie dodatkowych kortów tenisowych, które świecą pustkami na stadionie skłonią inwestora do wybudowania czy poszerzenia bazy noclegowej? Zdecydowanie nie. Wymieniona inwestycja jest ważna i potrzebna, ale w mojej ocenie ważniejsza jest inwestycja w linię brzegową poprzez chociażby wyrównanie jej i wysypanie piaskiem np. piaskiem z Ustki czy Łeby, co niosłoby za sobą skuteczny rozgłos, reklamę. Utworzenie nowej plaży, budowa miejsc do grillowania, miejsc do spędzania wspólnego czasu nie tylko przez najmłodszych; tego tam potrzeba. Jednakże tak naprawdę miasto boryka się z nieco większym problemem. Brak odpowiedniej infrastruktury, którą całkowicie pozostawiono samą sobie.

Burmistrz zabiega o budowę wschodniej obwodnicy.

W 2014 roku Zbigniew Kot zapowiadał wybudowanie wschodniej obwodnicy, w 2018 roku rozpoczęcie jej budowy do 2023 roku. Mówiłem w trakcie kampanii, co obecnie zostało jednoznacznie udowodnione , iż są to puste obietnice.

Mówi się, że to Pana koledzy z Prawa i Sprawiedliwości blokują inwestycje.

W poprzedniej kadencji, tj. latach 2014-2018 roku w województwie władze sprawowała koalicja PO - PSL – w tym czasie niewiele zrobiono w tej sprawie. Obecnie władzę sprawuję PiS, a Marszałek Dariusz Stefaniuk wielokrotnie wskazywał, że to poprzednia ekipa nie zabezpieczyła odpowiednich środków, tj. ponad 90 mln zł na tę inwestycję.

Jesteśmy przed wyborami parlamentarnymi, jak Pan ocenia ten czas.

Kampanię obserwuję z zaciekawieniem. Po jednej stronie zgrana i mocna ekipa przeciwko osobom dość różnorodnym, z różnych ugrupowań i środowisk. Wynik zdaje się być przesądzony, dlatego w tej kwestii należy pozazdrościć Burmistrzowi.

Dlaczego?

Wybory do parlamentu mają wpływ na przyszłość dla naszego miasta i burmistrz powinien zająć jasne i czytelne w tej kwestii stanowisko. Międzyrzec Podlaski to nie samotna wyspa i potrzebuje wsparcia władz centralnych, ludzi, którzy mają wpływ na kreowanie otaczającej nas rzeczywistości.

Co Pan ma na myśli?

Do Senatu mamy jednego pewnego kandydata Grzegorza Biereckiego, który jak mówił klasyk – „ma realny wpływ na politykę” i jest blisko najważniejszych osób w Państwie. Z rodzinnego miasta do Sejmu startuje dwóch znaczących kandydatów. Młody, ambitny i zaangażowany jak nikt inny, Marcin Kamil Duszek. Kandydata nr 3 z Prawa i Sprawiedliwości, który w ostatnich wyborach zdobył ponad 16 000 głosów, z czego w mieście i gminie Międzyrzec Podlaski około 3 000 głosów. Kandydat, który ma potencjał polityczny i tak jak wyżej wymieniony, jest blisko ważnych osób. Polityk dzięki,  któremu miasto będzie  mogło skorzystać, pod warunkiem wyrażenia poparcia, tak przez mieszkańców jak i władze miasta. Drugi kandydat to wieloletni i wysłużony Poseł, który wywodzi się z frakcji rządzącej w latach 2007-2015 roku. Kandydat, który w wyborach do europarlamentu zdobył około 2 500 głosów, z czego w rodzinnym mieście i gminie Międzyrzec Podlaski łącznie około 400 głosów.

Czy uważa Pan, że wyrażenie jasnego poparcia zaowocuje.

Jestem więcej, jak tego pewien.  Obecna władza stawia na rozwój polski wschodniej, a ci co będą stali obok raczej na tym nie skorzystają. Przykładów z regionu nie brakuje – Branica, Radzyń, Terespol itd.

Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (08 listopada 2019 07:08:20)
    PO-tajemny Kot
    Drastyczne podwyżki śmieci! Tym należy się zainteresować, a nie jakimś Janusem czy Januszem.
    autor: Gość

    (07 listopada 2019 23:43:30)
    Szanowni państwo podwyżki śmieci!!!
    autor: Smieciaz

    (07 listopada 2019 23:16:31)
    Burmistrz
    Janus ma racje. Pan Burmistrz i jego Zastępca kosztuje nas podatników około 20.000 zł miesięcznie. Co w ostatnim czasie zrobił. Czy zapracowali na swoje pobory. Siedzą, kawę piją. A my wąchamy smród. W korkach stoimy. po lekarzach prywatnych biegamy, bo Panowie nie potrafią zadbać o interes mieszkańców. Obwodnicy Brak. hali także itd.
    autor: Janus

    (20 października 2019 08:31:37)
    Pod każdym postem piszesz to samo. Czyżby zawiść i zazdrość, że potrafisz na ludzi smarować anonimowo, jakieś dowody? Małostkowość ludzi jest porazajaca. Ps najciemniej podnlatarnia
    autor: kolegaJ

    (19 października 2019 21:50:55)
    Pan Janusz to pobożny człowiek i chodzi wszędzie...może nawet do kilku kościołów? ...pewnie lubi się modlić.
    autor: gość

    (19 października 2019 21:41:26)
    A na którą i do którego kościoła Janusz chodzi, bo w jego parafii nie widać, a u Józefa tylko na uroczystościach?
    autor: gość

    (17 października 2019 22:11:35)
    Gdyby wszyscy byli tacy pobożni jak Pan Janusz !!!!!!!
    autor: gość

    (17 października 2019 21:47:55)
    Pan Skólimowski to bardzo dobry strateg!!!!!!
    autor: gość

    (17 października 2019 21:03:01)
    Kot to kot.Jak coś chce to się ociera,mruczy a jak dostanie to ma wszystko w d...e.
    autor: Gość

    (17 października 2019 20:48:12)
    Zal ci tych pączków? A z czym ci sie kot kojarzy ?
    autor: gość

    (17 października 2019 18:49:33)
    Wam się wydaje, że na posadę burmistrz jest wielu chętnych, zapewniam że się mylicie....trzeba być albo dyletantem albo nawiedzonym żeby się tam pchać:))))
    autor: gość

    (17 października 2019 18:28:39)
    Mecenas pączek
    Panie Janus Pan mi się kojarzy tylko z pączkami. Niech Pan da mieszkańcom Międzyrzeca tzw święty spokój. Mieszka Pan w Warszawie, to niech Pan i w Warszawie filozofuje.
    autor: gość

    (17 października 2019 17:48:15)
    Do: kubeł zimnej wody
    Gościu przestań pisać te kocopoły bo to nudne się staje.
    autor: Gość

    (17 października 2019 17:01:24)
    To tekst sponsorowany ?
    autor: gość

    (17 października 2019 11:51:40)
    kubel zimnej wody
    NA YOUTUBE ....Cud! Cud nad urną - choć bez urny. Dmowski pisze kto jest durny………... To krociotki, kilkuminutowy fragment . Proponuje zaczac sluchac od min 5:30 (wstep bez znaczena) Wielu z Was otworzy oczy . Nie zapomnijcie poslac dalej, bo czasu juz malo . Zachecam rownierz do obejrzenia starego film na youtube "Zamach stanu"
    autor: gość

    (17 października 2019 10:07:35)
    rozwój
    "Oj żal mi tego Międzyrzeca Podlaskiego, oj żal". Nie wiem czy za 4 lata będę miał możliwość zrobić coś dla tego miasta. Bo apanaże mnie nie interesują. Startowałem tylko dlatego, że w latach 2018-2023 miałem REALNĄ możliwość zrobienia milowego kroku dla rozwoju miasta. I nie chodzi tutaj o wiodącą role w regionie. Chodzi o możliwość zrównoważonego i mądrego rozwój. Obranie oznaczonego kierunku. Czy dzisiaj wiemy w którym kierunku zmierzamy? Regionalny ośrodek wypoczynku? Sypialnia dla zakładów produkcyjnych? Czy w latach 2023-2028 będzie szansa na rozwój?
    autor: Janus

    (14 października 2019 19:33:48)
    Post
    Panie Janus - obyś Pan wygryzł tego PO-wca (niestety chyba dopiero za 4 lata). Żałuję, że oddałem na niego głos! Bark przychylności ludziom w złej kondycji.
    autor: Kemlo

    (13 października 2019 09:25:53)
    Wszystko ok
    Można pomyśleć, że nikomu nie zależy by zrobić coś wartościowego a tylko pokazać, że wszyscy glosujacy chcą placu zabaw
    autor: Gość

    (13 października 2019 09:23:27)
    Wszystko ok
    Można pomyśleć, że nikomu nie zależy by zrobić coś wartościowego a tylko pokazać, że wszyscy glosujacy chcą placu zabaw
    autor: Gość

    (12 października 2019 22:16:28)
    Co do nazwy... kolega pyta mnie zawsze czy przywiozłem mu ser - z Podlaski
    autor: gość

    (11 października 2019 20:11:35)
    To i ja coś dołożę
    Biedne miasto, głupie miasto jak w przysłowiu czemu biedny jesteś bo głupi, czemu głupi jesteś bo biedny... koło się zamyka ...pozdrawiam mieszkańców Międzyrzeca Podlaskiego...przynajmniej z nazwy można być dumnym.
    autor: buhaha

    (11 października 2019 19:15:38)
    nie głosujemy na PSL-owskich oszustów
    Prezes PSL, Kosiniak-Kamysz był dzisiaj w Międzyrzecu wiedział ktoś? ? Oprócz członków, Filipiuka i Litwiniuka którzy stali na baczność przed swoim chłopem. PSL -owcy bali się, że jak przyjdą ludzie, to będzie nie wesoło.
    autor: Gosc

    (11 października 2019 15:10:14)
    Źmijan-PO nie licz na głosy!
    PO -dziękować należy Staszkowi Źmijan owi, za nic nie robienie i prozniactwo ,w sprawach ważnych dla społeczności lokalnej.
    autor: Gosc

    (11 października 2019 13:50:33)
    Sprawdzamy Liczba wystąpień: Duszek – 9, Żmijan 74. Liczba złożonych interpelacji: Duszek – 118, Żmijan – 45. Liczba Pytań: Duszek 6, Żmijan tylko 4. Głosowania: Duszek - 99%, Żmijan – 92%. Przynależność do stałych delegacji: Duszek – 6. Żmijan – 2 (w tym Polsko - Tajwańska). Przynależność do Zespołów Parlamentarnych - Duszek 13. Żmijan - 2 Dziękuję Panom i powodzenia.
    autor: AJAJA

    (11 października 2019 13:35:03)
    Urząd miasta milczy. Terespol, Radzyń Podlaski, Biała Podlaska i inni nie robi mieszkańców w balona i jasno stawia sprawę.
    autor: gość

    (11 października 2019 09:59:17)
    Zaraz cisza wyborcza. Szkoda, że redakcja nie umieściła żadnego wywiadu z kandydatami. Można by poczytać.
    autor: mietek bez tabletek

    (11 października 2019 07:45:41)
    Po mojemu to ten jegomość jest LGBT.
    autor: Gość

    (11 października 2019 07:30:18)
    Skolimowski nie należy do PO
    Może wreszcie, ten typ zacznie pisać , o Kocie, Adamowiczu i Lesiuku kiedy smród z ubojni, kurników i chlewni, dotrze do niego. Może jest na tyle bystry, że zorientuje się iż to nie Skolimowski za tym stoi a w/w trójka członków z PO, przy udziale ich guru S.Źmijana.
    autor: Gosc

    (11 października 2019 07:20:17)
    Rodzice pana Janusza są w podeszłym już wieku, nie sądzę żeby potrafili korzystać z internetu to raz a dwa, kto tak pisze jak osoba nizej? Przecież to gołym okiem widać że to jakiś gość sarkastycznie wali już tak od dawna i o dziwo nawet interpunkcji używa więc ja bym w to niczyich rodziców nie mieszał :)
    autor: gość

    (11 października 2019 00:02:35)
    Ja nie wiem to chyba mama tego Pana Januszka te posty pisze bo na emeryturze za dużo czasu wolnego. To już zrobiło się żałosne
    autor: Gosc

    (10 października 2019 23:43:33)
    To jakiś troll i tyle. Z reszta tu jest stała grupka komentujących która jak trzeba nakręcić dyskusje to piszą cos o skolimowskim duszku czy pslu
    autor: gość

    (10 października 2019 22:40:37)
    Janusz, Janusz, Janusz jak Napoleon!!!!!!!Bonaparte!!!!!!
    autor: gość

    (10 października 2019 22:37:23)
    Wez juz sie czlowieku uspokuj albo sie lecz .. ilez mozna w kółko to samo klepac. .
    autor: Nudy

    (10 października 2019 22:12:27)
    Międzyrzec musi postawić na wartościowych ludzi takich jak Janusz wzorowy mąż i prawy obywatel godny naśladowania!!!!!
    autor: gość

    (10 października 2019 21:33:08)
    Brawo panie Januszu dzięki panu miasto ma posła!!!!!!!
    autor: gość

    (10 października 2019 21:22:22)
    Nie sądzę że to jego sukces o ile taki wynik wyborczy można nazwać w ogóle sukcesem. Widać było jak na widelcu z kim kandydat na burmistrza trzyma. Ten sam indywidualizm co poseł.
    autor: gość

    (10 października 2019 21:19:40)
    Dziękujemy panu Januszowi Skólimowskiemu pan Arkadiusz to Jego sukces!!!!!!1
    autor: gość

    (10 października 2019 19:23:38)
    Moja znajoma nie wie czy Kot popiera Duszka? czy Kota - to są jaja. Ale Sołtysa wybraliśmy .... Nóż w kieszeni otwiera Mi się jak czytam, że Burmistrz, który zarabia około 12-13 tysięcy złotych, proponuje mieszkańcom, za ich pieniądze marny plac zabaw, budowę chodnika. Pieniądze z Budżetu Obywatelskiego powinny iść na inne cele. Następnym razem może jaśnie Panowie zapytają się ciemnego ludu, czy lud chce wymiany foteli w kinie? Remontu chodnika albo ulicy? Ale ekipe wybrali My... Sołtys lepiej jest Ogarnięty w Puchaczach. O szpitalu nie wiedział!? O chlewni, też od mieszkańców się dowiedział!? Panie KOT czemuś Pan nie organizuje spotkań? Jak byś Pan nie wiedział, to kina, przedszkola, obwodnicy, ulic, chodników nam trzeba. Wymiany kostki na Placu JP-II. obiecałeś Pan parking przy Mikołaju uporządkować. Wyremontować baraki przedszkolne.
    autor: Arek

    (10 października 2019 16:51:38)
    Bezpartyjny Kot? To jakieś jaja są? To i Źmijan, też bezpartyjny?
    autor: Gosc

    (10 października 2019 16:43:40)
    Burmistrz KOT startował jako BEZPARTYJNY. RADA MIASTA w większości BEZPARTYJNA. Burmistrz mówi - NAJWAŻNIEJSZY jest Międzyrzec Podlaski. Także czemu oni wszyscy milczą, nie próbują zrobić, załatwić coś dla miasta?
    autor: Stańczyk

    (10 października 2019 16:06:01)
    To proste, burmistrz Kot jest członkiem Platformy Obywatelskiej, dyr.Wipaszu Stanisław Lesiuk również jest członkiem PO, to jest taka przysluga dla kolegi partyjnego.
    autor: Gosc

    (10 października 2019 14:51:37)
    A ktoś mi napisze, czemu wasz burmistrz ma plan budowy ulicy przy lesie? Kto ma tam działki? Nie lepiej dołożyć i rozbudować skrzyzowanie przy przejeździe?
    autor: Janusz

    (10 października 2019 13:18:00)
    Obwodnica będzie,bo nie będzie po czym jeździć.Kolejowa a dalej Siteńska ma nawierzchnię połamaną w drobne kawałeczki.Po zimie będzie tragedia.Więc obwodnica powstanie jak najszybciej nie ze względu na mieszkańców tylko dla ubojni.
    autor: Gość

    (10 października 2019 12:36:46)
    Burmistrz Miasta, radni -bezradni, wójt gminy,S.Źmijan oni wszyscy uczestniczą gdy buduje się ubojnie, chlewnie, biogazownie i inne śmierdzące inwestycje. Ich drogi i obwodnice i inne inwestycje, służące społeczeństwu, nie interesują.
    autor: Gosc

    (10 października 2019 11:58:04)
    Odmrorze sobie uszy a nie zagłosuje na niego!? W miedzu też był Sasin, a burmistrza, radnych co to zabiegają o budowe obwodnicy nie było. To byla okazja na uzyskanie ustnej deklaracji. N
    autor: Januszzz

    (10 października 2019 10:36:38)
    Jakoś np w piszczacu był Sasin, wicemarszałek, wicestarosta mimo ze wójt nie jest z pisu. Akurat nawet wójtowie z innych opcji wyczytają każdego przedstawiciela władzy czy to samorządowej czy to państwowej. Zauważam tylko fakt, że posła z premierem można było zobaczyć chyba tylko przy wręczaniu 5000 dla osp. A nawet jeśli się gdzieś pojawia to i tak wsparcia nie słychać dla np senatora.
    autor: gość

    (10 października 2019 10:35:42)
    No to dupa (...) kupa. Do siedlec lub białej na zakupy, kina, dyskoteki, na basen. Nad wode do włodawy, łukowa. No ale mamy park z czymś co przyciaga turystow. Lud to kupił, tego chce! Wiec daj Pan spokój.
    autor: S-urek

    (10 października 2019 09:21:03)
    Wieje kompletnym niezrozumieniem. W polityce zasady są proste: w powiecie rządzi PSL, ludzie z tego ugrupowania NIE CHCĄ współpracować z PISem. Dlaczego? Dlaczego wyrzucili z rady społecznej szpitala radnych z PIS partii rządzącej? Może dlatego ,że mają wiele za uszami? U nas rządzi PSL i PIS NIE MA NIC DO POWIEDZENIA, więć nie będzie się angażował, ponieważ WSZYSTKIE inicjatywy PIS będą odrzucone. To PSLowi jest obojętne wasze dobro, ponieważ dbają tylko o własne.
    autor: gość

    (10 października 2019 09:08:58)
    Co się czepiacie tego Janusa, kiedy chłopak miał się wykazać, kiedy miał coś zrobić, jak nie daliście mu szansy, nie zaufaliście MU, a od samego początku krytykujecie i rzucacie kłody pod nogi. Oczekujecie żeby coś zrobił, owszem możecie wymagać....ale spójrzcie na tych co obecnie rządzą naszym miastem, oni nic nie robią i od nich się nic nie wymaga, bo niby po co maja się wykazywać. Z tego co wiem to ławeczka Piłsudskiego to Janusa i Duszka inicjatywa, marsz na Trzech Króli którego nigdy w mieście nie było Janusa inicjatywa, pikniki rodzinno-wojskowe - Janusa i Duszka inicjatywa. Uważam, że w tak krótkim czasie to i tak dużo.
    autor: gość

    (10 października 2019 09:06:32)
    Litwiniuk i Żmijan,na bocznicę
    Po jaką cholerę,kandydują do Sejmu tacy ludzie jak Przemysław Litwiniuk.Nie od dziś wiadomo że ten PSL-owski działacz, mieszka i pracuje w Warszawie z Międzyrzecem łączą go tylko powiązania rodzinne i to że zarządza "zielonymi ludkami" w powiecie.Wskażcie mi chociaż jedną inicjatywę tego PSL-owskiego członka, względem mieszkańców Międzyrzeca i gmin ościennych.Albo Stachu Żmijan,co on takiego zrobił ? Uaktywnił się bo wybory za pasem.Niech idą precz,bo pożytku z nich miasto i jego mieszkańcy,nie mają żadnego.
    autor: Gosc

    (10 października 2019 08:52:23)
    A jaki jest program PO? Kaczyński, Kaczyńskiego,itd.Nawet poseł tłumaczy,że mu PIS plakaty zabrania wieszać.
    autor: Gość

    (10 października 2019 08:39:44)
    To prawda ale ludzie z PIS uważają się za lepszych a swoją kampanię tak jak Pan Janus zaczynają od wytykania błędów innym chociaż sam jeszcze nie zrobił nic.
    autor: Gość

    (10 października 2019 08:25:23)
    ot i cała prawda
    Prawda jest taka, czy to ktoś z PIS czy z PO czy z PSL, czy z innej szarańczy to rzadko pokazuje się na ulicach miasta, nie rozmawia z ludźmi, nie pyta o ich zdanie i potrzeby. Dopiero miesiąc, dwa, no może pół roku przed wyborami, jak korytko blisko, to przypomina sobie o ludziach i wtedy każdy pokazuje twarz i rozdaje "kiełbasę" wyborczą. Tak było, jest i będzie. Boli mnie , że ludzie są tak wredni, że tak się opluwają, że nie ma poszanowania i szacunku dla drugiego człowieka.
    autor: gość

    (10 października 2019 07:30:26)
    PiS
    Przyjacielu, na ościennych dożynkach rządzi PSL i żaden wójt nie będzie wyczytywał Duszka czy Biereckiego.
    autor: PiS-or

    (10 października 2019 07:25:53)
    Co chodzi o wredote - dane statystyczne mówią że ludzie głosują na PO-KO by PiS nie rządził. Zatem aby sąsiad miał gorzej? I kto ma wredniejszy elektorat? My, PiS-iory głosują na program.
    autor: gość

    (10 października 2019 00:59:50)
    Kampania trwa od września a ja w prasie widziałem duszka tylko raz na imprezie z wicepremierem czy wicemarszałkiem, zakaz dostał czy co? W białej wicepremier wiceminister mon a posła ni ma. Słyszał ktoś słowo poparcia np dla senatora Biereckiego bo ja nie a bywałem na ościennych dożynkach. To aż tak głęboki indywidualizm istnieje?
    autor: fan

    (10 października 2019 00:08:37)
    Prawda
    Burmistrza wybrali ludzie i was PISiorki też ale kto jest wredny to widać " gołym okiem" i już nie wszyscy zagłosują na was ponownie.
    autor: Olo

    (09 października 2019 23:39:43)
    Żal
    PIS ładnie rączki składa w kościele ale poza kościołem żyje jak chce.Jesteście przedstawicielami z naszego miasta ale nie robicie nic dla mieszkańców, bo burmistrz się wam nie podoba ale nie pomyśleliście o ludziach, którzy na was głosowali. Robiąc na złość burmistrzowi robicie krzywdę mieszkańcom. Nie jesteście lepsi od kandydatów z innych partii chociaż takimi się mienicie.
    autor: Smutny

    (09 października 2019 23:20:01)
    O czym ty w ogóle mówisz? Aby odpuścić złoczyńcy winę potrzeba skruchy i przyznania się do jej popełnienia. Jak ktoś jest katolikiem to ma wręcz obowiązek nazywać rzeczy po imieniu a więc zło-złem. Najlepiej katolikowi nasrać na głowę, robić pośmiewisko z naszych świętości a my mamy wszystko tolerować i wybaczać.
    autor: gość

    (09 października 2019 22:52:51)
    PIS to partia wyznająca chrześcijańskie tradycje w związku z tym jedno pytanie do lokalnych członków i sympatyków pis-u,: "i odpuść nam nasze winy jako i my odpuszczamy naszym winowajcom",mówi wam to coś?, wiecie skąd ten cytat, stosujecie tą zasadę w życiu? W tych komentarzach jakoś tego nie widać!Nawet wobec Janusza S sympatycy MKD "jadą" ostro - żenada !!!
    autor: gość

    (09 października 2019 21:35:12)
    Burmistrz nie wiedział o sytuacji w szpitalu. Nie wiedział o ubojni... smiechu warte. Panie Kot, gdzie Pan mieszka? Co pan wie o miescie? O sprawach miasta?
    autor: gość

    (09 października 2019 19:18:18)
    Oby to stanowisko nie było takie jak przy powstawaniu ubojni.Wtedy olano mieszkańców i ich sprzeciw.
    autor: Gość

    (09 października 2019 16:29:03)
    Burmistrz by nie wpisywać się w kampanie po wyborach zajmie w sprawie stanowisko.
    autor: gość

    (09 października 2019 13:51:40)
    Oprócz ch..a, d..y i kamieni kupy mamy jeszcze smród w każdej części miasta.
    autor: Gość

    (09 października 2019 13:02:43)
    Dramat nic się w mieście nie dzieje tak jak w sejmie platforma rządzi tak i u nas. Miasto 5 lat będzie zamrożone gdzie jest przedszkole, sala gimnastyczna w ZPO nr.1 kto ponosi odpowiedzialność za basen, którego remont to śmiech ma sali nie wspominając ile podrożał i ze dzieci ze szkoły nr 3 nie mogą z niego korzystać. Aby miasto się rozwijało trzeba starać się o dotacje rządowe a do tego trzeba wykwalifikowanych ludzi .
    autor: Gość

    (09 października 2019 12:19:15)
    Ekipa Pana Zbyszka waliła w Janusa przez kilka miesiecy Teraz janus bedzie walił w ekipe Zbysza 5 lat. Do emerytury?!A bedzie w cooo.
    autor: gość

    (09 października 2019 11:23:45)
    Piszecie ze Janus nie jest z Miedzyrzeca. A gdzie pracują lub się uczą dzieci Kota, Mironiuka itd. Janus krytykuje bo ani on ani jego rodzina nie zawdzięcza chleba Burmistrzowi. Nikt poza Janusem wam prawdy nie powie!
    autor: gość

    (09 października 2019 11:01:13)
    Brawa. Głosujemy na Ducha, a jeżeli Kot chce zrealizować swoje obietnice i coś więcej to powinien głośno poprzeć PiS (a za kotarą urny zrobić co mu sumienie ). Panie Kot - czy publicznie Pan oznajmi, że międzyrzec nie potrzebuje wsparcia polityków z rządu?
    autor: gość

    (09 października 2019 09:40:34)
    Janus to jedyny, który śmie coś przeciw tej mafii powiedzieć. Otwiera oczy na to co się wokół dzieje, tylko że mieszkańcy Międzyrzeca i gmin Międzyrzec- Drelów mają to gdzieś. Większość - jeśli nie wszyscy- coś znaczący w tej okolicy są uwikłani w układy i jak coś to się wspierają. Tak jak w taśmach z Neumanem, tutaj jest to samo
    autor: gość

    (09 października 2019 09:36:15)
    miki - zatkał mnie twój wpis.
    autor: maja

    (09 października 2019 08:44:01)
    Niektórzy nie są żądni rozgłosu i nie stają na zdjęciach na środku. Cytując Biblię: Jeśli cię kto zaprosi na ucztę, nie zajmuj pierwszego miejsca, by czasem ktoś znakomitszy od ciebie nie był zaproszony przez niego. 9 Wówczas przyjdzie ten, kto was obu zaprosił, i powie ci: "Ustąp temu miejsca!"; i musiałbyś ze wstydem zająć ostatnie miejsce. 10 Lecz gdy będziesz zaproszony, idź i usiądź na ostatnim miejscu. Wtedy przyjdzie gospodarz i powie ci: "Przyjacielu, przesiądź się wyżej!"; i spotka cię zaszczyt wobec wszystkich współbiesiadników. Także to co ci odbiorą tutaj otrzymasz gdzie indziej.
    autor: miki

    (09 października 2019 07:20:08)
    JANUS to JEDYNY opozycjonista do Kota i władz miasta. A co chodzi o pana z PSL-u, to z typową dla siebie skromocią rozpowiada ze pracuje w Warszawie. Kancelarie ma, ale czy ona obsługuje osoby fizyczne? Raczej jednostki powiatowe - np. Szpital.
    autor: Pisiorek

    (09 października 2019 05:07:16)
    A gdzie mieszka i pracuje, Przemysław Litwiniuk? Czy przypadkiem nie w Warszawie? Po co I dla kogo startuje w wyborach? Co zrobił do tej pory, dla Międzyrzeca?
    autor: Gosc

    (08 października 2019 23:34:20)
    Droga redakcjo skoro pyta się p. Janusa o wyborcze szanse Międzyrzeca to może trzeba wyjść na ulicę i spytać ludzi mieszkających tu na stałe ? Kim jest p. Janus takim w mieście że wywiadzik ? To że startował z lichym skutkiem na stanowisko włodarza miasta? Ten wolny zawód to w Warszawie wykonuje !!!
    autor: gość

    (08 października 2019 23:20:37)
    Bo w życiu trzeba umieć się ustawić. Nawet do fotografii.
    autor: on

    (08 października 2019 23:09:47)
    Szkoda że nie mogę znaleźć ulotki pana Janusa na którego sam głosowałem - jak dobrze pamietam na zdjęciu grupowym przed kinem pana Janusza nie było bo zdjęcie zostało przycięte akurat przed nim. Swoją droga to Pan poseł to chyba autorytet całego miedzyrzeca ;) ;) ;)
    autor: gość

    (08 października 2019 21:24:45)
    Pan Janusz to skromny i pobożny człowiek, wzór do naśladowania.
    autor: gość

    (08 października 2019 21:23:15)
    Pan Skólimowski szanuje i wspiera Pana Posła Duszka, Pan Poseł jest autorytetem dla Pana Janusza.
    autor: gość

    (08 października 2019 21:06:12)
    Janus startował z listy PiS = Duszek i Skólimowski. Nikt nikogo nie wycinał-pracowałem w sztabie. wiem co pisze.
    autor: gość

    (08 października 2019 19:11:28)
    Przecież janus to kandydat duszka. Skólimowskiego to on ze zdjęć na ulotce swojej wycinał. Chyba się ktoś obawiał że będzie jeszcze jeden kandydat do sejmu z Międzyrzeca
    autor: gość

    (08 października 2019 18:47:34)
    Pan Janusz Skólimowski wylansował właściwego człowieka na lidera. Brawo Panie Arkadiuszu!!!!
    autor: gość

    (08 października 2019 13:58:11)
    Biereckiego - mural, skok. Duszek jest w Sejmie 4 lata - ławeczka, Eurodental, darmowe porady prawne i inne drobne sprawy. Żmijan- ołtarz u Ch. Króla i witraż. co tak jeszcze, wymieniamy..
    autor: Jasio

    (08 października 2019 13:47:51)
    :P
    Pan Bierecki otworzył w M-cu SKOK a Duszek Eurodental , ot i całe ich zasługi !
    autor: gość

    (08 października 2019 13:33:11)
    PiS nie ma co blokować, bo to była kiełbasa wyborcza. Janus wielokrotnie udowodnił - opublikował projekt inwestycyjny ZDW, pismo z ZDW z którego wynika, że inwestycja jako rezerwowa do realizacji w 2030 roku, Że nie powstanie z uwagi na brak środków. jeżeli ktoś tego nie potrafi zrozumieć, to niech zapyta Kota, co ten Janus za brednie wypisuje. Bierecki nic nie mógł zdziałać, bo Kot i Adamowicz Poparli Pana Żmijana, który (...) No właśnie? Co chodzi o DUSZKA. Czy KOT poprosił posła o pomoc? Czy oddał mu szacunek pozwolił mu zabrać głos na uroczystościach np.11 listopada? Nie wiesz, albo nie chcesz wiedzieć o co chodzi w tym wszystkim
    autor: JAN

    (08 października 2019 13:11:03)
    Obwodnica
    Prawda w sprawie obwodnicy jest taka, że to PiSowski wojewoda zablokował pieniądze przeznaczone na budowę obwodnicy. To z zawiści że nie wygrał człowiek z PiSu. Ot i cała prawda.
    autor: Ronald

    (08 października 2019 12:55:28)
    Z jakiej Ustki? A dlaczego nie z lazurowego wybrzeża? Jak szaleć to szaleć.
    autor: gość

    (08 października 2019 12:41:24)
    Nie krytukuj człowieku
    Do "Piasek" ... Widać, że nie rozumiesz idei tego Pana, Jego działań i tego co chciał zrobić dla miasta. Przez piasek z Ustki rozumiem uatrakcyjnienie miejsca jakim jest plaża, przy międzyrzeckiej żwirowni, o zagospodarowanie i zmodernizowanie terenu tak by stał się wizytówka miasta. Myślę, że gdyby odrobinę więcej ludzi Mu zaufało i uwierzyło w Jego chęci i w Jego ideę, to dzisiaj Międzyrzec miałby gospodarnego i zaangażowanego Włodarza
    autor: gość

    (08 października 2019 12:25:06)
    Piasek
    !! Piasek z Ustki !! Buahaha teraz wiadomo dlaczego nie wygrał wyborów
    autor: Hah

    (08 października 2019 11:40:11)
    ???
    Co dla miasta zrobili p Bierecki i Duszek tylko o konkrety poproszę a nie bzdety ????
    autor: gość

    (08 października 2019 11:23:36)
    Wypożyczanie ulotek wyborczych Kota z 2014 roku przez Pana Mironiuka, nic ani nikt nie przebije.
    autor: PiSorek

    (08 października 2019 10:54:55)
    .
    W latach 30tych w Niemczech też podobna propaganda była formułowana.
    autor: Gienek

    (08 października 2019 10:44:27)
    Burmistrz obiecał obwodnice jak u władzy było PO. Wyszlo z tego całe nic. A teraz rzada się od PiSu zalatwienia tematu.
    autor: gość

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny